- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
Az a csavar szerintem nem az. Amennyire jól emlékszem, amire rá van rakva ez (és a gyári) kormány nyak, az maga a villa. És a nyak 2 csavarral szorul rá, attól nem csavarodik el.
Az a két csavar ami a zár alatt van az jól meg lett húzva? Mert az nem nagy csavar ami függőlegesen megy bele az csak csapágy irányban tart, az a dolga -
-
PociAti
őstag
Én is arra vagyok kíváncsi, hogy sikerült ezt összehozni?
Ha a Xiaomi törik, akkor a noname szaroknál, akiknek nincs nagy számú gyártási tapasztalatuk mégis mire lehet számítani?Sokat ugrattál vele padkánál, és korábban estél is vele? Vagy esetleg 2 ember szokott rajta utazni, vagy egy, de az bőven 100 kg felett? Az már elindíthatott olyan repedéseket, amit egyetlen elem cseréje nem oldana meg.
Viszont ha Casseius által említett csapszeg lett túlfeszítve, az lokális probléma, akkor a roller relatív gazdaságosan helyrehozható és utána is megbízható szerkezet marad.
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
A tömör gumi lesz a probléma, elég szarul tud gurulni, mintha lapos
gumival közlekednél: a hangja is arra hajaz, mert deformálódik.
Van olyan tömör gumi, ami nem ilyen, de ez a lyukacsos szerkezet...
(Nekem is többet fogyasztott anno, tehát kényelem vs. melegedés...
A megoldás végül a légcellás "Raptor" gumi lett, kényelmes is volt, s
jól is gurult. Viszont mert 200x60 alig fért be villába/reszelni kellett.) -
DigitXT
félisten
Xiaomikat nem hajtottam... de amikor 1500W-ot kértem a ~400W-os
Kugoo vezérlőtől, az nem rinyált, leadta. Később égett le a retekbe.
Az annyira primitív volt, hogy nem mérte a fázisáramot. Bár mindegy
is, hiszen pont úgy lett tuningolva hardveresen, hogy az akku áramot
se tudta már pontosan, cserébe füstölő kerékkel lehetett indulni vele.Én annyit tudnék javasolni, hogy a más által "tuti tuningnak" mondott
vmit hanyagoljuk, ha problémákat okoz, főleg mert lehet, hogy zsoké
alkatú pilóta alatt -20 fokban volt tuti tuning, és egy BMI-károsult ()
ebben a rohadt melegben esetleg felsül vele... Megjegyzés: fizikailag
sokkal, de sokkal (tényleg) nagyobb vezérlő 4-5x annyi MOSFET-tel...
És még az is megfogja a fázisáramot 230A-nél, mert tuti ami fix.
Miközben az akku áramkorlátja 80A. Ezt csak a miheztartás végett...
(És mivel 48-72V között bármivel elketyeg, 4000-6000W között lesz.)Ui: ha gyári firmware hibákat dob, akkor lehet szimplán sz.r a vezérlő.
-
DigitXT
félisten
HA amiatt dob hibát, mert indulásnál túl nagy teljesítményt kérsz tőle,
akkor egyrészt nem jó ötlet a hibakód elrejtésével "tünetileg kezelni" a
problémát (szerintem!), másrészt igen, lomhább lesz, ha kisebb lesz a
maximális teljesítmény (fázisáram korlátot szokta a Xiaomi nézni), de
pont ez a célod, hiszen adott tuningot a jelen állapotában nem bírja.Ha minden marad ugyanúgy, nem hinném, hogy meggyógyul magától.
Ja és max. sebességnél nagyon nem max. az áramfelvétel, főleg nem
magas a fázisáram (nagyjából egyezik ilyenkor - de csak ilyenkor! - az
akkuból kivett árammal), szóval ha az okoz gondot gyorsításnál jön ki.
Amikor kicsi a sebesség és nagy gázt adsz, na akkor száll az égbe. -
R a y
senior tag
Szia!
Nekem Mi Pro 2 rollerem van, de nálam is előjött a 39-es hibakód. Nekem még garis, de még nem tudtam eljutni a szervízbe vele. Azt tudom, amikor visít, akkor valamelyik szenzor, azt hiszem az akku, 0 fokost érzékel. Ideiglenes megoldás volt, hogy lehúztam az aksit, de pár hétre rá megint előjött. Nálam is az van, hogy teljesen összevissza jön elő. Vicc, mert kb egész télen használtam, akkor nem volt baja. -
Tamás9x
őstag
So what does each M365 error code mean?
We have listed the main ones you will encounter below:
10 – Bluetooth (BLE) module communication error (Bluetooth module)
11 – Current sensors calibration errors or Power MOSFET error
12 – Current sensors calibration error
13 – Current sensors calibration errors or Power MOSFET error
14 – Throttle and brake errors
15 – Throttle and brake errors
18 – Motor Hall sensors error
21 – BMS communication error
22 – Bad BMS serial number/password
23 – Bad BMS serial number/abnormal error
24 – Wrong supply voltage
26 – Check the controller (Save operation in the Flash memory maybe wrong)
27 – Bad controller password
28 – MOSFET error
29 – ESC has wrong serial number in memory or “not activated”
28 – MOSFET error
29 – MOSFET is abnormal
31 – Program error
35 – Serial number of the scooter is wrong
36 – Battery temperature sensor error or device is overheating
39 – Scooter temperature is abnormal
40 – Main controller temperature sensor error or overheatingNem adsz neki túl sok ampert? Nekem akkor csinálta amikor 1250W-ra enegdélyeztem neki mindent
Hány km/h az indulási limited Kerst alapból ki kell kapcsolni az csak a bajt csinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- BestBuy topik
- Delta Force (2024)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óvodások homokozója
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest