- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
Biqci #197882 üzenetére
Ezt a szifon is tudja, a múltkor kiírta a szám alá mikor az xy segélyszervezettől hívtak. Gondolom csak olyan számoknál működik ami bent van valami adatbázisban, meg azok a privátok amik felhőben vannak és lenyúlták. Az én számom is a face balhénál került az ilyen kezekbe...
-
válasz
Biqci #197579 üzenetére
Jaa, hogy akkor így lett júliusig érvényes műszaki a 2012 májusi üzembehelyezésű autóból, hogy ezt kétszer eljátszotta az első tulaj 15-ben és 17-ben, majd 18-ban megvette a második tulaj, ő nem szórakozott ezzel és 19 júliusban vitte vizsgázni, és ezért fog júliusban lejárni.
-
-
-
válasz
Biqci #190245 üzenetére
Szia,
Én Mazda6-on szenvedtem végig ugyan ezeket a köröket. Mit kéne de mi nem legális, annyi hogy otthon, így azért valamivel elnézőbb környezetben.
Mikor megvettem utólagos xenon volt benne, utána volt valami látni és látszani rendőrségi kampány ezért kivettem és ment be az ultra bizbasz halogén, persze állandóan kiégett, ha fél évet kibírt az ritkaság volt. Kipróbáltam kínából rendelt ledet, bizonyos szempontból jó volt, más szempontból nem. Nem nagyon látszott hogy led.
ÉS akkor jöttem rá hogy maga a lámpa, illetve a projektor egy hulladék. Ilyet gyártott a Koito a japán autókba. Pár év alatt a foncsor megég (újra lehet foncsorozni) de állítólag nem olyan tartós és maga a dizájn sem a legjobb, nem biztosít elég fényt.
Rendeltem kínából projektort, levettem a lökhárítót, kiszereltem a lámpákat, szétszedtem hőlégfúvóval a lámpákat, kivettem a projektorokat, tököltem egy napot a kínaiak visszarakásával mert faragni kellett egy közbetétet (előbb lemezből de tévút volt, majd plexiből) ami a régi rögzítési pontokra illeszkedik és a projektort befogadja.
Itt tudsz róla képeket nézni.
Ezt ha jól csinálod nem úgy mint én, sem a rendőr sem a TÜV nem veszi észre mert gyári lámpában kívül-belül műanyag burkolat alatt cseréltél projektort.
Amit máshogy:
- Fém projektort vegyél aminek a foncsorozott visszatükröző felülete nem műanyag, hanem öntvény, mert ebbe a kis gagyiba csak led vagy xenon mehet a hőtermelés miatt. Ezek nem 6 hanem inkább 15-20 ezer körül vannak.
- ez a kis 2,5 colos lófütty, simán befért volna a 3 colos
- próbálj olyat keresni alin, amelyik komplett termékcsoportot árul, és van az autódhoz típusspecifikus beépítőkeret. Ez nagyban megkönnyíti a dolgodat.
És akkor használhatod Halogénnel.
Ja persze vannak szakműhelyek akik ezt megcsinálják neked, otthon százezres tétel, idekint bele sem merek gondolni. Lehet érdeklődni a Headlight Junkies fb csoportban, a retrofitsource-nál, de az zsebbenyúlósabb.
A végeredmény xenonnal búrapolírozás után, ha megnézed láthatod, hogy elb*sztam, mert nem vízszintesen vannak bent a projektorok, a bal balra lejt, a jobb pedig jobbra, de úgy látok vele mint még soha semmivel: -
Zizmand
aktív tag
-
-
brumi1024
veterán
válasz
Biqci #186277 üzenetére
Mert alapvetően nem engedélyezett, de Osztrákia kivétel, a BF17 oldala írja is. Osztrák oldalról régen így volt, ezért gyanítottam, hogy a német oldal is hasonló. (Biztosítónak engedélyezni kell mondjuk, de pl a német Allianz oldal is említi Ausztriát. )
-
t72killer
titán
válasz
Biqci #179557 üzenetére
Nyilván túl akarják biztosítani magukat pl olyan esetre, ha tűz ütne ki a car deck-en. bár akkor meg a sok benzines úgyis bőven durva probléma.
#179561: ezt egyszer próbálgattam, de érzésre nem túl jó taktika: kb lehetetlen manuálisan rátapasztani a tempomatot az előtted lévőre tartósan, azaz 10-20mp-enként gyorsítanod v lassítanod kell, ami extra lónyálat kér. A kompújter jó számokat mutat, arra sajna nem volt még türelmem, hogy ilyen üzemben egy bő tankot leürítsek valódi méréshez.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Biqci #178706 üzenetére
Itt bőven van olyan. Az egyik verzió mikor a 30 óra minimum után egyből vizsga és átlökik vagy lefizetés, de olykor még a 30 óra sincs meg, túl is vannak terhelve stb. Volt olyan rokonom akit 20 órával küldtek vizsgára és átment, papírra meg ki lett töltve a 30 és ki is kellett fizetnie, a különbözet volt a bújtatott kenőpénz. Mennyivel öltönyösebb már így megoldani, mint azt mondani, hogy te öcskös ha mindenképp kell a jogsi akkor két húszezrest adnod kell és még előbb is befejezed. Hiába na, ez Magyarország, miért is lenne más a jogosítványt megszerezni, mint egy műszaki vizsgáztatás vagy autó behozatal. [link]
Meg van a normális rendszer mikor 40-45 órával mennek át (a legtöbb vezetőnek ennyi szükséges), jobban is vezetnek mikor kikerülnek a forgalomba, nem kell lefizetniük és a tényleges tudásuk alapján sikerül nekik.
Meg persze vannak a keverék esetek.Nekem 54 óra kellett
, mondjuk az oktató már előbb is el akart küldeni, mert szerinte jó voltam, de nem mertem. Nem bántam meg, mert mazsolákhoz képest baromi nagy tapasztalattal kerültem ki a forgalomba így. Nem sajnáltam rá.
Drága ott a jogsi, mondjuk az autótartás is. De mivel "van pénze a németnek", így mint ahogy látni is, van náluk dögivel autó ettől függetlenül. Szerintem pont ugyanúgy nyögi az autótartást mindkét ország lakossága, csak ott autód van, itthon meg...Mikor én csináltam 5 éve 210-230 körül volt egy jogsi a 40-45 órával egy normális helyen. A 30 órával egy Swiften tanulva kijött 150-160-ból. Nekem volt 300.
-
parandroid
félisten
válasz
Biqci #178698 üzenetére
Jaja, ha minimum óraszámok után mindenből elsőre átmenne, az lenne 1500 körül. Így, hogy tuti kellenek extra órák is, 2000 alatt nem fog megállni a dolog. Ha beüt némi hiba is a vizsgába (bárkivel előfordul, nem hibáztatnám érte), akkor már a 2500-nak is örülni fogok.
p -
szabonagyur
félisten
válasz
Biqci #177911 üzenetére
Sokan nem gondolnak arra, hogy netről is lehet rendelni, vagy lustaság.
Én most vettem 4évszakosat és gumistól lett egy eléggé szimpla indokkal. Ugyanannyiba került ha netről rendeltem volna, de cserébe mivel otthagytam neki a régit az új vásárlása miatt nem kért el megsemmisítési díjat, illetve ha bármi gond van a gumival majd ő rendezi a beszállítóval, illetve át is vette a gumit nem nekem kellett futárra várni vagy munkából eljönni stb.
-
kisza25
félisten
válasz
Biqci #177786 üzenetére
Olyan dolgokat kell cseréltetnem, amiket 10 év és 140 ekm már indokolhat, fogyó-kopó alkatrészek. Csak havonta ott hagyok a szerelőnél 15-60eFt-ot, ami nem sok egyben, de ha megszorhom 12-vel már nem olyan jó
. Utoljára a csomagtartó zár volt, előtte a gyári kipufogó egy picit engedett valahol, nem vártam meg, hogy traktor hangja legyen, mikor megvettem fékeket csináltattam meg...
Szóval nem elektronikai hibák, vagy hasonló dolgok.
Új autónál mindenki az értékvesztésről beszél, hú az milyen sok, a használt autóimra éves szinten azt simán ráköltöttem.
A kia ceedet 3,1M vettem szalonból, 6 évesen 2M Ft adtam el 3 nap alatt, az éves szerviz 30-35eFt volt, a klíma lyukadt ki, azt garanciával cserélték,
tipót 3,75M Ft vettem, 3,3M Ft-ért adtam el 1,5évesen, 1hét alatt. Ott kicsit nagyobb volt a bukó, de az is évi 300e eFz-ra jön ki.
A seatot áprilisban vettem és eddig 200eFt-ot hagytam ott a szervizben apránként, mondanám, hogy lehet most 6hónapig nem kér semmit, de most megint van valami
A másik verzió, hogy évente cserélni a használt autókat, de ott meg az adásvételen buksz valamennyit. -
válasz
Biqci #177587 üzenetére
Van a baráti körben, elég sokat vezetem, imádom. Nem akkora roller, mint amilyennek be van állítva, ha gyilkolod is elmegy 60e km-t simán - az övét az első tulaj pályázásra használta, 180e km-nél újíttatta fel a blokkot. 600k egy komplett motorgenerál, hétvégi autónál pedig a 60e km is elég lassan jön össze. Cserébe ott a hátsókerék hajtás, sperr, 50-50% súlyelosztás, szép forma, én nagyon szeretem azt az autót
Közben face csoportban is feljött a videó, a 300e ft/db helyett 45e-ért lehet megrendelni ebay-ről a camshaft gear-t. Illetve van egy tag, aki 380e km-t tett az autóba, sosem figyelte az olaj márkáját amit belerakott, 15 ezrenként cserélte az éppen a kezébe kerülő 5W30-ra és semmi baja nem volt az autónak, persze neki is csinálta hidegen a hangot. Aztán eladta, azóta eléggé tiporja neki az új gazdája, fél millió km körül lehet benne és nem tud róla, hogy hozzá kellett volna nyúlni a blokkhoz.
Csak az a baj ezzel a TC videóval, hogy ha valaki ennek nem jár utána, máris fél misit megpróbál lealkudni az autó árából, illetve az összes IS250 piaci árát képesek egy ilyennel lenyomni.
-
válasz
Biqci #177560 üzenetére
Az összes IS, ami a környezetemben fellelhető (egy kezemen nem tudom megszámolni) csinálja, általában hidegen, sok állás után. Kifolyik az olaj a kerékből, így az első mp-ben indításnál amíg nincs olajnyomás, kerreg picit. Ettől függetlenül semmi baja, a fórumokon is meg lehet találni ezt a jellegzetességet, együtt kell vele élni. Friss olajcsere után egész sokáig nem csinálja, lehet ezen is segítene az a csoda Xado
Nem tudok senkiről, aki cserélte volna a kereket, de beállt okoskerékről sem hallottam még
Szvsz túl van ez fújva, majd ráér ezzel foglalkozni lánccserekor - viszont biztosra veszem, hogy a 300k huf/db ár is nyugodtan megfelezhető.
Nem lesz eladó, jóideig biztosan nem
Nagyon megszerettem, ötletem sincs mire cserélném le. Ha majd egyszer bővül a család, akkor valami kombira amibe belefér a babakocsi, mellé pedig valami játszósat. Vagy ez lesz majd a játszós, addigra ki tudja milyen felhozatal lesz autókból. Pedig egy MR2, RX-8, vagy valami hasonló "gokart" jó lenne idővel
-
válasz
Biqci #177542 üzenetére
Érdekes azért a lista, például a 4GR-FSE (IS250) szerintem feleslegesen került fel. Az okoskerék kerregése mondhatni fícsör és semmi baja az autónak tőle, 10/9 csinálja, enyém is nagyritkán. A direkt befecsi miatti kormosodás oké, de akkor az összes modernebb motort fel lehetne írni
Megyek is hahura feladni a hirdetést
-
tboldi
nagyúr
válasz
Biqci #177550 üzenetére
Vagy a régi Toyota Hiace-ek szívódízele.
........................Egyébként az imént arről beszélgettünk apummal ehhez a témához kapcsolódóan, hogy az én Jazzem többet nyújt, mint az ő WagonR-e (több extra, nagyobb és jobban variálható belsőtér, kényelmesebb futómű, jobb zajcsillapítás, magasabb minőségérzet, stb.), viszont a Honda motorja bár alapvetően megbízhatónak mondható, de több odafigyelést, karbantartást igényel. A Suzuki meg sokkal fapadosabb, de még szélsőséges ridegtartásban is megölhetetlen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Biqci #177422 üzenetére
Többféle motorkód van még szívón belül is (EJ251-255) de a hajtókar/dugó problémások azok kimondottan a turbós verziók (EJ257). A kovácsolt alu helyett öntött alura állt át a gyártó (olcsóbb), ami nem bírja a strapát. Ha átépíted kovácsolt belsőre akkor viszont örök élet +1 nap, csak k. drága móka.
-
parandroid
félisten
válasz
Biqci #177018 üzenetére
Nem büntet, viszont ha nincs adacod, akkor is kihívja neked a trélert, és nincs apelláta, hogy felállsz-e rá. Így kell egy ezereurós roncsnak megduplázni a vételárát. És akkor még mindig van egy autód, ami egy német szervizben áll üzemképtelenül. Vagy megcsináltatod ott, vagy trélert küldesz. És akkor már kb 3000 euróba került az a 2001-es Corsa. Plusz, ha hazaér, akkor regadó, műszaki, eredetvizsga, mittudmén. Schnäpchen!
p
-
válasz
Biqci #175975 üzenetére
Én inkább egy ilyet vettem SAL VB 4000 nevű bluetooth-os rádiót vettem, átlag régi autó gyári rádió minőséget simán hoz (mármint ilyen 1DIN méretben), sőt bluetoothon egész normális hangja van (tud A2DP-t is). Az fm transzmittereknél ezerszer jobb hangja van. Meglepő módon a telefonálás funkció is használható nagyjából.
-
válasz
Biqci #175224 üzenetére
Az is szép... De te merre vagy?
Egyébként én soha nem tankolok pályán. Olyan még nem volt, hogy SOS ott kellett..meg akkor is inkább kérnék 5-7 litert amivel egy normál árú kútig jó vagyok...
Az én két olasz tankolásom között volt 2 nap különbség. Lehet, hogy közben árat emeltek, mert nagyon egy áron adják szinte...vagy sokat kell menni az ocsóbbért. -
Qru
MODERÁTOR
-
grizlisandor
veterán
válasz
Biqci #174527 üzenetére
Itt felénk újdonság, mert mindenki ódzkodott a márkától, hogy type C tesó autó.
Kint a főnökének is ugyanezen típusú autója van, és jókat mondott róla, meg tetszett is havernak.
Ha régóta használja a merci, akkor javítóiparnak is kell lennie hozzá, mert ugye ez ugrott be nekem elsőnek, hogy ez túl jó, ahhoz, hogyha elromlik nem költöd rá a gatyádat.(#174534) Crytec210:
Futtatni kell a brand-et. -
-
kisza25
félisten
-
válasz
Biqci #161145 üzenetére
Mifelénk eleinte simán tankolták a pirosat közvetlenül autókba (Golf I, Peugeot 205), később már csak kannába, még később átjártak Szlovéniába a "fűtőért".
(Akkoriban én még leginkább Babettával, BMX-szel jártam.)@ kisza : A hahus parkolómban még nem látszik az áresés. Gondolom, több idő kell hozzá.
-
válasz
Biqci #161097 üzenetére
Kb. mennyi idő kellett a HTO-nak a napon?
Horvát ismerősömmel, volt kollégámmal beszéltem a minap, mesélte, hogy milyen olcsón vett most HTO-t fűtésre, de nem lehet betankolni, mert piros és ott meg lehet vele bukni manapság is.
Adnék neki egy jó tippet.Köszi!
(A halászok még olcsóbban veszik, azt kékre színezik. Olyanhoz nem fér hozzá.)
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest