Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szombatitomi

    aktív tag

    Sziasztok!

    Másfél hete adtam be az iPhone 6 készülékemet egy telekom üzletbe, mert a lightning portjával volt valami gond. A kábel nem ugrott be szépen a helyére, olyan volt, mintha lötyögne benne, könnyen kimozdult, szinte a telefon fél centis mozdításával már nem töltött (nem poros csatlakozó) és így a töltés és szinkronizálás is nagyon nehéz volt. Az üzletben kipróbálták saját kábelükkel, ugyanezt csinálta, az ügyintéző rá is írta a lapra, hogy ő is tapasztalja a problémát.

    Valakinek volt ilyesmi problémája? Esetleg tapasztalat, hogy ilyenkor ezt javítják, vagy cserélik az egész telefont? (Igen, még garanciaidőn belül történt.)

    (#127226) Kommy: Sajnos nem, belenéztem fénnyel, nagyítóval, nem volt ott semmi, meg tövig bemegy a kábel, csak oldalirányban tudom benne mozgatni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák