- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
őstag
Gyorsban megcsináltam amit tanácsoltam neked.
Kerekek átrakva, ID -k javítva, a következő három specializáció kikapcsolva<!--<specialization name="Assale" />-->
<!--<specialization name="PloughingSpec" />-->
<!--<specialization name="interactiveButtons" />-->Így betölti, megy is, és a csúszás megszűnt. Kis mellékhatás, hogy az első sárvédő forog a kerékkel, illetve a vezető térdig áll a tetőben. Az első valami ID hiba lesz, nincs a logban, de nem túl nehéz kiszűrni.
A második valami további spec. Ha szánsz rá időt ki lehet hámozni. -
őstag
őstag
A tömegeket, a nyomatékot és a motorféket javítottam, a mozgás így rendben van, de a csúszás nem szűnt meg a plough spec sima kiszedésével sem.
A kerekek önálló komponensek ennél a modnál, a plough spec miatt, de 2015-ben nem szerencsés az egész. Volt egy elméleti ajánlás a több komponenses modokra a tömegek arányára, ezért olyan nehezek a kerekek. Így viszont rosszul gyorsulna, ezért van megnövelve a nyomatéka. Eredetileg ez egy jó mod lehetett, csak amikor átrakta valaki nem volt elég alapos.Ha sok időt szánnál rá, akkor próbáld meg a kerekeket áthelyezni a modellen belülre. Ez editorban nem nagy dolog (kivág/beilleszt). A neheze ezután jön. Meg kell szüntetni, a Rigid Body-t rajtuk. át kell írni az xml-ben az ID-ket. Könnyű hibát véteni és nem fog működni. Érdemes puskázni egy működő modról.
Esetleg ha ezután is csúszkál, akkor off-ba lehet tenni a specializációkat (csak azokat amiknek külön scriptjük van) megnézni mi történik, egyesével visszakapcsolni. Így ki lehet szűrni melyik miatt van. Van benne egy animated wheels nevű is Assale.lua a scriptje. Sosem láttam ilyet, nekem ez a másik gyanús.
Nemrég egy Rába Steiger 250 ből sikerült sok munkával kiirtani a plough spect, de még kicsit akkor is csúszott, véletlenül vettem észre, hogy a sima specializációk közt bent volt a crawler. A lánctalpasból még a gyári gép is csúszik. Miután töröltem jó lett. De ebben a JD-ben nincs ilyen.
Szerintem ennyi munkát nem ér meg.
-
őstag
őstag
Van tenni való.
Egyrészt magán a modellen. Giants Editor JohnDeere_8370.i3d
Van két felesleges light, ID 5> és ID 6 > ezeket érdemes törölni, mert hatással vannak a kinézetre.Van egy felesleges kamera ami nincs is bejegyezve az xml –be, a neve WorkingCamera az ID –je 0>5, de ne ezt töröld hanem ezen belül a kamerát, ami 0>5|0 (ha az előbbit törlöd megváltoznak az utána következő ID-k és nem fog működni egy csomó dolog, vagy be sem tölti a játék. Természetesen mielőtt törölnéd át kell váltani másik kamerára.
Nekem személy szerint a külső kamera állása sem tetszik, eltér az alapgépekétől, túl távoli de ez ízlés dolga. Ha változtatni akarod, akkor az ID –je 0>7|11|0 és az attributes ablakban a translate/rotate értékekkel tudod beállítani a kívánt pozíciót.
A tömeggel is gond van, magának a modellnek a tömege alacsony, a kerekeké magas egyenként 1696kg –ot nyomnak. ID 1> 2> 3> 4>, attributes ablakban Rigid Body fülön Density sorban tudod állítani. Itt eredetileg 20 az érték, ha lecsökkented 2.5-re akkor 212kg lesz egyenként a kerekek tömege. A valóságban több mint 14 tonna a gép, érdemes a modell tömegét is beállítani, 0.8 legyen a Density ez 13t, ami kerekekkel együtt már majdnem 14t.
Ezután az xml-ben kell körülnézni.
Sajnos vannak a 2013-ban használatos bejegyzések, pl. a kerekek is, bár ettől még működik. Mivel a modell tömege változott ez hatással lesz a menettulajdonságokra is. A valóságban a gép 370LE, ehhez túl magas nyomaték van megadva (1.98) ez kicsivel több mint a 435LE Case Magnumé. 1.65 körülre saccolom a helyes értéket.
A kerekek tömege is hibás, 1 az érték az összes keréken, ami a Magnum esetében első kerekekre 0.269 hátsókra 0.56 Szerintem a szélességük is hibás, de ez nem sokat befolyásol.Mivel nagyon nehéz gépről van szó a motorfék értékét emelni kell. 25 körül már javul, de izlés szerint némi próbálgatással belőheted magadnak.
A csúszást sokszor a PloughingSpec okozza, ezt ki kell gyomlálni az xml-ből 297-301 sorok és a modDesc-ből is 25.-ik és 58.-ik sor. Jelen esetben ez nem oldotta meg, továbbra is csúszik, még dolgozni kéne rajta.
Rengeteg spec van benne, lehet, hogy ezek közül valamelyik nem jön össze a 2015 -el. Ennyi időt tudtam rászánni, szerintem kuka.
-
őstag
őstag
Linkeld be a modot. Így látatlanban nehéz mondani konkrétumot.
Találkoztam olyannal, ahol valamelyik specializációt kellett törölni, és ezután már nem csúszott.
A motorfékre vonatkozó bejegyzés a <motor kezdetű sorban található: brakeForce=" "
Illetve lehetnek felesleges bejegyzések is korábbi verziókból áttett modokban, amik hatással lehetnek a lassulásra. Esetleg még a kerekek tömege ha irreálisan alacsony. De egyszerűbb lenne ránézni találgatás helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 8GB Fractal Design Define R5 FSP 750W
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Samsung Galaxy S23 , 8/128GB, Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest