Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Victoryus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Peterhappy #10087 üzenetére

    Az erstét nem kell bemutatnod, tőlük mentem az otp-hez, onnan meg megyek tovább, csak még nem tudom hová. Egyik rosszabb, mint a másik. Az erste simán eladta a nyugdíjbiztosítás részlegét, és simán megváltoztatták a szerződési feltételeket. Soha nem tájékoztattak a költségekről normálisan. A prémium ügyintéző ott se tudott pár dolgot, a sima meg igen, de annak meg nem is volt joga prémium ügyfélhez. 1db prémium ügyintéző volt a csabai fiókban, tehát várhatott rá akinek valami problémája volt. Mikor elpatkolt az utódja aztán végképp nem értett semmihez.
    A legjobb, hogy nem bírják megszüntetni a folyószámlám gyakorlatilag 5 hónapja... mert miután megszüntettem arra ment vissza egy Alis kártérítés. Felvenni nem tudtam, szerintük ez nem lehetséges lezárt számláról. Végül úgy voltam vele, ott rohadjanak meg azzal a 450 forinttal, azzal váltunk el, hogy automatikusan meg fog szünni amint a számlavezetési díj leeszi róla... hááát, most tartok 10 forintos egyenlegnél. Gyanús, hogy ebben is hazudtak ezek a tetűládák, és le fog menni mínuszba.

    #KTU: Képtelen voltam Xetra részvényt venni otp-n keresztül, és ők sem tudták megoldani, vagy legalább kideríteni mi a gond. Nem egy fiókban voltam emiatt, csesztem el órákat. Az ügyintézőik egymáshoz rohangáltak, totál tudatlanság. Fingjuk nem volt, hogy én mit látok a netes felületen. A chates ügyfélszolgálatosok se semmik...
    Azt se tudták, hogy kell a Xetrához deviza számla. Ráadásul prémium ügyintéző, meg fiókhelyettes a nő vagy ilyesmi. Konkrétan egy havi fizut nyerhettem volna ha január elején sikerül Netflix részvényt venni. E helyett átváltottam egy csomó pénzt euróra. A részvény ára szépen fel is ment... csak éppen nem tudtam venni, de nem csak NetFlixet hanem mást sem. A forint közben erősödött, buktam pár tízezret, amit természetesen nem térítenek meg. 1 havi direkt bróker díjat jóváírtak, legyek vele boldog.
    Legújabbak: bármilyen netes virtuális kártyás vásárlásnál (nav adóhátraléknál is...) lehetetlen volt beírni az sms megerősítő kódot, mindig időtúllépést írt. Mindegy melyik böngésző, mindegy milyen net. Ezt el is ismerték, hogy az informatikai rendszerük hibás volt.
    Legutolsó, deviza számláról forintra nem sikerült utalni, itt utólag kiderült, hogy azért, mert arról vonja az utalás díját is, tehát a teljes összeget nem lehet. Régen simán levonta belőle a díjat is. Hibaüzenet sehol, vagy valami tájékoztató a deviza számlás utalásnál... uniós törvényre hivatkoztak, hogy most már fedezet nélkül is el kell induljon az utalási folyamat, igaz nem megy végbe.
    Plusz nem bírtam felvenni automatából a fizut, mert az egyik fiókban takarítottak éppen, és addig nem nyitják ki a bejárati ajtót, a másik közeli automatában meg nem volt pénz. Reggel, munka előtt meg pont nem érek rá arra, hogy automatákat vadásszak, munka után meg sürgősen menni kellett a kocsival szervizbe. Igen, van a szervizben terminál, de volt már, hogy nem működött és ott szívtak a kp. nélküli emberek órákat amíg a T kijavította a hálózati hibát... szóval kp nélkül nem megyek.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

Új hozzászólás Aktív témák