- Milyen okostelefont vegyek?
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
n0tr3adY81
aktív tag
A trágya összeszedés már Bantikowon is volt '13-ban.
'11-ben be lett ígérve a moddereknek command line, azaz, hogy kattingatás nélkül lehessen savegame-t betölteni, mapot inditani, ip-re csatlakozni. Volt ígéret, hogy GE-ből lehet inditani az éppen szerkesztett mapot.
Millió egy ilyen meg-nem-valósult "feature"-t lehet találni GDN-en. És még mindig ott tartunk, hogy se a vonat vis/collisionje, se a fillplaneShaderek nincsenek szinkronban a kliensnél és a szervernél. 2016-ban.Nem beszélve a 4 textúra / grid korlátról, nem beszélve arról, hogy a dedikált szerver visit, ha 8-nál több terrainTexture van bent.
Nincs egy szar gépem azt gondolom. De az, hogy a képen egyszerre 6 db particleEmitter statikus 30-ra csökkenti a stabil 60 fps-t, az komoly enginehibára utal. Ja és atomlagra a klienseknél.
De sebaj, lesz szép sok új brand a 17-ben, lesz napraforgó,lesz öröm, lesz boldogság, lesz tánc és zárcsökk.. Ja ez nem az. Szóval én is csak abban bízok, hogy lesz konkurencia, aki megfingatja őket. Nagyon.
-
n0tr3adY81
aktív tag
Azért, mert Giantséknek értelemszerűen megvan maga a forrás engine és ezáltal a kódolásik lehetőségek tárháza szinte végtelen a védelmet tekintve.
Pl. saját lua compiler, ami egyedi kódsor alapján forgatja be a lua scripteket hexadecimális formába. Leegyszerűsítve egy 128 karakteres jelszóval védett .zip. Ami nem zip
Esélytelen visszafejteni.
Én pont ezért nem publikálom a modjaim.
Egyébként a tyúk-tojás esetére csak annyit mondok, hogy az FSH Modding tagjai között szépszámmal vannak olyanok akik 2008-9 óta foglalkoznak a moddolással, modkészítéssel. Épp a múltkor beszélgettük TS-en, hogy a modderek által készített nagysikerű kiegészítések "véletlenül" a következő kiadott FS-ben már alap dologként landolt.Pár példa a közelmúltból:
Forest mod (13) - favágás
Dirt mod - koszolódás
Cukorrépa / burgonya
Tükör (mirror) - modSárga villogó (11->13)
Irányjelző (13->15)
particleEmitter a vágóasztalokhoz (13->15)
dynamicPlane (13->15)És a kezdetekről (ami a 2008-ban nem szerepelt csak módként)
2009 - tehéntartás mod, silózás, körbálázás, műtrágyaszórásValamint csicseregtek valami olyasmit is a verebek, hogy anno volt licensz a Fendt-re, csak annyira hulladék volt a Giants modellezési munkája, hogy elálltak a szerződéstől. Ellenben a Deutz Fahr-al, akik foggal-körömmel kapartak az ingyen reklámfelületért.
Egyik sincs a másik nélkül, ebben igazad van. Viszont, mint ahogy látszik a felsoroláson, nincs saját ötletük. A mod-felhasználásba fektetett energiájukat inkább az engine fejlesztésébe is forgathatnák. Röhejesnek tartom, hogy egy multiképes szimulátorban 2016-ban a vonatok visualja nincs szinkronizálva a collisionnel. Emberi nyelven : a klienseknél a vonat fizikai ütköző teste közlekedik egyszerre, viszont ehhez képest a vonat MODELLJE el van csúszva mindenkinél. Csak a szervernél mozog együtt.
Ebben sosem lehet igazságot tenni. Viszont ezzel a saját sírjukat ássák, mert előbb-utóbb minden komolyabb scripter/modder meg fogja unni, hogy a saját projektjével egy évvel később más kőkemény pénzeket keres ipari szinten.
Végszóként egy kérdésem lenne : Marhu nem gyenge programozó, nem gyenge scriptjei vannak. Az ő modjai egyik LS részben sem "jelentek meg". Vajh miért?
-
Giot
addikt
Köszi! Ez volt a gond. fixpoint="0>21|1|2" ebből van még három, az elsőt javítottam át és ok. De hivatalosan mindhármat kellene?
Szerk: ez volt a gond de szürke lett a textúra rajta míg eredetileg zöld, és amikor kitekerem a kormányt olyan mintha nem lenne a helyén.
Vagy ne legyek telhetetlen? Örüljek hogy így is helyre lehetett pofozni? -
ObiGabi
aktív tag
Üdv!
Szerintem is okés a gép, azért is ajánlottam.
Ismét itt egy jól sikerült darab: John Deere 6210R
Szintén rendelkezik homlokrakodóval, nyitható ajtókkal, de ami nagy plusz, az az állítható hátsó nyomtáv. További extra, az állítható tükrök. Amit hiányolok: a le fel emelhető első függesztőkarok - nehogy má minden jó legyen...
De ez semmit nem von le az értékéből, megszavazok egy ötöst a készítőnek
-
Giot
addikt
Alapos vagy, köszönöm hogy ránéztél!
Az említett kerék tömeg változtatásokat megcsináltad, és a csúszákálásra nem volt hatással?
Szépen össze van rakva az alapmodell. Kár hogy így ki van tömve specializáziókkal. Pedig a kevesebb néha több.
Amiket leírtál kipróbálom, legalább kicsit jobban átlátom a játék lelkét. -
FrezeR
senior tag
Igen ezek jó dolgok amiket leírtál. Attól tartok kevés embernek vannak ilyen igényei a játékban. A legtöbben beírnak egy szép kövér összeget és egyből a legjobb gépeket veszik meg.
Én szeretek építkezni kis rozoga traktorral, kombájnnal kezdeni és szépen egyre jobb gépeket vásárolni ahogy haladok előre.Ennek egy hátránya van, hogy baromi sok időt és energiát kell belefektetni ha csak földművelést végzek, hogy tovább tudjak lépni. Sokszor elmegy az ember kedve, mert nem halad egyről a kettőre
Ez tényleg azoknak jó, akik türelmesek illetve szeretnek megdolgozni azért amit megvesznek majd. Jobb érzés az biztos.
Ha csak kis földeken dolgozunk így az is sokáig tart, egy nagy földet megművelni, hogy több legyen a termény akkor az is sok idő. Bérmunkással lehet mondjuk szaporázni, de az is pénzben van és kell neki is gép.
Én el szoktam adni ha vannak modern gépek és kezdem a nulláról.Szerintem a fejlesztők erre nem fognak energiát pazarolni, hogy apró dolgokkal jobbá tegyék a játékot, mert akkor sok fiatal elpártolna tőle. Azt talán meg lehetne oldani, hogy "bekapcsolható" legyen mondjuk egy komolyabb gazdaság menedzsment annak aki igényli azt.
-
McEacrhan3
tag
Nagyon jók a meglátásaid. Gyakorlatilag teljesen egyet értek.
-
ObiGabi
aktív tag
Ha egy szóval akarnám jellemezni, akkor azt mondanám: részletgazdag.
Kicsit bővebben:
Olyan apró dolgokkal van tele, melyek az életben is megtalálhatóak, országnak, kornak megfelelően. Pont ettől válik egyedivé és élvezetessé és közben rácsodálkozunk, hogy: jé! pont így néz ki a szomszéd Jóska tanyája is. Az is tele van mindenhol ott hagyott törmelék kupaccal, szerszámmal, rozsdásodó ócskavasakkal és az ól fala nála is így omladozik. És mikor tovább megy az ember azt látja, hogy a szántóföld mellett burjánzik a gaz, agyig süllyed a traktor a sárban, kicsit gazdátlan minden, akkor jön rá, hogy tényleg itthon vagyok. Sehol egy osztrák alpesi ház, patika rend és tisztaság, sehol egy 2 millió hektáros, tükörsima amerikai szántóföld. Lehet szeretni és kevésbé szeretni, de szerintem ez a szimulátor, a valóság lett lemodellezve, méghozzá nagyon hitelesen. És igen, itt kérem szépen meló van. Meg kell dolgozni minden egyes fillérért, rá kell szánni az időt és az energiát. Kerülgetni kell a fákat, bokrokat, egyéb tereptárgyakat pont, mint a való életben. Sok esetben nem lehet munkásokat dolgoztatni, akik pikk-pakk elvégeznek minden munkát, mi pedig bezsebeljük a pénz. Ha néhányan összeállnak egy multira, akkor szerintem még élvezetesebb, pláne korhű gépekkel.
Kritikákkal kapcsolatban:
Maradt egy-két részlet, amit lehet finomítani, de ezek semmit nem vonnak le a térkép értékéből. Építő jellegű kritikát akkor lehet megfogalmazni, ha tudjuk mit kritizálunk. Látni kell, hogy mi van a háttérben. Gondoljon mindenki a saját életére, nézze végig, hogy mivel foglalkozik nap mint nap, mennyi időt, energiát fektet egy feladat megoldásába. Mennyi utána járás, információ gyűjtés mire meglesz minden szükséges adat, ahhoz elkezdhessen az érdemi munkával foglalkozni. És mikor kész, nem biztos, hogy működőképes az, amit csinált. Itt is pont erről van szó. Mi az a GiantsEditor? Hogy működik? Nincs magyar nyelvű leírás? Mi az a 3D modellezés? Bonyolult? Ez is csak angolul tud? stb.
Távol álljon tőlem, hogy magasztaljam és az égig emeljem a készítőket és a munkájukat, de ez tényleg 101-es. Továbbra is azt mondom: hajrá, csak így tovább! Ez itt kérem a mérce!
-
n0tr3adY81
aktív tag
Több száz modból 1 igényes..Ez igaz, de ez mind mind csak igényesség, kellő alaposság és utánajárás kérdése.
Amit említesz, hogy van olyan modell, ami megakasztja a játékot.. Nos igen.
Giants javaslata alapján van egy polygon-szám, amit alatt *érdemes* tartani a munkaeszközöket, pótokat, gépeket, kombájnokat (kombájnoknál 50.000 polygon).
Mint réges-régi "fícsör" a fényszórok felkapcsolásánál a megakadás... Én azt gondolom, hogy ezek a "korlátok" mind mind az engine elmaradottságára utalnak - bármennyire is moddolható.Volt a modcontest igen. Láttunk pár nagyon szép munkát a gépek/scriptek között, de pl. a mapok kimerítették nálam a "kalap sz@r" cimketartót
A díjazása a modcontestnek : első helyezettnek volt gyárlátogatás a New Hollandnál, volt valami 3d printer dolog és egy GTX980. Mint azt már többször hangoztattam is, annyira foglalkoznak a közösséggel, hogy ezekről a nyeremény "átadásokról" sehol egy fotó. Se a nyertes, se a versenykiíró részéről.
Donate gomb pedig rengeteg nagyobb modding csapat oldalán szerepel
Job @ Giants : jelenleg is keresnek Senior Programmer, Senior Artist, Senior Level designer munkakörbe embereket.
A programmernél tiszta sor, hogy követelmény a C,C+, ill. LUA programnyelv ismeret. De pl. egy level designer, ill. egy 3DS Max / Maya modellezőnek miért kell értenie a LUA programozáshoz? Számomra kicsit olyan, mint a "nagy magyar átlag", hogy mindenki ért mindenhez, és mindenki csinál mindent. Végeredmény? Ne menjünk bele -
jani04
aktív tag
Szerintem nagyon nem is lehet védeni őket.Toltam a 11-et is a 13 kimaradt de szinte ugyanazon a szinten van alapokat tekintve a 15 mint a 11.
A mód lopkodásuk meg köztudott dolog már rég régóta.
Én is kiakadnék a móderek helyében ha az én munkámból keresne más pénzt.
Nem lenne jó néhány mód készítő aki felülmúlja azt amit a Giants kiad már rég ment volna a játék a kukába. -
n0tr3adY81
aktív tag
Ők elkészítették az alapot, ami valóban remekül moddolható. DE! És itt jön a feketeleves.
A saját ötletes fiók.
Miért az a tendencia, hogy az előző részhez megjelent modok csak a következő részben "debütálnak" alap feature-ként?
Élből elő tudnék húzni jópár dolgot, amit működőképes UPK-val saját magamnak megcsináltam CSAK az állattartás részhez, és egy modként se jelent meg sehol, senkinél...
FSH Modding mapot ketten csináljuk június óta. Átlag napi 4-6 órát lehet rá számolni / kopf. Közel a vége, lehet egy átlagot vonni, hogy mennyi idő alatt készült el.
Készítettem egy hátsó farvilla modellt (cca. 5-6 óra hossz), koszolódó AO (Ambient Occusion) textúra elkészítése renderrel két óra, "ingame" .xml megírása 1 óra.
És ezek csak a modellek, mapok. Egy multiképes .lua script elkészítése hatványozottan több időt vesz igénybe (gondolok itt akár egy forst modra pl..)
Ami bekerül a következő kiadásba és más pénzt keres vele. Holott közösségi jószándék-projekten alapult az egész. Nekem ez piszkálja a csőröm.
** Nem kerestem erre vonatkozóan EULA-t v. bármilyen license-t, de arra mindenképp kíváncsi lennék, hogy milyen precedens értékű ítélet születne ezek fényében egy bírósági tárgyaláson. Remélem érted mire gondolok. **
Abban természetesen igazad van, hogy konkurencia nélkül nehéz. Mindaddig ez fog is működni, amíg lesz egy BM-Modding, vagy egy Marhu aki készít értelmes scripteket a játékhoz. De csak addig.
-
LaMazZz
tag
Próbáltam úgy is, hogy volt rajta pót meg nélküle is nem engedett felvenni munkaerőt rá.
Nem tudom miért ilyen.
De találtam egy Jaguar 870-est csak annak meg nincs rendfelszedője csak az orbis 750-es asztala.
És ennél a engedi a munkaerő felvételt is.
Egy claas jaguár-hoz való rendfelszedőt tudna linkelni valaki? -
Palafi
aktív tag
Köszönöm szépen, ez gond nélkül fog így menni.
Csak azt nem tudtam, hogy melyik sort, sorokat, és mire kell átírni.Régóta szeretem a John Deere traktorokat, és ezért szeretnék legalább egy nagyjából jót. Szerintem már az összeset átnéztem, és mindegyikben van valami olyan dolog,ami nekem nem tetszik. Ezért már letettem arról, hogy egy tökéleteset találjak. De azért mindíg próbálkozom, hátha egyszer összejön. Nekem a virítóan fényes, a mindenfélével telerakott, oldalán csajszival "feldíszített", de főleg a nem, vagy nem jól működő dolgok nem jönnek be.
-
ObiGabi
aktív tag
Találtam pár igazi csühögőt, nagyon durvák
logba egész jók, munkással szépen mentek, a tábla végén vették a kanyarokat.
-
ObiGabi
aktív tag
Régi a vas, de bírja
Alapból médiumra állította magát, de felül bíráltam.
Még egy kis adalék:
Nálam véletlen és pánik szerűen lefagyott a játék. Kicsit utána olvasgattam a hibának és találtam egy hozzászólást mely szerint a game.xml-ben kell egy kicsit változtatni és megoldható ez a problem. (Da az igazi megoldás egy jobb játékmotor lenne...)
Tehát:
C:\Users\"neved"\Documents\My Games\FarmingSimulator2015\game.xml -t nyissuk meg egy szerkesztőmel (pl.: notepad ++) és ez legyen beírva a vsync sorba:<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<game>
<graphic>
<display>
<width>1680</width>
<height>1050</height>
<bpp>24</bpp>
<gamma>1</gamma>
<fullscreen>true</fullscreen>
<vsync adaptive="false">true</vsync>
<filter>Pár órája már tesztelem és eddig nem volt lefagyás. Lehet Nálad is megoldaná a Jenz fagyását.
-
GoZoL
senior tag
A log tartalma:
GIANTS Engine Runtime 6.0.2 64bit (Build Date: Dec 8 2014)
Copyright (c) 2008-2014, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2014, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2015
Main System
CPU: AMD Athlon(tm) II X3 425 Processor
Memory: 3071 MB
OS: Windows NT 6.1 64-bit
Physics System
Version: 5.9.4
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick disabled
Force Feedback disabled
Sound System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Max. sources: 256
Render System
Driver: OpenGL
Card Vendor: ATI Technologies Inc.
Renderer: ATI Radeon HD 4800 Series
Version: 2.1.8787
Shader Version: 1.30
GL_NV_texture_compression_vtc not supported
GL_ARB_uniform_buffer_object not supported
max_texture_layers: 16
GL_ARB_get_program_binary not supported
OpenGL initialization successful
Hardware Profile
Level: Medium (forced)
View Distance Factor: 1.000000
Shadow Quality: 1.000000
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Factor: 1.000000
Terrain LOD Distance Factor: 1.000000
Foliage View Distance Factor: 1.000000
Volume Mesh Tessellation Factor: 1.000000
Tyre Tracks Segments Factor: 1.000000
Farming Simulator 15
Version: 1.2.0.0 1.2 RC6
Available Languages: hu ro
Language: hu
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/Detti/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/
data/sky/sky_day_night.i3d (323.75 ms)
data/sky/rain.i3d (19.43 ms)
data/sky/hail.i3d (8.31 ms)
data/sky/dust.i3d (32.09 ms)
data/maps/map01.i3d (28255.48 ms)
data/vehicles/steerable/sampoRosenlew/sampoRosenlewC6.i3d (651.67 ms)
dataS2/character/player/player.i3d (1201.94 ms)
data/vehicles/cutters/sampoRosenlew/sampoRosenlewC6.i3d (183.68 ms)
data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH488.i3d (422.53 ms)
data/vehicles/trailers/brantner/brantnerE8041.i3d (73.88 ms)
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgroStar661.i3d (346.26 ms)
data/vehicles/tools/koeckerling/koeckerlingTrio300M.i3d (226.21 ms)
data/vehicles/particleAnimations/koeckerling/koeckerlingTrio300M.i3d (95.73 ms)
data/vehicles/tools/suer/suerSB1000.i3d (136.92 ms)
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerVitasem302A.i3d (270.62 ms)
data/vehicles/particleAnimations/poettinger/poettingerVitasem302A.i3d (29.27 ms)
data/vehicles/tools/suer/suerSB700.i3d (9.12 ms)
data/vehicles/tools/kuhn/kuhnVariMaster153.i3d (202.59 ms)
data/vehicles/particleAnimations/kuhn/kuhnVariMaster153.i3d (19.69 ms)
dataS/character/player/playerCCT.i3d (15.02 ms)Not supported hát ez elég nagy baj, vga kártyával lesz probléma akkor.
-
GoZoL
senior tag
Megpróbálok válaszolni minden kérdésre.
A játék megvásárlás napján se működött ami most volt pár hete. Patch nélkül is ilyen volt, patch után is. Windows 7 64 bit, eredeti a játék nincs rajta mod. Logot nem néztem azt hol találom? Nem töröltem semmilyen fájlt mindjárt megnézem. Próbáltam legújabb Omega driverrel és egyel régebbivel is, beta driverrel is. 2 Gb ram van a gépben most próbáltam +1 Gb rammal ugyanez a hiba. -
Fel
addikt
Létezik belőle módosított: Multitree Mod V 1.3 for FS 15
És így szerepel a modDesc-ben a kapacitás:
unit="$l10n_piece_unit_short">40</capacity> -
donmackó
addikt
Jó' van na. Viccet félretéve, nekem két állatszállítós modom van a játékban. Az egyiknél liter van megadva, a másiknál az a rész üresen van hagyva. Itt a literes leírása -> [link]
A másiknál meg ennyi a capacity érték:<capacity>60</capacity>
Most hirtelen meg nem mondom hogy a boltban mit írnak ki. -
Fel
addikt
-
vacs
veterán
Gab.68 & n0tr3adY81 & Pokers:
Én a játék megvétele után PowerISO-val csináltam egy backup-ot a lemezről. Nincs rajta semmilyen másolásvédelem. Ez az iso fájl van nekem bemountolva és így nem kopik/pörög a lemez a meghajtóban!
Pokers, nem a te lemezed mutáns, az enyém is ilyen.utais: nehogy te is olyan kalózhuszár legyél, mint az 1703-as hozzászólásban a jómadár. Felajánlottam neki az eredeti lemezem iso fájlját, ami természetesen csak egy eredeti kóddal telepíthető.
Milyen érdekes, hogy nem kellett neki, mert azóta is várom, hogy jelentkezzen! -
pokers
senior tag
Akkor az én példányom valami mutáns lehet, mert a megjelenés napján megvettem a Lecsóba a lemezest, de mivel a laptopomban nincs dvd meghajtó, így az asszony gépén csináltam egy iso-t, átmásoltam pendrive-ra, arról felraktam a laposomra, azóta öröm és bódotta.
Azt se tudom hol van per pillanat a gyári lemez, mert egyszer sem kérte eddig. -
donmackó
addikt
Aham. És kérdem én a szerkesztőket, hogy milyen kanállal pakoljam ha nem adnak az elején? Jó tudom, arassak, adjam el és vegyek egyet. Neked amúgy mikor nyílt ki a járműbolt kapuja? Én ott álltam 24 órát 120x-os gyorsítással, de egyszer nem adta hogy nyitható, vagy nyílt volna magától. Sajna benn ragadt a bálavillám.
-
fRooStzzZ
senior tag
A 13-ban is volt mar olyan, hogy nyitvatartasi idoben megy a kapu, onnantol vege.. En is varhattam, mire kinyitott az uzlet.
Parszor szenvedtem vele, mire rajottem mi a hiba..
Mentes nelkul kileptem.. Ujra.. Gepek osszevasarol. Mire kesz lennek, este van, es mar nem tudok kiallni,...
Minden vasarlas utan egybol kialltam az udvarrol -
gnagydani
csendes tag
Én is megörültem neki, de amikor kipróbáltam, akkor csalódnom kellett! A platós Chevy-vel nem tudsz normálisan közlekedni, a Merci csúnya belső nézetben, meg a kereke is gáz. Pedig nem lenne rossz egy kis platós autó, amivel lehet a csirkéknek búzát vinni, és nem kellene a nagy póttal tolatgatni.
-
GrooveHero
addikt
Jelenleg ezzel hordom.
Olyan k-t lehet vele összeszedni és lehet rá rakni rendesen, na
Elölre 7m-es, hátra 13m-es megy, de mivel 13m-t nem tudok vágni, ezért csak 7-et vágok, és rakom össze vissza. Aztán mikor megtellt először alig vártam, hogy vihessem eladni, aztán első kanyarban rotty.
Sajnos elfogyott a fám, ültetnem kell. Amúgy westbridge Hills-en nincsenek olyan nagy fák, legalábbis amiket ültettem, azokból kb 3-4 db 7m-es jön ki. -
GrooveHero
addikt
Erről a vékonyodó végről csinálsz egy screenshotot, hogy hogy is van?
Mert én eddig úgy csináltam, hogy kb. 6-7-8 méterbe vágtam a fákat, kihozott belőle kb 3-4 darabot, azokat pakolom a kocsira és viszem eladni, tehát a komplett fát. Csak darabokban. Gondolom ennél többet nem lehet vele keresni, mint ahogy én csinálom, nem? -
őstag
őstag
Kipróbáltam melyik helyen ér többet a fa. Egy átlagos 16m körüli fenyő legallyazva de a vége meghagyva. Mentés majd fatelepen elad, 1438€
Kilépés, állás betölt majd a tóba bedob 2194€ Tehát pont fordítva van mint ahogy neked mondták, ráadásul több mint 50% a differencia ami jelentős.
Kilépés, állás betölt, végét levág majd tóba bedob 2946€ Ez még plusz 25%Nem három ugyanolyan fa, hanem pontosan ugyanaz az egy fa volt a tesztalany mindhárom esetben.
Röviden dobja mindenki a tóba, de legallyazva és a vékonyodó végét is levágva.
-
FrezeR
senior tag
Én úgy szoktam beállítani a traktort, hogy 80%-nál induljon meg a kombájn felé (ha a kombájn 80%-ot elérte) hazafelé vagy a tárolóba pedig 100%-os telítettség esetén induljon (tehát ha a pótkocsi 100%-on van. Abban az esetben ha már nincs elég termény, akkor kézzel kell neki "megmondani", hogy menjen és hajtson tovább ne várjon a kiürítésre. De ez már csak a munkálatok vége felé szokott lenni. Ha kézzel beállítottad neki a kombájnt akkor mindig odamegy hozzá, (kézi keresés). A beállításoknál én a c jelűt szoktam megadni.
A vetéshez annyit, hogy erre sosem használtam a course play-t én inkább az auto traktort használom oda, azzal nincs bajlódás -
FrezeR
senior tag
A kombájn választás automatikusan van hagyva, vagy beállítottad kézire? Meg kell adni, hogy melyik kombájnt kövesse a traki ha több is van, mert akkor nem kavarodik meg. Azt is be kell állítani, hogy hány százaléknál menjen a kombihoz ürítésre. A végén amikor már nem telik meg annyira a kombájn, akkor neked kell "behívni" vele a traktort.
-
Kiblerses
újonc
Köszönöm szépen.Beállitottam az FPS számlálót és mindig 60FPS-n van,néha ugrik le 56ra egy pillanatra.
Nekem nincs bent egy mód sem.Élsimitást mire érdemes állítani?Vagy hadjam ahogy van kettesen?
Még egy olyan problémám van ,hogy nekem a sugó panel játék közben nagyon kicsi ,meg az üzemanyag és km/h számláló is. -
XmoD
senior tag
Mindenkepp megfogom. Az egyik fo eleme Zero Delay USB Encoder lesz a masik pedig Sanwa joy. 12 gombnak eleg kell lennie az FS-hez + ami meg a kormanyon talalhato
Ulesnek egy "kiselejtezett" granit mtz ules vagy egy fendt lesz. Ezt meg nem tudom pontosan. Amelyiket szebben at lehet huzni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ - 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Csere-beszámítás! Számítógép PC Játékra! I3 14100F / RTX 3060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged