-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
Az updatetel még várjatok, mert egy csomó kieg nem megy vele, részletes - folyamatosan frissülő - lista [ITT]
Aki mégis frissíteni szeretne, annak itt a [link az újdonságokról, javításokról]:
FS Labs A320-hoz is kijött egy roadmap az újdosnágról és egy kisebb
change log: [link]
-
Cypresss
senior tag
Én sem kedvelem a heliket.
Más: egészen döbbenetes, hogy ez a csávó képest volt egy ilyen helyzetben is megőrizni a lélekjelenlétét (és a humorát), én valószínű azonnal beszartam volna és elengedem a keretet. [link]
Egyébként ez volt az első napja Svájcban és életében először sárkányrepült.
-
Cypresss
senior tag
Szívesen.
Arról már nem is beszélve, hogy most a legújabb cuccaik is féláron kaphatóak (pl: Gold Coast, Netherland True Earth). Emlékeim szerint nem is volt még ilyen nagy arányú akció náluk fennállásuk óta - talán 47 százalék volt a max - , pláne nem a teljes linera.(#15337) Korcsii: Nem tud sajnos, nálunk most a fő prioritás, hogy a műszerek ne olvadjanak szét.
PMDG természetesen minden olyat tud, amire valaha szüksége lehet egy fotel pilótának. Erre nincs.(#15338) Korcsii: Ezt mekkora flash lehet VR-ben???
-
sqpp
őstag
A thrust meg izé, nem tudom miképp kéne beconfigolni a dolgokat, mert egy gombbal megy nálam a thrust, sajnos a kar nem támogatja ezt, hogy ha pl alapból visszamegyek, akkor reverse thrust legyen, mert egy axis van.
Elég ratyi , ahhoz képest h viszonylag fullos cuccról van szó
-
Korcsii
őstag
Jónak tűnik, de az a RAT tényleg bezavar a képbe
Akkor már nekem is az első X-Plane videóm: [link]
Sietve készült, csak tesztelni akartam, ezért tudom, hogy:
- fuel inbalance, instructor panellel raktam ki magam base-re, és az összebarmolta
- speedbrake kint maradt taxinál
- kicsit visszarugózott, amit visszanyomva az orrfutó is kapott
- de na... -
dareal
tag
főleg az új verzió, az előzőben nagyon sok hiba volt, az épületek felülete (a tégla is) tükröződött. sokat repülök ott, akartam is javítani, de szerencsére javította
washington, moszkva és varsó is nagyon szép még tőle (miami viszont nem tetszik, elmegy), de ami még kiemelkedő, az misterx san francisco kiegészítője, ráadásul ez ingyenes.
-
dareal
tag
igen, gyenge a sceneryhez. ha max-ról leveszem a world objects-et, akkor egész jó, de szeretem, ha minden a helyén van, ill úgy tudok tesztelni, ha mindent látok
bp mellett new york (DD féle), ill a nagyon nagyon sok objectet tartalmazó scenery-k 16 fps körül mennek, ha leveszem 1-el az obj számot, akkor 22-24. -
fatal`
titán
LHBP nem küldi el a böngészős jelszavaid a szerverre, az valóban csak egy DRM.
Amíg csak a szimulátort barmolja össze, arra még azt mondom, hogy oké, bár tudtommal a PMDG és az ORBX is megszűntette ezt, gondolom nem véletlen.
Az hogy a jelszavaid, akár bankkártya adataid küldi el egy szerverre (persze megkérdőjelezhető, hogy ki az aki elmenti ezeket a gépére, de ez egy más kérdés), ez malware kategória, ami bűncselekmény.
Egyébként már maga az online DRM is problémás, mert ha csődbemegy egy cég és nem érhető el az aktivációs szerver, onnantól használhatatlan a program. Ez egy Active Sky esetében nyílvánvaló, de jónéhány terméknél ez is megkérdőjelezhető, de ezt még lenyeli az ember.
(#15116) Korcsii: Szerződéses viszonyban nem állsz azzal sem, aki cryptovírust telepít a gépedre, de attól az még bűncselekmény marad.
(#15117) sqpp: PMDG 737, 777 úgy tudom működik, a 747-hez jött hotfix.
-
fatal`
titán
Szerintem meg ez nem így működik. Először is, warezol valaki, vagy nem, a gépein lévő fájlokat (pláne jelszavakat) elküldeni bárhova, vagy módosítani az bűncselekmény.
Másodszor pedig azt mondanak, amit akarnak, nem véletlen jelez a vírusírtó, ez színtiszta malware, ki tudja mikor mit hova küldözget?
Ezek a DRM-ek egyre nevetségesebbek, az online aktiválás is csak azokat idegesíti, akik megvették a cuccokat, sok a winreinstall meg új a gép, akkor lehet írogatni a supportoknak. Plusz ha megszűnik egy cég bukod a terméket is, mert nem lesz elérhető az aktivációs szerver.
-
fatal`
titán
Bármelyik hanyagolható, mellé tenném még az envshadet vagy a pta-t
(#15097) Kbhont: Dehogynem, csak az engine még mindig messze van a jótól, bár legalább már nem instabil. Azért lassan jó lenne előrelépni, úgy, hogy nem kell a nasa erőforrása a sim futtatásához. X-Plane, ahogy néztem ebben előrébb jár (meg sokminden másban is, a gyenge ATC és a minőségi addonok hiányoznak, viszont rengeteg dolog ingyen van).
-
Korcsii
őstag
Bal oldalt írja az épp online lévő irányítókat és frekvenciáikat - már ha épp van irányítás a környéken.
Térképes formában itt lehet nézelődni:
- VATSIM - vattastic
- IVAO - webeyePush-to-talk van a valóságban is, és itt is kell.
Nyilván hálózaton vágni kell a fóniát, de azért fellelhető hozzá tananyag akár magyarul is.
-
Cypresss
senior tag
AZ FSL A-320-nál ezt imádni fogjátok:
- Dynamic in-cloud effects which illuminate with landing lights. (Requires AS16 with 'Cloud motion effects')
Múlt héten láttam egy PMDG demót, többek között ők is ezen dolgoznak, őrületes mennyit hozzátesz az imerzióhoz. Kicsit sajnálom, hogy már nem dolgozom nekik.
-
fatal`
titán
A legnagyobb probléma inkább a béna ATC és a forgalom hiánya, meg a kevés kidolgozott európai reptér. Egyébként a default scenery meg az egész szim nagyon patent.
Ha ezeken még dolgoznak nem lesz rossz
NGX helyett van egy free mod a default 737-hez, amiről azt olvastam, hogy elég jó. Persze nem szimulál mindent, de full ingyen nagyon is jó cucc
FSLabs userek ne siessenek az update-tel, mert az előző verzió nem kompatibilis a 4.2-vel, az új pedig még nem jött ki (tesztelnek). Aerosoft is a 4.2-re várt egy bug miatt, hamarosan megjelenik az Airbus Professional.
-
Korcsii
őstag
Jáj.
MCDU: itt leírni kb lehetetlen, videó/manual kell hozzá. [link]
- INIT -> TO/FROM reptér megadása
- F-PLAN -> katt a reptér melletti bal gombra, DEPARTURE>, kiválasztod
- F-PLAN -> katt az utolsó pontra, és vagy NEXT WPT (waypoint) vagy AIRWAYS>, és VIA alá megadod a airway nevét, TO alá pedig a waypointot
- F-PLAN -> bal lent érkezési reptér kódja melletti gombra rákattintasz, és jobb fent ARRIVAL>, majd kiválasztod
- F-PLAN -> fel/le gombokkal végigmész, ha van benne disontinuity, akkor CLR gombbal kitörlöd
Elvileg csak az utolsó pontnál kéne elfogynia az útvonalnak, ergo ott meg kell adni az arrivalt.Kapcsold ki a crash/collision detection-t (P3D-ben lehet?), vagy figyelj jobban.
Én az órát a flaps visszahúzásakor (futópálya elhagyása után) szoktam leállítani (már ha nem felejtem el az elindítását
).
Rud-Trim: Rudder-Trim, a ruddert trimmeli
Avagy az oldalkormány alapállását tolja jobbra/balra.
Speed Brake: amikor túl gyors vagy, illetve nagyobb varióval kell süllyedned a sebesség emelkedése nélkül. Ha benyomod előre (talán jobb katt - Armed), akkor leszállásnál/megszakított felszállásánál automatikusan használja őket. Igen, megálláshoz kell, főleg nagy sebességnél effektív.
Igen, vész esetén (ha nincs hidraulika) akkor azt kihúzva és elforgatva kinyílik a futó.
Néhány youtube-osnál látni TrackIR-t, mintha itt a topikban is előkerült volna már. Csak emiatt nem vennék, illetve vannak alternatív házibarkács megoldások - azt még esetleg kipróbálnám. Bár akkor már inkább VR, csak az meg főleg drága.
Elevator Trim: magassági-kormány trim, hogy levegye a terhet a kezedzől, ne kelljen folyamatosan húzni/tolni a sidestick-et, alapállásban is úgy álljon a gép. Úgy rémlik, hogy Airbus magától is trimmel valamennyit. A Flaps aerodinamikailag segíti a gépet, hogy nagyobb legyen a szárnyak felhajtóereje. A Trim pedig a pilóta karjáról veszi le a fizikai terhelést.
P3D teljesítménynövelés passz, FSX-től ezeregy iromány született, pl: [link]
FSLabs A320-om nem volt.
A320-as után egy Boeing teljesen más szemléletet igényel. Nehezebbnek nem nehezebb, de egy 737 után sokkal egyszerűbb 747-re ülni, mint Airbusról. Nem Fly-by-wire alapon épült, több a hajtómű, több az üzemanyagtartály, meg jóval nagyobb az egész, amit szokni kell mind a földön, mind a levegőben. Üresen agyonveri teljesítményében az A320-at, teljesen tele megpakolva meg mint egy elefánt - főleg X-Plane alatt éreztem a különbséget. [link] [link]
Hogy mikor érdemes? Amikor az A320 már megy, és kicsit unod, kellene valami változatosság.Na, ki hív meg egy sörre?
-
fatal`
titán
Én nem rég vettem egy Thrustmaster FCS packot, 55 ezer volt, szerintem nem rossz.
Másik témához: az addonok azért ilyen drágák mert kicsi a célközönség és évekig tart fejleszteni egy repcsit. Mondjuk az FSLabs A320 az tényleg túlzás...
A torrentezés nyílván árt, de közel sem lehet átváltani minden letöltőt egy vásárlóra szerintem. Ráadásul a legtöbb esetben demo sincs, hogy ki lehessen próbálni, hogy egy adott scenery milyen pl.
Az X-Plane ebből a szempontból jobb, rengeteg az ingyenes cucc, ahogy néztem és, ami fizetős az is olcsóbb. Illetve Sceneryre pl. messze nem kell annyit költeni, tekintve, hogy az alap scenery baromi jó.
-
Korcsii
őstag
Sosem voltak olcsóak a jó FS cuccok. FSX-re egy új gép árát szerintem már ráköltöttem az évek alatt - ha nem egy összegben kell kicsengetni, akkor nem tűnik annyinak, meg hát folyamatosan termelődik a pénz is.
Például a PMDG 747-8F QoS II-re majd tök kíváncsi lennék, de az alap $138 + az extension szerintem $70 alatt nem lesz. P3Dv4 megint nem olcsó, és a korábbi kiegészítők nem mindegyike kompatibilis már a 64 bit - vagy épp a fejlesztők jófejsége (tiltása) miatt.
Relatíve kicsi a szimulátoros közösség (ezt azért az IVAO/VATSIM ID-k alapján megkérdőjelezném, meg a youtube-osoknak is van közönsége nem kevés), ráadásul aki torrentezik az még pluszban árt a helyzeten, illetve egy study level gép elkészítésével rengeteg meló van, szóval ez még érthető is. Csak talán itt válik ketté a hobbi és a hivatás.
Na jó, kesergés off. Jó repülést mindenkinek!
-
fatal`
titán
A gépeket szerintem úgy kezeli egyelőre, mint az FSRecorder (tehát a speckó műszereket a komplex addonoknál nem). Legalábbis pár napja kérdezett rá valaki. Ellenben, ha jól olvastam, akkor kommunikálnak az addon gépek fejlesztőivel úgyhogy a jövőben lehet javulás ebben az irányban is. Meglátjuk
Mivel én közel 10 évre abbahagytam a szimezést, ezért abszolút újratanulós fázisban vagyok, többnyire még a tutorialokat repkedem.
(#15035) Korcsii: Mivel jelenleg úgy áll, hogy 2021-nél nem lesz előbb kész, ezért a szimulátoros.
-
Korcsii
őstag
FlightFactor A320 Ultimate kb FSLabs szintű lesz, csak húzzák a kiadást (1500 vagy hány ember tudott eddig venni, amolyan pre-release): [link]
Az alap 747 teljesen használható akár online is (FMC van), de nem tökéletes.
SSG 747-8 [link] van olyan jó, mint a a PMDG jelenlegi megoldása (azaz korábbi verzió + a -8 extenion pack). Annyi különbséggel, hogy itt a cockpit is 747-8 és van benne pár új feature, pl a korábban említett airport diagram az ND képernyőn. Viszont ugyan úgy semmi funkciója pl az IRS align kapcsolóknak, illetve még egy párnak az overhaden. Mondjuk frissítgetik, szóval ki tudja.
Amin még meglepődtem, hogy a Zibo mod mekkorát dob az egyébként is elfogadható szintű alap 737-esen. Kinézetre, kezelésre simán ver pár fizetőst, csak a háttérben gondolom kevésbé modellezett.
-
fatal`
titán
Át lehet lőni másik gombra, c:\users\{username}\Documents\Prepar3D v4 Add-ons\FSLabs\FSL_A320X_Kbd.ini
[Rudder]
Disconnect=,részt kell átírni, vagy az addons menüben az fslabsot kiválasztva lehet szerkeszteni. Sajnos Joystick gombra nem engedi rakni, de legalább a billentyűzeten át lehet tenni máshova.
-
sqpp
őstag
-
Cypresss
senior tag
Majd kiderül, ha már megjelent, de egyelőre elég biztatónak tűnik az összkép. Fejlesztési időben mindenesetre rosszabbak mint a PMDG (azt hiszem jelenleg ez a gép a rekorder, kb hat éve fejlesztik, ha jól emléxem, de lehet hogy régebb óta.)
(#14864) cintula187: Tényleg, nekem fel sem tűnt. Elég beteg.
-
Cypresss
senior tag
Egy ilyen hülyeség miatt nem kell egymásnak esni.
Nyugodtan kérdezz tízszer, ha úgy érzed így gyorsabban tanulsz. Nem tudom mennyire megy az angol, de a repülőgépek elektromos rendszereinek megértéséhez javasolnám az AOA remek összefoglaló videóját: [link](#14775) Korcsii: Pontosan, és ez majd akkor lesz izgalmas, amikor süllyedés közben a szimben is [EZT]fogod látni.
de most már legalább az alap kész lesz.
Hát ha az FSX megjelenésétől számolom, csupán 11 évet kellett rá várni, hogy legyen egy végre használható és modern szolgáltatásokat nyújtó repszim.
-
aviator
tag
Az akkumulátor feladata tulajdonképpen az APU indítása. Feltételezem van még más fontos feladata is, de ez biztosan az. Nem feladata viszont a nagyfogyasztók (szellőzés, kijelzők, világítások, stb.) etetése hosszú távon. Ezeknek az APU generátor, vagy a külső áramforrás, illetve később a hajtóművek generátorai adják a tápellátást. A rendszer nem engedi ezeket akkumulátorról üzemelni, ezért vert le neked mindent az EXT PWR kikapcsolásakor.
Boeing-nél a generátorok kézzel kapcsolhatók fel a hálózatra, Airbusnál ez automatizált. -
Cypresss
senior tag
Öööö.....ezt most nem teljesen értem. A2A gépet szeretnél P3D alatt használni, vagy FSX SE alatt, vagy mi pontosan a cél?
Más:
Az FS Labs, a HifiSim (AS) és a FlyTampa is bejelentette, hogy már készülnek az updatek a V4-hez.
Utóbbi össze is foglalta röviden, hogy mire számíthatunk az updatek után és az új sceneryk esetében:Some of our favourite features from the 1000s of improvements in P3D4.....
64bit Architecture, so say goodbye to Out of Memory errors.
Performance is up. We are seeing a 10-15fps boost at our airports.
Less stutters.
Loading Times are down drastically.
No texture re-drawing when switching views.
New Dark UI
New Rain & Snow FX
Dynamic Lighting. This will change the way we all do night lighting.Teljes bejegyzés [ITT]
Az utóbbi öt év legizgalmasabb napjait éljük át.
-
aviator
tag
Szerintem neked ez az igazi
-
aviator
tag
"nem tudom mennyire akarod komolyan tolni ezt a szimes dolgot"
Ha erre a kérdésre a válaszod az, hogy "nem annyira", akkor tökéletes lesz az xbox kontroller, sőt szerintem ebben az esetben a billentyűzet is megfelel.
Egyéb esetben én a Saitek X52-t javaslom. Van ugyan rajta rudder tengely, de egy pedál szett nem árt hozzá.
Airbus-szal kapcsolatban tőlem is kérdezhetsz, ha tudok segítek.
Cypress gondolatait pedig javaslom magadévá tenni. -
Cypresss
senior tag
Semmi személyes offense, de szerintem kicsit kapkodsz, nem tudom mennyire akarod komolyan tolni ezt a szimes dolgot, de érdemes a tutorialokkal kezdeni.
Aztán válassz ki egy kisgépet, gyakorolj
kurvasokat, máshogy nem megy. Ha úgy érzed kialakult egy stabil rutin (hajtóműindítás, gurulás, le-fel szállás, manőverezés, navigáció, stb), válasz egy kedvedre való nagygépet és ásd bele magad, mint állat, olvass el mindent róla, nézz oktató videókat, és persze bármilyen kérdés felmerül tedd fel nyugodtan. Itt csupa fanatikust találsz a normálisabb fajtából, szóval semmi okod a szégyenlősségre, senki soha nem fog leoltani, amiatt mert kérdezni mertél, ez nem a samsung S8 topik.Ahogy fejlődsz észre fogod venni, hogy egyre jobb sceneryket keresel, egyre kidolgozottabb gépekkel szemezel és egyre jobb és jobb hardvere vágysz, ne ijedj meg, ez teljesen normális.
Ja, amit az elején elmondtam az kb egy év lesz, ezt azért jobb ha tudod.
A nagygépek közül, ha Airbusnál maradsz, abban sajnos nem tudok segíteni, de van itt néhány örült, aki mindent tud róla, ha pedig a PMDG-féle Boeingot preferálod, akkor nyugodtan jöhetnek a leghülyébb kérdések is, mindenre van válasz.
Sok sikert és kitartást!
-
Korcsii
őstag
Némelyik addon nem szereti az auto-play funkciót. Többségüknél az FS Recorder megoldja a problémát (az Airbus-t passzolom, de LHSim LHBP-nél pl megjelennek vele az épületek, amik auto-replay alatt hiányoznak). Viszont P3D alatt még nem használtam, nem tudom, hogy kompatibilis-e.
-
Korcsii
őstag
Maga a földet érés nem volt rossz (mondjuk kicsit off centerline), de előtte túl korán kezdtél kilebegtetni - vagy inkább a túlzott süllyedést túlkorrigáltad? Kintről nézve nehéz ezt megállapítani. Kilebegtetni olyan 50 ft tájékán érdemes elkezdeni, a megközelítés pedig általában 3 fokos siklópályán -700 fpm (PAPI, ILS így lesz középen*).
Az mondjuk érdekes, hogy nem sikerült megállni. Auto/manual brake volt? Az a replay bugból látszik, hogy reverser és speedbrake volt.
* BAV winter ops refersher tréningen ki lettem okosítva, hogy az ILS GS szignálja a visszaverődés miatt a 3 fok többszörösein is jelentkezhet, épp ezért közelítjük meg alulról a siklópályát
-
Korcsii
őstag
Mi mennyi?
PMDG P3D az $100+/dbMegnézhessük, ha annyira akarod égetni magadat
Nekem az első airliner landolásom az FSX tutoriálokban volt talán egy CRJ-vel. Namármost hogy mi az a PAPI meg ilyenekről fogalmam nem volt, így ment a crashlanding, aztán úgy töltött vissza, hogy 4 fehér volt... na ott a sokadik próbálkozásra beugrott a Discoveryn hallott egyik irányba belépem, másik irányba csűröm technika, egy kis speedbrake-kel megspékelve. Azóta nincs gondom az ilyen helyzetek megoldásával, de leszállás után inkább nem vegyülök az utasokkal.
Mondjuk ha nincs vészhelyzet, akkor egy 360 vagy egy átstart korrektebb megoldás.
-
aviator
tag
Hali!
Ez a téma rendszeresen előkerül, bár most pont elég régen volt rá példa. Elmondtam akkor is is a kollégának az azóta változatlan véleményemet. Az FSX meg a P3D nem egy általános értelemben vett számítógépes játék. Velük kompromisszumokat kell kötni és már az elején eldönteni, hogy mi a célod. Ha az a célod, hogy rogyásig pakolod kiegészítőkkel és egy viszonylag kis területen, mondjuk egy reptér közvetlen környezetében előállítasz magadnak egy 100% reality élményt, ez is egy megközelítés, valószínű még működni is fog. Az viszont nem fog működni, hogy az előző felállást megbünteted még egy AirbusX-el, vagy egy hasonlóan erőforrás igényes modellel és átrepülöd a fél világot. Vehetsz alá olyan erőművet amivel kifűtöd télen a szobát akkor sem fog működni. Azért nem fog működni amit már te magad is látsz: megtelik a VAS és OOM hibával elszáll. Nem bonyolult.
FPS: én úgy tudom, hogy az emberi szem 24 FPS-től látja folyamatosnak a képet. Javítsatok ki, ha tévedek, vagy hülyeséget mondok: nem mindegy, hogy 25 FPS vagy 75 FPS a kép folyamatossága szempontjából? Ugyanazt fogod látni 25-nél mint 75-nél. Soha nem értettem, hogy miért vágynak az emberek 60+ FPS-re. Igen, a 20 valóban kevesebb mint a 24, én tudok neki örülni, amikor egy 2 és fél órás út során nem mozdul el 20-ról a kijelző.
Ez megint egy kompromisszum a szimulátorral: kapsz szép sceneryt, textúrákat meg cockpit-ot, 20 FPS, maradhat?
Kiegészítők: erről röviden az a véleményem, hogy a kiegészítők készítői is tudják nagyon jól, hogy mire képes a szimulátor. Ennek ellenére talicskával tolják ki a piacra az új, gyönyörű, részletes, 100%-os élményt nyújtó termékeiket. Az emberek pedig veszik mint a cukrot, beletolják a szimulátorba - nem mindig körültekintően - csúszkák fel max-ra, a szimulátor pedig előbb vagy utóbb letolja a nadrágot és azt mondja, hogy ez így nem pálya. Igaza van, nem erre tervezték, legalábbis nem 32 bit-en. A 64 bit lehet, hogy fogja ezt tolerálni, mindenesetre én is érdeklődve, bár némileg szkeptikusan várom.
Javaslatképpen:
FSglobal Mesh, ORBX Base + Vector + OpenLc, REX 4 Texture Direct + Soft Clouds. A reptereken kívül ez szerintem bőven elég, egyébként épp azért, hogy mondjuk egy Aerosoft Heathrow Xtended-re való megérkezés ne torkolljon OOM-be. Meg mondjuk egy Airbus X vagy hasonló. Kb. ennyit tud a szimulátor üzembiztosan. -
Korcsii
őstag
64 bitre én egyelőre óvatosan tekintek. Lehet megváltást fog hozni, de a kezdeti időben lehetnek problémák a dll-eket használó gépekkel vagy komplexebb scenery-kkel. Bár ki tudja, lehet kitalálnak valamilyen kompatibilitási módot nekik.
Próbáld meg lejjebb húzni a csúszkákat, mondjuk a mesh resolution-t vagy a textúrát. De segíthet a kevesebb autó stb. Mennyi addon van fent?
Akármennyire is rákfenéje az FSX-nek az OOM, én 3-4 útnál találkoztam csak vele - aztán más meg tudna mesélni a saját kalandjairól, az tény. De 2 gigából végig lehet vinni egy hosszabb utat is.
-
Korcsii
őstag
FSPassangers-ban vannak kabin hangok, de ez lehet szintén utólagos videó effekt.
8 GB memória is elég, mert az FSX 32 bites, és így 4 GB-nál többet nem tud megcímezni (ez lenne a Virtual Access Space probléma). Valójában 2 GB memóriahasználat felett már elkezd vacakolni, onnan hirtelen el tudja érni a 4 GB-t. Valószínűleg a repterek maradnak bent a memóriában, ami felett elrepülsz.
Elvileg idén várható 64 bites P3D, meg talán a Dowetail is körüljárja a témát. Azért húzzák ennyire, mert anno gépi kódig lementek a fejlesztők az optimaizációval, csak épp emiatt nem egy kattintás platformot váltani.
Mondanám, hogy bezzeg az X-Plane már rég 64 bites, csak az a szépséghibája, hogy sokszor nincs mivel megtölteni azt a 4 gigát se...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest