- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Garmin topik
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iOS alkalmazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
dronosroli
újonc
válasz
Geller72 #1405 üzenetére
Szerinted ilyen 1. generációs Mavic-et árulnak még EU-ban újonnan? Beszéltem egy fotóriporterrel hétvégén, azt mondta, Phantom 2 volt Neki régen, Mavic-re váltott (nem AIR) és nem hiányzik Neki a Phantom széria. Ha egy profinak jó, nekem is biztosan jó lesz
De nem ugrok bele egyszerre, hátha sikerül meggyógyítani a P3P-m a télen -
|AP|
veterán
válasz
Geller72 #1415 üzenetére
igen, valószínűleg igazad van, fotó témában rengetegszer végigjártam már ezt az utat.
Viszont jelenleg még akkora az árkülönbség a 2Pro és az Air között, hogy ez egy elég jelentős szempont.Próbáltam keresni olyan oldalt, ahol összehasonlítják a kettő képét, de inkább csak videóban találtam, fotó összehasonlítást nem annyira (ugyanaz a téma, ugyanolyan fényviszonyok, teljes felbontású képek egyiktől és másiktól is). Tud valaki esetleg ilyen összehasonlításról?
-
-
LordAxwell
senior tag
válasz
Geller72 #1155 üzenetére
Tudom már nagyon unalmas de egyszerűen tanácstalan kezdek lenni, nekem ott akad el a dolog, hogy megkérdezi szépen hogy átrakja e a WLAN beállításokat(ezek szerint jó a fake gps program) mivel máshol repülök, rányomok hogy OK de utána a drón nem indul újra, nem csinál semmit, nekem ez a probléma, ez mitől lehet??
-
petymeg
addikt
válasz
Geller72 #1227 üzenetére
Nem vettem észre, hogy az Eachine E10-es gépem bármennyire stabilizált lenne. Abban nekem személy szerint nem sok élvezet van, hogy felszállok és állandóan korrigálni kell a gépet, mert úszik minden irányban. A stabilizált gépeknél pont az a jó hogy ha elengedi az ember a karokat, akkor megáll, ahol van. Nem kell állandóan korrigálni.
-
-
válasz
Geller72 #1200 üzenetére
Ja, én csak YT videók alapján tájékozódtam, ott magyarázta az egyik ürge, hogy akksit kivéve tegyük hűvös helyre a madarat
. Mondom oké, végülis a csirkehússal is ezt szoktuk csinálni, persze hűtőbe nem raktam +mivel időm volt és uis 15-20 fokok vannak mostanság, az akksikivétellel se bíbelődtem, de mondom ha hűvös kell neki, azon ne múljék
.
Igen, még ezzel az akksitöltéssel a gimbalt is bekalibrálom, bár mostanában nem ferde a horizont.
-
válasz
Geller72 #1188 üzenetére
Fotózni azért még így félbéna vezetési képességekkel is megy, nem nagy kunszt odaállni és lőni különböző állásból képeket. Ja, nem mozgó célpontra persze, az nem biztos, hogy megvárja, míg sikerül lőhelyzetbe rakni a madarat
A videó viszont totál más állatfaj, ott ugye a röppálya minden pontján a topon kéne lennem, finommozgással precízen követve a célt. Ettől pedig borzasztó messze vagyok. Jelenleg full manuálban nyomom a mozgásokat, főleg tanulási célból, azaz semmi Litchi-ben előreprogramozott csodavideó, kézzel akarom megtanulni, hogy forgassam a gépet, döntsem finoman a gimbalt egy-egy jó épületvideóhoz pl. Egyelőre sajna rángatósak a videóim (azaz rengeteget kéne vágni), és még az esetek kb felében nem úgy közelítem a célpontot, ahogy elterveztem (v nincs is terv), a gimbalt rossz irányba rántom v túl erősen rántom meg, túl gyorsan fordulok egy szép "cinematikus" ív helyett, stb-stb. Szval pilótaként még a "juhékaptamegydrónt, jéé tleg repül!" stádumban vagyok, most kezdem észrevenni, hogy az akksi% mellett van még térkép a kijelzőn, mindenféle figyelmeztetések, jelerősség és hasonlók
Sztem fogok szimulátorozni is, mert egy valós repülést nekem kb 1 óra extra megszervezni és ki+visszatelepülni (NFZ-ben lakunk).
-
válasz
Geller72 #1180 üzenetére
A leírt jóságokgoz képest ugyanannyi az elvárt repülőidő (30perc)...
Írjátok ezt a kisebb kapacitású akksit: az a sima, nem-pro P4 akksija, amit persze be lehet rakni a p4p-be, de az én p4p-m alapból 5870mAh-ással érkezett.
Én mondjuk elsősorban fotós-videós vagyok, mint pilóta (főleg, h a p4p előtt csak olyasmit vezettem korábban másodhegedűsként, amibe be kellett ülni
), nálam akkor érett meg frissítésre a rendszer, ha az új kamera köröket fut az előzőre, azaz pl ha a mostani kamera cserélhető optikát kapna és/vagy 1expóértékkel jobb szenzort. Az inspi 2+x5s azért is tetszik nagyon, mert mire rendesen belejövök a repülgetésbe (sztem még 1-2év) addigra lesznek ilyen madarak használtban, ember által is megfizethető áron
-
twine
veterán
válasz
Geller72 #1185 üzenetére
Fék az NEKEM "állithatatlan"....
Marad úgy ahogy van,,, sokszor "vész" helyzetben jó, hogy "billen", és nem úszik...(bár hozzá teszem a p4pv2 tovább "úszik" a fékkel mint a P4,,
Viszont ez meg, ahogy mondod, sajnos sokszor csúnya "rotoros" felvételeket eredményez... Billen a gép, és hiába van a kamera pár fokkal lefelé billentve, sajnos sokszor majdnem a kép feléig bedarál a rotor
Ha csak kicsit, az még nem baj, azt tudja cropolni az ember de nem vághatom le a kép felét
Szóval egyik sem jó nekem...Egyszerűen az irányítással próbálom kiküszöbölni aktualis helyzetben mi a jó...
A hétvége részletei "sport Mode" non official video
-
twine
veterán
válasz
Geller72 #1181 üzenetére
Ohh köszönöm az ötletet... Ezért jó a fórum és a beszélgetés, mert ez eszembe sem jutott... Annak ellenére, hogy használtam a P4-nél ezt az állítási lehetőséget épp a sport módnál,.... Csak akkor a saját tengely körüli forgás finomítása miatt.. Mert ugye "sportban" (70-nél) ha az ember egy picit is meghúzza a kart jobbra vagy balra ,, máris úgy kacsázik a gép, mint a józan kígyó... Az meg baromi csúnya felvételt eredményez.... Ezen finomítottam még a P4-nél de az új gépen ezekhez nem nyúltam,,, eszmbe sem jutott, hogy ezzel javítsak a gép dinamikáján... Pedig tök igazad van...
Köszi -
twine
veterán
válasz
Geller72 #1176 üzenetére
Szerintem "placebo" hatás az egész "halkabbság"...
Lehet, hogy írtam ilyet, de próbáltam mindig jelezni, hogy egyébként meg "ugyanúgy üvölt" mint a P4.... Ha halkabb is lett, az szerintem csak műszerrel mérhető,,, "fülre" üvölt ez is piszkosul..
Simán cserélhető a két prop... Rendelj egy szettet, próbáld kisokat nem buksz rajta....
Szerintem amit üzemidővel pluszban elértek, azt csak aksival érték el...
5350vs5870mAhAz viszont biztos, hogy az ESc-en csiszoltak valamit, mert másként működik a gép...
Lehet itt is hoztak 1-2 percet,, de ez már számomra nem mérvadó/mérhető...
Sosem repülöm ki csutkara az aksikat...Az ESC vezérlés változtatás nem is igazán tetszik.. Lehet hogy hoztak 1-2 percet vele, de nekem lomhabbnak tűnik így a gép.... Mintha lassabban érné el a max sebességet,,,a P4P v2.0 mint a P4...
Ugye rally-nál ezt megérzem....
A vége ott van ahol papír forma szerint,, de nem olyan fürgén mint aZ előző gép... -
válasz
Geller72 #1176 üzenetére
Úgy bizony
Még ha látod is a madarat, még nem biztos, hogy 100%-os hatékonyságú az adatátvitel, a komplett Fresnel-zónának tisztának kell lennie, ezért igyekszek mindíg dombra mászni, ha madarat indítok:
Bár a p4p v2-t nem tőlem kérdezted: a propellereken kívül még megkapta a 1080p-s ocusync-ot és új ESC-ket, egyéb különbség nincs, pont egy hónapja tárgyaltuk
-
-
válasz
Geller72 #1148 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, hogy utána néztél aminek köszönhetően rábukkantam a konkrét 4K body-ra, mert a lap alján böngészgettem a "similar" ajánlatokat és ott bukkantam rá erre. Igaz drágább kicsit, mert benne van a GPS modul is, meg a lábaiban a Vision Systemnek a cuccai, de így is megéri, mert itthon 13-ért láttam a Pro házat (ami nem is biztos, h talál) és a lábak meg a belső aksi és főpanel tartó több mint 10.000 szóval még drágábban is jönnék ki... Nos ez örömhír, de viszont sajnos van egy szomorú hírem is...
Kb 19 óra körül kimentem repülni egyet ide, mert egy walkera gimbal műkődését próbáltam és a második akksinál sajnos konkrétan lefagyott a levegőben, vagy mi történt, mert nem reagált semmire... Gyorsan kikapcs, hogy aktiválódjon az RTH és azt láttam, hogy narancssárgán villog, de ugyanaz volt, semmi reakció... Sajnos távolabb volt és magassan picit, mert ugye próbálgattam a gimbalt, hogy ha döntöm, akkor milyen is a felvétel, mert volt rajta egy sjcam is. Nagy hiba, hogy nem írtam rá a telefon számom, vagy elérhetőséget, de a kamerán megvannak a felvételek és hátha valaki aki megtalálta kiveszi a kártyát és valahova felrak belőle egy fotót vagy valamit, hogy megtalálta a fotón látható fiatalember drónját... Az tuti, hogy átment az M5 fölött és valahol a túl oldalon a meki irányába zuhanhatott le... Ha netán valaki hallott volna róla, akkor kérem jelezze és mindenképp jutalmazom a megtalálóját is nyílván... Ja, azt nem írtam, hogy egy Phantom 1.1.1 amiről írtam. Előre is köszönöm. -
válasz
Geller72 #1148 üzenetére
Ettől függetlenül 100%-ban kompatibilis alkatrészek is kaphatnak eltérő számot, pl az obsidian 5870-es akku az p113.
"Ja és 5k-ban lábakkal jön." - hmm, kellett nekem egészben venni a p4p-t, darabokban lehet feléből megúsztam volna
.
#1147: azért a dji fcc vagy nfz hack témára elég sok gugli találat van. Nemrég linkeltem egy fizetős megoldást, pl.
-
válasz
Geller72 #1139 üzenetére
Na mondjuk én P4P-vel repültem életemben először, de elképed az ember néha, hogy milyen csapdák vannak, amit minimális odafigyeléssel kigyomlálhattak volna, akár szoftverből.
Ma pl ez a sztori jött szembe. A gép folyamatosan azt hitte, hogy a földön van, azaz nem volt hajlandó lefelé menni. Állítólag kikapcsolható a kontroll szoftveresen - csakhát az ember ezt kezdőként nem tudja+nem is feltétlen kapcsol, mi a baj.
-
twine
veterán
-
válasz
Geller72 #1129 üzenetére
Sajnos a manual szerint is le tudod kapcsolni repülés közben... A 47 oldalán a user manual-nak fel is hívják a figyelmed arra, hogy repülés közben ne használd ezt a kombinációt, mert leállítod a motorokat... Ez mekkora egy "krtén" megoldás... Miért nem lehetett volna úgy megoldani, hogy figyelje a repülési adatoknál a magasságot amit viszonyít a felszálláskor rögzített szinthez és ugye akkor meg tudná határozni, hogy levegőben van-e vagy sem... Egyébként köszönöm az infót és a manualt
-
válasz
Geller72 #1124 üzenetére
"A Dji az eletben nem lesz naprakesz globalisan a legterrel ez azert szerintem evidens..."
Ezesetben legyenek kedvesek és szálljanak ki a pilótafülkéből!
Magánemberként persze "csak" kellemetlenség, ha egyszer tévesen nem enged felszállni (a gépvesztés persze már egyáltalán nem vicces), max elpörköltem 6-8liter dízelt feleslegesen. Viszont idővel nem tartom kizártnak, hogy pénzt is keressek légifotózással, ott azért elég szívás, hogy kimész az ügyféllel pl egy ingatlanról reklámvideót csinálni (itt ugye a vízbeesés nem valószínű, max az ügylet "esik vízbe") és vártok a gép indulására, vártok-vártok. Aztán bukta...
Összességében a GEO egy olyan rendszer, amire semmi szükség nincs, téves információkat tartalmaz, ráadásul ha beleszól a drón irányításába, akkor ténylegesen veszélyes. Nem is értem, hogy jogászokkal nem szedték még szét civilizált országokban...
-
válasz
Geller72 #1110 üzenetére
Honnan a frászból tudjam 0 éves DJI userként, hogy szar? Annyit tudtam, hogy a dji geofence-el, rákerestem a témára, és megtaláltam az erre vonatkozó DJI oldalt. Szted egy többezer EUR-s ketyeréket áruló prémium cég support oldalát eleve kétkedéssel kellene fogadnia az embernek?
Persze, rögtön megnéztem a hatósági oldalt is, és rájöttem, h a DJI nem fog megmenteni attól, hogy ne én végezzem ki "a következő maláj gépet" - úgyhogy a "jogi oldalt" természetesen a hatósági térkép követésével tartom be. VISZONT új júzerként persze bújom a phantom-os fórumokat és belebotlok gépvesztéses sztorikba, alkalmasint olyanokba is, ahol nem volt pilot error és a geofencing nyírta ki a gépet. Nosza, nézzük meg mégis jobban azt a DJI szerzemény térképet, hol vannak a drón-bermuda3szögek, pontosabban körök. Ez a hétvégéig egészen rendben is volt nekem, amikor repülés közben benyögi, hogy zónában vagyok. Oké, nem pirosban, csak zöldben - DE erről a zónáról SEMMILYEN térkép nem tud semmit.
Annyira fájna a dji-nek, hogy amit változtat a firmware-ben, azt odarakja a nyüves online térképére is - ha már 1x gépet is lehet választani fölötte?
-
válasz
Geller72 #1106 üzenetére
Flysafe GEO zone map. Gondoltam alapismeret
Mivel a dji hivatalos oldalán van, ráadásul ki lehet választani a saját madarát a menüből (mert persze nem egyformák mindegyikre a NFZ frissítések), feltételezné az ember, hogy ott pont azt látja, ami a gép firmware-ében van. De nem... Erről a support is felhomályosított egy mailben, készülök nekik válaszolni, hogy akkor adjanak már egy linket, hogy pontosan hol nem engedik felszállni a gépet, illetve hol nyírják ki, ha véletlen berepül.
-
válasz
Geller72 #1097 üzenetére
Nem Mo.-on repülök, ahol a DJI térképen kb 2db piros paca van oszt csókolom... Nyugati fórumokon bizony olvastam már olyat, hogy valaki tiltott zónába futott bele úgy, hogy a hatósági térképek teljesen tisztának jelölték a területet - csak a dji sz.rt be valami 80as években elhagyott, beszántott volt reptértől. Az online dji térkép sza.rt se ér, múlt 7végén kinéztem, hogy ok, jó tiszta területen fogok repülni, semmi gond,a hatósági térkép is fehér - erreföl repülés közben benyögi, hogy warning, class D airspace-ben vagyok. Baromijó...
Ez pl nem az egyetlen drónvesztéses eset az idióta geofencing implementációjuk miatt. Nem, nem akarok Ferihegyen utasszállítókkal versenyezni, de hagyjanak békén a hibás dji térképpel, hatósági térképből tájékozódom és természetesen a hatóságtól kérek engedélyt ahol ez szükséges.
-
válasz
Geller72 #1094 üzenetére
Igen, mondjuk ha lehetne kommunikálni a drónt lelövővel, akkor tudnánk az ő álláspontját is. Az mondjuk nekem gyanús, hogy egy alaphangon 5000$ körüli inspire-ről van szó, amit leginkább munkára szoktak használni, nem a szomszédasszony bugyicseréjének kivizsgálására.
Az, hogy oldalt is vannak rajta lyukak, még nem bizonyíték az alacsony röppályára (a földön lévő, még egyik propellerjét mozgató madárba beleküldhetett még egy kört a tag), a repmagasság 168 láb = 50 méter, amennyiről azért minimális balszerencsével be lehet kapni pár szem sörétet - a fácánok se sokkal közelebbről kerülnek a kondérba
.
Ami nekem nem világos, hogy miért tartózkodott 5másodpercnél tovább a telek fölött a drón? Ha valahova "dolgozni megy", akkor másodpercek alatt átrongyol a köztes területek felett, úgy, hogy a tulajok észre se veszik. Ahhoz, hogy mr. Redneck lerakja a sörét, bemenjen a nappaliba a sörétesért, megtöltse, leadjon egy hatásos lövést, minimum 20-30mp kell, ezalatt egy úton lévő (5-10m/sec közlekedő) drón 100-300 méterrel odéb lesz, amit nemhogy lelőni, de látni se nagyon fog emberünk.
A hétvégén jókat repültem, jellemzően 100m körüli magasságban (sasoltam is keményen, van-e helikopter a légtérben...), nagyon kellett mereszteni a szemem, hogy lássam a madarat. Igaz, a P4 kisebb az inspire-nál, de ha nem tudnám, hogy hol keressem, 100méterről észre se venném.
-
Amarton
tag
válasz
Geller72 #1079 üzenetére
Szerint a drón pont az az eszköz, amit hiába fogdosol meg.
YouTube tele van videóval. Ott lehet informálódni. Attól hogy a kezedbe fogod még nem tudod meg milyen a kamera képe, hogyan viselkedik szélben, milyen hangos stb.
Ezt csal kipróbálva lehet.
Én mindkét drónomat rendeltem, mert tisztában voltam vele, hogy mit is kapok. -
-
válasz
Geller72 #926 üzenetére
+1! a hatótáv-interferencia kérdéshez: az 5GHz támogatás hasznos dolog tud lenni, bár amilyen ütemben terjednek a 802.11ac-s routerek, lakott területen arra se vennék mérget. Előnye mondjuk, hogy amíg te rálátsz a drónra, a házfal mögött lapuló 5GHz-es router nem, és az ő zavarójele elég árnyékolást kap.
Az ilyen range booster "parabolácskáknak" van bármi értelme? (azon kívül, ha a drón az antennák "mögé" kerülve elveszti a jelet...)
-
-
-
Carlas
senior tag
válasz
Geller72 #735 üzenetére
Amikor teszteltem huawei p9 volt. abba nincs optikai stabi ott hibatlan volt. de itt most nem tudom ki a hunyo. Mert csak ki kellene kapcsolni a stabilizatort es jo lenne. gyanusan lehet barki, mert az ios procam szoftverbe pl ki lehet kapcsolni, es ki is kapcsolja ahogy latom. igy gondolom a DJI is kitudna. nem tudom miert nem teszi, ez most direkt van vagy csak szarnak ra. semmi infom nincs. de ha ezt megtenne maris minden jo lenne. szoval az osmo okes mint eszkoz itt a DJI szoftverbe kellene ez az opcio. Amugy en az elso osmot mutattam be de ez is kb ugyan az ilyen teren nincs valtozas. remeljuk update lesz es megoldja
-
Jackal2
senior tag
válasz
Geller72 #652 üzenetére
Itt a direkt link, de a modik fel fogják magukat húzni
880, EU raktár, én ezt látom, nem email only.
A BG-s alternatíva is jó, de az is EU raktár? Vagy 4 hát mire ideér?
-
sgery
őstag
válasz
Geller72 #652 üzenetére
G-W4-es raktárba nálam is 879 Dollárt mutat árra.
Sparkhoz rendeltem hordozható töltőt tokkal. Csak javasolni tudom, ugyanakkora a hordtáska mint a fly more c. csomagé, de keménytokos, a drón teljesen védve fekszik benne - nem eshet kára - és 3 akkut fel tud tölteni a benne lévő akkuból. Így kiránduláskor amíg megyek addig is tölt, 3 akkuból 6 akkura nő a kirtándulási kapacitás
Meg otthon csak rádugot a töltőre és egyben tölt mindent, nem kell ki/be pakolni akkukat sehova.
5 órányi repülés és 40 felszállás után kezdek eléggé belejönni. Vettem hozzá usb kábelt is mobil/távirányító összekötésre, wifi gond azóta se volt sehol csak ott ahol lakom.
Eddig nem éreztem kevésnek a távot és a tudást amit nyújt. -
sgery
őstag
válasz
Geller72 #612 üzenetére
Most más helyről próbáltam reptetni, itt nem jelentkezett ilyen gond.
Lehet ahol eddig álltam az nem tetszett neki.30m magasan kb 300 méter távott tudott, ott dobta el a jelet. külvárosban, sík területen, kb 100m után már rálátás nélkül. Nekem ez már bőven elegendő
Nekem nem ért volna meg 2x árat a mavic pro, hasonló drónok is wifisek annak meg ez a hátránya
-
Paci27
csendes tag
válasz
Geller72 #545 üzenetére
Attól függ szerintem milyen power bank. Nekem 68000mAh-som van amivel kocsikat lehet bebikázni többször egymás után. Ha ki lehet kapni 4-500A-t egy-egy indítás erejéig, akkor szerintem simán fel tudná tölteni a 4-5000mAh-s akksit is.
Még sosem próbáltam, legfőképp azért mert nincs még ilyen komoly drónom, de azt gondolom ami egy kocsinak elég az egy akksi töltésre is az.
-
Amarton
tag
válasz
Geller72 #477 üzenetére
Nem tudom, hogy Androidon hogyan működnek a dolgok.
IOS-en átállítottam. Azóta az összes verzió kérdezett, kivéve a 4.2.12.
Itt kérdés nélkül FCC módban maradt.
A 4.2.14-et még nem próbáltam.
Mivel 4.2.8-ig az összes videó kérdez, ezért nem értem, hogy miért nem tudod átállítani. -
Victoryus94
őstag
válasz
Geller72 #462 üzenetére
DJI GO-ra gondolt.
Tegyél egy próbát egy régebbi app-pal (Amarton 4.2.8-at ajánlotta). Ha átállt FCC-re, mehet vissza a legfrissebb, és utána úgy marad.
https://www.apkmirror.com/apk/dji-technology-co-ltd/dji-go-4/dji-go-4-4-0-6-release/
-
Amarton
tag
válasz
Geller72 #457 üzenetére
Ha a legutóbbi verziót használod, akkor downgrade-elj.
Az új verzió bugos és nem kérdez, így hiába állítod be USA lokációt, nem kérdezi meg az FCC módot sem.
Ha viszont egy régebbi verzióval átállítottad, akkor mehet fel az új és mivel az már nem kérdez, így kényelmesen FCC módban maradsz.
4.2.8 még kérdezett. -
Victoryus94
őstag
válasz
Geller72 #457 üzenetére
Ugyanígy csináltam.
Drónt + kontrollert bekapcsoltad?
Kábellel vagy wifivel csatlakozol hozzá? /én kábellel tettem/A következő indításkor az app maga hozta fel, hogy más országban vagyok.
Bár igaz, azóta nekem is csak egyszer jött fel, nem minden indításkor.Amikor belépsz a wi-fi beállításokban (dji appon belül), ott 11-ig vagy 13-ig vannak számozva az 2.4-es csatornák?
Én csinálnék egy teló restartot. Beállítanék egy kínai helyet, elindítanám az appot, majd vissza Amerikába, és megint app restart.
-
Jackal2
senior tag
válasz
Geller72 #399 üzenetére
Igen, ezt tudtam eddig is, a kérdés inkább az volt, hogy a hason lévő szenzorokat használja-e tárgyelkerülésre, hiszen magasságtartásra nyilván...
De attól, hogy a szenzor ott van, nem biztos, hogy része a tárgyelkerülési rendszernek, pont ez a gond a Sparkkal:
- elől szenzor és tárgyelkerül
- alul szenzor de nem tárgyelkerülSzóval becsapós.
PS: amióta nem használtam a Floatert, nem is fagyott ki semmi, szóval azzal van gebasz...
-
Jackal2
senior tag
válasz
Geller72 #388 üzenetére
Érdekes, én nem mertem megvárni, mi lesz ha leszáll a fára, lévén a Sparkon csak előre van tárgyelkerülés, viszont sokkal gyorsabban jön vissza mint normál repülés közben, olyan sport módosan...szóval akkor ezt minek hívják?
Ráadásul land közben kikapcsolja a szenzorokat, azt az app is írja.
Nyilván, user manual elolvasása az első, de azért lehetnek olyan helyzetek, amik nincsenek benne, pl. Sport módban repülök, nyomok az appról egy RTH-t, mielőtt visszaérme a drón, az app kifagy, ki tudom-e venni a távról az rth gomb segítségével rth-ból a gépet? Megáll-e pause ra a drón ha már rth-ban van? Stb...
-
Jackal2
senior tag
válasz
Geller72 #375 üzenetére
Nem a WiFi technológia behatóbb ismeretének a hiánya miatt következett be a probléma, hanem én vállaltam túlzott kockázatot, ez nem a gép hibája volt. Ahol a jel megszakadt, oda végig volt rálátás, egyenes vonalú mozgást végeztem, nem volt közöttünk semmilyen akadály, ennek ellenére megtörtént, ami fura, de a CE ezek szerint ennyit tud.
Lehetett más oka is, például valamilyen fém tárgyról verődött a jel, esetleg ami felett elrepültem az árnyékolt le valahogyan, nem ez a lényeg. Hanem az, hogy én tisztában voltam a kockázattal, és nem pánikoltam be annyira, hogy lezuhanjak, de megvolt a rizikó. Ha tudatosabban választottam volna meg a felszállási helyet - csak nem volt ilyen - akkor az RTH jól működött volna, szóval végső soron ezt a DJI jól megoldotta. Sőt ha jól emlékszem, a szoftverben arra is van lehetőség, hogy áthelyezzük és ne a felszállási hely legyen a végállomás.
A tanulság a következő: ha a BNF verziót vettem volna meg, és az app nem reagált volna, elvesztem a gépet, a saját "hülyeségem" miatt. A távon viszont ott vannak a fizikai gombok, megnyomod, csókolom, nem beszélve a sokkal nagyobb hatótávról.
Ez viszont két dolgot feltételez és vár el a felhasználóktól:
- sokkal tudatosabb, mélyrehatóbb ismerete a drónnak és szoftvernek, például olyan dolgokat sokkal inkább a szájukba kellene rágni, hogy sport módban nincs tárgyelkerülés, hogy az RTH-nál nem működnek a szenzorok stb.
- a távirányítónak nemcsak hatótáv növelő szerepe van, hanem biztonsági is - csak az rosszul nézne ki a sajtóanyagban -, és az sem mellékes, hogy az ember tud-e úgy alapból bármilyen drónnal repülni vagy sem, ugyanis a sok elektronikus segédlet kiváltja ezeket a képességeket. Nagyon könnyű ám hozzászokni, és teljes mértékben megértem azokat, akik nem fordítanak kellő figyelmet arra, hogy megtanulják az alapokat.Arra viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy ha egy akciót elindítok mondjuk a távról, akkor lehet-e negálni az applikációból és fordítva? Vajon akkor is lesz-e anomálisa, illetve tudják-e egymást ütni az azonos funkciók, a szerint, honnan aktiválod őket?
-
Alabástrom
senior tag
válasz
Geller72 #378 üzenetére
Én sem tervezem hagyni magam, egyértelműen nem user error. (Konkrétan írja a kézikönyv, hogy lehet vele beltérben repülni, és nincs semmi kikötés, csak a propvédő ajánlás. Az meg, hogy nem reagált a távra, és nem tudtam elkerülni a plafoncsiszolást, megint nem az én hibám...
Csak az a kérdés, hogy elhiszik-e nekem, hogy úgy történt, ahogy mondom... Pláne, hogy jelenleg problémák vannak a PC kapcsolattal is, se firmware frissítés, se log kiolvasás nem megy... Ha nem tudják kiolvasni a logot, akkor annyit látnak, hogy egy kezdő user a második napon sérülést csinált és nem megy a drón... Magyarul ha akarják elfogadják garanciásnak, ha nem, nem. -
válasz
Geller72 #332 üzenetére
Nem olyan vészes ez, mint aminek hangzik.
Az igénylőlapot le lehet online tölteni, befizetni is lehet online. Ezeket utána el lehet postán, de akár e-mailben is el lehet küldeni és kb. egy héten belül reagálnak. Max akkor problémáznak ha valamit rosszul adtál meg vagy ilyesmi.
Én augusztusban megyek megint Magyarországra és arra az időre kértem engedélyt. Probléma nélkül ment a dolog -
arghoska
tag
válasz
Geller72 #311 üzenetére
Igen ezt a videót láttam én is csak sajnos én nem látom azt a gimbal menüt az appban. Annyit látik h gimbal status N/A. Ugyan ez a micro sd mintha benne se lenne,. Pc megformáztam már többször is. Ma visszaküldöm a duplitecnek. Ha cserélik a gépet akkor a dji care biztosításommal mi lesz? Az új gépre át lehet vinni? Vagy ezt az egészet a care-rel kéne intéznem?
-
Alabástrom
senior tag
válasz
Geller72 #290 üzenetére
Hmm, én PayPal express checkout-tal próbáltam, úgy kidobott, hogy az én országomba nem szállítanak (Németországban vagyok jelenleg). Utána "sima" checkout-tal próbáltam, ott egyéltalán nem lehetett változtatni az országon...
Mindegy, két hét múlva megyek Kínába, majd ott bemegyek egy DJI shopba, csak nem akartam ezzel húzni az időmet ott... De lehet, hogy lenyelem a békát és kifizetem az Amazonos dupla árat, hogy ne húzzam vele az időt. Nem kell eladni a fél vesémet érte...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nintendo Switch
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Garmin topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Építő/felújító topik
- LEGO klub
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest