- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Magisk
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel topik
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Egy óra, két rendszer
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz
Peterhappy #40887 üzenetére
Köszi. Ez elég baj, mert nálam továbbra sem. És így a kártyás vásárlások jóváhagyása is technikai hibára fut...
-
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #40685 üzenetére
Kb. fél órája töltötte fel az Erste a kivonatot.
-
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #40685 üzenetére
Köszi, hogy megnézted... még mindig nincs fenn pl. az Erste kivonat.
-
Mauzes
addikt
válasz
Peterhappy #40543 üzenetére
Az a baj, hogy egy idő után végig érsz az összesen, nem marad más. Sajnos ez a helyzet, a bankok hatóságként működnek, hasonló mentálissal, emberállománnyal, folyamatokkal.
-
st6969
őstag
válasz
Peterhappy #40518 üzenetére
04.26-án vontam vissza, mert jelezte az ügyintéző, hogy van nyilatkozatom. Amit eleve nem is értek, mert Gold 2.0 csomagom volt, és mindig is ingyen vettem fel nagyobb összegű kp-t, így miért is tettem volna nyilatkozatot
De ilyet biztos, hogy nem mondtak nekem, hogy csak 06.01. után ingyenes
Kérdés, hogy tudok-e tenni bármit?
Van értelme pl. az ügyintézőt felhívni?! Vagy panaszt írni? -
válasz
Peterhappy #39574 üzenetére
ugyanakkor kellene történnie.
-
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #39534 üzenetére
Nem kell kötelezően extra díjat fizetned 6 hónapon belüli számlazárás esetén, ha az áprilisban elkészülő számlakivonatban benne lesz a díjmentes felmondási lehetőség tájékoztatója, a 2025. május 24. napjával hatályba lépő hirdetmény változással kapcsolatban (még, ha az amúgy nem is érintene).
Az, hogy kinek lesz kedve nyitni náluk most számlát, az kérdés, de a lehetőséget kiraktam, mert ennyit talán megérdemel a K&H Bank.
Nekem éppen van honnan váltanom, így lehet élek majd ezzel április közepén, vagy májusban. -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #39536 üzenetére
Nem véletlen egybeesés, szerintem nyomós oka van.
A díjak alakulása esetleg. -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #39036 üzenetére
Nem kötelező megtartani a kártyát.
-
fil
őstag
válasz
Peterhappy #39014 üzenetére
Én azért egy kicsit bizonytalan vagyok. Mivel ebben a dokumentumban a 6. Általános rendelkezések-ben van egy ilyen bekezdés:
"Az Akcióból kizárásra kerülnek azok a Résztvevők, akik az Akció szellemiségével ellentétesen vesznek részt az
Akcióban. A Bank fenntartja magának a jogot, hogy ilyen cselekmény észlelése esetén kártérítést követeljen e Résztvevőktől. Az Akcióból való kizárással Résztvevő a Jóváírásra való jogosultságát is elveszíti. Ezen feltétel az Akcióban való Résztvevőkre kifejezetten vonatkoznak."
Ez azért elég gumiszabály. Vajon hogyan alkalmaznák... -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #39007 üzenetére
Nincs hűségideje a promóciós jóváírásnak a K&H Banknál (sosem volt kb. csak Pl. a Raiffnál, meg a CIB-nél, és a Gránitnál).
Itt írtam róla pl. hogy mit lehet tenni 6 hónapon belül a díjmentes számlazárás érdekében.2025. április 01. napjával a K&H Bank egyoldalú szerződésmódosítást hajt végre, és ha ez benne van a mostani kivonatban (is), és a díjmentes felmondási lehetőség, akkor március 31-ig meg is szüntetheted a számlád, minden fajta költség nélkül.
A bankfiókban hivatkozni kell majd a kivonatban található hirdetményi változás el nem fogadására, a kedvezőtlen díjakra, és így azonnali hatállyal meg kell szüntetniük a számlát, és a kártyát is.
-
confuser
senior tag
válasz
Peterhappy #39005 üzenetére
A 6 hónapon belüli díjat tudod elkerülni az új kondíciókra való hivatkozással. A promópénznek nem tudom fejből a hűségidejét.
-
confuser
senior tag
válasz
Peterhappy #38997 üzenetére
Kártyadíj csak a második évtől van, az tényleg sok. 6 hónapon belül zárni szintén drága, és ha kaptál promópénzt, azt is vissza kell fizetni. 6-12 hónap között érdemes megszüntetni, szerintem.
-
vacs
veterán
válasz
Peterhappy #38997 üzenetére
K&H-nál nincs virtuális kártya!
Tehát ahhoz hogy digitálisan tudj kártyát használni (Google Pay és Apple Pay) ahhoz kötelező a fizikai kártya és igen, pofátlanul drága az éves kártya díj! -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #37854 üzenetére
Mi főleg nem a Direktnet miatt ábrándultunk ki...
Most, vagy akinek ráér, júniusban is érdemes CIB-re váltani... -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #37850 üzenetére
Talán Te voltál nagyon ellene a Direktnetnek, a fapadossága miatt, ha jól emlékszem. Igazad is volt.
Aztán most meg jön a másik felület..., de ezért nem érte volna meg náluk maradni. -
Kasya
nagyúr
válasz
Peterhappy #37365 üzenetére
Ez nekem is kiverte a biztositekot. Kaptam az emailt, majd 4 óra múlva jutottam oda, hogy felmenjek a honlapra. Mivel semmire se jó nekem a pont, gondoltam mindet elkoltom végre valami hasznosra. Hát, addigra már elfogyott...
Nekem ebből az jött le, hogy eszük ágában sincs pénzt adni barkinek a pontokert. Szép onbevallas, hogy a pontok ertektelenek. -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #37372 üzenetére
Ja így akkor érthető, ha nem kellett sokat várni pluszban.
-
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #37369 üzenetére
Az szép.
Valóban annyira nem nagy visszalépés az új prémium csomag, de azt a bónuszért én is megtudom nyitni 6 hónap múlva, kb. 60-ért.
Utólag is lehet ám kérni kompenzációt a felesleges útért, ha előre egyeztetve mentél volna be hozzá, de ő meg nem volt ott.
Attól, hogy egy számla zárásra került, bár hányszor lehet panaszt beadni nekik, és másik számlaszámra kérni a kompenzáció utalását, ha azt jogosnak érezzük. -
csurenzoo
aktív tag
válasz
Peterhappy #37369 üzenetére
November végén hagytam ott a raiffeisent. A deviza- és az értékpapírszámlámat nem szüntettem meg , mert a deviza után kellett volna fizetnem és mondták, hogy hagyjam, mert úgyis ingyenes mind2 és majd, ha lejár a 6 hónap utána szüntessem meg.
Az ügyintéző mondta, hogy akkor mindent kinulláz. Áttranszferálta az értékpapírjaimat, másik számlára a pénzt átküldte a költségeket beleszámolva.
Erre most belépek, és azt látom hogy -10000 Ft.-.. Miután levontak mindent is...... -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #37365 üzenetére
Limit ilyennél... nem is értem.
Én is tegnap mentem személyesen megszüntetni a számlámat, kártyát a Westendben.
Kb. 7 perc alatt kész lett az egész, azonnali hatályú felmondással éltem. Nem kérdezett semmit.
A személyimet ki akarta vetetni az átlátszó tokból, amire kérdeztem, hogy másolni szeretné? Mondja, hogy nem, akkor nem kell kivennem, mert átlátszó teljesen a tok. Mondta, jó, akkor ne vegyem ki.Rokon november 13-án mondta fel e-mailben, e-aláírással a számláját, amire semmilyen választ nem kapott azóta sem.
A számlája még ma is él, és tegnap hiába küldte be 2x is a felmondást (különböző e-mail címről is), azokra sem érkezett semmi.
A telefonos ügyfélszolga sem látott ezzel kapcsolatban semmit, beazonosítása után sem, hogy felmondás alatt van-e vagy nem, csak a prémium ügyintézőjét javasolta, hogy majd ő fog ebben tájékoztatást adni a rokonnak
Ezért kénytelen volt telefonon panaszt rögzíttetni a felmondás miatt, ami teljesen felfoghatatlan, hogy náluk ez is megtörténhet. -
zoli62
addikt
válasz
Peterhappy #37262 üzenetére
Én nem tudtam múlt pénteken nyitni, mert hibára futott. Csak hétfőn fiókban sikerült, másfél óra után. Az jó kérdés, ha a kártya ilyen gyorsan megjön, akkor vajon a jóváírás is gyors lesz, ha valaki már az első héten teljesíti a feltételeket?
-
dattila
csendes tag
válasz
Peterhappy #37262 üzenetére
Vasárnap számlanyitás appon. Pénteken fizikai kártyás vásárlás. Elég gyorsan megjött. Eddig tetszik ez a bankocska...
-
dattila
csendes tag
válasz
Peterhappy #37102 üzenetére
Ez érdekes.
Mostanában a CIB - nél tapasztalom ugyanezt.
Nem izgattam eddig rajta magam, de egyre sűrűbben fordul elő. -
pictigjis
őstag
válasz
Peterhappy #37102 üzenetére
ezekkel a wallet értesítésekkel az apple-nél is súlyos gondok vannak, olykor napokat is késnek a tranzakciók (teljesen mindegy, milyen kártya, curve, kh, raiffeisen, mind csinálja). számomra megmagyarázhatatlan, de a lényeg, hogy biztosan nem a usereknél van a hiba
-
axioma
veterán
válasz
Peterhappy #37102 üzenetére
nekem mbh vasarlas is kesik, bar talan csak negyed orat
-
pdr755
aktív tag
válasz
Peterhappy #36928 üzenetére
Két kérdésem lenne:
- a 150.000 az összesen értendő vagy havonta?
- a marketing célú megkereséseknél lehetett választani hogy milyen csatornán. én a telefonon-t kiszedtem, a többi nem izgat túlzottan de a telefonos nem akarom ha nem muszáj. Ez így jó, vagy csak akkor számít teljesítettnek ha mindegyikhez hozzájárulok?
Mert ha utóbbi akkor valahol gondolom még vissza tudom kapcsolni... -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #36924 üzenetére
Nem zárja ki egymást a kettő.
Mindkettőnek vannak feltételei, melyek azonosak is. -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #36918 üzenetére
Szívesen.
Akkor ez Neked is kapóra jött, és logikus is a Raiff miatt. -
pietrrr
aktív tag
válasz
Peterhappy #36919 üzenetére
KH nyitásnál milyen csomag+kártya kombót érdemes választani, ha egyelőre nem feltétlenül szeretném használni, hanem a minél olcsóbb fenntartásra törekednék? (elsősorban a 60k lenne a cél)
Az nem baj, ha X összeget oda kell utalni, de egyelőre azért a teljes fizumat nem szeretném.
Köszi, ha tudtok ilyet ajánlani! -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #36633 üzenetére
A kivárás a legjobb megoldás bizonyos esetekben.
Nekünk a családban (hárman) 2024. augusztus 31. volt az e-mailben megírt határidő, és azóta semmi nem történt. -
mitlageri
csendes tag
válasz
Peterhappy #36620 üzenetére
Én szeptember 2-án kaptam e-mailt, amiben október 31 volt a határidő, de nem csináltam semmit, és egyelőre semmi nem is történt, fizikai levelet nem kaptam, ügyintéző nem keresett.
-
kopeter1982
csendes tag
válasz
Peterhappy #35957 üzenetére
Miért vagytok ilyen negatívak?
Biztos éppen most kerül be az ingyenes PUSH a fizetős SMS helyett az applikációba. -
RR-13
őstag
válasz
Peterhappy #35489 üzenetére
Jó, hogy betetted ide, hátha valakinek éppen kapóra jön.
Este éppen én is néztem ezt, hogy elég jó ajánlat összességében, DE a virtuális kártya akció szerintem egy vicc, mert annak a kártyának alapból díjmentesnek illene lennie. Vagyis egy olyan dolognak engedik el 12 hónapra a díját, aminek nem kellene, hogy díja legyen.
(a Menő Virtuális bankkártyád lehet..., hát az meg olyan, hogy nem igazán látja más, mert nem plasztik, így ha menő, ha nem, mert sokat nem számít)A pénz visszatérítési ajánlat az egy új dolog, az tetszik is, de lehetett volna a max. összeg 20 ezer is.
Manapság a 10 ezer nem olyan vonzó ilyen feltétellel kapcsolatban, de ne legyünk telhetetlenek.Azért is írtam ezt, mert a visszatérítéshez elég sok feltételnek kell megfelelni majd, tehát oda kell majd rá figyelni... 20-ért szívesebben foglalkozik az ember ezzel is még.
-
M3aN
senior tag
válasz
Peterhappy #34788 üzenetére
KH ügyfél vagyok, őket kérdeztem, az ügyintéző gyakorlatilag lefagyott, hogy mit szeretnék...
-
axioma
veterán
válasz
Peterhappy #34260 üzenetére
Szerintem ott kezdodik a tevedes, hogy tudsz arukapcsolni, mert pont ebben a retegben jellemzo hogy a megoldashoz keresnek szolgaltatot, es nem egy "standard" szolgaltatohoz fordulnak mas penzugyi dolgaikkal (nekem pl. csak folyoszamlabol jelenleg 4 db van... megtakaritasom 5. bankhoz tartozo brokernel bar reszben at fogom vinni egy masikba, hitelkartyam meg reszben ezeknel is de egy 6. banknal is van, es van egy kulfoldi brokerem egy sajatos jovedelemresz miatt)
Mondjuk a vagyonos jelzot en me'g el se erem... -
pictigjis
őstag
válasz
Peterhappy #34257 üzenetére
az a baj, hogy erre az ügyfélkörre egyik bank sem vágyik igazán. rajtunk, full tudatos, nullás csomagot kereső ügyfeleken nem lehet profitot termelni, ezért kapkodni sem fognak utánunk. a magyar környezetben sajnos ez a realitás
-
sifarr
senior tag
válasz
Peterhappy #33933 üzenetére
Az nem derült ki számomra, 3 év után milyen számlára váltanak?
Bázis díjcsomagra vált a "sima" Privilégium 2.0.
Viszont ha partner kedvezménnyel kötöd (Bankmonitor), akkor 2027. 02. 28-ig nem fizeted az utalások után a tr. illetéket és vannak még kedvezmények a simához képest. Valamint 2027. 03. 01-tól 2030. 02. 28-ig a sima Privilégium 2.0 díjszabását fizeted. Az önmagában sem olyan rossz csomag.... viszont (a CIB-nél) nagyon sokszor nem működött hol a mobilbank, hol pl a kártyás fizetés (bár ez sok-sok éve volt, azóta talán jobb a helyzet).
Akkor sem volt annyira tragikus a helyzet, azóta pedig még jobb a helyzet.
Pl. múlt éjjel is volt rendszerfejlesztés és az appot is frissítették újabbra, de nem volt miatta működési probléma. -
axioma
veterán
válasz
Peterhappy #33709 üzenetére
Akkor rogzitem en... velem ne szorakozzanak. De inkabb hivjon vissza banki vonalon, hogy azonosithassam, amugy csak egy atveros hivas [pl. direkt elbukom a kerdeseket].
-
axioma
veterán
válasz
Peterhappy #33701 üzenetére
Mondjuk konkretan _hazudott_, olyan nincs hogy muszaj valtani, ezeket kene tomegevel felnyomni (olyat lehet mondani, hogy ha nem valtasz akkor - nem ismert reszeit a szerzodesednek, velhetoen csak a premium kiegeszitest - felmondjak ok, meg kene mar nezni az mivel jar).
-
Kasya
nagyúr
válasz
Peterhappy #33701 üzenetére
Szvsz az egész prémium bankár szolgáltatás egy "humbug". Én azt varnam tole, hogy az "én" érdekemet tartsa szemelott és valoban szamomra elonyos pénzugyi tanácsokat adjon. De semmivel sem jobb, mint egy szimpla ugyintezo, aki szinten csak a banki csomagokat ajnarozza.
Sőt, meg tobb macerával is jár...pl. irjak emailt ugyfél idopontert (gyorsabb es egyszerubb sorszamot huzni - foleg kis fiokban).
De lehet en varok csak sokat tole.
-
tlala
addikt
válasz
Peterhappy #17700 üzenetére
Hidd el, nem vagy egyedül.
1 hónapig nem tudtam a számlámhoz hozzáférni, 1 hétig a kártyámmal a neten vásárolni (nem volt köze a váratlan rendszerleállásukhoz), stb.
A mobilos appról ne is beszéljünk - elég a Google áruházban megnézni az értékelését és a felhasználók hozzászólásait. A mai napig nem tudták rendesen megoldani, hogy összeszinkronizálja a partnereket (ha PC-n utalok, a mobil appban nem jelenik meg a partner), a számlatörténet keresés egy katasztrófa, stb.
És akkor a hozzá nem értő, lepattintós ügyfélszolgálatról még nem is beszéltem.
Szóval nem csak te utálod a CIB-et. -
fokukac
nagyúr
válasz
Peterhappy #17693 üzenetére
14 éve vagyok a Cib-nél, ez idő alatt kb. kétszer fél napot volt olyan, hogy nem tudtam hozzáférni a számlámhoz... Pedig szinte minden nap belépek.
-
sifarr
senior tag
válasz
Peterhappy #17543 üzenetére
jelentősen őszülök, valahányszor megpróbálok bármit is intézni a mobilappban vagy a webes alkalmazásban (avagy állandó megbízáshoz meg a desktop változatban, ami önmagában is nonszensz).
Most telt be a pohár és határoztam úgy, hogy váltani akarok.
...
Egy jóféle modern app+netbank mindenképp előny, de nem feltétel.
Én itt ellentmondást érzek.
Azért telt be a pohár, mert besokalltál a CIB-es mobilapp és online bank használhatatlansága miatt? Ha igen, akkor miért csak előny és nem feltétel a jóféle app+netbank?
A BB appja az értékelések szerint a legjobb (android). A Rafi appja most van kifejlesztés alatt, értékelése nem a legjobb. (Netbankjaikról nincs infom.) Ha fontos az app használhatósága, akkor a GPlay-en beleolvasnék a bankok appjainál a kommentekbe.Ha nullásan akarod megoldani a számlát, akkor Rafi. A leírt számok alapján a feltételt biztos teljesíteni tudod. Hülyeségei vannak, ahogy axioma is írta, de valamit valamiért. Az az előnye is megvan, hogy bármely bank hitelkártyáját választhatod hozzá és ingyen kiegyenlítheted róla a havi tartozást.
-
axioma
veterán
válasz
Peterhappy #17543 üzenetére
A hitelkartyakon elerheto visszateritesekre - bar koltesi profil kerdese - az erste max szokott kijonni legjobb ajanlatkent. A BB-set epp nem ismerem (ok mar hamarabb kirugtak alolam a hitelkartyakat
azota nem probalkoztam).
Raiff Gold ha megvan a bejovo 400e akkor "nem ker enni". A hulyesegeit le szoktam irni (napi kartyahasznalat darabszamra limitalt ha filleresek akkor is, kp-felvet napi es nem automatankenti 300e, szamlatortenet a jovoben teljesulo allando atutalasokkal kezdodik, valamint hitelt kiem. ugyfelkent se toluk kapsz legjobbat). -
axioma
veterán
válasz
Peterhappy #10098 üzenetére
Epp az egyik levlistan sorra jelentkeznek cib ugyfelek hogy osszevissza tetelek szerepelnek a netbankban/mobilappban, de ertekpapirszamlaknal akar millios elteres a valosaghoz kepest - ok meg epp onnan menekulnenek.
-
windlord
őstag
válasz
Peterhappy #10098 üzenetére
Megkerdezhezem mi a megkereses targya?
Esetleg Granit Bank?
Fiokba ugysem jarok... -
válasz
Peterhappy #10098 üzenetére
Sok szempontból ugyan az lesz:
* zárolva tételeknél nem látod ki zárolta
* lassú az alklmazásba bejelentkezés
* cibnél rendszeresen vannak leállás szerűségek
* ersténél helyenként irgalmatlan lassú 1-1 művelet (főleg a szerver oldali “lapozás” sebessége idegesít)
* az ajánltok ersténél netbank kitakarja a mobil app lényegi részeket. (Tegnap kapcsoltattam ki a netbank marketinget, amit soha nem kértem, illetve bekamuzta az ügyintéző, hogy egyet kötelező...)
* Cibnél legalább van push üzenet, de valami botrány (nehézkes, nem tudok rá jobb szót) a kezelése
* Ersténél a 3D secure értesítési mobil számot a feleségem kártyájához beállították az én mobilom...Van baj rendesen, összeségében a kettőt párhuzamosan használom ingyen, mert kíváncsi vagyok hol lesz előbb apple pay, illetve a cibnél az ingyenes 150K nyilatkozatom él, így az ersténél van korlátlan kp erste automatából.
Minimál fegyelem kell, hogy minden hónapban utalok magamnak 100K a cibes számlára (lehet állandó megbízást állítok majd később rá).
-
válasz
Peterhappy #10087 üzenetére
Az erstét nem kell bemutatnod, tőlük mentem az otp-hez, onnan meg megyek tovább, csak még nem tudom hová. Egyik rosszabb, mint a másik. Az erste simán eladta a nyugdíjbiztosítás részlegét, és simán megváltoztatták a szerződési feltételeket. Soha nem tájékoztattak a költségekről normálisan. A prémium ügyintéző ott se tudott pár dolgot, a sima meg igen, de annak meg nem is volt joga prémium ügyfélhez. 1db prémium ügyintéző volt a csabai fiókban, tehát várhatott rá akinek valami problémája volt. Mikor elpatkolt az utódja aztán végképp nem értett semmihez.
A legjobb, hogy nem bírják megszüntetni a folyószámlám gyakorlatilag 5 hónapja... mert miután megszüntettem arra ment vissza egy Alis kártérítés. Felvenni nem tudtam, szerintük ez nem lehetséges lezárt számláról. Végül úgy voltam vele, ott rohadjanak meg azzal a 450 forinttal, azzal váltunk el, hogy automatikusan meg fog szünni amint a számlavezetési díj leeszi róla... hááát, most tartok 10 forintos egyenlegnél. Gyanús, hogy ebben is hazudtak ezek a tetűládák, és le fog menni mínuszba.#KTU: Képtelen voltam Xetra részvényt venni otp-n keresztül, és ők sem tudták megoldani, vagy legalább kideríteni mi a gond. Nem egy fiókban voltam emiatt, csesztem el órákat. Az ügyintézőik egymáshoz rohangáltak, totál tudatlanság. Fingjuk nem volt, hogy én mit látok a netes felületen. A chates ügyfélszolgálatosok se semmik...
Azt se tudták, hogy kell a Xetrához deviza számla. Ráadásul prémium ügyintéző, meg fiókhelyettes a nő vagy ilyesmi. Konkrétan egy havi fizut nyerhettem volna ha január elején sikerül Netflix részvényt venni. E helyett átváltottam egy csomó pénzt euróra. A részvény ára szépen fel is ment... csak éppen nem tudtam venni, de nem csak NetFlixet hanem mást sem. A forint közben erősödött, buktam pár tízezret, amit természetesen nem térítenek meg. 1 havi direkt bróker díjat jóváírtak, legyek vele boldog.
Legújabbak: bármilyen netes virtuális kártyás vásárlásnál (nav adóhátraléknál is...) lehetetlen volt beírni az sms megerősítő kódot, mindig időtúllépést írt. Mindegy melyik böngésző, mindegy milyen net. Ezt el is ismerték, hogy az informatikai rendszerük hibás volt.
Legutolsó, deviza számláról forintra nem sikerült utalni, itt utólag kiderült, hogy azért, mert arról vonja az utalás díját is, tehát a teljes összeget nem lehet. Régen simán levonta belőle a díjat is. Hibaüzenet sehol, vagy valami tájékoztató a deviza számlás utalásnál... uniós törvényre hivatkoztak, hogy most már fedezet nélkül is el kell induljon az utalási folyamat, igaz nem megy végbe.
Plusz nem bírtam felvenni automatából a fizut, mert az egyik fiókban takarítottak éppen, és addig nem nyitják ki a bejárati ajtót, a másik közeli automatában meg nem volt pénz. Reggel, munka előtt meg pont nem érek rá arra, hogy automatákat vadásszak, munka után meg sürgősen menni kellett a kocsival szervizbe. Igen, van a szervizben terminál, de volt már, hogy nem működött és ott szívtak a kp. nélküli emberek órákat amíg a T kijavította a hálózati hibát... szóval kp nélkül nem megyek. -
válasz
Peterhappy #10082 üzenetére
Valami hasonló volt a homár blogon is... se szó se beszéd bevonták a hitelkártyát, mert túl sokba került nekik.
-
Mercutio_
félisten
válasz
Peterhappy #10082 üzenetére
Attól függetlenül, hogy bankot váltol-e, én az Ersténél belengetnék egy felvételkikérés+okirathamisítás miatti feljelentést, ha tényleg egyikőtök se kezdeményezett ilyet.
-
KTU
addikt
válasz
Peterhappy #10082 üzenetére
Bankmonitor CIB-ECO 2 évig ingyen [link]
Ép tegnap lassult le az alkalmazása,
ma már viszonylag gyorsan, pár (kb.:5) másodperc a belépés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Bluetooth hangszórók
- Asztalos klub
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Apple MacBook
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- Dell R630/R730XD SSD NVMe PCIe Extender (0GY1TD) + Kábel (0K9TVP) Kit
- Apple Watch Ultra, Gen 1
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB -2 év gari
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS , I5-8265U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia (
- Újszerű Samsung Galaxy Watch 7 40mm LTE ( eSIM ) , üzletből, Garanciával
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Samsung S23 Ultra 256GB Állapot: 10/10 6 Hónap Jótállás!
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Samsung Galaxy S23PLUS 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest