Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keksz

    senior tag

    Na, ma megint felhívtam az iStyle-t mert már 2 hete volt ott a telefonom. Ugye amikor 1 hete hívtam azt mondták, hogy alkatrészre várnak (!).
    Ma pedig 10:00-tól kb folyamatosan hívtam őket, ha kicsörgött nem vették fel, vagy egyből foglalt volt a szám, pedig az IVR menüből lehet később választani h melyik "üzletet" akarod hívni. Na, mindegy mert végül 11:50 körül felvették és azt mondták a telefonom már 11.15 óta "kész" és írtak emailt.
    Az email nem jött meg, ellenőríztük, jó címre küldték, nálam viszont sehol nem volt, sem a lomtár, sem a spam és az inbox-ban sem, kereső sem dobta ki. Na, mindegy ez is ellenem játszott... Mivel akkor már a múlt hétvégén akár használhattam volna és nem kellett volna az "őskövűlet" Nokia E71-et :-D
    12:00 körül indultam itthonról, A36-ba, aztán 12:35-re már a kezemben is volt a telefon. Amit elmondásuk szerint javítani akartak, ezért mondták hogy nem jött meg az alkatrész, de végül cseréltek egy fóliás darabra.
    Most fut a restore, reméljük a legjobbakat... és remélem ennek nem lesz más, pl. rosszabb hibája :-(
    Jeleztem nekik az emailes dolgot, azt mondták megnézik a rendszerüket.
    A kollégák segítőkészek voltak, a hely, amikor leadtam, 2 hete szerdán este tömve volt, majdnem egy órát vártam, ma délben pedig 1 csaj volt csak előttem, a boltban vásárlók voltak, de a szervízre most kb. semmit nem kellett várni.
    Egyedül a telefonos elérhetőséget lehetne javítani, vagy "küldeni" egy emlékeztető x nap után.
    Összeségében ajánlom az A36-ban lévő szervízt.

    Ja, és a telefonon iOS 6.0 volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák