- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Mobil flották
- Rekord vékony lesz a Z Flip7 is
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ObiGabi
aktív tag
-
Fel
addikt
válasz
olivera88 #3041 üzenetére
Szerintem azért kellett ez az új nagy név (márka csoport), mert a régivel lejárt a licensz. A '13-ban is ugye a Same - Deutz-Fahr volt a húzónév, a mostanira meg maradt tőlük márkánként 1-1 gép (igaz így is 5 traktor az.). A CNH is valószínűleg kiszolgált a '13 kieggel és a '15 alapjátékkal. Az Ursus gondolom szintén megy, helyette ott lesz a Zetor.
-
Fel
addikt
válasz
olivera88 #3037 üzenetére
Ezt valahogy sejtettem... Gondolom majd a FS 2017-re tartogatják őket. Így tuti, hogy a CNH gépek nem maradnak.
John Deere..? Szerintem soha...
Van az a Cattle and Crops, készülőfélben lévő farm szim, ők hirdetik büszkén, hogy olyan licenszpartnereik vannak, mint a Claas, John Deere, Krampe.. [link]
-
Palafi
aktív tag
válasz
olivera88 #2803 üzenetére
Pár napig sajnos nem tudtam gazdálkodni, az a fránya munka.
@olivera88: Sajnos még ilyen mélységekben nem ismerem a traktorokat, de talán majd egyszer.
Ettől függetlenül tetszik, és lehet egy későbbi gép ötlet adója.@vacs: Szépen, jól kidolgozott gépek, de valamiért mégsem tetszenek annyira. Engem a kinézetnek is meg kell fognia, akár milyen jó egy gép. Sok esetben az életben is így működik, és nem csak nálam. Viszont az a piros egy tetszetős darab. meg tudnék barátkozni én is vele.
Ha a texturát esetleg megosztanád, persze sokan nem szívesen teszik közkinccsé a saját szüleményeiket.
@tutikas: Dombos terepen nálam sem jelentkezett a hiba.
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
olivera88 #2625 üzenetére
Nem mondtam, hogy IH body-ra... Amúgy épp tegnap nézegettük ezt egy neves magyar modellezővel, és megállapítottuk, aránytalan.
Ugyanaz az eset, mint korábban az egyik rakodó : Volvo mod testre ráhúzott Liebherr(?) skin..Emlékszel? Még a <joint> nevek is ugyanazok voltak -
Fel
addikt
válasz
olivera88 #2557 üzenetére
Egyelőre semmi infó...
Hamarosan lesz a Gamescon, ott terveznek Giants-ék némi hírt megszellőztetni: We're looking forward to be able to give you some insights into our current development and the upcoming DLCs. Hátha szóba kerül ez is..
-
ObiGabi
aktív tag
válasz
olivera88 #2536 üzenetére
Üdv!
Nálam már ott megbukott a Giants, hogy alapból minden traktor első sárvédője beleér a motorba és önálló életet élnek. És még csak ki sem javították egyik javítócsomagban sem. Továbbá a cukorrépa betakarítógépnél az ürítés és annak animációja nincs szinkronban, pedig a javítócsomagban elméletileg ezt is korrigálták. És mint ahogy korábban már említésre került: már a 17-es verzióra készülnek, de nem egy új és erős játékmotor fejlesztésén dolgoznak, hanem azt nézik, hogy milyen új gyártókat pakoljanak bele. Szerintem maguk alatt vágják a fát...
-
FrezeR
senior tag
válasz
olivera88 #2522 üzenetére
Azt mondják biztos, hogy kis dolgokra nem adunk
Viccelek, de tényleg el tudnám képzelni ezt, ja és amit meg kell még említeni a 2 örökös hiba, esik az eső a házon/tárolókon belül, és a lámpakapcsolás utáni pillanatnyi megakadás. Szerintem ezeket már direkt hagyják benne. Mást nem tudok elképzelni, mert ezt pár ezren biztos megírták már nekik.
-
-
Fel
addikt
válasz
olivera88 #2318 üzenetére
Múlt héten jött az 1.3 beta 2, azóta még semmi.
Most már talán megjelent minden, az összes platformra, úgyhogy szerintem most pénzt számolnak...
Egyszer biztosan elkészülnek a patch-el. -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
olivera88 #2095 üzenetére
Félig meddig. Ha van fent HiredWorkersConsumeFuelandSeed mod (azaz a munkások fogyasztják a gépben lévő vetőmagot, üzemanyagot) akkor is tovább üresen, csak épp nem csinálja a munkát.
De szerintem ha üres a gép (vetőmag) és úgy megy tovább a munkás, az azért bug, akár ő adja a vetőmagot, permetet, akár nem. Akkor legalább 1-re ugorjon fel a számláló, ne a büdös nagy semmiből permetezze.Szóval másképp fogalmazva : VISUAL bug mindenképp
-
LaMazZz
tag
válasz
olivera88 #2090 üzenetére
Hát ja jó lesz ez is de egy JD vagy Massey Ferguson is lehetne akár, vagy Cat Challenger vagy még több New Holland gép
meg kitalálhatnák azt is, hogy felcsatolható iker kerék az alap gépekre az is kemény lenne, meg Lánctalp a kombiknak (mint pl: amik rizs kombikon vannak)
De inkább a Holmert várom -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
olivera88 #2052 üzenetére
Question: The game displays the following error message: The selected port does not work correctly. Other players might not be able to join your game. Please activate UPNP on your router or forward the port manually.
Answer: Please activate the UPNP option on your router or cable modem. The default port of Farming-Simulator is: 10823. If you changed the default port you must also use the new port on your router or cable modem. Further is it necessary that TCP and UDP is forwarded. Please check the manual of your router or your cable modem to get instructions how to configure port forwarding.
You may also find helpful information about port forwarding on other websites. (PortForward.com)
Én az illető routere tájékán néznék szét, nem nálatok van a hiba. Az biztos, hogy tűzfalban is (windows tűzfalban benne van?) kézzel hozzáadnám a kivételekhez.
-
chagford
újonc
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
olivera88 #2036 üzenetére
Azért legyünk azzal tisztában, hogy nem árt emberi fogyasztásra alkalmas sávszélesség.. Ugyanis amíg te szinkronizálsz (főleg a részedről kis feltöltési sávon küldött adat) annál tovább áll a többieknél a játék. Minél több mod, annál több szinkron idő. Meg persze nem árt egy gyors processzor és ssd sem...
Bár szerintem tedd össze a két kezed az 1 mega up-nak, a szolgáltatok nagy része az upload sávot igen soványan méri. A "liláknál" 10 mega dl-nél 0.5(!) mega up-ot kapsz.
-
Fel
addikt
válasz
olivera88 #1892 üzenetére
Ezt remélem nem hagyják ki belőle: HOLMER Terra Variant Eco
-
tutikas
tag
válasz
olivera88 #1635 üzenetére
Szia igen vannak de a log fájl-ban nem ir errort böngészem a netet hogy mi lehet ez APPCRASH milyen hiba de még értelmes válasszal nem találkoztam azt is irják,hogy kevés memoria okozhatja nekem 4gb szerintem ennek elégnek kellene lennie azért köszi de még nyomozok esetleg ha valaki tud valamit erről az irjon köszi
-
olivera88
veterán
-
GrooveHero
addikt
válasz
olivera88 #1561 üzenetére
Na akkor egy kicsit bővebben, hogy értsed, hogy mit is kavirnyálok itt össze-vissza
Tehát West Bridge Hills mapon a 15-ös földön termesztettem kukoricát, lesilóztam a BigX1100-zal, elvittem a biogáz üzembe, beburítottam a betonfalak közé, megerjedt és kezdem belehordani tolólapossal abba a két kicsit fekete hengerbe. Csakhogy a gyári kanál 4500-as értéke nekem kicsi volt, így átírtam 20.000-re. Nem tudom, hogy ettől, vagy mástól, de amikor láthatólag kifogyott a betonfalak közül a siló, akkor a bal felső sarokban még azt írta, hogy van ott 80.000 liter, de nem lehet látni, és új erjeszteni való cuccot meg nem tudok vinni oda, mert azt írja, hogy nem fogadja el. Tehát úgy érzékeli, hogy van még ott erjesztett cucc. De nincs!!Na mostmár érthető volt?
-
-
őstag
őstag
válasz
olivera88 #1471 üzenetére
támpontnak annyit esetleg, hogy a 42km/h végsebességű gépeknek többnyire minForwardGearRatio="19.5"
egy lassú kombájnnak ez 38 is lehet de nagy nyomaték és jelentős tömeg mellett
az neked traktorhoz túl sok,én valahol minForwardGearRatio="25" és torqueScale="0.632" nyomaték körül tippelem a megfelelő értékeket, de próbálgatni kell
sok fáradságért cserébe lesz egy lassú de legalább jó gyönge trakid
-
őstag
őstag
válasz
olivera88 #1471 üzenetére
Lassítani egyszerűbb.
a minForwardGearRatio értéket növeld kis lépésekben (0.5 v 1) addig amíg le nem lassul az általad kívánt szintre
kicsit macerás
- kicsomagolod a modot a mods mappában
- az eredeti zip fájlt ki kell onnan törölni, különben azt tölti be a játék és nem fogsz érzékelni változást
- átírod az xml -t, mented
- elindítod a játékot, megnézed mennyit változott ha kell akkor még tovább növeled az értéket
- újabb próba egészen ameddig olyan nem lesz amit akartál
- akkor visszacsomagolod zip -be és készElőfordulhat, hogy ha jelentősen változtattál az áttételen, akkor megnőtt a gyorsulás, ezt a torqueScale érték minimális csökkentésével korrigálhatod, bár szerintem erre nem lesz szükség mivel az Ursus nyomatéka elég sz@r, így legalább nem döglik meg egy kis emelkedőtől, vagy egy bálázótól.
Ebből is látszik, hogy ezt próbálgatni kell, nem lehet csak vaktában beirkálni. Kicsit időigényes de nem nem túl bonyolult dolog.
-
őstag
őstag
válasz
olivera88 #1465 üzenetére
A sebességet kb 20 hsz -el előtted már kérdezték. Végül is a válaszban ott van a megoldás, de ez az egész nem olyan egyszerű, hogy egy adott sorban egy értéket átírunk és kész, kivéve a hátrament sebességét, mert azt egy érték maximálja. Más modokból átvenni sem érdemes, hogy miért megpróbálom röviden kifejteni. Igaz a tapasztalatokat még 2013 -al szereztem, látok pár apró változást az xml -ben, de ahogy nézem a lényeg maradt.
Van a modnak egy tömege, ami a 3d modell alapján adódik. A kerekek tömegét az xml wheels sorai tartalmazzák. Az adott tömeghez kiszámítottak egy nyomatékot és egy áttételt. Ez a három dolog együtt határozza meg a gyorsulást és a végsebességet az egész mozgást. Csak egy érték változtatása felborítja az egyensúlyt.
A tömeget nem érdemes babrálni, hacsak nincs eleve elszúrva, akkor viszont inkább kuka a mod, mert a 3D modell tömegét giants editorban lehet változtatni, maga a művelet egyszerű, a helyes érték megtalálása viszont nem. Referenciának meg lehet nézni a gyári gépek tömegét.
A motor maximális fordulatának emelése is növeli a végsebességet, szerintem amatőr módszer, ráadásul egy ponton túl már nem lesz szinkronban a fordulat a hanggal, és ez elég furcsa vezetési élményt ad. Persze a hangot is lehet igazítani, de egy diesel munkagép pörgő motorral nem életszerű.
A legkézenfekvőbb, ha az előremeneti áttételt változtatjuk ( már van maximum értéke is, ez új, én sem értem még a szerepét). minForwardGearRatio néven szerepel. Minél kisebb az értéke annál nagyobb lesz a végsebesség. Viszont azonos nyomaték mellett - az áttétel változtatásának mértékétől függően - előáll az a helyzet, hogy a gép nem tudja kiforogni magát és így nem éri el a végsebességet különösen rakottan. Szóval nem lehet korlátlanul csökkenteni az értéket a nyomaték változtatása nélkül.
A nyomaték terén is van változás az xml -ben, mondhatni egyszerűsödött. Az egyes fordulatszámokhoz tartozó értékek a különböző gépeken azonosak. Bekerült egy új érték torqueScale néven. Ez tér el gépenként, minél nagyobb annál nagyobb lesz a nyomaték. De hangsúlyozom adott tömeghez van kalkulálva, ellenkező esetben irreális gyorsulás lesz a végeredmény.
Röviden, szerintem nem érdemes belenyúlni.
Ha mégis, akkor próbálgatással, több lépésben, egyszerre 0.5 értékkel csökkentve az előremeneti áttételt addig a pontig ameddig még nő a végsebesség. Amikortól már nem nő vagy esetleg csökken az az a pont ahol már nem elég a nyomaték. Mivel van fordulatszámmérő a gépeken ezért viszonylag könnyű észlelni ha nem képes leforogni a motor a beállított fordulatszámot. Itt szintén kis lépésekkel haladva lehet növelni a nyomatékot.Támpontnak egyszerűbb módszer megnézni egy gyárilag gyors gép értékeit. A nagyobbik Deutz 62km/h
Ezt minForwardGearRatio="13.5" és torqueScale="1.165" értékekkel éri el. De ismét hangsúlyozom ez az adott gép tömege mellett megfelelő. Egy könnyebb gép ezekkel az értékekkel túl jól fog gyorsulni. Egy nehezebb pedig nem ér el ekkora végsebességet. -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
olivera88 #1423 üzenetére
Ezt szedted le? [Drive Control 3.5.1]
Esetleg:
Vagy egy magyar moddernek kiegészítő módosítása a drivecontrol-hoz, ami csak a billentyű kiosztást variálja - ha jól tudom. Önmagában nem működőképes, csak az eredeti DriveControl moddal együtt. Nem lehet, hogy véletlenül csak azt a kieg. modot raktad fel? -
őstag
őstag
válasz
olivera88 #1314 üzenetére
Melyik az új? Én a 3.51- nél tartok az december közepe felé jött ki
Én a .../FarmingSimulator2015 mappában lévő driveControl_config.xml -ben kikapcsoltam az összkerékhajtás panelt, nem látom értelmét. Nem tudom melyik gép az ami alapból nem összkerekes, esetleg ha azt öszkerekessé teszi az még érdekes lehet, de annak nincs értelme, hogy egy eleve összkerekes gépen kikapcsolhatom az elsőkerék hajtást. Kézifék se kell, meg a gear limitert se használtam még soha.Ha addig valaki nem próbálja ki és lesz egy kis időm letesztelem a fa árával kapcsolatos felvetést.
-
pavika
tag
válasz
olivera88 #1300 üzenetére
Hali! Az universal Procces Kit-et a bárhova billentés módhoz használom. Kell is hozzá. A mód alatt írják is, hogy mihez kell használni.
- Platzierbare Haufen - bárhova billentés
- Apfelmod
- ROS Obst Und Beeren
- ROS LagerhallenPl. ha a bárhova billentés móddal szalmát öntesz egy kupacba, akkor elég csak oda állni egy bálázóval és gyárthatod a bálát egy helyben állva. Úgy mint a képen. 13-ba kipróbáltam, de nem sok értelmét láttam, mert ugye össze kell szedni előtte, hogy le tudjam valahova billenteni. Akkor meg már egyből bálázom.
-
GrooveHero
addikt
válasz
olivera88 #1300 üzenetére
The UniversalProcessKit (UPK) is not a mod in the actual sense, but it extends to LS15 functionality to make it easier for modders to equip buildings with features. It does not matter if the building is to be placed anywhere or can be installed.
A Universal Process Kit (UPK) nem egy igazi mod, de funkcionálisan kiegészíti az LS15-öt, hogy a modderek számára egyszerűbb legyen épületeteket tulajdonságokkal ellátni.
stb...
ha kell, fordítom tovább, de szerintem ez a lényeg, tehát a képnek nem hiszem, hogy sok köze lenne ehhez a dologhoz.
-
őstag
őstag
válasz
olivera88 #1214 üzenetére
Én próbáltam, bár lehet, hogy az korábbi verziója volt. Csúnyának csúnya, működik rendesen, nekem nem jött be, nem használom. Nem tudom van-e ilyen a valóságban. A patch óta valamennyit javult a gyári Jenz is, igaz még mindig lefagyasztja a játékot, de maradok annál.
Sok jó script van 15 -höz, de a fizikailag is létező modok egyelőre nem hiányoznak, mivel a gyáriak is szépek full grafikán és jól is használhatóak. És nem utolsó sorban nem szaggatnak. -
PitLee
őstag
válasz
olivera88 #1157 üzenetére
Ezt jól megcsinálták a fejlesztők, tetszik ahogy fogy a szufla a motorfék is jó móka.
Bjornholm térképen a kereskedőtől van egy kanyargós murvás út a Farmig ott szoktam tesztelni.
3 Krampe 900 164700 liter árpával egyedül a hevederes Cashe húzta fel éppenhogy a csuklós Nyuszi meg az utolsó szakasznál megadta magát, a kisebb trakik közül volt amelyik mint a filmekben megy-megy elfogy a lendület meg áll és előre forgó kerekekkel vissza csúszik.Ui: persze ControlDrive-al minden bekapcs
-
őstag
őstag
válasz
olivera88 #1090 üzenetére
Van értelme mindkettőnek a játékban is.
Az Xdisc-el lábon álló füvet búzát, árpát, repcét tudsz szecskázni. Mondjuk én ezeket ritkán szoktam, mert a kukorica haladósabbnak tűnik.
Az Easyflow a levágott füvet és a szalmát szecskázza.
Ha sok búzát vagy árpát termesztesz, akkor viszonylag hamar feleslegesen sok szalmád lesz. Még ha sok állatot tartasz akkor sem kell annyi. Bálázni sem érdemes túl sokat. 120 bálával a képen már rendesen szaggat a játék, nem érdemes bespájzolni belőle. Felmerül a kérdés mi legyen a sok szalmával? Persze ki lehet kapcsolni a kombájnon a rendezett szórást, de akkor nem hasznosul a szalma. Vagy egyszerűen eladod magát a szalmát. Másik lehetőség, hogy össze kell szecskázni. És itt jön a képbe az Easyflow. -
XmoD
senior tag
válasz
olivera88 #1090 üzenetére
Vegyuk alapul a valos eletet. Es mivel a jatek probal szimulalni egy gazdasagot, igy tobb eszkoz is van.
Az X Disc egy direkt vago eszkoz, amivel labonallo takarmanyt illetve biomasszanak szant novenyt lehet "zolden" vagni. A takarmanynak szantbol keszul a szilazs"(A szilázs kukoricából, gabonafélékből, hüvelyesekből, keverék-zöldtakarmányokból aprítás után erjesztéssel készül, a teljes növényt tartalmazza (szem,szár, levelek) )".
Illetve van az Easyflow amivel peldaul rendre sodrott szenat tudodf felszedni , ebbol lesz a szenazs
"szenázs alapnövényeit két menetben takarítjuk be. Az első menetben rendre vágjuk, majd 12-15 órán át a fűféléket 35-40%-os, a lucernát 40-50%-os víztartalomig fonnyasztjuk, így szénhidrát-tartalmuk viszonylagosan növekszik, ezért adalékanyagok nélkül is erjeszthetők. A rendeket többször megforgatjuk, hogy a karotintartalom nagyon ne csökkenjen le, majd következik a szecskázás, beszállítás, tömörítés és a siló lezárása. A szilázs és a szenázs között alapvetően az a különbség, hogy a szilázst kb. 60% nedvességtartalmú, a szenázst pedig 35-40% nedvességtartalmú alapanyagokból készítjük."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kedvenc zene a mai napra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Horgász topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen egeret válasszak?
- Home server / házi szerver építése
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Bomba ár! Asus Slate EP121 Tablet - Intel Core i5 I 4GB I 64GB SSD I 12" Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 2570P - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVD I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 2560P - i5-2GEN I 4GB I 320GB I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 2540P - i5-540M I 4GB I 250GB I 12,1" WXGA I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook S761 - i7-2GEN I 8GB I 320GB I 13,3" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával, hibátlan működéssel
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest