- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Apple iPhone 11 - népalma
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz westcoastog #48700 üzenetére
Nekem 4, kettő is. Eddig nem púposodott fel, kopp-kopp.
-
veterán
válasz westcoastog #48700 üzenetére
Nekem cirka 3,5éve a szélvédőn van a Dashcam Pro.
Az akkuja kicsit odavan már,télen komolyabb hidegben néha szórakozik is emiatt,de amúgy tökéletesen teszi a dolgát,hibátlanul rögzíti az utat.
3,5 év alatt rengeteget állt a munkahelyem parkolójában tűző napon,de én sem vettem észre hogy baja lenne emiatt.
Az akkuja is inkább a kora miatt olyan amilyen,cirka 75e km-t rögzített már (ugyanarra a kártyára).[ Szerkesztve ]
-
prannk
őstag
Hali. 2005-2008 közötti focusbol melyik a legmegbízhatóbb benzin motor?
-
válasz prannk #48703 üzenetére
Elvileg a ~100 lovas 1.6 szívó. Annak van egy 115 lovas változó szelepvezérléses (Ti-VCT) változata, aminél a vezérlésállítóval (okoskerék) lehet gond, ennek nézz utána a költségének, hogy vállalható-e a plusz teljesítményért cserébe. Az 1.8 és 2.0 literes (mazda) motoroknál olajfogyasztási kockázat lehet, annak ugye horror költségű a javítása, de ez úgy tudom inkább a korábbi tulajok hibája, nem a konstrukció rossz.
[ Szerkesztve ]
Make Asia Great Again!
-
RazoR
veterán
2003 MK1 Focus 1.6 benzin
Beindítás után egy 15-20mp-ig büdös a klíma, utána már semmi szaga nincs. Házilag tudok ezzel kezdeni valamit?
Álló helyzetben, álló motornál és járó motornál menet közben is nyöszörög valami kormányzás közben, ez mi lehet?
-
nagyúr
Klíma bombával nem próbálkoztál még? Lehet kellene. Én egy évben kétszer csinálom és nem büdös a klímám. Pollenszűrő volt cserélve?
Szilent is lehet, kormánymű, toronycsapágy,"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
Nálam már az ózongenerátor se segít (van sajátom), voltam klímásnál és láttam hogy használ ő is ózongenerátort kérdeztem hogy mennyire hatásos, azt mondta hogy szerinte semennyire, de ő mindenkinek megcsinálja aki kifizeti
Ilyen idős autókat szerinte szét kell szedni és mechanikusan kitakarítani utána jó lesz, minden más csak tüneti kezelés. -
Megelőzni úgy tudod, hogy nem az autóval együtt állítod le a klímát, hanem valamivel előtte (mondjuk 5 perc), tovább járatva a ventilátorokat, így van ideje kiszáradni a hőcserélőnek. Mert ugye attól lesz büdös, hogy amikor leállítod, akkor hideg marad, lecsapódik / ott marad rajta a pára, arra meg rátelepszik mindenféle baktérium meg gomba, azoknak a szagát érzed...
Make Asia Great Again!
-
nagyúr
válasz lezso6 #48713 üzenetére
Egyetértek.
Nálam is ez megy majd' évtizedek óta (amióta megvettük első klímás autónkat), és mikrobiológus kollégám ezt a módszert javasolta.
Illetve egy (virucid/biucid/fungicid) klímatisztító bomba nem árt, hogy legalább a szag enyhüljön.
Na meg az említett utastérszűrő (pollenszűrőként is ismert).B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, 4 éves Ford Galaxy-mra első féktárcsa-betét csere vár. Fordra szakosodott, de nem márkaszerviz adott árajánlatot, a komplett munka gyári alkatrészekkel 220 ezer, jó minőségű utángyárott (pl. Bosch) 210 ezer.
Ezek reális számok?
-
ZolkoW
őstag
válasz cappa72 #48714 üzenetére
ja, erre én is rászoktam, már ha el nem felejtem időben kikapcsolni a klímát... ennek ellenére bekapcs után most megint van szag egy ideig. Pollenszűrőt csak minden olajcserekor szoktam cseréltetni (~9 hónap). Azt mondjátok, ilyen klímabombának van értelme? van ajánlott beszerzési forrás? barkácsbolt? (sosem kerestem)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
embe
nagyúr
válasz Mauzes #48715 üzenetére
Cromax árak, egy 2.0 dízel modellre.:
Fékbetétek.
Féktárcsák.Annak az árnak van egy kis lehúzás szaga...nálam.
-
Mauzes
addikt
Én Unix-ot csekkoltam, ott a listázott Bosch tárcsa 83k/db, betét 44k. Mondjuk lehet, rosszul nézem, meg nem is kell a Bosch, de azért ezt néztem., mert erre mondtak árat.
radi8tor: ez csak példa volt, hogy erre mondtak árat. Azt mondták, hogy a gyárihoz képest csak 10-15-tel lenne olcsóbb egy jobb minőségű utángyárott (pl. Bosch meg mondtak mást is).
Mod: budapesti szerviz, Kőrösi Autó.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
addikt
Akkor mondjatok pls olyan pesti szervizt, ahol baráti áron dolgoznak.
-
dellfanboy
őstag
autoalkatresz vasarlast csak en szivtam meg mostansag? rendeltem a kovacsautotol, az 1 dolog, hogy 2 hetig vartam es ma jott meg a cucc, a doboz alapjan a kovacsauto a lang autoalkatresztol rendelte be? vezerleskeszlet papirdobozan van egy cimke, hogy láng központ-láng szeged-kovacsauto szeged.
minden cucc amit rendeltem zold volt...elvileg kulso raktaron 4oran belul atveheto
masik meg rendeltem szelepfedel tomitest -febi- az meg ossze van hajtva egy 20x25cm zacskoba. idaig akarmilyen szelepfedel tomitest rendeltem auto-motorhoz mindig kartonpapírral jott, es soha nem volt osszehajtva, talan meg az athena-nal ra is van irva hogy tilos hajtani/torni. ez meg igy jon?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
RazoR
veterán
A klíma elpárologtatóhoz én hozzá tudok férni valahogy?
-
Mauzes
addikt
válasz Mauzes #48723 üzenetére
Elnézést, nem akarom szétoffolni a topikot, de bedobom a piaci árpontokat, amiket kapok, hátha hasznos. Ford Petrányi az alábbi árat mondta :
110 ezer féktárcsa
53 ezer fékbetét szett
3 ezer féktisztító
összesen 166 ezer anyagdíj
+
30 ezer szerelés
9 ezer fékhatás mérés
összesen 205 ezer, mérés nélkül 196 ezerNa most ehhez képest a 185 ezer tényleg drága egy független kis cégnél, szerintem legalább 25-30%-kal reális olcsóbbnak lennie, mint egy márkaszerviz.
-
krypton
senior tag
Ha már a szervizelésnél tartunk, Debrecenben esetleg van bármi ajánlat/javaslat/tapasztalat hova érdemes vinni az autót karbantartásra? Szeretném hogy még legyen róla valami számla (6 éves lesz idén), de nem márkaszervizre gondoltam.
-
whitezo88
nagyúr
Sziasztok, 2016-os Transit mitől csinálhatja, hogy nem minden inditásnál de időnként nem enged ráindítani, Immobiliser Active check handbook üzenet van. Találkozott már valaki ezzel? Szaki ránéz de addig is hátha.
-
DeFranco
nagyúr
hozzá lehet férni, utána kell néznem, hogyan* de valahogy megoldható, talán az anyós oldali lábtér befúvótól, és ki kell venni a kesztyűtartót hozzá.
a büdös szagot alapvetően gomba okozza, azt meg bombázhatod, ózonozhatod ameddig kedved van, de nem lesz tartós megoldás, mert maga a gomba ott marad, és ott marad a por, kosz is a hőcserélőn, ami meg a nedvességgel együtt az újragombásodás melegágya, ezt le kell tisztítani.
az lenne a legjobb megoldás, ha módszeresen át tudnád tisztítani a hőcserélőt párszor úgy, hogy közvetlenül arra fújod a habot, ha lehetséges, le is öblíted behatás után és ezt ismételed X alkalommal, amíg meg nem szűnik a szag.
ilyenkor a járatokban még mindig lehet gomba és kosz, de ezt már könnyebb megszüntetni ha a hőcserélő tiszta.
* basszus ez is a fordfocus fórumon volt leírva, az meg ment a levesbe...
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #48739 üzenetére
közben a linket megtaláltam de elvileg az archive.org nem jegyzi:
A hozzá tartozó szöveg megvolt egy privát beszélgetésből:
"Buktatsd ki a kesztyűtartót a két oldalának összenyomásával. Mögötte van a ventillátor, és ettől balra hátul egy fehér panel. A panelt alul egy csavar rögzíti. Bal kézzel és marokcsavarhúzóval a panel kiszedhető. A venti előtétellenállása van rajta.
A panel helyén a klímatisztító spray csöve bevezethető. Könnyen elakad, akkor jó, ha a szórófej hallhatóan eléri a fém párologatató lamelláit. Én kb fél/harmad flakont nyomtam bele. (Esetleg közben egy pillanatra bekapcsolható a venti, hogy mindenhova benyomja a habot) Hagytam 10 percet hatni és csak utána kapcsoltam be a ventillátort.
(Kiszerelt ellenálláspanellel ne járasd tartósan a ventillátort, mert esetleg valamit összeolvaszt az ellenállás.)" -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #48739 üzenetére
Tyűűűűű! Itt regisztrálva voltam a 2000-es években, amikor az 1-es Focust vettem. Na ez sem ma volt.
-
alcca
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket a 2019/2020 Ford focus 1.5/2.0 Ecoblue-s modellről.
Mennyire megbízható, milyen típus hibái vannak, hány kilométertől hány kilométerig érdemes megvenni?
Köszi előre is a válaszokat
-
Gergőke88
addikt
Szia, nekem 1.5 dízel volt és van is a cégben még jópár darab. Egyedül az enyém állt meg 100e km környékén. A nagynyomású szivattyú adta meg magát, igaz nagyon kímélve sem volt soha az autó.
Alapvetően szerintem egy jól eltalált modell, ezzel a motorral egész jól mozog és a fogyasztása is teljesen OK, sőt... Pályán 130 környékén vígan elvan 5 liter környékén. 150-nél 6-6,5 között. Országút 90-nél 4-4,5l. -
embe
nagyúr
2.0tdci motor. AZ EGR működését hogyan lehet ellenőrizni Forscannel?
Mondjuk a telefonos appban az "EGR Valve Position Bank1" értékének mennyinek kell lenni alapjárat, vagy bizonyos fordulaton?
Vagy hogyan tudom tesztelni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest