- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz ZolkoW #21068 üzenetére
volt téma ismerősi körben hogy milyen autót amivel 4-5 évig nem kell különösebb parákra számolni (feltételezve egy nulla hiba szintű fenntartott állapotot) és nagyjából az volt a konklúzió, hogy szűk három millió alatt semmi nincs.
persze ezek szubjektív vélemények mindenki részéről, nem kell készpénznek venni de jelenleg nem találtunk a piacon ez alatt olyan autót ami közép-európai értelemben véve jó és megbízható állapotban van (tehát nem a csikós meghódítja délolaszországot és hát ha elszáll a negyed motortér meg a harmad futómű akkor pont arra jár a józsi a típusazonos cserealkatrésszel vadromantika, hanem az indítózok haladok, tankolok kávézok odaérek 1500 km és vissza ugyanez állapot)
-
kcsa
veterán
válasz ZolkoW #21345 üzenetére
Ezt nem igazán lehet így megmondani.
Előző munkahelyemen céges fabiaval (1.2 TSI, 6 seb.) sokszor volt olyan, hogy városi forgalomban nehéz volt adott sebességet tartani, mert pl négyes sok, ötös kevés volt. Nem is igazán szerettem.
Most meg négysebességes automatám van, de az tény, hogy a kettes és a hármas között nagyobb a lyuk, mint az ideális lenne - kb onnan hiányzik egy valódi harmadik fokozat, mert a 4-5 rendben lenne.
Mindenesetre szerintem rendben van az 1.6 kiosztása, megengedett legnagyobb sebességen még bőven közepes fordulatszám-tartományban van.
Zajszigetelés, az kéne inkább :D
-
erdey_a
őstag
válasz ZolkoW #35232 üzenetére
mint írom is, ez jogos észrevétel, mármint a fólia. én tájékozatlan vagyok \ voltam a témában, a hátsóknál ott a llumaros címke, elöln nem is kerestem. nem én raktam fel, és ez egy flottás céges kocsi volt azelőtt. nem is gondoltam, hogy valami szabálytalan.
de személy szerint örülök, hogy leszedjük elöl, mert szürkületben \ esőben \ este néha zavaróan sötét volt.
meg hát a hátsó rendszámvilágítás... hát azt nem annyira szoktuk figyelni.
egy forintomba nem került a "bukás" mert nyilván csinált elővizsgát a szerviz, csak rendszám világítás ide, fólia oda, ez nem egy közveszélyes szekér, mint kb. minden ötödik autó ami ma szembejött.az elvesztegetett idő, meg a sok utánajárás zavar csak. meg az, hogy az audimat Passauba hordom vizsgára a Dekrahoz. Hát kicsit másképpen zajlik...
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
7Sony7
addikt
válasz ZolkoW #42677 üzenetére
Hát igen, nem túl vicces, ha nem nyílik az autó. Nekem az astra kulcsa volt nagyon kopott, de ott még tudtam használni a második kulcsot, az is immos volt szerencsére. Ez meg végre, hogy távirányítós, nem is használom a rendes kulcsot a zárban, csak most vettem észre, hogy be akartam kicsit olajozni.
-
-
-
-
kcsa
veterán
válasz ZolkoW #42922 üzenetére
Rendszeres és minimum az előírásnak megfelelő gyakoriságú olajcsere az előírt minőséggel, a többség már itt elvérzik.
A hidegen kímélés is sokat segít természetesen az élettartamon, de az még annyira sem bizonyítható, mint az olajcsere.
Mérés meg sajnos nincs rá...
De ahogy említettem nekem már két ilyen motoros autóm is volt: MK3 Mondeo 1.8 és most Focus 2.0, de mindkettőnél igazából az embert vettem meg, nem az autót
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz ZolkoW #43712 üzenetére
Nyáron júniusban vettem új, idei gyártású.
Egyszerűen tegnapi esőben, alig tudtam elindulni zöld lámpánál, mert egyből kipörgött.
Persze, mikor már sikerült kicsit felmelegnie, akkor betapadt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
-
troll81
addikt
válasz ZolkoW #44206 üzenetére
Sajnos nem egyszerű az idősebb autók javítása meg műhelyben sem ahol minden rendelkezesre áll.igy lehet elment 4 órád rá de megnezted tudod milyen állapotban van körülötte minden.
Es a sajátod tisztaba vagy mit kell még javítani cserélni később.
A rozsda az össze rohadt csavart a világon be tiltanam.
Valami össze rohadas gátló kenőcsöt nézek ha az alsó segéd keretet cserélnmem és mindent össze kenek vele. -
-
#27070592
törölt tag
válasz ZolkoW #44224 üzenetére
Vétel után én fékcserével kezdtem, arról tudok csak nyilatkozni: négy Febi tárcsa ment fel, négy pár Febi betéttel, azóta is hibátlanok, (nekem) nagyon elég az a fékhatás amit tudnak.
Ezt lehet fokozni fúrt/mart tárcsákkal. Subaruwrc olvtárs használ ilyen rendszert Mk1 Focusban, ő többet tud mondani.
[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ZolkoW #44252 üzenetére
MK1 Focus Trend ülése számomra tökéletes. 12-14 órákat is vezettem benne kisebb szünetekkel.
Kugában már 3 óra után mocorgok, az ülőpárnája nem ergonomikus, mintha egy padon ülnél szivaccsal. (kisarkítva de kb így érzem)
Ennél feljebb már csak Vignale felszereltség van, de az számomra borzalmasan ronda kinézetű.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
darvinya
titán
válasz ZolkoW #44252 üzenetére
Nem mutat túl, pont Ő alakítja ki felület alatti dolgokat, hiszen ahhoz passzintja a kárpitot.
oliwire
Régi ülések között is vannak jók és trék, ez felszereltségtől függ főként.
Escort plüss kárpitja alá nem rakható hamar összeroskadó szivacsot, mert pár hónap múlva a plüss kárpit felmosórongy kinézete lesz.Ebből.bontó járás lesz, ahol magasabb felszereltségű ülések lesznek.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz ZolkoW #44340 üzenetére
Erőkar kérdése. Valaminek engednie kell.
14mm-es hajtószár
Ezt tavaly sikerült eltörni egy szilentcsavaron. Semmi extra, 15ös fél colos dugókulcs volt rajta. 32 centi a hajtószár, arra toltam egy szép hosszú csövet.. és nem hajolt hanem tört.. (és az már a második 15ös dugó volt, egyet abból is eltörtem)
Így módszert kellett váltani szilentcsere ügyben, jött a fűrészgép, keményfémhez való lapokkal. -
subaruwrc
félisten
válasz ZolkoW #44362 üzenetére
végülis az alsó gömbfej a helyén tartja a kereket jobb esetben, de biztos oka van hogy ekkora erővel kell meghúzni
féltengelyen megy át az összes erő, nem mocoroghat. aztán gondolom valami bonyolult matek eredménye hogy ekkora nyomatékra húzva nem fordulhat elő sose hogy meglazul -
ZolkoW
őstag
-
Sys85
veterán
válasz ZolkoW #44724 üzenetére
Ezt mondom én is.
Ha csak az új ajtók ára (amivel a biztosító is kalkulált,legalábbis elvileg) a szervízben 400k,akkor a 400k-s biztosítási ajánlat nevetséges.
Beszéltem allianzzal és új ajtóval számoltak,ezért is számoltak 20% avulással.
Na most a szervizben a 2 csupasz ajtó cirka 401k és akkor még sehol a fényezés,a szerelés,plusz a járulékos apróságok.
Még egy maszek szerviz sem csinálja meg 400-ból bontott ajtókkal és fényezéssel meg minden mással.Főleg nem szépen.(Erre felénk nem egy olyan műhely van,ami bár olcsón dolgozik,de olyan is…)
És akkor azok bontott ajtók,de nem azzal kalkulált a biztosító,hanem újakkal.
Kíváncsi lennék mikori árakkal számolnak,mert hogy nem 2022-es árakkal az biztos.
A másik ami vicces,hogy ha kifizetésről van szó akkor a legminimumabb árakkal/költségekkel számolnak amiből sehogy sem jön ki a meló,de mondjuk GTK-nál meg a legmagasabb roncsárral számolnak,amennyiért soha nem fogja megvenni senki sem.
Tudom,nem szeretetszolgálat egyik biztosító sem,de azért ez röhej.
Amúgy nem akarnék én sem semmi extrát,csak a balesetet megelőző állapotot,a károm valós mértéket.Ez meg szerintem jogos elvárás a biztosító felé ha már én voltam a vétlen.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...