- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Mindkettőre nem a helyes válasz. Ha javíthatatlan a cucc, és nem tudnak helyette pont ugyanolyan másikat adni (csere), akkor az eredeti vételár jár vissza. De persze legtöbbször ha nem vesztetted el a hited magában a cégben, akkor érdemes "levásárolni", de nem kötelezhetnek erre. Források: Ptk. szavatosság, jótállás; 151/2003. Korm. rendelet, 49/2003. GKM rendelet.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Megegyezni mindenben meg lehet, ami nem tilos. Ha tudják cserélni, elvileg köteles vagy elfogadni az ugyanolyat, és ha nincs ugyanolyan, csak teljes vételárról beszélhetünk. Ezen túl bármiben jogod van megállapodni velük, amit jónak találsz...
mod: De nem köteles pl. belemenni, hogy más dolgot adjon, ha tudná ugyanolyanra cserélni, és te sem vagy köteles belemenni egy alacsonyabb áron való levásárlásba (persze ha veszteni akarsz a dolgon, azt is lehet, szabad országban élünk).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Sajnos egyébként is nehéz a legtöbb üzletnél, iszonyúan hiányosak a jogi ismereteik a legtöbb számtech üzletben mozgó emberkének (tisztelet a kivételnek, pl. net84-nek itt a fórumon ).
A mást kéréssel én speciel úgy lennék, hogy oké, nem tudsz ugyanolyan másikat adni, jár vissza a teljes vételár. De hogy örülj, leszek olyan jó, teszek egy szívességet, és nem kérem vissza a lóvét most ide azonnal a tenyerembe kápéban, amire jogszabály kötelez téged, hanem levásárolom ezt a teljes vételárat most itt. Nem tetszik? Akkor kérem a lóvét, fillérre ide, különben megyek a bíróságra, és egy év múlva ügyvédi költséggel megfejelve és kamatostul tehetem zsebre, nekem az is jó...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Elvileg az egészet be kell adni, különösen mivel alaplapot javítani nem igazán szoktak (amennyire tudom), tehát visszajár minden, de azért érdemes ráíratni a papírra, hogy mi mindent adtál le vele.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát igen, javítani alaplapot szerintem kb. lehetetlen, ott csere játszik vagy pénz vissza, illetve általában érdemes az eredeti árban más típusban megegyezni, ha nincs ugyanolyan. Viszont a más típushoz már nem jók a régi cuccai.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
aktív tag
Természetesen! Ha személyre szabott gar van, az olyan, hogy esetleg Győzikének "intézi" el bolt (azaz benyeli, ingyen megcsinálja, stb...)
A termék az darab-darab. Nincs különbség egyik-másik között. Ha személyen keresztüli a gar, az csak annyi, hogy ő tudja, kihez tudja visszavinni (ilyenkor nincs esetleg garlevél, számla, vagy egyéb, ami hivatalos úton kellene)
[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
aktív tag
Elvileg nem. A szállítási és a számlázási név és cím különbözhet. Ráadásul a termékhez kell adni a garancialevelet. Bizonyos márkák és termékek (Samsung és LG cuccok) a szervízben kérik a számlát is, és ha csereutalványt állítanak ki (most már tudjuk, hogy ez is szabálytalan ), akkor a számlán szereplő névre teszik.
Bár ez a csereutalvány is olyan, hogy kiskerre dobja vissza a labdát, hiszen a vevő intézze el ott.
Ember tervez, Isten perverz...
-
net84
őstag
nemtom, hogy mennyire van igaza azzal, hogy te magad raktad össze, és így egyébként is necces a gar, arra azonban emléxek, hogy egy időben elég erősen nyomták a nagy gyártók, hogy csak szakember vagy szakszervíz építheti be az adott alkatrészt...ezt a webshop-os cégek most is erőltetik, teszem hozzá saját tapasztalatból, hogy nem véletlenül (tisztelet a kivételnek, de rengetek "szak"ember van, aki majd otthon megoldja - erre ma is behoztak egy gépet, hogy nem megy amióta bent az új memória. Nemhát, a DDR2 nem fog menni a DDR foglalatba)
Én úgy tudom, hogy a gar idő alatt (de ebben most nem vagyok 100%.ig biztos) a kereskedőnek kell igazolnia (független szakértői vizsgálattal), hogy a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezett.
Azt pl. jó lenne kihúzni belőle, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet (van valami hivatalos neve is a 3 példányos jegyzőkönyvnek), ahol le lehet írni a hibát, le lehet írni, hogy mi a fogyasztó igénye (a te esetedben az, hogy garanciális javítást/cserét kérsz), és le lehet írni, hogy mi a kereskedő álláspontja, ahol leírhatja a nyűgjét, illetva van valami rublika, ahol a rendezés módját is be lehet írni... - na egy ilyet töltsön ki szépen, írja alá+pecsét, és küldje el neked az ügyfél péndányt.
A 151/2003-ban viszont van valami ilyesmi:
Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.Tehát 3 munkanapon belül el kell, hogy döntse, hogy garvesztes vagy garos. De javítsatok ki, ha tévedek...
Read only...
-
Gyuri27
félisten
A sok három betűs azért van a tápon, hogy ilyen ne történjen! Ha mégis akkor a bolt rendezze le a táp forgalmazójával. Így viszont itt szerintem a lapot nem a lap nagykerének (forgalmazójának) kell cserélni. Valószínüleg ezért nem megy egyszerűen a gari. A lap esetében pedig kimondom nem gariról beszélünk, mert az nem volt hibás.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Bizonyitsák ők, hogy rárakták!
Annó spanom járt így a bluefishel. Valami rossz számot irtak fel. Amikor meg meghalt a lap agonizáltak. Még jó, hogy meg volt a doboz is. Mert különben nem cserélték volna ki.Geza26: amikor vetted mutatták, hogy rajta van?
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Csaba_20_
őstag
A jótállási és szavatossági ügyintézéssel kapcsolatban a 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletet olvasd el. A jótállási igényedről jegyzőkönyvet kötelesek felvenni, aminek meg vannak a tartalmi követelményei, valamint átvételi jegyzőkönyvet kell adniuk, aminek szintén. De ezt mind leírja a rendelet. Ahhoz, hogy pontosabban válaszolni lehessen arra, hogy milyen jogok illetnek meg téged, látni kéne a jótállási jegyet, amit kaptál. Alapesetben 1 év kötelező jótállás van a tápra és azt a 151/2003.(XI.22.) Korm. rendelet, valamint a PTK rendezi.
Mivel a forgalmazó mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a meghibásodást a nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért természetes, hogy erre próbál hivatkozni. Azonban a PTK 305.§ (2) szerint hibás teljesítésnek minősül a szolgáltatott dolog szakszerűtlen összeszerelése is, ha a szerelés szerződéses kötelezettség, és azt a kötelezett vagy olyan személy végezte el, akinek magatartásáért a kötelezett felelős. A kötelezett felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a jogosult végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el. Ha nem kaptál magyar nyelvű használati útmutatót, akkor mindenképp a kötelezett a felel a hibás teljesítésért. A nem rendeltetésszerű használatra se hivatkozhat, hiszen akkor tudtad volna rendeltetésszerűen használni, ha kaptál volna használati útmutatót. Na meg azt is bizonyítania kell, hogy a hiba a szakszerűtlen összeszerelés következménye.
De amíg papírok nélkül vagy, addig nem áll jól a szénád. Hiába bírságolhat az NFH a jegyzőkönyv nem adásáért, a te ügyed ez nem mozdítja előre.
[ Szerkesztve ]
-
-
net84
őstag
még, ha erősködik is, hogy feltételes garancia (ami ugye nem létezik), akkor is kell jegyzőkönyvet és/vagy munkalapot felvennie, és a te példányodat neked átadni...
A 10kg-os dologgal tisztában vagyok, azt már csak a szivatásra hivatkozva kérdeztem, hogy az MM-el szállíttassam el a készüléket, hogy arra értette a kolléga...
Egyébként asszem az lesz, hogy beviszem nekik, oszt óggyák meg ez nagyobb kekec, mintha kihívnák érte valakit.ML320 - lépjen kapcsolatba a Profi szervízzel a radai rosseb, de ne én hiányzok nekem ezek és az ők szerződéses szervízpartnereik (lásd sulinet - flag)
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
luciferc
őstag
azt azért értsd meg, hogy az alaplap nem garos, az alaplapért kártérítést követelhetsz a táp forgalmazójától. Ahogy egy autónál sem garanciális probléma, ha azért törik ketté a futómű, mert kátyúba hajtottál. Ellenben ilyenkor is kártérítést követelhetsz a közút kezelőjétől.
-
Ariadne
őstag
Na most itt kicsit elvesztem, hogy mik is a tények. Az alaplap önmagában jótállásos/garanciális még? Mert akkor nincs olyan, hogy "visszadobta a nagyker", tessék szakértői véleménnyel bizonyítani, hogy külső behatásra romlott el, különben meg csere vagy pénzvissza...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
Amennyiben ténylegesen a nagyker dobta vissza, akkor marad az, hogy a kisker és/vagy nagyker független szakértői vizsgálattal bizonyítja, hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be a "sérülés"/meghibásodás...
A nagyker valószínüleg nem foglalkozik vele, mivel részéről egyértelmű, hogy fizikai sérülés az égési sérülés. De egyébként ezt is nagykere válogatja. Van olyan nagyker, amelyik cseréli a felrobbant IC-s alaplapot is.
Most egyébként milyen stádiumban áll az alaplapos ügyed?
Egyébként normális megoldás effektíve nincs...
Read only...
-
-
tlac
nagyúr
Ipon-féle vásárlási, garanciális feltételek:
1. fele
2. fele
Az egyik pontra hivatkozik a jegyzőkönyvekben.Jegyzőkönyvek:
Tápegységről:
1. fele
2. fele
A hibaleírásnak van már egy új változata, amiből hiányzik: "A termék csomagolása nem egyezett a gyári csomagolással, és több kiegészítő is hiányzott." Mivel ez nem volt igaz.Alaplapról:
1. fele
2. fele
A hibaleírás annyiban módusult, hogy a gyári csomagolás nem egyezik meg (az alaplap dobozának a külső vékony doboza, amin a gigabyte logo, lap típusa van rajta, azt nem küldtem el és már nincs is meg. Szeritem semmi jelentősége nincs, enélkül is azonosítható az alaplap.)Kérem, aki ért hozzá nézzen rá. Köszönöm!
-
luciferc
őstag
Még mielőtt belemélyednék: gondolom sem az alaplaphoz sem a táphoz nem kaptál gyártói (magyarországi forgalmazói) garancia papírt. Mert a gar papírból nekem nem egyértelmű, hogy a 36/24 hónap az most az ő általuk vállalt gar, vagy gyártói. Mivel ha jól tévedek a Gigabyte 3 év garral árulja a cuccait, így ez szerintem gyártói (forgalmazói) gar, még ha nincs is papír róla.
Amúgy az 5. pont b) alpontja semmis (legalábbis az 1 év törvény által előírt időszakban), ugyanis a jótállási idő alatt neki kell bizonyítania, hogy a sérülés nem rendeltetésszerű használat következménye, nincs olyan, hogy ha égés vagy törés van, akkor automatikusan ugrott a gar.
Nekem a 2. pont is bűzös kicsit, ez ugyanis szerintem egy túlságosan gumiszabály. Mi az hogy az ő általuk meghatározott piaci ár? Akkor ha olyan a hangulatuk a 1 hónapra tönkrement 40ezer Ft-os lapra rámondják, hogy hát, ennek 5000 a piaci ára. Vagy mi? Akkor inkább fizetek kevesebbet és ne legyen plusz gar.
Amúgy a 12 hónap feletti részre más kikötést nem látok, így értelmezésem szerint arra az időszakra is a törvényben szereplő feltételek az igazak, így álláspontom szerint neki kell igazolnia, hogy a sérülés nem rendeltetésszerű használat következménye.
Ha csöpp eszük lett volna, akkor a 12 hónapon túli részre fogalmazzák meg ezeket a kitételeket (törés/égés törli a gart) vagy erre az időre külön is megfogalmazzák, mert így az egész időre semmis szerintem. És még akkor is lenne keresnivaló a gyártói gar alapján.
De mégegyszer ismétlem a korábbiakat. Az alaplapot valószínűleg egy szakértői vizsgálat is visszavágná, ha a táp sütötte meg (és ez valószínű).
De nagyon várom Ariadnét, csípem ahogy fogást talál a dolgokon
-
Csaba_20_
őstag
Szerintem a jótállási jegy nem felel meg a jogszabályokban előírtaknak. Több ponton a fogyasztó hátrányára tér el a jogszabályokban megfogalmazottaktól. Ezek a részek semmisnek tekintendők, helyükbe a jogszabályi rendelkezések lépnek. A vállalt jótállási idő nem egyértelmű, de véleményem szerint a jótállási jegyen szereplő 24 hónap az irányadó, hiszen az szerepel a jótállási jegyen. A fogyasztói igény bejelentésekor nem készült átvételi jegyzőkönyv, amelyen például szerepelne, hogy mikor lehet a termékért menni. Ellenben a forgalmazó jelen pillanatban kijelentette, hogy nem hajlandó a kicserélési kötelezettségének eleget tenni. Olyanra hivatkoznak, ami a saját rendszerüknek ugyan igen, de a jogszabályokban foglaltaknak nem felel meg. Véleményem szerint még az elállás is megalapozott lehet ilyen esetben, de előbb meg kéne próbálni kijavítást kérni(szintén jegyzőkönyvvel), amennyiben az is sikertelenül zárul, írni a vásárlók könyvébe majd békéltető testület elé vinni az ügyet, hogy ők is állást foglaljanak. Illetve érdemes lenne ügyvédet megkérni, hogy fogalmazzon meg egy tértivevényes levelet az Ipon számára. Persze ez már pénzbe kerül. A kapott papírok másolatát(különösen a jótállási jegyet) és az eset pontos leírását elküldeni a NFH-nak tértivevényes levélben, másolatot az Ipon-nak(hogy lássák mit küldtél az NFH-nak). A Mistral hasonló pontokba már belebukott.
-
Csaba_20_
őstag
tlac írta:
Egyébként tápegységre két lehetőséget vázolt nekem az ipon:
-Visszakapom úgy, ahogy most van rosszul...
-Vagy megjavítják, ezt nekem kell fizetni! és gar ugrik (a javított részre lenne csak vmi 3 hónap gar) pfff...Ha visszakapod úgy, ahogy most van, akkor az azt jelenti, hogy a forgalmazó a kicserélésre vonatkozó jótállási igényedet nem vállalta és ez árleszállításra, illetve elállásra jogosít fel téged. PTK 306.§.(1) b.) alapján. A hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, ezért nem tekinthető jelentéktelen hibának.
Még ha bebizonyosodna is(jótállási idő alatt nekik kell bizonyítaniuk), hogy nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást(tekintsünk el a használati útmutató kérdésétől most), akkor se szűnne meg a jótállási kötelezettségük az egész termékre.tlac írta:
Van olyan törvény (ilyenre többször hivatkoztak) hogy ha pl. a gigabyte azt írja elő, hogy a fizikai sérülésre nincs garancia, akkor az tovább adódik hozzámJogszabályi kötelezettségük az, hogy minimum 1 év jótállást vállaljanak(a 151/2003.(XI.22) Korm,rendelet szerint). Az 1 év felett a szavatosságnál rosszabb jótállási feltételeket nem vállalhatnak. A szavatossági idő eltelte utánra vállalt jótállási feltételeket szabadon szabja meg a forgalmazó. A fizikai sérüléses kikötés csak a szavatosság letelte utánra lehet érvényes. Egyébként pedig olyan kötelezettségük van, hogy amennyiben a 151/2003.(XI.22.) Korm. rendeletben fogalaltakhoz képest a gyártó a fogyasztó számára kedvezőbb feltételeket vállal, akkor azt tovább kell adniuk. A rosszabakat nem adhatják tovább, mert a rendelet nem engedi meg a rendelettől a fogyasztó hátrányára való eltérést akkor se, ha a gyártó azt szeretné.
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
tlac írta:
De ha a tápot is bevizsgálnák és kiderülne, hogy amiatt keletkezett a hiba?Az említett meghibásodást véleményem szerint a megnövekedett átmeneti ellenállás is okozhatja. A megnövekedett ellenálláson átfolyó áram felmelegíti a csatlakozót és az elmelegszik. Ez egy öngerjesztő folyamat. Ha megszűntetjük az átmeneti ellenállás megnövekedését okozó hibát, akkor megelőzhető a csatlakozó tönkre menetele. A nem megfelelően kapcsolódott csatlakozók érintkezői között felléphet melegedéshez vezető átmeneti ellenállás. Ugye ezt okozhatja a gyári hiba is, de összeszerelési hiba is lehet. Ezenkívül okozhatja a megengedettnél nagyobb áram is, de ezt a tápnak le kell tudnia kezelni, tehát egyértelműen nem felhasználói hiba. A gyártói megengedett maximum áramerősség a +12V-os tápcsatlakozó esetében érintkezőnként 11A, tehát helyes csatlakoztatás esetén(mindkét érintkező csatlakozik) 22A.
-
net84
őstag
Elöttem már jelezték, hogy a garanciapapír az egy kicsi sántít, és nem a legmegfelelőbb, ebből következik, hogy amire hivatkoznak, az (szó szrint) hülyeség.
Az pl érdekelne, hogy egyáltalán olyat csinálhat-e, hogy feltételes garancira veszi át. Tudtommal olyan, hogy feltételes, olyan nincs.
Én valahogyan így töltöttem volna ki a helyükben:
(eltekintve attól, hogy nem szabályos a garpapírjuk)
- A Fogyasztó által érvényesítenikívánt igény: garanciális csere
- A kifogás rendezésének módja: nem garanciális, csere nem lehetséges
- Ha a kifogás rendezésének....: No és ide leírtam volna, hogy mi a helyzet, fizikai sérülés látszik az alaplapon....stb, és hogy továbbítva a nagyker/importőr/gyártó felé.A probléma az, hogy valószínüleg ezt a nagyker visszadobta, ha egyáltalán hozzájuk átkerült, holott egy normális nagykerrel egy normális kisker meg tudja beszélni, hogy vegyék át tőle "feltételesen" (ugye itt már mind1, mert nincs garanciális szabályozás kisker-nagyker között), és küldjék el az importőrnek vagy nagykernek, hogy véleményezzék ők...
Igaz, ez egy hosszabb folyamat, de járható út szerintem. Főleg, ha az ügyfél is belemegy, hogy kicsit többet vár rá, mint kellene.
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
tlac írta:
Mi ez az árleszállítás?Árleszállításnak abban az esetben van értelme, ha a terméknek olyan hibája van, ami a rendeltetésszerű használatot ugyan nem befolyásolja, de a termék értékcsökkenését okozza. Esetedben a teljes termék árával megegyezőnek kéne lennie az árleszállításnak, vagy a kijavítás költségével megegyezőnek, de egyiknek se látom értelmét. Csupán a PTK-ból eredő jogaidat igyekeztem vázolni azzal, hogy ezt is megemlítettem.
tlac írta:
Erre melyik törvények vonatkoznak? PTK 248.§.(1) ?
Mikor mondtam, hogy nekik kellene bizonyítani, nem hitték el...Így van.
tlac írta:
Ebből itt ez az 1. §, amiről írsz?Igen.
tlac írta:
Vásárlók könyvébe hogyan tudok beírni, ha nem vagyok a helyszínen? (Csak telefonon, e-mailben tudok velük beszélni.)Sajnos sehogy. Ilyen esetben tértivevényes levelet kell írni a forgalmazónak és utalni kell a levélben arra, hogy a levél másolatát az NFH-hoz is eljutattad. De lehet érdemes lenne elmenned személyesen.
-
luciferc
őstag
-
Bagira01
veterán
-
net84
őstag
alakul fenyegetted őket, vagy maguktól találták mindezt ki?
Egyébként megnéztem, hogy a kiegészítő 12V-os csatit hogyan lehetne szépen leszedni, majd visszarakni - akkor hagytam abba, amikor kicsúszitt a lap a kezemből, és beleállt az egyik tüskesor a térdembe...egyébként nem lehetetlen.
luciferc - egy kijelzős kékfogas fülest küldtünk vissza, visszafizették a vételárat és felajánlották, megnézik, hogy az adott telefontípussal melyik füles hajlandó tökéletesen működni (és ez miért nem megy), és jelentkeznek - jelentkeztek is...csak nem jártak szerencsével, meg én sem...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ace Ventura
addikt
Esetleg azzal magyarázható talán, hogy magas volt a mag hőmérséklete, és ezért cseréltem még rögtön pasztát rajta.
Nincs nyoma, szaga se.
Kik szedik ezt szét?Bent az Aqua szervizben, esetleg nagykerben?
Ha ezeken túljut, és a gyártóig elér, ők már nem foglalkoznak vele sztem.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Sima egyszerü fehér pasztával kentem alá.Akkor holnap irány a gari, és megpróbálom.Mennyi ideig ülnek rajta kb?
Azért parázok, mert ez egy olyan hiba, hogy nem tudom, hogy mit csináltak vele, mert én reggel még hibátlanul használtam,és aztán egyszercsak kapom a telefont, hogy halott karit adtam el.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Nem foglalkozom már vele, nincs értelme.Ha igy is történt akkor letagadja.
Bizom benne, hogy minden okés lesz.A héten még el kéne vinnem gariba.
Addig meg jöhet vissza az S3 trio.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ariadne
őstag
Reméljük a legjobbakat. Bizonyítani meg kötelesek, ha nem, akkor javítani/cserélni vagy ha ezek nem mennek, igen, teljes vételárat visszaadni. Kötelező, mese nincs, ez nem "csak úgy" pénzkiadás...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
[I]Kötelező, mese nincs, ez nem "csak úgy" pénzkiadás...
és ezt mivel lehet érvényesíteni?
pereléssel...[/I]Természetesen, mi a gond vele? Elmondom, szerintem az a gond, hogy senki nem veszi a fáradságot, hogy érvényesítse, ami jár, csak elsunyítanak, hogy majd a fogyasztóvédelem. De hát ugye a nagy piacgazdasággal az is együttjár, hogy állam bácsi nem intézi már el helyettünk az ügyes-bajos dolgainkat, amihez pedig úgy hozzászoktunk a sok évtized alatt.
Ehh, ez a dolog mindig újra és újra előjön, de változás nem sok látszik. Ezért is engedhetik meg maguknak olyan sokan kereskedők, hogy pofátlanul jogszabályellenesen járjanak el, mert tudják, hogy a fogyvédelemnek nincs ideje és nem is köteles kiszállni panaszra, a fogyasztó meg úgyse fog perelni, sőt általában nem is ismeri a jogait... Van még mit fejlődnünk...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
Mit akarnak a nagykerrel megcsináltatni? Az alaplapon a foglalatot kicseréltetni? ...és utánna a nagyker elfogadja és továbbítja a gyártónak?
Egyébként nem tudtam sokat foglalkozni a foglalat átépítésével. Az a variáció biztosan jó, hogy átforrasztás egy újra, de a másik verzió (csak a műanyag csere), az annyiból gázos, hogy könnyen észrevehető, hogy cserélve lett. Az átforrasztást, ha szépen és szakszerűen csinálják, akkor aztán utánna senki meg sem mondja, hogy piszkálva lett.
...és hol a táp?
Ace Ventura - egyébként az alaplapon van floppy vagy cd-rom? Más hibaüzenetet nem dob ki? Voltak olyan Asus lapok, amik csak 2 év garisak voltak. De most már a 3 év az alap mindegyinél...első körben a gariztatást próbáld meg boltnál, ha nem megy, akkor próbáld kihúzni belőlük. hogy melyik nagykertől való, sőt! ennek rajt kell!ene lennie a garipapíron.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ariadne
őstag
Ööö, de, ott a pont. Szemfüles vagy, úgy örülök, egy újabb ember, aki vágja a dolgokat. Csak ne lenne szükséged is erre a tudásra...
Mellékesen meg dögöljön meg a T-onlány, és száradjon le minden fontosabb testrészük, hogy most 2 megabites helyett még a felét sem elérő netet tudnak csak szolgáltatni... Ha az ember megszokja a 10 megabitet, olyan fura időnként lassabb gépen netezni, de rá kellett jönnöm, hogy ez még annál is lassabb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5