- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tudok erre mit írni, a döntés a tied. Én egy valós helyzetet írtam le. Nem láttam a jogszabályt ami szabályozza a milyenségét a horognak. Az viszont tuti biztos, h pl. a vonohorgbolt-ban rendelhető fix horog is. De, mit szeretnél szállítani, bringát, vagy vontatnál?
#335796ArthurShelby:
Na, szóval ez elég gáz, mert matatnak a kocsi alatt, és egy vonóhorog szerelvény nem kicsi! Mi a szart néznek akkor??? -
Nem hiszem, h lenne valami bajod, főleg ha még levehető is a horog. Egy barátomnak az i40-esén van fent kb. három éve, azóta használja. (igaz csak bringaszállítóval) A horog levehető nála is, közvetlen műszaki vizsga után rakatta fel, (kellett mert mentünk ki olaszba tekerni, és szűkös volt a kapacitás) gondolván, h a következő műszakin majd vizsgáztatja, bejegyezteti. Elfelejtette. A helyzet pikantériája az, h már a szürke rendszámot is megcsinálatta hozzá azóta. Én ahogy ismerem addig nem fogja levizsgáztatni míg meg nem szexuálja a szerv, pörgős zaklatott életet él, soha semmire nincs ideje neki sem.
Ja, és a legfontosabbat ki is hagytam, az utolsó műszakin észre sem vették!! Na, ez a kemény!!! -
HdRew
őstag
-
Pedig szerintem ez a legnagyobb gáz vele...
És ettől a gyártótól ez "vállalhatatlan". Azon persze lehet vitatkozni
(bár felesleges), h rendben van-e a forma, szerintem nagyjából oké. Ennek ellenére én sem venném, viszont az 53 AMG-t igen! Az azért eléggé ütős - nyilván az extra kiszélesítések miatt.Mondjuk abba a modellbe is bele tudok kötni: a beltér minősége egyértelmű visszalépés mindkét elődhöz képest. De azért nem vállalhatatlan.
Sajnos kabrió/kupé vonalon egyre kisebb a kínálat, meg kell becsülni ezeket az autókat.
Szerk.: Főleg hathengeres motorral.
-
sorry, de egyszeruen nem az. nem mindenkinek valo, de ha van toltesi lehetoseged otthon akar napelemmel, akkor miert eletkeptelen egy 37 ezer euros tesla model 3, amikor egy kicsit jobban felextrazott golf vagy octavia is ennyibe kerul. szerintem csak az infrastruktura hianya az igazan hatraltato tenyezo.
nyilvan a toltesi sebesseg is fontos, de aki villanyautot vesz az ezzel tisztaban van es elfogadja. szoval az eletkeptelenseg egyszeruen nem igaz
-
ne abból indulj ki, hogy az autó alapjog, és akkor nem lesz baj
belvárosba majd költözik az, akinek nem KELL az autó, mindenki más meg megoldja ahogy akarja.
ismerősöm most költözött Hollandiába, cargo bringát vett, mert autó esélytelen. tárolni is, meg közlekedni vele, vagy csak bejutni oda, ahol a lakás van.
csak nálunk van még mindig ez az "autó mindenkinek jár" -
Integrale
veterán
Az Alfában még van élet, valószínűleg menthető is jó marketinggel.
A Lancia azonban biztos, hogy nem, legalábbis a DS mellett semmiképpen sem.
Az Ypsilon Punto alapokon már már japánosan megbízható viszont rémesen elavult és ehhez képest drága is.
Az utolsó Punto alapú Ypsilon 2011-ben kifutott, jól is fogyott (550e db), főleg az árához mérten (jobban mint az A2 176e db). Elavultnak szerintem nem volt nevezhető.
A most kifutó Ypsilon viszont Panda alapú, szerintem nem is szép, ráadásul visszalépés is a 843-ashoz képest, semmiképpen sem nevezhető prémiumnak, szemben az elődjével. Viszont jobban fogyott, főleg úgy, hogy 2016-tól csak egy piacon forgalmazták.Musa a márkához és árához mérten jól fogyott (250e db), több ment el belőle mint Ideából, kevesebb idő alatt.
Elindultak prémium irányba, hogy ne kannibalizálják a Fiat testvér modelleit.
Nem indultak, mindig is ott voltak. Csak régen volt hozzá tartalom, a lejtmenet a Kappával (és a Delta 2-vel) indult, ami egy nagy nudli volt egy E39 mellett, ugyanabban az árban, mert hiába a komfort meg a jó futás, ha az extrákat tekintve nem tudta felvenni a versenyt (pl multikormány még egy Y-ba is opció volt, Kappában nem, pedig akkor már az E39-ben kormányfűtés és elektromos állítás is ott volt) , belseje elnagyolt fantáziátlan volt, Thema után sok tekintetben visszalépés, negyedelődött is az eladás. (410e db/111e)
Ahol pedig már gatyába rázták az extrákat, visszatértek prémiumhoz méltó szintre, ott pedig a megosztó külsővel csapták agyon a koncepciót (Lybra, Thesis).
A GM házasság aztán végképp megadta a kegyelemdöfést, Cadillac be europába, így a Lancia háttérbe szorult, Lybra nem is kapott faceliftet, az utódmodellnek indult aztán Fiat Croma lett, sem Lanciaként jelent meg.A Lancia addig volt versenyképes, amíg nem eröltetett formavilágú, de jó beltartalmú, konkurenciával extrák szintjén is versenyképes modelleik voltak.
Thema (~400e db), Prisma (400e db), Dedra (440e db), Y10 (1,1 millió) és Y (830e db),
Delta 1 (~700e db). Szemben a Delta 2-vel, amiből nem egész 100e db...
És itt kb vége is, ez 30 éve volt, nehéz (lehetetlen) lesz visszamászni a látómezőbe ennyi év inaktivitás után. -
radi8tor
MODERÁTOR
nem a traffipaxok lettek pontosabbak – mert eddig is azok voltak –, hanem a „papírozás” változott. A rendőrök azonban ezután is mérlegelhetnek – derült ki a rendőrségi tájékoztatón. „A gyakorlat az, hogy a rendőrök eddig is, és ezután is alkalmaznak toleranciát, amit a jog úgy fogalmaz meg, hogy a rendőr belátására van bízva, hogy egy elkövetett szabályszegés esetén milyen szankciót alkalmaz” – fogalmazott Óberling József, hozzátéve: „eddig sem foglalkoztak azzal, és ezután sem fognak, hogy 50 helyett ki ment 51-gyel”.
Nem 51 km/h-ra vagy 52 km/h-ra fogja állítani a mérőműszert a rendőr, hanem azokra fog fókuszálni, akik a sebességet jelentősen túllépik.Ehhez képest az általad tapasztalt 54-es eset elég érdekes.
-
molnarpeter
nagyúr
Fagydugós lehet egyedileg menne, vagy úgy sem nagyon, csőbe kötött totál kizárva? Schriffert vagy Forsz (dieselelomelegito.hu) korrekt, Vw topikban gzbotii használ ilyet, meg nekünk is van az MTZ-n, hidegek miatt szerintem üzemelni is fog
de az blokkra csavarozódó külső házas megoldás, egyik fagydugó körül van gyárilag 3 menetes zsákfurat a blokkon, plug&
playheat. -
rbalint88
addikt
Egy 2.8-as 4motion-nel vittek a slovakiaringen, tenyleg nem rossz a billeges ellenere, de a sima fwd nagyon orrnehez es orrtolos, nem szerettem. A b5.5 passat fwd is ugyesebben mozgott nala (pedig azon csak 205/55r16 volt), a 4motion-os a 225/40r18-cal meg teljesen mas liga volt
Siriusb: megbecsulik a regi ugyfeleket, de ha emelkedik az alap tarifatabla, az viszi magaval a B10-et is, annal magasabb kedvezmenyszint meg nincs. Jovo evi dijaknal ilyen inflacio mellett biztos combos emeles lesz.
-
Ezt ne kezd el, pls. Főleg azután ne, hogy maradhatott nekik a KATA, meg tankolhatták az ársapkás üzemanyagot....
Tudod van olyan szektor, ahol a munkaeszközök az elmúlt egy évben legalább 50 százalékkal lettek drágábbak, a szerviz költségeket le sem merem írni mennyivel nőttek, a hitelek 400 százalékkal, az adók 83 százalékkal - és már nem inflációs adó, hanem végleges emelés -, szóval kérlek, ne menjünk bele, hogy milyen szarul tudnak megélni. -
Reggie0
félisten
-
-
Lidl-ben kapható volt régebben akkuról üzemeltethető olajpumpa, gázolajjal biztos megbírkózik.. de abban nem vagyok biztos hogy a benzinnel is megbirkózik-e. Mármint át fogja szivattyúzni, de vajon tesz-e benne kárt?
Vagy olyan is van, hogy egy szimpla cső, és egy kézzel nyomós pumpa van rajta. -
MasterMark
titán
-
-
kisza25
félisten
nem azért, de ez a toyota jel csak engem emlékeztet egy keretbe foglalt péniszre
-
#94529552
törölt tag
Tényleg az kellene, ha rendesen megbüntetnék őket. A nepper szerint, ha 280-300k km-rel felrakja a hirdetést, akkor hónapokig a kutya se néz rá az autóra. Megoldás: telefon a havernak, az jön a laptopjával, és 5 percen belül a kívánt óraállás van benne. Ezután már hipp-hopp elkelt az autó.
lenko A Walker is eléggé elterjedt, és sztem jobb minűségű a Bosal-nál. Meg biztos vannak noname kipufogók is, amikor csak az ár számít.... -
Félreértés ne essék, nem védem a kereskedőt. Viszont be kell látni, hogy amíg a németnél van zsé és szándék a futás csak másodlagos az állapot mellett. Itthon ez nincs. Itthon csak iszonyat igények vannak, amit meg lehet érteni, de elfogadni és belenyugodni nem kell. Uh a nepper nem csinál mást, mint az igényt elégíti ki. Ha majd nem csodavárósan megy a magyar vásárolni, akkor nem lesz ilyen, vagy csak nagyon kevés.
Én elkeseredve veszem tudomásul hogy az agymosottság elleni tevékenységem semmit nem ér még a közvetlen környezetemben sem, mert a Pesta-bácsi aszonta így-úgy jóaz! Ok, akkor ne tessék nekem jönn később h miért nem szóltam, mert szóltam.
2ALL: Még mindig keresek Pöstön ráérős körbefotózós embert! Egy A4 avantot kellene körbefotózni meg első benyomást mondani.
-
-
footy
addikt
Ausztriaban ez mar evek ota megy. IGL neven fut es ha beleszaladsz a korlatozasba, akkor relative kemenyen buntetnek.
Jah, multkor hallottam hogy egy Tesla tulaj fellebbezett a buntetes ellen, mert ugye ott nem pofog ki az auto semmilyen szilardreszecsket. Viszont bukta a dolgot azzal az induklassal, hogy a gumi koposabol adodoan is szabadulnak fel por es korom reszecskek.
Szoval vannak am unagarisztanon kivul is abszurd dolgok. -
Kornel
veterán
Amúgy az átlag nettó fizetés 180k, mondjuk Bp-en ez nyilván több.
Persze van kevesebb is, de az átlagot bárki meg tudja keresni, ha akarja.
Na mindegy, nem akarok messze menő vitákba menni, mondom, jövő héten topic tali, várunk téged is, ha nincs kitiltva az autód.Saint: majd adom a témát, aztán lesz ami lesz.
Múltkor is civic bemutatót tartottam, amikor az arénában voltunk. -
Kornel
veterán
Nem, biztosan drágább egy új autó karbantartása, mint a tizen éves szétesés szélén táncoló romoké.
Egy biztos, én következő autónak csak újat veszek, igaz nem idén lesz.
Egyelőre jó ez is, de nem fogok többet szervizeket keresgetni, stb.
Veszek egy újat 4-5 év garanciával, 8-10 évig jó eséllyel hibátlan marad, utána meg jöhet a következő. -
BigBlackDog
veterán
Mondjuk ez logikus, nem?
Olyan sebességkorlátok mellett még kevesebben fognak autóba ülni, inkább választják a tömegközlekedést, mert az gyorsabb lesz.
Vagy várjá' csak, mégsem, mert a buszokra is vonatkozik a kresz, szóval azoknak is lassabban kell menniük. Na, mindegy, akkor maradnak otthon és megrakják friss fával a kandallót vagy lapátolnak egy adag szenet a kazánba. Végül is win-win lesz, a levegő is tisztulni fog, meg az autók is kevésbé fognak használódni, szóval a havi üzembentartási költség is lejjebb megy.
-
EQMontoya
veterán
A stopper nem hazudik, csak Te.
Mert ezek nem tesztpilótákkal mért idők, hanem sejtésem szerint amatőrök vagy féprofik körözgettek valamilyen technikával.
A 135i sem japán, mégsem egy liga 330d-vel, de hiába ír Neked az ember bármit, nem zavarnak a tények.
Nyilván a +70 lóval és -100 kilóval nem megy sokkal jobb időt, mint egy 330d. Miért is benne, ugye?
A Focus RS sem zavart a képletben, ugye? Az is egy szar kis fűnyíró, nem?Képzeld, a múltkor a szomszéd lenyomott egy Ducatoval egy 330D-t. Utóbbi ugyan bealudt a zöldnél, és amgúy sem akart versenyezni, de hát a szomszéd nem hazudik!
-
EQMontoya
veterán
Mondd már meg akkor kérlek, hogy hogy mehetne egy E92 S2000 vagy 370Z szintű időt?
De ha a nagy magabiztosságban sem megy, akkor engedd meg kérlek, hogy lehülyézzelek!Hint: már 0-100 időben is van 0.5-1s közötti hátrány, a kanyarsebességekről meg ne is beszéjünk.
Nincs az a vonalvezetés, amin egy E92-vel közelébe tudsz menni egy 370Z-nek, egyszerűen annyira más liga.
+50% teljesítmény, -100kg, és erre a célra épített futómű, fék. -
Elektrosokk
veterán
aha. köszi.
én csak ezt szoktam nézni : nürburgring-top100
-
EQMontoya
veterán
Testvér, Te melyik univerzumban élsz mégis?
Valszeg itt azt látod, hogy egy tehetséges E92 sofőr járt néhány pályán. De ebből bárminemű következtetést levonni kár volna, csak nézz szét:
-Az elsőn az E92 egy másodpercen belül van az S2000-hez képest. Muhaha.
-A második már epic fail, E92 4 tizedre a 370Z-től!
-A harmadik meg igazi vicc, 135i és Focus RS, Audi S5, Lancer Evo van a környékén... könyörgöm, ez full más liga. Szerintem nincs az a slick, pályafutómű és tuningfék, amivel egy E92 330d Evo9 vagy Focus RS időt megy, bárhol.Nyugodj meg, egy GT86-tal bármikor megalázol egy E92 dízelt a ríngen.
-
diablo1984
veterán
fú, a gt86 szép autó, de ezzel szemben a gyári cuccal ha egy fekvőrendőrön átugratsz nem törnek el rajta a tákmányok. szép így is, ahogy összehozták, de mindenre toldaniuk kellett valamit(bezzeg a sárvédőn belülre még festékes sem kapott, jól is van az úgy.....). látszat autó, teljesen használhatatlan kiállítási darab.....
-
molnarpeter
nagyúr
Volt olyan is, ami gyárilag ment már egész tűrhetően
Igaz, földi halandó nem igazán jutott hozzá, de az alapból is reszelt Wartburg-blokkal egzotikus kis vas lett (Melkus RS1000). Maga a hang tegnapról ismerős, lemerült a Waresz akkuja, és rövidesen a sok alapjárat miatt elkezdett kihagyni 1 henger - na ilyenkor minden van, csak alacsony fordulat és nulla füst nem, de legalább az aksi töltődött
(#38015) focvis: Tekeredik az S-Cross, X5 akar lenni
Nekem a bimmer-vesékre hajaz a hűtőrács kicsit, illetve a Volga M21-re (kár, hogy meg sem születtem még, mikor fater azzal járt
).
-
A környezetvédelmi normák miatt nyafognak, csak arra nem gondolnak, hogy a magyar fizetések és az újautó árak nincsenek köszönőviszonyban. Ugyanúgy tudnék sírni egy új Focusban, BMW-ben mint most egy Civicben vagy akár egy swiftben, csak rövidebb ideig
Plusz a magyar nagy része sokmindenre tud vigyázni, csak az autójára nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest