- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #19030 üzenetére
Én Spintendet vettem az újabb verziósból, vannak hibái de ár/érték arányban talán a legjobb, és jó a garis ügyintézés is ha baj van.
Legolcsóbb talán Flipsky, azt már alin is be lehet rendelni, de ott voltak random vezérlő megsülések azt hanyagolnám, a többi meg már embertelen erősségű gépekhez van és mocskosul drágák is (trampa, kelly, tronic) -
válasz
Peaceliker #19010 üzenetére
De-de, valószínűleg így van, limitálva lehet.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18995 üzenetére
800w os 60v(!) os gép és nem egy méregzsák
Adnál neki áramot, mindjárt jobban menne.De amúgy teljesen
egyetértek, ha valaki extra gyorsulást keres, annak két motor kell.
(Vö. Wolf King GT... Egy motorral az is "csak" erős, de nem halálos,
bezzeg a másik motorral együtt akkorát húz, hogy döbbenet.
És ott van 50A csúcsban, egy motoron, 72V rendszer mellett. Erre
a gyártó ráhazudja, hogy 4200W, pedig az akkun esni fog a fesz...
Szóval soha nem lesz annyi egy motoron... Persze, van benne egy
extra mód, amikor 60A-re engedi. Úgy már 72V esetén is 4320W.)Dino69: Kugoo-t inkább én is hanyagolnám, sok a panasz rájuk...
(Mondjuk nem tudom, mitől esnél hanyatt: az F40 papíron 350W,
ami csak akkor mehet "értelmezhetően", ha csúcsban jóval több...
Komolyabb gyorsulás 1kW fölött kezdődikpláne motoronként.
A régi Kugoo S1 a 15A vezérlővel ~600W volt csúcsban. Erre már
azt mondták a tesztek, hogy emiatt éri meg megvenni. Jól megy!
Egy kicsit tuningolt Pro2 benéz 900W fölé = biztos jobban megy,
de pl. elvérzik egy "anti tuning" Dual S1 1200W-jával szemben.
Annyi a lényeg, hogy sose névleges teljesítményt nézz: hazudik.)Szerk: annyi, hogy a gázreakciót el szokták bazilikázni a gyártók.
Vagy azért, hogy a rollerest védjék a hirtelen indulástól, vagy az
akkumulátor kímélése érdekében, de sokszor van, hogy egy tuti
nagyobb teljesítményű vas az elején csak szöttyög = kiábrándít!
(Van, hogy kifejezetten beállítás kérdése, választható fast start.) -
Dino69
aktív tag
válasz
Peaceliker #18993 üzenetére
Köszönöm a választ.
Max 400 ig vagyok jó, és cégre menne.. így csak itthoni és új jöhet szóba. Kugoo kirin g3 volt, de attól nem estem hasra, mert kb az F40 szebben gyorsult. Igy egy kicsit tarok a márkától. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18968 üzenetére
Van egy pár...
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18816 üzenetére
Ehhez jött szembe egy jó kis illusztráció a minap, így berakom ide:
Szerk: a teljes videót még nem néztem végig, de biztosan jó.
-
Miikee
csendes tag
válasz
Peaceliker #18913 üzenetére
Sziasztok!
Igen, igazatok van, közben én is pont ezen gondolkoztam, hogy nem igazán lesz látható, így ezt elengedem.
Viszont szeretnék indexet a rollerre és az a futó fényes index az nagyon tetszik. Pl ebben a videóban láttam ilyesmit: [link]
Tudtok olyat aki ilyen szerelést vállal?
Megj. Hátra is megjött a gépre a Sharkset lengéscsillapító, így elvileg arra könnyebben lehet a hátsót felszerelni.
Köszönöm -
vasimnbt
tag
válasz
Peaceliker #18906 üzenetére
Köszönöm!
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #18900 üzenetére
utólag rájöttem én is.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18901 üzenetére
Illetve kábeleket szét szedem és két oldalt lesz levezetve, hagy illik ezeken. Habár sztem is elég redneck így, ami meg bejön
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #18893 üzenetére
Ez vmi házibarkács cucc? Mi az a kábelerdő a kormánynál?
-
Fixmiki
tag
válasz
Peaceliker #18885 üzenetére
Ok, köszi
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18849 üzenetére
Pinlock fólia a plexire?
-
M3aN
senior tag
válasz
Peaceliker #18842 üzenetére
Költői túlzás az 50mp, de legalább fele annyira gyorsul mint jobb töltöttségnél.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #18835 üzenetére
Ok, koszi.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #18809 üzenetére
Gondolom modell fuggo is, lehet, hogy az ujaknal mar jobb a helyzet.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18809 üzenetére
Azért, mert ha gyorsabban mész, akkora a BEMF.
Amit idéztem, hogy
a Kugoo eldobta a féket, és 45V-ot látott a kijelzőn, az már pont ilyen...
És nem kell hozzá sokkal gyorsabban mennie. (Teli gázon nem is megy.)
Ha hagyod gurulni (gáz nélkül), akkora feszültség keletkezik, vagy még
nagyobb... Nem kell hozzá fékezni sem. Csak gyorsan forgatni a motort.
(Amikor aktívan hajtod a motort, az adott esetben fékezést jelent neki.)glaci: el lehet viccelni a dolgot, csak akkor kár belemenni a fizikájába.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #18809 üzenetére
A Xiaomi rollereket legfeljebb 100 kilós emberekre tervezték, és normál gyorsulás mellett adott erősségű áram folyik át a vezérlőn.
Amikor egy 120 kg-os ember lejtőn belendül, és hirtelen nagyot fékez, akkor a visszatáplál energia nagyobb lehet a gyorsításkor leadott energiánál. Vagy ha nem is nagyobb (mert a mechanikus féket is le kell vonni belőle), de jellege, hirtelen megugrása gondot okozhat.Kb. másfél éve beszéltünk róla először itt, hogy custom firmware esetén az energia-viszatáplálás értékét a gyári érték alá tanácsos beállítani. Pont a rendszer károsodásának elkerülése végett. Gondolom voltak akik saját kárukon tapasztalták meg.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #18798 üzenetére
Pedig nekem tele akkunal kb 0 motorfek van, 90% alatt kezd erezheto lenni.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #18798 üzenetére
A G30 -cal soxor indultam itthonról tele akkuval lefelé és volt villanyfék.
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #18768 üzenetére
[link]de kvára adnám most ez, a videó is azokon a tájakon.. aaaah
csak kéne hozzá egy garázs ugyebár panelban lakok, meg melóban valami tároló mert utcán nem merném kinthagyni egész naprafél éve egy ilyen intett le mikor rolleral mentem le a dombon, hogy vigyázzak előle mert hogy Ő JÖN..
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #18755 üzenetére
23ah 60 V-on ami olyan 1500 wh, 30 km nyélgázpn viharos szélben és maradt benne még 40%
-
bzs73
őstag
válasz
Peaceliker #18726 üzenetére
Köszi a véleményt, leírást. A fékkekkel tisztába vagyok, nézegettem hogy azok igen, vicc kategóriák, és arra számolok is, hogy azokat majd cserélni kell, ha nem is egyből, de mihamarabb. gbooster-t is találtam 300 alatt már, 290, de az meg csak 1 dolog miatt nem jön be, az 1 oldalas lengés csillapító miatt. Na meg 250 a kb keret.
-
bzs73
őstag
válasz
Peaceliker #18724 üzenetére
á, most elvetted a kedvem. Annyira nem egy jó típus eggyik sem?
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18721 üzenetére
Nem gyári, és még az is lehet, hogy szar.
Tavasszal biztos kiderül.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18719 üzenetére
Nekem a kínai szaromban hidraulikus csillapítású az első dupla rugós villa.
Igaz, nem gyári. És az is igaz, hogy még egy métert se mentem vele. -
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #18717 üzenetére
rákerestem videókban, hát ez kb a világ legnagyobb átverése, semmit nem rugózik mégis dual suspensionosként adják el. Azoknak a becsúszó tagoknak minimum titánból kellene lenniük hogy elég merevek legyenek mert amint hajlik vagy bármi, már nem fog tudni mozogni..
dualtron mini van a képen amúgy
érdekes még az uj nami blast első felfüggesztése is, bár azt csak úgy tudnám elképzelni tényleg jónak, ha elöl a kerék nagyobb lenne mint a hátsó, vagy geometriailag csalni a dőlésszögön, ha összeül a rugó akkor a roller eleje ne legyen alacsonyabb mint a hátulja, mert akkor előre lendől a súlypont és könyebben előre esel -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18694 üzenetére
Jajj az wari x pro. Abban nagyobb az akku, messzebb megy. Súlyban kb ugyan az. Gyorsulása és végsebessége picit rosszabb, mint base modellnek. A pro minimotorsos 27a (szenzor nélküli, négyszögjeles) az alap az 30a es szinuszos szenzoros. Utóbbi ugye jobbat lép picit meg simábban adja azt elő. De nekem hatótáv nem érdekes annyira, így pro ban nem is gondolkodtam. Neked az fontosabb így lehet jó az. És max veszel alap modell szabit s kijelzőt rá minimotors cuccot meg eladod még szték pluszban is leszel
-
Dan86
csendes tag
válasz
Peaceliker #18691 üzenetére
Köszönöm a tippet ismét, erről a gépről esetleg vélemény/tapasztalt?
https://chinaplanet.hu/blade-gt-robog%C3%B3-5/
Talátam használtan, garival egy Blade GT+ 60V -t az alábbi leírással, 850KHUF-ért..
"2x1500W motor
2x35-40A Sinewave vezérlő
28,8ah LG akksi
85km/h papíron (alattam 78km/h ,81kg)
Tft kijelző,állítható rugózás (Namis féle) 11’ CST gumi, 160mm tárcsák,kulcsos indító vagy NFC-s,Wuxing-300X gázkar,Zoom fékek,kábelvédőzve,bukógombázva,riasztóval.
600km körül van a rollerban"Illetve találtam egy Kaabo Wolf Warrior X Pro-t, 700KHUF-ért.
"~1650km van benne
Jó állapotban! Fékek, hátsó rugók cserélve, első kerék kábel köteg javítva."Én őszintén szólva hajlok nagyon a warrior felé, csak ez már elve 2. tulajos gép.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18691 üzenetére
Most látom mantis King ből jön v2 kormány... Hátha az jobb lesz. De tuti most még a régit küldik
-
Dan86
csendes tag
válasz
Peaceliker #18687 üzenetére
Ez egy nagyon hasznos válasz volt számomra, köszönöm!
Az a helyzet, hogy mindenképp olyan gépet szeretnék, amit be tudok tuszmákolni egy Astra kombi csomagtartójába "értelmesen" és nem kapok sérvet, ha meg kell emelnem.
Azért is fontos, mert ezzel terveznék munkába is járni néha, így fel kell férnie pl. vonatra is.
A jelenlegi paripa 23kg körül van ami nem vészes, de már ez is érezhető, ha pakolászni kell.
Jobban végiggondolva, a max. sebesség nem olyan fontos szempont, hogy ne tudjam elengedni, mint kritériumot pl. tényleges 50km/h-ig.
Fontosabb lenne viszont, hogy nyomatékosabb legyen a motor.
Az önsúly érdekesebb kérdés, a 36 kg nekem már határeset, efölé nem szívesen mennék.
Nézegettem a gépek kialakítását, és a Mantis 10 nekem egész egyszerűen nem tűnik masszívnak és mindenképp olyat keresnék, aminek pl. van hátsó fellépője és a kormányrúd alapból erősített kialakítású, vagy duplavillás.
Érzem, hogy igencsak kezd szűkülni a kör, így az új dolgot is el tudom engedni, mivel én is azt látom, hogy vannak keveset használt gépek, esetenként valamennyi garanciával.
Ami viszont a legfontosabb, az a megbízhatóság, hogy ne kellejen attól "rettegnem", mint a Kugoo G3 esetében, hogy egyszercsak összefossa magát a vezérlő és megáll az egész.
Tudom, hogy ez bármelyik géppel előfordulhat, csak az nem mindegy, hogy átlagosan milyen gyakran. -
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #18687 üzenetére
szerk: képeket nem tette be
Egy rolleres arc összerakott egy kis excelt, ami számol ( [link] ).
ami itt volt:
Akksi Volt 60
Akksi Ah 35
Roller Súlya 48
Pilóta Súlya 100
Sebesség km/h 70
hatótáv:
33kmPersze nem lehet fixen tartani x tempót (max valami kisebbet), de pont a sok kigyorsítás eszék még többet.
Saját példa:
/igaz hideg van, sokat elvesz a kapacitásból, de valami viszonyításra jó lehet tán/hétfőn, pest, örs-deák deák-örs túra. Erős kigyorsítások, visszafelé az Andrássyn az útón is mentem padlón. Kigyorsítások majdnem mindig padlón (ami nem az, hogy 0-1 gáz, mert akkor megöl, hanem, hogy lehető leggyorsabban gyorsítok), de nagyja inkább ilyen 40-50 es tempó.
22km után (két túra után még itt helyben csapattam 4km t)már max 50 el tudtam menni, hogy ne essen be 53V alá, úgy mondjuk még ment volna pár km-t. De papír forma 25km-t tudnia kéne max sebességen is. Persze hideg volt és ez csak 21ah. Nálam a sok erős kigyorsítás kajál, ez látszik.Akksi Volt 60
Akksi Ah 21
Roller Súlya 36
Pilóta Súlya 87
Sebesség km/h 65
hatótáv: 25kmDe a lényeg az, hogy a szét cibálva (ráadásul 70 körül) 40km az nagyon nem egy alap teljesítmény. Az ilyen 70km hatótávok 75kg os pilótával és 25 el értendőek.
Ami ezt tudhatja az tippre nami, thunder és a hasolnó 35ah 72v dögök. Vagy vissza kell venni a tempó igényből. -
vendingo
veterán
válasz
Peaceliker #18661 üzenetére
Videókból az jött át, hogy úgy tették vízállóvá, mint a házi szilós megoldás, csak itt gyárilag került bele szilo.
Tavaszig még van időm gondolkodni, de egyre inkább a g30. -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #18629 üzenetére
Ez jobb mint a Rioné, és töredéke az árának
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18632 üzenetére
Minden tud törni, én is fel szoktam hívni a figyelmet, hogy egy ilyen rugós szar
valóban könnyen elreccsenhet (ha elég sokat fárasztják), de valahogy nehezen
tudom elképzelni, hogy a dupla rugós felfogatás, 10 mm(!!!) vastag acél lemezt
elpattint. Persze nem egyformák ezek, nem mind menetes. Az szokta kikezdeni
a dolgokat, ha vmi laza, ütődik, csapódik, feszül, hajol, majd utána törik.Viszont, ha menetes az acél lemez, abba bikából bele van fogatva. A tetején az
a csavar már csak ellenanya funkciót tölt be, nem az tart. (Szerintem tök stabil,
de képről nem lehet megmondani. Előbb félnék, hogy nyakban törik az egész.)Mármint az FLJ T11 is ilyen dizájn. Szóltak is már be FID után szabadon, de ezt
néhányszor már szétszedtem, és nem ott érzem gyengének. (Mondjuk most az
a valóban hidraulikus lengéscsillapító, ami bekerült, az alu. Annál inkább félnék
a villasaru elpattanásától, ahogy az Wolf-okon előfordult sajnos. Nem véletlen,
hogy váltottak öntöttvasról kovácsoltra... Na nekem végképp nem olyan, sajna.)Ui: természetesen a legjobban karbantartott + legjobban megtervezett roller is
szanaszét törhető, ha valaki mondjuk direktben nekibaszarintja egy padkának...
(Ha mást nem a felnit is meg lehet ütni úgy, hogy utána már csak belsővel jó.)
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
Peaceliker #18635 üzenetére
Ez igaz mindegyik rollerra. Fékbeállítás,csavarok meghúzása stb.
Én mindenképpen ellenőrizném, mert ennek a hiányában nagyobb esély van akár 1 törésre,defektre,alkatrész elvesztéste stb.
Vagyis amit árulnak kevés kmrel jó vétel lehetés még a beállitás,átvizsgálást sem feltétlenül kell megcsinálnod ha előtted már megtették
Én is 2019 óta nyúzok egy Langfeite L8s és imádom bár tény, hogy én is mókolgattam, állítgattam. Azért mégis csak 1 közlekedési eszköz aminek nem árt, ha müszakilag jó állapotban van
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18627 üzenetére
Félmarkolatos. Egy ilyen batárra már csak az a biztonságos. (Tudom, vannak
még speciális alternatívák, de ami nagyon kommersz, nem való ezekre.)
Ami meg nagyon speciális, az beszerezhetetlen, és biztosan egy vagyon...
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18620 üzenetére
Kene bele egy olyan szoftveres funkcio, hogy ha le van zarva, akkor ha felgyorsitanak vele 20-25-re, onnantol max gazt ad es nem hagyja fekezni(ha elektromos fek van). Utana mar csak a baleseti jelenteseket kell figyelni
-
vendingo
veterán
válasz
Peaceliker #18620 üzenetére
A riasztós láncos lezáró a legjobb. Van alin olcsón, illetve itthon abus is árul ilyet.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #18620 üzenetére
Nem sok értelmét látom. Egy komoly tolvajt nem ez fog elrettenteni.
Ha valamihez nekilakatolod a rollert, akkor nem tudják elvinni, elvileg akkor nincs is mozgás.
Ha meg nincs odalakatolva valamihez, akkor berakja a kocsiba a rollert riasztóval együtt, és elhajt vele. -
vasimnbt
tag
válasz
Peaceliker #18612 üzenetére
Köszönöm!
Kugookirin G2 pro-t találtam a neten 296 ezerért ,amely egy frissített modell,de csak 600 W-s teljesítménnyel. Ez elég lehet egy rövidebb, 10 % -s emelkedőre? -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18601 üzenetére
Egy szaftos baleset mindig segit
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18603 üzenetére
Mire én kész leszek, eljön a jó idő: remélem addig nem adod el.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18601 üzenetére
Ez egy Warrior X? Újítottál, vagy csak tetszik? Ha előbbi, muszáj
lesz összedobnom a nagyvasat, és elgurulni egy összehasonlító
karikára, mert bizony tesztek alapján nagyon jó kis masina... -
prutyok
csendes tag
válasz
Peaceliker #18582 üzenetére
Értem, én valahogy mindig újban gondolkozom, annál tudom, hogy mit veszek.: ) Használtnál bárki írhat bármit és garancia sincs a szavára. Persze egy újnál is kifoghat az ember szériahibát, vagy péntek 13-at.
Most látom hogy ennél a Denis srácnál van olyan plusz külső akksi is amit a deck alá lehet tenni. Bár nem tudom, hogy padkánál mit okoz. Valamelyik oldalán olvastam, hogy olyan 3 centi plusz. Viszont elég strapabírónak tervezte.
[link] -
prutyok
csendes tag
válasz
Peaceliker #18580 üzenetére
Nem lényeg a kompaktság, sosincs összezárva, kertesházban lakom, így van hely.
Ránéztem azokra amiket soroltál, de szerintem egyik sem adná azt, amit egy akkubővítés ennél. Ha eladnám ezt, max 160-170-et kérnék érte (bár a használt árakkal nem vagyok tisztában, még nem nézegettem, én ennyit látnék reálisnak), az újhoz 200-250-et, vagy akár 300-at még hozzá kellene tennem (így elsőre amiket feldobott oldalakat ott mind elég drága), és a soroltaknál nem találtam olyat ami 70-75 km-t tudna. Meg ezt már ismerem, a többit nem, itt sem nagyon láttam ezeket a típusokat, egyedül a Mantis ami ismerős általatok.
Szóval maradnék ennél plusz a "valahogy" akkubővítésnél. Nem egyszerű. De köszönök minden választ.: ) -
válasz
Peaceliker #18574 üzenetére
Nyilván ezt a lehetőséget is hozzászámoltam.
Mindenesetre nekem a külső akku fel se merülne, ha bővíteni akarnám az akksikapacitást.
Viszont ha már beletesz ekkora akksit, akár 48V-ra is átépíttetheti, akkor emelkedőkre is jobban fel fog menni neki. Ha hosszabb túrákra megy, megeshet, h ismeretlen domborzati viszonyokkal találkozik.
Amiket olvastam itt, h ajánlottatok neki külső akksihoz, azok se olcsó megoldások, ez sem az, de nem árt ha tudja, h 21Ah-ig a trepnibe is bele lehet tenni a cellákat.
Aztán ha ez se lenne elég, még mindig aggathat rá külső akksikat pluszba. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18564 üzenetére
Eddig is az volt, viszont a kisebb, gyengébb motor végsebessége nagyobb.
Ami viszont probléma. És ha inkább takarék módba kapcsoltam a vezérlőt, az
túlságosan visszafogta, a hátsó motor többet dolgozott jobban melegedett...Most van két egyforma motorom, ezzel nem lesz gond végsebességen.
(Az első kerék értelmetlen elkaparását áramkorlátozással akadályozom majd.)Jó kérdés, hogy a maradék 1200W motorból mi lesz: azért csak nem ilyen...
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #18558 üzenetére
Van töltő nélküli verzió az mondjuk 125e, Rita szerintem hasznos biztonsági alapon.
Wildman táskát 7e+szállítás alatt nem nagyon látni, és ha azt feltépőzárazod a dekni fölé az átlós nyakrészre egy kisebb úthiba után úgy repül le az egész pakk hogy azt öröm nézni.
Itthon Gyergyói úgymond az ajánlott, sztem ő 100 alatt neki se állna egy pakknak -
vendingo
veterán
válasz
Peaceliker #18540 üzenetére
Közben találtam beszámolót, hogy szemerkélő esőben beázott a mantis 10. Valami vezérlést vagy kontrollert kellett benne cserélni.
-
vendingo
veterán
válasz
Peaceliker #18534 üzenetére
Nem az esőben hajtás a cél, hanem ha az ember elmegy reggel dolgozni száraz időben, este meg menne haza, de esik az eső... ilyen esetben marad haza a busz?
Tárolás fedett részen megoldható. -
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #18525 üzenetére
És ennek mi lenne a lényege? Olcsóbban egy dirt bike akkor már, szerintem. Ez inkább tűnik olyan hibridnek, ami mindkét világból inkább a hátrányokat hozza be. Ezt már nem cipelgeted sehova, nem tartod lakásban és nem mész vele járdán de még kerékpár úton sem. Kocsiba se rakod be. Cserébe kényelmetlenebb mint egy motor.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18525 üzenetére
Amikor majdnem kiütik egymást 0:42-nél, az priceless...
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #18502 üzenetére
-
Csigusz 1
aktív tag
válasz
Peaceliker #18473 üzenetére
Pesten? Hol? Amerre én járkálok, minden gyakorlópálya van tankok számára!
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18478 üzenetére
Nagyon jó volt eddig, valamiért mostanában tényleg elég nagy gázok vannak a cuccaikkal. Hátsó kettőt korábban cseréltem, az rendben van.
Na de ha olcsó sz@r lenne még azt mondanám oké, de így tuti váltani fogok.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18475 üzenetére
Az. A képen meg van döntve a roller (kitámasztás miatt), és azért látszik úgy, mintha alul nagyon leérne. De a tárcsák ugye minden irányba azonos méretűek.Felül, alul, oldalt, mindenhol.
Jah hogy a hasa.
Gondolom az is emiatt látszik úgy.
Én autón most a Brembo tárcsákkal szenvedtem. Fél év után eldeformálódott elől...tiszta vicc.
-
válasz
Peaceliker #18473 üzenetére
Kb 20 méterig...
-
Vicoo
senior tag
válasz
Peaceliker #18437 üzenetére
Szia !
A két csavar teljesen meg van húzva , de most H mondod lehet rakok valamit bele H jobban szoruljon.
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #18397 üzenetére
Hát nem vagyok egy body builder, az igaz, de baromira nem volt buli a 40 kilós rollert emelgetni. Nincs rajta jó fogás. Én biztos nem pakolgatnám minden nap autóba. Akkor a 28 kilós mantis. Legalábbis ez az én személyes véleményem.
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #18393 üzenetére
Én a kínai akksis változatot vettem. Ez ugye kisebb hatótáv, de ráadásul ha jól gondolom, nehezebb is. Mert 35 kilót írnak blade GT-re, de én ráálltam vele a mérlegre, és biza 40 kg volt. Ráadásul az LG/Samu akksisban állítható a felfüggesztés. Ha újra venném, tuti rászánnám a pénzt a nagyobbik verzióra.
Amúgy király volt meg minden, de tényleg az, hogy bazi nagy. Ez már semennyivel sem praktikusabb számomra mint egy elektromos bringa, ellenben kényelmetlenebb (állni vs kényelmesen ülni).
Na de ugye ez minden nagy rollerre igaz. Ezért is kötöttem ki egykerekűnél
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18361 üzenetére
Hat, a kozegellenallas negyzetesen no a sebesseggel.
-
válasz
Peaceliker #18350 üzenetére
G30-am van, az eredeti 350W-os motorral.
48V 21000mAh akkupackkal, elöl hátul Sharksettel.
Ez a legnagyobb akksiszett, ami 18600-as cellákból belefér.
50km/h felett megy(53-54) ha tele van az akksi.
10%-os emelkedőn 35-38-al megy felfelé; ha nincs tele az akksi, akkor olyan ~30-al, 50%-os akksival meg 25körül.Szóval elég ha 48V-osra átépítik, plusz a vezérlőn megcsinálják, h bírja ezt az igénybevételt.
Motort nem kell cserélni.Ha nincs túl sok emelkedő, városon belül nagyon jól használható, simán tartom az autósforgalom sebességét, nemigen tartok fel senkit.
Mivel többnyire ugyanazokon az utakon megyek, így ismerem az utakat, kátyúkat, ez így ezzel a sebességgel sztem nem veszélyes, bár próbálok tartani megfelelő követési távolságot, h időben észleljem ha fékezni kellene.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #18340 üzenetére
Nekem tetszik az index, meg hogy a markolatoknál vannak a kezelőgombok.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18326 üzenetére
Ja, nálad annyi roller megfordul, gondoltam ez a legújabb...
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18322 üzenetére
Erdekes, az en kugoo-mnak semmi baja, pedig telen-nyaron megyek vele, akkor is ha esik.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18322 üzenetére
Hány mm a az állórész magassága?
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18322 üzenetére
"Water Resistance IP54 (pending approval)"
Kegyetlenül néz ki.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18307 üzenetére
Nade mekkora batár akku van benne? Ha megeszik 1mA-t készenlétben,
akkor az 3 hét alatt kb. 0.5Ah. Lenne, HA ezt amúgy 60V-on enné.Annyi, hogy azért a BMS is el tud csámcsogni néhány elektront, ha végig
arra vár, hogy mikor csatlakoznak hozzá BT-on. Nem véletlen megy adott
idő után aludni, hogy utána csak akkor ébredjen, ha töltöd/terheled. -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #18274 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #18274 üzenetére
Igen, ezt linkeltem anno, de ez egy ilyen dedikált eBike doboz.
Nagyon kényelmesen hegeszthető, mivel eleve formára van vágva a
nikkelszalag (nikkelezett acél egész pontosan). Viszont ebből jön az
a tulajdonsága is, hogy csak új akkut érdemes bele építeni... (Csakis
adott elrendezésben fér bele 65 cella, amiből 13s5p akku lett most.)
Elméletileg lehetne építeni pont ekkora méretben egy 16s4p pakkot
is. De szétbontani hibátlan pakkot, csak hogy "szebbre" formázd?!
Van az a pénz, de babra munka. Ilyet inkább akkor, ha javítani IS kell
(esetleg konfiguráció váltás miatt), vagy eleve másik BMS kell rá, stb.Teszem hozzá, hogy a fenti képen a BMS rossz helyen van, nem lehet
úgy becsukni a dobozt, alá kell bejátszani, és még úgy is necces picit:
ha most oda képzelek pl. egy Daly 60A BMS-t, azzal abszolút bukó. -
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #18242 üzenetére
En se ertettem soha, amikor egyesek vizallo kijelzovedoket kerestek. Annak mi ertelme, amikor maga a roller nagy valoszinuseggel hamarabb megy tonkre az esotol, mint a kijelzo... Legalabb is a szervizek ezt mondjak.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18226 üzenetére
Akkor majd meglátjuk. G65 -ön gondolkoztam először, de aztán rájöttem az már ki fog esni az alsó kategóriából. Vagyis elvileg, ha úgy lesz szabályozva, ahogy korábban tervezték.
Mivel több mint 350W. Hiába lesz 25 -re korlátozva, úgy már nem sok értelme lesz.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18224 üzenetére
Az jó buli, de legalább van rá megoldás.
Stlink -kel bármelyik gyári szoftvert fel lehet tolni a rollerekre? Legyen az bármelyik hivatalosan korlátozott verzió (D/E)? Olyannál is, ahol mondjuk van fizikai eltérés is? Pl. motor és egyéb más.
A népszerű pálcikákra gondolok, mint a Xiaomi, Ninebot.
Most még viccesen hangzik, hogy valaki korlátozni szeretné saját rollerét, amit kintről vett. Viszont egy későbbi szabályozásnál, ahol meghatározzák a roller maximális képességeit, sebességét az adott kategóriában, már lehet visszatérő kérdés lesz.
Engem is érdekelne, mert ha váltanék később egy frissebb modellre és úgy döntök kintről veszem, akkor jó lenne tudni milyen opciók vannak. Nyilván ezt későbbi modelleknél nehéz lenne megmondani így látatlanban...de nálam lehet tervben lesz majd valamikor egy G30 utód.
Viszont olyan szarul állunk (mint ország), hogy nem biztos a "jó" magyar forintot használnám vásárláskor.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18222 üzenetére
Azt hiszem az egy főzött cucc volt, már nem tudom melyik rollernél, de ha érdekes visszakeresem. Azt tudom, hogy többen is panaszkodtak és a készítője tudott a problémáról. Nem tudom azóta sikerült -e már megoldani.
Más megoldás nem volt a nagyobb sebességre.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18191 üzenetére
Rendelek is akkor egyet.
Pumpa nekem előbb volt, mert a babakocsi kereke miatt vettem. Meg gondoltam jó lesz majd később máshoz is. Xiaomi 1S. Szerintem jó kis cucc.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18189 üzenetére
Igen, arra.
Múltkor én is belementem egy rózsaágba, pont kifújta elém a szél az egyik virágboltnál... egy pillanatra megállt a szívverésem, de szerencsére nem lett probléma. Szépen beleállt, de csak a bordázásba.
Azzal a fúrónak nevezett cuccal (jobb szélén) szokták kicsit tágítani a lyukat, hogy el lehessen rendesen tömíteni az anyaggal és némileg tiszta legyen. Legalábbis régen úgy csinálták a gumisnál, nem tudom még használnak -e ilyeneket.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18185 üzenetére
Nálam ugye tömlő nélküli gumik vannak, azért gondoltam rá. Meg azért annyira nem lenne baba, ha kilométereket kellene tolni a rollert egy esetleges defekt után. Főleg ilyen hidegben.
Még ha nem is teljesen százas a fenti megoldással javítani, arra legalább elég, hogy a cégbe beeérve autóval jöjjek haza.
Csak nem tudom, hogy ezeknél kell -e valamire figyelni. Pl. tömítő vagy a ragasztó anyaga. A fenti az cement alapú ragasztóval van. Bár ez inkább szerintem nagyobb sérülések javítására van. Függetlenül a kis "fúrótól". Olló gondolom az ajánlott mellé.
De nem igazán vagyok képben ezekkel, mert autón öngyógyító kereket használok. Meg az autós kompresszorom is olyan, hogy ragasztót lehet rácsatlakoztatni és együtt tolja bele a levegővel. Más fajta gumihoz az is frankó megoldás. Szóval nem sűrűn járok gumishoz sem, csak ha kereket kell cserélni az aktuális szezonra.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18180 üzenetére
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #18177 üzenetére
Jaja. Mondjuk én hátizsákot mindig viszek magammal, mert pár dolog van még nálam, ami nem férne bele egy rollerre szerelhető táskába.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #18172 üzenetére
18173-at neked irtam volna.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #18159 üzenetére
Koszi Egyebkent a szervizes ugyanezt mondta, de csodalkozom, hogy a hasznalati utasitasban egy szot sem irnak errol, mintha mindegy lenne.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #18121 üzenetére
Megértem. Minden az Anyegin múlik.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #18112 üzenetére
Tudom milyen, motorra nekem is felnyitható, hátrahajtható, napszemcsis van, de rollerre kicsit soknak tartom. Egyszer bringával ugrabugráltam egy sráccal. Neki echte bringás enduro sisakja volt, levehető állvédővel. Az kb. fele súlyú volt, mint egy motoros bukó.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #18105 üzenetére
A 80% közelében sincs a cellák tárolási kapacitása, az ott bizony netto hülyeség.
-
rRiddick
újonc
válasz
Peaceliker #18068 üzenetére
Nehéz egyébként darabokra szedni?
-
jUUh
addikt
válasz
Peaceliker #18023 üzenetére
-
jUUh
addikt
válasz
Peaceliker #18021 üzenetére
Egyébként nézelődve amiket írtatok feljebb, kicsit mások az árak. Az M365 Pro-k pl. inkább sima 365-ök 100 felett mind.
-
z67
őstag
válasz
Peaceliker #18018 üzenetére
Sima. Wayteq, Lurdy márkaboltos. Megnéztem az árakat a Jófogáson és az alá lőttem be. Ott is adtam el, ilyesmit könnyebb ott. 263 km volt bennem, a lányom használta. Nem volt fw trükközés, szinte új állapot. A záró nyelvet lecseréltem egyedi rozsdamentesre, a gyárit adtam mellé.
-
jUUh
addikt
válasz
Peaceliker #18012 üzenetére
Értem, köszönöm!
Természetesen ha valakinek van még valamilyen javaslata, várom szívesen!
-
jUUh
addikt
válasz
Peaceliker #18010 üzenetére
Ez az m365 jónak tűnik. Sima verzió csak azért nem, mert a Pro is kifoghato ugyanannyiért? Ahogy látom ezek a m365sek kevésbé garisak, az inkább 150ksokra jellemző
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #18003 üzenetére
Pinlock kell bele és bye bye párásodás.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #17989 üzenetére
Lehetséges, hogy 120+ kg teherbírású, 25-30 kg-os tankokhoz hasonlította, ahhoz képest tényleg szerénynek hatnak a pálcika rollerek.
A legelső Xiaomi M365 széria valamelyik sorozatánál előfordul a kormányszártörés. pontosan 4 évvel és kb. X százezer példánnyal ezelőtt. (Jó ég tudja mennyi jót gyártottak már azóta belőle*.) Valószínűleg ennél a korai hibánál leragad a szerelő, vagy most is néha belefut működő példányokba.
Visszahívás a webarchivumban megtalálható, eredetileg mi.com-on jelent meg: Mi Electric Scooter (M365) Recall Notice
"A közelmúltban a Xiaomi Mi elektromos rollerrel (modell: M365) kapcsolatban egy lehetséges biztonsági problémáról szereztünk tudomást, mivel megállapítottuk, hogy korlátozott számú gyártási egységnél az összecsukható készülék egyik csavarja meglazulhat, ami használat közben a függőleges alkatrész eltörését okozhatja a fő testről. Az érintett egységek száma 10257 darab, ezeket 2018. október 27. és 2018. december 5. között gyártották, és elsősorban az Egyesült Királyságban koncentrálódnak (7406 db). További érintett régiók a következők: Németország (613 db), Spanyolország (509 db), Írország (443 db), Dánia (258 db), Kazahsztán (200 db), Mianmar (175 db), Kolumbia (97 db), Törökország (80 db), Laosz (79 db), Olaszország (37 db), Magyarország (34 db), Görögország (31db), Korea (30db), Makaó (25db), Egyesült Arab Emírségek (22db), Belgium (17db), Portugália (16db), Szingapúr (14db), Oroszország (1db) , Thaiföld (1db) és azonosítatlan (169db). (A fenti adatok a különböző régiók közötti szabad átadás miatt eltérhetnek.)Az érintett sorozatszámok (S/N) a következők: 21074/00000316 - 21074/00015107 és 16133/00541209 - 16133/00544518.
A potenciálisan érintett készülékekre vonatkozóan proaktív termékbiztonsági visszahívást adtunk ki. A visszahívási program 2019. június 26-án kezdődik... "
* Akkor 39 nap alatt 10.257-et gyártottak, és amennyiben ugyanezt a termelési ütemet tartották, akkor az elmúlt 1438 nap során kb. 400.000 példány jött le azóta a futószalagról. És ha a másik két modell is ide vesszük, akkor 800k és 1 millió között lehet ez a szám.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17978 üzenetére
Logikus. A silift is azert szakad le neha, mert raulnek, nem tudjak, hogy nem szabad
-
Vicoo
senior tag
válasz
Peaceliker #17976 üzenetére
-
válasz
Peaceliker #17956 üzenetére
Nekem nem volt kényelmetlen.
Ilyen "fura szögre" nem emlékszem, magas az tény, de nekem pont ezért jött be.
A Lime/Tier kormánya is magas.
De hát kinek mi tetszik, ugye. Ez erősen szubjektív, nézőpont kérdése: a Xiaomik kormánya meg alacsony, ha úgy veszem. A G30 magasabb kormánya is felüdülés volt a Xiaomikhoz képest, pedig csak 176 magas vagyok. -
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #17958 üzenetére
ennek 20 inches kereke van annak meg gondolom 10-11, meg amit már fentebb is irtam, annyi pénzért olyat veszek amin állitható a rugózás, nem egy vacak gumidarab van oda bevágva mint egy sufnituning..
ennek ellenére ami gumi cartridges rugózásu csak az inokimeket dicsérik, bár azt is kikéne próbálni, pont multhéten lett volna egy jó 2022es oxo vétel 2 év garival meg csak 300km volt benne 1700 ojróért de elvitték -
válasz
Peaceliker #17923 üzenetére
Igen ez volt az. Van arról valami videó mit kell meghúzni? Nem vagyok egy nagy szerelő típus.
-
#01110937
törölt tag
válasz
Peaceliker #17888 üzenetére
És nincs gond azzal, hogy más nevére van?
Vagy vmi kifogás a cég részéről ha vmi gond lenne?
Honnan tudod mennyire van leamortizálva? pl aksi, vagy fék vagy egyéb? (oks, ne feltételezzünk rosszat, de sosem lehet tudni). -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #17855 üzenetére
Nagyobb felületet fognak le a pofák tehát jobb a fékhatás, plusz kevésbé melegszik fel a tárcsa, ha neadjisten 70+ tempóról vagy dombon lefele fékezni kell akkor ne izzanak mint a láva, bár azért sokat nem használtam mióta dupla motorfék van, az jobban fog szinte bármelyik mechanikusnál és a pofák se kopnak el
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest