Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Y

    őstag

    LOGOUT blog

    Sziasztok!

    Tudom, hogy nem feltétlenül Microsoft Excel, viszont úgy vettem észre, hogy az ott szerzett tapasztalataim eddig mind működtek itt is: Google Excel, vagyis Google táblázatok.
    A munkám során gyakran használom, mert mikor felhalmozódik egy csomó meló, valahogy össze kell állítani a fontossági sorrendet.

    Eddig mindig úgy csináltam, hogy egy sor = egy megbízás és annak minden adata. Ezután színkódokat alkalmaztam, pl narancs sor = 2021 1. héten elvégzett munkák, lila sor = 2021 2. héten elvégzett munkák és így tovább. Kék szín az éppen aktuálisan folyamatban lévő.

    Csakhogy a sorok sorrendjét szeretném rendezni, mert össze- vissza van. Szeretném, ha az azonos színek egymás után jöjjenek. Eddig úgy próbáltam, hogy hozzáadogattam sorokat és bemásoltam az elkészült feladat sorát. Viszont ez időigényes.
    Van valami mód arra, hogy egyszerűen megfogjak egy sort az összes tulajdonságával együtt és áthelyezzem feljebb, miközben a többit automatikusan lejjebb teszi egyel?

    Előre is köszönöm a választ!

Új hozzászólás Aktív témák