- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Azonnali mobilos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #10158 üzenetére
De, van hatso labfek, az azer erosebb
Szerintem a gazelengedos KERS sem egy eszeveszet teljesitmeny.
Szerintem is ez a legjobb.
(#10156) lehella : Igen, csak ekkor van ertelme, mert a helyzeti energiaban van komoly energia. Rolleren a mozgasi energia nevetsegesen keves, ha 30km/h-val mesz rollerestul 100 kg-al, akkor talan 1Wh, aminek jo, ha a 80%-at lehetne visszanyerni.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #10089 üzenetére
Megelőzendő a következő leégést javítás után beállítottam egy takarék módot.
Mondhatnám, hogy mérnöki precizitással kiszámoltam, jó előre, de hazudnék:
valójában menet közben trial-and-error módszerrel lőttem be, hogy a két motor
áramfelvétele jó közelítéssel megegyezzen egy "takarékos" nyélgázon.Mivel a két motor hiába gyári, néz ki ugyanúgy (1200W névlegesen mindkettő),
másképp vannak tekercselve... a régi végsebessége 15%-kal nagyobb, mint az
újé... Mit ad isten, ha végsebességen nyektetjük, ezzel azt érjük el, hogy csak
ez a motor dolgozzon, ami egyenes út a leégéshez. Amíg a másik csak lazsál.
(Nyilván gyorsításnál bedolgozik, ám ha végsebességen mész akkor már nem.)Szóval takarék módban az egyik vezérlő 72%-on, a másik 62%-on dolgozik. Ez
elég 32 km/h tartásához nagyjából 500W-tal, 50-50% eloszlásban motoronként.
Rosszabb minőségű úton bőven elég. Ha meg jó az út, és előzni kell, akkor egy
kattintás a kormányon és megindul a technika 40 km/h fölé viszonylag könnyen.
A másik gyorsabb beállításom, szintén erre a túlmelegedésre megoldás... Csak
42 km/h végsebességre jó (~900W), de 60/40% arányban dolgoznak a motorok:
ezeket a beállításokat hosszú távon is bírnia kell, kigurulható az akkuból 50 km.Ui: állítottam a hátsó rugóstagok előfeszítésén, így már nem ver bele a kerék a
sárhányóba, ha kicsit hátrébb állok / erősebb gyorsításoknál. Egész jó gép lett.
(Fékbetét csere/fék beállítás után sokkal csendesebb, és jobban fog a fék stb.) -
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #9753 üzenetére
Csak te álltál belém amiatt mert lemertem írni a kérdéses hozzászólásra reagálva, hogy az enyém is megy többel mint 25km/h, mégse több ezer wattos duál motoros, és nem vagyok nagyságrendekkel sem könnyebb súlyban, ráadásul a hatótávra sem panaszkodom. Egyáltalán nem vitattam azt, hogy aki emelkedőn felfelé akar 40km/h-val száguldozni, annak is ajánlanám, pláne plusz súllyal, mert nem. Csupán arra céloztam, hogy azért a kisebb kategória sem feltétlenül egyből lesajnálandó, ami nem jelent egyből max. 25km/h-t sem. Sőt, nem is ajánlás céljából írtam, ezért nem is írtam típust. A hozzászólásokat nem csak az olvassa akinek írja az ember, ezért másnak is lehet informatív.. Nem tudom milyen jogon vonod kétségbe más tapasztalatait! Amikor leírtam annó a tapasztalataimat az általam használt típusról, akkor is igyekeztem azt objektíven és nem elfogultan tenni.
-
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #9746 üzenetére
A saját tapasztalatomat írtam le, a saját használati szokásaimnak megfelelően, ha megengeded. Egy szóval sem írtam azt, hogy ezzel lehetne menni meredek emelkedőn 40-el! Engem egyáltalán nem zavar ha valakinek akkora a pénztárcája, hogy emiatt képes fél milliós rollert venni
Az abszolút hidegen hagy, hogy te mit tudsz elképzelni és mit nem, csak az a fő, hogy lehessen kötekedni...
-
madrac
senior tag
válasz
DigitXT #9740 üzenetére
Emelkedőről nem volt szó. Nem szoktam meredek és hosszú emelkedőkön használni, de az én igényeimnek megfelelt. Azt tudom, hogy vásárlás után a beállításokban a gyorsulásából durván vissza kellett venni, mert olyan iszonyatos erő van benne hogy már-már veszélyesnek éreztem, pedig nem mondanám magam pehelysúlyúnak. Oké, azóta feljebb vettem, de ha jól emlékszem most sincs a maximumon.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
DigitXT #9688 üzenetére
+PociAti:Hát jelenleg túl sok szívásnak tűnik ez, lehet várok, míg kijön a KRESZ módosítása. Különben van benne igazság, amit mondotok, lehet, hogy nem is segédmotor lesz, hanem egy új kategória. Tegnap beszéltem a Közlekedési Hatósággal, annyit mondtak, hogy a helyi önkormányzat szabályzásait kell jelenleg figyelembe venni, a KRESZ módosításokról még nincs publikus, extra infó.
Más: Amit még nem értek, hogy miért ilyen kicsi a lábférőhely az e-rollereken? Annak ellenére, hogy 60 kiló vagyok a 171 centimmel, 43-as lábam van(tudom, vicces) de egy csomó e-rollernek szinte ugyanannyi hely van a rálépőjén, mint a freestyle rollereknek, amiken alapból alig férek el, de azon nem is kell sokáig állni. -
x10ilaci
friss újonc
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9685 üzenetére
Igen, ha a szoftver megallitja 25-nel, akkor a tervezesi sebesseg 25.
#9682 IMIIKE1998: Nekem a mehsejtes tomor gumi teljesen bejott. Ok, van egy kis extra vesztesege a tomor gumihoz kepest, de azert joval puhabb erzes.
#9676 Laca1212: Latatlanban az a sejtesem, hogy nem szeretnek.
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9686 üzenetére
Megtennéd hogy elküldöd a linket hogy honnan vetted?
hito
Full face sisakom van így nem kell védekeznem. Viszont túl sok lehetőséged nincsen egy sima bicajos sisakba.Mondanám hogy füldugó de az kb felér egy öngyilkossággal a forgalomban.
Tomi881
Az az igazság hogy te is beleestél abba a hibába mint páran. A teherbírás nem azt jelenti hogy azt kimaxolva mindenhol felvisz és tudni fogja azt a hatótávot amit ráírnak, hanem hogy a váz annyit tutira ki fog bírni! A gyári hatótáv az 70-80kg környéki emberrel van tesztelve kis fokozaton sík úton. Na most a sport mód + nagyobb súly + emelkedő miatt nagyon meg se fogod közelíteni a hatótávot. Durván fogalmazva nem a roller tehet róla hogy ennyit tud. Mindenesetre néhány töltési merítési ciklust adj neki mert nőni fog valamennyit a hatótáv, viszont ilyen súlyra alkalmatlan ez a roller ha értelmezhető hatótávot szeretnél kicsikarni belőle. Ne érts félre én is közel vagyok hozzád (105kg), de sajnos be kell látni ha a mi súlyunkhoz akarunk rollert venni és szeretnénk nagy hatótávot akkor zsebbe kell nyúlni! -
IMIIKE1998
őstag
válasz
DigitXT #9685 üzenetére
Hajjaj, lehet várok akkor még a vétellel, elvileg aug vége felé már lesz valami hír az új szabályzatról. De szerintem ha SMKP lesz mindegyik roller, akkor annyi is a piacnak, mert a legtöbb ember szerintem egy hajtás nélküli kerékpárként tekint rá, de ha kell majd hozzá biztosítás, jogsi, meg stb. akkor lehet azt mondják, hogy a fenébe vele és vesznek inkább kerékpárt. Amúgy a robogós témában is igazad van, ott is debil a szabályozás, mert hiába van AM vagy B jogsid, az 50-es robik 90%-át nem vezetheted, mert 60-70 között van a végsebességük. Akkor meg le kell tenni a B125-öt, ami megint pénz, de így meg már sokan inkább 125-öst vesznek.(Vagy csak szabálytalankodnak a kategóriával, míg a rendőr el nem kapja őket.) Elavult az egész.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
DigitXT #9679 üzenetére
Köszi, akkor ezek alapján annyira nem borzasztó tömörrel sem. Nálam a helyi szerviz+magyar gari prioritás, mert én nem értek a szerelésükhöz, plusz alkatrészből is jó, ha van elérhető áron a helyi boltban.A másik dolog meg, hogy olyat fogok keresni, aminek a tervezési sebessége nem haladja meg a 25 km/h-t, mert a közelgő jogszabály változások szerint efelett tuti segédmotornak minősülne, akkor meg kötelező biztosítás kéne rá+jogsi.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
DigitXT #9674 üzenetére
Btw tömörgumi. Lehet én vagyok fakír, de van egy Oxelo freestyle rollerem, azzal sokat járok városban is és ha jól "mozgok" a rolleren, emelem az első kerekét, akkor nem olyan zavaróak a 100mm-es, merev, tömör gumis kerekek, ezért sem aggaszt annyira a Joyor A3 full tömör gumis felszereltsége.(Pedig elég rossz utakon járok a belvárosban, járdán, bringasávban.) Vagy e-rollernél nagyon rossz, ha nem felfújható az abroncs? Mert a tömör előnyének tűnik, hogy az max elkopik, de nem durran ki, ami brutál szívás gondolom a rollereknél, kerékpáron 4 perces dolog az egész belső csere.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9632 üzenetére
Vagy rosszul zarta ra. Baratnom is egyszer nem figyelt es nem kattintotta be teljesen, es osszecsuklott neki is. Szerencsere jo lassan mentunk eppen.
Nekem 1700km korul kicsit lazult a kereszturanyu csavar, elkezdett kotyogni. Szetszedtem, megneztem milyen allapotban vannak a fogaskoszoruk es semmi elnyalodas/kopas nem volt, birjak szepen. Osszeraktam, meghuztam es semmi baja azota se.
Amik cinkesebbek a kormanyban(vezerlo kornyeken es a fogantyuk) levo csavarok. Azok mivel aluban vannak idovel elnyaljak a menetet. Be kell ragasztani menetragasztoval, hogy ne legyen gond. Baratnom joparat elhagyott a csavarokbol emiatt.
-
Zotya0218
tag
válasz
DigitXT #9629 üzenetére
Köszönöm a választ.
Az még a problémám, hogy garanciális javításra nen szeretném elvinni!
Az hagyján, hogy Bp ről 40 km re kellene vinni. Azt még megoldanám! De nem akarok másfél hónapot várni.
Meg mi lesz, ha mint a telefonokat szokták, szarrá karcolják?
Szerinted / szerintetek elveszti a garanciáját, ha megveszem a kart 3500 ft és én magam cserélem? -
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #9580 üzenetére
Mondjuk az is érdekes, hogy a két verzió között gyári érték szerint van 1,5kg különbség súlyban. GPS sebességmérés nem pontatlan? Az enyém óra szerint előző talajjal (ránézésre 20kg-val több nálam) 51-et is ment. Én csak 40-ig próbáltam eddig, de az tuti volt 40. Nem mertem efölé menni még vele.
-
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #9489 üzenetére
Hát, nem bírtam magammal, beszéltem a tulajjal. Úgy néz ki lesz egy G2 Pro-m
Mondjuk vonatra nem tudom hogy fogom feldobni a maga 23kg-jával, mert néha kommunista fecske jön új zónázó helyett, de csak felteszem valahogy.
Meg se kellett kérdeznem a tulajt a kormányoszlop problémáról. Ő maga mondta, hogy garanciában cserélve lett, mert elkezdett megrepedni.Baromi kíváncsi vagyok rá. Ha nem jön be, gondolom eladható.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9491 üzenetére
Lehet belefer. S1 plus-nal keresztiranyban allnak a cellak, azert nincsen kihasznalva a hely. Egy hossziranyu jobb megoldas.
En meg arra is gondoltam, hogy lehetne hajlittatni magasitott fedolapot es akkor 2 centivel magasabbra kell fellepni, ugy pedig a jelenlegi elrendezesbol is beleferne P4.
Szerk: S1 plus akkupakja: 290x65x35, ebbe nem ferne be az M365 Pro akkuja, mert az 390x100x50. A magassaga miatt semmikeppen, a hossza miatt pedig a vezerlo kikoltoztetese is szukseges lenne.
-
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #9484 üzenetére
Nem tudok elképzelni olyan helyzetet (maximum jó minőségű sík terepen teszt erejéig), amikor kimaxolnám a sebességet. M365 Pro-n már a gyári 25km/h-nál is halálfélelmem van
Azonos sebesség mellett viszont az M365-höz képest életbiztosításnak tűnik ez a gép és most ez a fő szempont.
Viszont ami kicsit elbizonytalanít az pont a Te eseted a márkával. De gondolom márkán belül is nagyon nagy különbségek vannak a különböző típusokon belül. Ezzel nyugtatom magam.
Egyébként szerint rossz hsz-t linkeltél, nem?
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9477 üzenetére
Elvileg az enyémbe 16s7p felállás van, és 2600mAh akkuk vannak benne. 52V-nál 3.25V-on vannak a cellák, ami még azért bőven a "0" előtt van.
Sajnos nem tudom hogy mennyire lehet programozni, illetve a gari miatt belenyúlni sem akarok. De akkor odafigyelek erre a részére hogy ne szívassam meg magamat. -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9470 üzenetére
Nem olyan veszes az. En is szoktam ugy kozlekedni, hogy csutkara huzom a gazt es ha fekezni kell akkor huzom melle a feket, amikor meg nem, akkor elengedem a feket. Ilyen kis teljesitmenyu rollereknel nem szamit, nem tud akkorat ugrani, hogy gond legyen. Ha tobb kW-os motor lenne, akkor nem lenne jo.
-
Skynet258
veterán
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9432 üzenetére
A mutatóujjas megoldással egyelőre nincs gondom, bejön ez a fajta gázszabályzás.
Viszont a kezdeti gyorsulást le kell venni!! Ma du. elmentem kicsit gurulgatni itt helyben, aztán volt egy olyan helyzet hogy mellékutcából kanyarodtam volna ki a főútra de épp jött autó. Megvárom majd kanyarodok balra. Kicsit nagyobb gázt húztam hát meglepett kicsit..Szóval holnap átrakom soft start-ra mert ilyen helyzetben a 2 motor jól meg tud indítani még engemet is.
Minél többet rollerezek annál jobban kedvelem a Mantist.Nálunk sajnos nincs kerékpárút úgyhogy a főúton kell menni, de a forgalom tempóját lehet tartani azért ezzel a rollerral.
Lenne egy kérdésem a lekapcsolással kapcsolatban. Alapból 52V-nál kapcsol le a vezérlő. Ha mondjuk 55-56V körül vagyok akkor gondolom nem nagyon érdemes már 2 motoros beállítással használni a rollert, mert egy komolyan gázadással benyalhat a fesz az 52V-ba, onnantól meg a BMS lekapcsol, és csak töltőre dugva tudom majd életre kelteni a rollert?
Gondolom erre ti is nagyon figyeltek nem?Laca1212
Köszi most már mindegy. Sajnos az árukeresős oldalak nem mindent boltot indexelnek, átnézni meg nincs energiám mindet hogy hol a legolcsóbb. Valószínű azért jutottál hozzá ilyen jó áron mert betolták egy fasza akcióba.#9434 Reggie0
Áhh nekem az a megoldás nem jön be. Főleg kesztyűbe nem tudnám. Bár biztos a tárcsa felülete rücskös hogy legyen "fogása". -
modeller
aktív tag
válasz
DigitXT #9454 üzenetére
Nyilván nem úgy értettem, hogy a gázkar adja tovább a jelet, amikor nem is húzod. Az egy primitiv, passziv elem, ha nem húzod, nem ad olyan jelet, hogy húzod.
Csak azt mondtam, hogy ha egy külön kütyü adná ugyanazt a jelet tovább amit a gázkar, az tökéletes tempomatnak, mert nem sebességet kell rögziteni, hanem gázállást. -
modeller
aktív tag
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9442 üzenetére
Figyelembeveszi a fekezest, ha fekkart lenyomod nem erdekli milyen allasban van a gazkar, fekezni fog.
#9447 PociAti: Az a baj, hogy a tempomat sebesseget, azaz fordulatszamot vezerel, a gazkar, pedig nyomatekot. Ebbol sosem lesz tempomatod, legfeljebb a max sebessegre.
-
modeller
aktív tag
válasz
DigitXT #9442 üzenetére
Az nyilván biztonságosabb lenne, ha aktiválni lehetne a saját tempomatját...
Eddig m365-öm volt, szerettem a tempomatját. (csak az hiányzott belőle, hogy mint a kocsiban, 1 kmó-val feljebb/lejebb tudjam állitani, gyakran megyek együtt feleségemmel, ott nagyon jó volna ugyanarra a sebességre állitani mint a másiké)
Ott is hiányzik ahol jó hosszú, belátható bringa úton megyek, ott sem mindig akarok nyél gázon menni (mert pl. tudom hogy úgysem érem el a következő zöldet) másrészt a sok szar úton még a rugózás mellett is nehéz azonos ponton (mondjuk negyed gázon) tartani a gázt, a huplikon, krátereken van, hogy ugrik pár millimétert az ujjam, amivel gázt adok, akkor próbálom visszavenni stb...
De ahol éppen nyél gázon mennék ott is feleslegesnek érzem, hogy folyamatosan nyomjam.Szóval szeirntem nagyon hasznos tud lenni, ha ésszel használja az ember.
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9423 üzenetére
Igen, ahogy a nagyok mondják “1 motoros rollert nem veszünk!”
Úgyhogy fog kelleni előre is a motor.
Nálam a táskába telefon, pénztárca, illetve hasonló dolgok lesznek..
A vezérlő hűtését jobban meg lehet oldani a kormányon mint a taposóba nem?Láttam egy videót ahol egy gumival megoldották hogy a hüvelykujjaddal kelljen a gázt szabályozni. Lett a kormányra rárakva egy tök egyszerű kis szerkezet amivel megoldották a szabályzást egy gumi segítségével.
Laca1212
Még most is annyi? Ha nem akkor sokra nem mentem volna vele. -
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #9421 üzenetére
Ebben a konkrét esetben nem ezzel volt a gond. Az engem sem zavar, ha pálcikának vagy pufinak neveznek ebben a kontextusban. Itt az ember volt idézőjelben és nem csodálom, hogy ez kiverte a biztosítékot 1-2 "embernél".
Az embernek van egy másodlagos jelentése is a homo sapiensen kívül, így ez nagyon durva sértéssé tud ám válni. Ettől érezte magát megfosztva a kolléga, joggal. Nagyon félresikerült "vicc", ebben a formában tahó és bántó. A pálcikával vagy pufival (nekem személy szerint) semmi gond adott szövegkörnyezetben, de az embert ne tegyük már idézőjelbe, mert annak vajmi köze van a testsúlyhoz, etnikai hovatartozáshoz, stb.
-
SOAD19
addikt
válasz
DigitXT #9306 üzenetére
"62 kg-os ember mennyivel nyom fekve?"
Nem túl sokat, a fizika az fizika. Anno tinédzserkoromban, szakközepes éveimben jártam gyúrni. Ekkor 60 kg, vagy kicsit azalatt lehettem. Szakközép végére, azaz 3,5-4 év gyúrás után a csúcsom 97,5 kg volt, amiből 1-et tudtam kinyomni. 90-ből lazán ment a 8-10 is. Igaz semmit se szedtem, még tömegnövelőt se.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9407 üzenetére
Ha jol van meretezve a kabel, akkor nem. Nem kell 3600W-ra meretezned, csak annyira, hogy aranyosan melegedjen a motorral. Ezt ki kell szamolni(vazon belul a szigetelessel egyutt mekkora a hovezetes es hokapac, majd ra a veszteseg). A szilikon kabel masik elonye, hogy nagyobb homersekletet visel el, mint a PVC szigetelesuek, igy nem kell olyan vastag rez, mint atlag kabelnel. (Viszont ne felejtsd el a szkin hatast.)
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #9395 üzenetére
Köszi!
Ez a vezérlő elhelyezés már 3. építés óta jól bevált recept, külföldön fordítva szokták az aksi megy a kormányra, a dekkbe meg a vezérlő... Amit nem is értek mert ilyen stílusú építésnél a dekkbe pl nekem is elfért egy 20S10P-s aksi ami 72/84V 40Ah és még a kábeleknek hely is maradt, és azért 40Ah bőven elég mindenre. Külföldön meg ugye a kormányra ráaggatnak egy 15-20 kilós aku pakkot.
(#9398) KonzolKartel: Köszi! Dualtron Thunder volt az alap, de kb ennek az építésnek már csak a 10-20%-át tartalmazza az a roller, teljesen át lett építve.
-
laskr99
addikt
válasz
DigitXT #9366 üzenetére
Nem égett meg a fék, bebarnult, fék hatása mivel adagoltam nem változott, a dobfékkel meg főleg. Minőségi tárcsa és betét csodákra képes, meg persze nem fostartály xtech.
A 2 sávos szeptemberben mikor a bicajos kijött elém és elkaptam az első kereket, annyira gyorsan történt, a roller 2 sávot csúszott, bowdeneknek annyi volt..
Attól hogy szépíted hogy egy közlekedésre alkalmatlan cuccot tuningolgattál attól még...
-
hito
nagyúr
válasz
DigitXT #9361 üzenetére
Most azért nyeltem egy nagyot. Pont a #9340-ben említettem meg egy ránézésre fos villahegesztést és utána meg is rendeltem
Ha megjön, tolok fel 1-2 közelit véleményezésre.
A Kugoo meg megy a **csába, hogy ennyi eset után nem hívja vissza a rollereit és erősít rá arra a gyenge varratra.
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9355 üzenetére
Igen kb az a gumi van rajta amit linkeltél. Nekem nem lenne szívem terepen kínozni.
Nekem ez a gumi ami rajta van tökéletes. Már "várom" az első kerékcserét. Tudom hogy egyszer át kell esni rajta de biztos nem lesz egyszerű a belsőt kicserélni.
Amúgy a kerékrögzítő csavarokat amik odafogják a kerekeket a villához, hány nm-el kell meghúzni? Vagy csak úgy érzésre szoktátok?
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9352 üzenetére
Ezért is mondtam hogy a 8.4kW-os NAMI-nak bőven elégnek kellene lennie bárkinek aki nem a teljesítményre megy rá. Ilyen erőshöz még nem volt szerencsém, mármint nem a 8.4kW-os rollerhez, még a 6kW-os hoz sem.
Főúton persze jól jön az 50-60 de azt az én Dualom is tudja, nem hogy egy King vagy a fent említett NAMI.Reggie0
Hordozhatóság szempontjából kb szinte felejtős igen, de az összes hasonló teljesítményű ilyen súlyba van. Nálam mondjuk nem lenne gond mert kertes házba lakom, szóval nem a 3. emeletre kellene felcipelnem lift nélkül.Nyomással kapcsolatos kérdésem lenne. Nekem a Mantis Dualon ilyen kerekek vannak alapból. 80/65-6 és maxra 50 PSI van írva ami 3.44 BAR. Én felfújtam 3.4 BAR nyomásra mert csak 2.4 volt benne. Utána csekkoltam a mérőmmel és olyan 3.37 környéke lett a vége.
Itt azért 1-1 szisszenés "súlyos" század bar-t jelent.
A kérdésem az lenne hogy hosszú távon esetleg lehet gond hogy a max nyomás környékén tartom a kereket, vagy mivel 100kg fölött vagyok kicsivel, kell ekkora nyomás?A szelepsapkára tekerős Xiaomi pumpát mikor veszitek le akkor nem ereszt el túl sok nyomást? A kompresszoromhoz ami van azt csak simán rádugom és kész, vagy ha csekkolom a nyomást akkor is. De a rátekerős megoldással gondolom én több nyomás elmegy?
-
jozsi252
veterán
válasz
DigitXT #9350 üzenetére
Én még valahogy most sem tudom elképzelni hogy lehet érvényesülni egy ilyen "rakétával".
Nálam most a király kategória az a NAMI Burn-e. Azért az teljesítményre meg hatótávra meg minden másra közel áll a tökéletes rollerhez. Ára nyilván más tészta de amelyik rollernél szerepel az a 2 szó hogy "szinte tökéletes" várható hogy nagyon megkérik az árát.
Nem tudom elképzelni hogy valaki folyamatosan 50-60km/h fölött használjon egy rollert. De nyilván nem is az a lényeg hogy végre jó legyen, hanem a gyorsulás amit tud.
Biztos hogy iszonyat jó érzés lehet vele gyorsulni 0-50-ig, de fölötte már azért benne van a pakliba valami gebasz..
Bár szerintem azért akiknek nem pálcika van, azok 30-50km/h között bőven elvannak. Én a 40 környékét érzem még biztonságosnak, de fölé max akkor merészkedek ha előzni kell gyorsan esetleg. -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9344 üzenetére
Eloszor is: 25kW eleve nincs is 0-rol, mert a nyomatek korlatos, es mint tudjuk PMSM motornal P=M*w. Tehat a fordulatszammal linearisan no a teljesitmeny a teljetimenykorlatos szakaszig, igy 25kW-os indulasod soha az eletben nem lesz egy 25kW motorral.
Masodszor: sosem fogsz ezekkel a rollerekkel 1g-vel gyorsulni, mert nagyon magasan van a sulypont igy meg ha vegtelen tapadasu gumi is van rajta elobb fogja hanyatboritani a juzert. En 0.8-0.9g kornyekere szamoltam az elmeleti maximumot. Arrol nem is beszelve, hogy rionnal is 2 motorbol jon ki az eredo 25kW es az a problema, hogy gyorsitasnal megemeli az elejet, igy ott emiatt csokken a tapadas.
Harmadszor: rion lerakja a 25kW-ot, megha nem is 0-nal vagy 30-nal, hanem inkabb 100 folott. Marpedig ez cafolja az allitasod. Pontosan kell allitani
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9336 üzenetére
Hat, kepen sem nez ki jol, szerencsere a kugoomon nem ilyen volt a gyari
Viszont esoben jobban csuszik, foleg amikor fem csatornafedon kell atmenni. Sajnos budai felso rakparti kerekparuton van par, ott esznel kell lenni.Latom, nagyon szivedre vetted, hogy valamiben nem ertek veled egyet
-
válasz
DigitXT #9311 üzenetére
Nagy elvárás nincs. Engem nem zavar ha 10Km/h visz fel az emelkedőn, csak vigyen fel
30-35km/h is olyan, hogy tök jó lenne síkon forgalommentes helyen repeszteni, de a 25km/h is együtt tudok élni.
Melóhelyem 9km van. Tervezek venni + töltőt, hogy otthon és melóba is legyen lehetőség töltésre.Egyébként neked Pro 2 van?
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9275 üzenetére
"de így sem tudja maximumra kiterhelni, mert nincs rollergumi, ami lerakjon az aszfaltra 25kW-ot..."
Hat ez nem azt jelenti.Amugy nyilvan eleg ritka, hogy szukseg lenne ekkora teljesitmenyre hetkoznapi varosi kozlekedesben. De azert annak is nyilvanvalonak kell lennie, hogy nem azert terveznek egy hiperrollerbe ekkora teljesitmenyu motort, mert feleselgesen akarjak novelni a tomeget. Ha meg nem tudna a gumi leadni, akkor feleslegesse valna, tehat logikus tomegcsokkentes lenne.
-
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- Milyen videókártyát?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Béta iOS-t használók topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic7 Lite 8/512GB, Kártyafüggetlen
- Iphone 15 Plus 128GB Pink Dobozos 12 Hónap Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest