- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
-
janos666
nagyúr
Ideje lenne átírni 5800X-re (8/16, PBO+víz, játék alatt tudd all-core ~4700-ig turbózni).
Fura, hogy pont 50% a CPU használat, pedig mind a 16 szálat egyenletesen terheli, ami Windos 11 arra utal, hogy 16+ main+job thread van (tehát hasznosul az SMT), mert a Win11 már nem duty-cycling módban pakolgatja körbe-körbe minden szálon a munkát (ezt régen mindig hülyeségnek tartottam, hogy miért nem csak a Server Edition csinálja ezt). -
janos666
nagyúr
Ki lehetne sakkozni, ha tudnám, hogy Lae'zel és Shadowheart biszekszuálisak-e vagy sem,
mert megdumáltam köztük egy félrevonulást, ami vagy megtörtént a kamerán kívül, vagy sem (kíváncsi voltam, hogy mégis meddig mehetek el mások magánéletével ).
valószínűbb, hogy ez egy kozmetikai bug volt, és nem LZ-hez beszélt SH, hanem avatar Gale-hez (csak nem váltott át a képernyőn a karaktermodellre, mint most).Viszont abból ítélve, hogy kezdetben nyíltan utálják egymást, -
Gothmog
senior tag
A történetben még messze nem tartok itt, de sajnos az Emperor=Balduran dolgot elspoilereztem magamnak (a kíváncsiság átka - belelestem itt a fórumon a hozzászólásodba), és míg a felszínen ez jópofa dolog, a timeline nekem sántikál. Bár megmondom őszintén, nem vagyok feketeöves Faerun ismerő. De Balduran elvileg évszázadokkal korábban élt, míg a Moonrise towers, bár nem tudom, mikor emelték, de kb. 100 évvel a BG3-ban történtek előttig a Selune hitűek egyik központja volt, amelyre a Thorm család ügyelt. Azután, a játékban megismert tragédiák elvezettek Ketheric "árulásához",, amikortól már Shar befolyása alá kerül az egész, majd a játék történései idején Ketheric ugye immár Myrkul bajnoka, Shart is elárulva. De a lényeg: nehezen hiszem, hogy egy Selune-nak szentelt, virágzó, békés központban, annak is a központi részén, Selune egyik szent helyén Illithidek csak úgy szabadon embereket ragadnak/rabolnak el. (Még akkor is, ha esetleg Mélysötétnek pont a torony alatti részén van egy kolóniájuk...) Illetve Balduran miért ment kvázi kalandozóként egy "elhagyatottnak tűnő" Moonrise towerst felfedezni? Mert ha mondjuk már az utóbbi 100 évben történik mindez (vagyis akkor ragadták el ott az illithidek), akkor az azt jelentené, hogy Balduran - aki legjobb tudomásom szerint ember fajú volt eredetileg - már bőven 300 év felett járt. Egy olyan világban, ahol az emberi életciklus elvileg egyezik a miénkkel. Szóval, valahogy nem áll össze nekem ez az egész. (A BG1 kiegészítőjében egyébként járhattunk egy vérfarkasok fertőzte szigeten, ahol megtalálhattuk Balduran utolsó hajóútjának a roncsait és Balduran naplóját (sőt, a kardját is, ha jól rémlik), bár ez nem jelenti azt persze, hogy ott lelte a halálát. Onnan még fűzhető tovább a története, csak éppen az idősíkok, pontosabban időtávok valahogy nem adják ki nekem a dolgot.) Szerk., #1232-re: igen, nekem is meglett a fegyver. Most Karlach használja éppen
-
dvd24
senior tag
Neked azért lett így, mert kimaradt a House of Hope. Ott megszerezheted a cuccot amivel ki tudod szabadítani Orpheust, és ha így teszel, akkor az Emperor átáll az elder brain oldalára. Többek közt ezt se szerették sokan (én sem) a végén, nagyon karakteridegen volt azután, hogy az egész játékon keresztül a függetlenségről papolt és nem akart behódolni. Ettől függetlenül ez a "good" ending szerintem, mármint hogy az Orpheussal megyünk a brain ellen. -
PhilBrick
őstag
Majdnem 3 ora. Lassan haladnak, de majd belejonnek. Uj Critical Role nem lesz beloluk, de gondolom nem is celjuk.
-
Joco_77
senior tag
Az komoly...mármint a 140-150 óra....én Act3 ból a 2/3 át legalább már megcsináltam de ígyis 80 óránál tartok pedig minden zugba benéztem...vagy ezekszerint mégsem
Nekem szerintem 90-100 óra körül ér véget, pedig nem nagyon hagyok mellékküldetést nyitva. Már most hiányzik a játék....nem akarom egyből újrakezdeni plusz meg is szeretnék várni még 1-2 javítást mielőtt megint nekiesek ennek a csodának.
-
janos666
nagyúr
Én az első pár órában nagyon nehezen szoktam bele (panaszkodtam a kamerakezelésre), aztán beszívott, de 30-40 óra körül progresszíven alábbhagyott a lelkesedésem. Most tért kicsit vissza 60 óra körül, mikor újra beindult a story. Szeretem, de egyáltalán nem látom magam újrajátszani, legfeljebb talán bő 3-4-5 év múlva, ha akkoriban sokáig nem lesz semmi hasonló új játék.
De részben pont amiatt lassultam be, mert nekiálltam "térképészkedni" (minden kis zugba benéztem, hogy van-e ott valami, végigolvastam azt a könyvlapot is, ami egy mondat után kuka lehetett volna, stb), és ez a játék elég jó ebben, de azért picit érvényes rá az "open world" rákfenéje, hogy "igen, nagy a térkép, viszont nem, nincs minden 20m után új tartalom, de azért térképezd fel az egészet fekete papírra rajzolva, ha akarod, mert nem tudod, hogy hol nincs semmi". -> Ezt mondjuk szerintem azzal lehetne áthidalni, ha lehetne találni térképeket, vagy lenne olyan házikedvenc, aki átrepül a térkép felett, és jelzi, hogy hol mit látott (ilyenkor mondjuk megnyílna a fekete papír homályos térképpé [?] pontokkal, amikre lehet gyorsutazni úgy, hogy esetleg megakad a gyorsutazás és harcban találod magad).
Persze bennem is található a hiba fele. Csináltam olyat is, hogy nem territoriálisan haladtam, hanem ösvényt vágva egy quest nyomán, sőt, amolyan "death march" módban" (nincs tábor pihi, míg mindenki meg nem hal és vissza kell tölteni, ha még mindig nincs vége a quest-nek) és tudom, hogy az igazából élvezetesebb volt. De később aztán mégis visszamentem szétnézni a környéken.
-
janos666
nagyúr
-
Már az első gameplayekből sejthető volt, hogy szerintem kicsit kamuztak a játékról és nagyot ment a hype-train is, NMShez képest sehol nincs, az űrharc egy vicc, egy fallout űrhajós skinben. Szerencse, hogy GPben benne van. Abi a BG3at illeti, még mindig agyalok rajta, az elmúlt kb 25 évben inkább a coop/pve mmorpgket toltam, fogalmam sincs, hogy egy Single player játék megtartana-e. Főleg, hogy nem egy könnyű műfaj. De pl. Nessaj streamjein szakadok és alapvetően tetszik az a szabadság, amit ez ad.
-
AsakuraDave
őstag
És az én hülye "mindent megcsinálok" mentalitásomnak köszönhetően nem tudom hány órát szenvedtem vele mire erre rájöttem Jó, hogy kibeszélni is tudod magad, de mégis csak a harc ahol taktikázni kell. Mondjuk ez se nehéz ha elő készülsz vagy csak egy karakternél van aranyad mert amúgy Ő semmit se sebez kb, a fejek meg gyorsan hullanak. Én alapból a main karinál tartottam mindig minden aranyamat, ezért szerencsém volt elsőre is lement, persze a main kari halott volt végig :Đ
-
Gothmog
senior tag
Még az EA-s végigjátszásban is, a jelenleginél még nem tartok ott (csak majdnem).
EA-s végigjátszás alatt:
a karakterem rájött, hogy egy Redcap próbálja hülyíteni őket, akit lelepleztem, majd lerendeztem. Ezek után én lettem Boooal (nyilván Bhaal kifacsarva), engem kezdtek imádni Egyébként Kuo-Toák voltak anno a BG2-ben is.
-
atainprison
senior tag
Igen a speed poti is hasznos, én is rengeteget használtam, de azzal vitatkoznék, hogy ugyanannyira hasznos, mivel az csak 3 körig tart és ha a harc tovább elhúzódik, akkor azok a karik, akik használták kimaradnak egy körből, a spell viszont 10 körig jó (persze, ha megszakad a concentration, akkor az is szívás). Azért írtam a sorcis példát, mert az extrán jól tudja használni a metamagic twinned spellel, csak egy spell slotot használsz el és egyszerre két karira tudod rácastolni.
Az ügyeskedés a potival négy főre, az igencsak helyzetfüggő, főleg ha nem tudod, mikor jön a harc és még ha tudod is használni harc előtt, a legtöbb esetben a 3 körből már csak 2 fog maradni, mire elkezdődik a harc. (mondjuk, ha mind a 4 kari hastebe van, az balanced fokozaton elég is szokott lenni a harcra, 2 kör alatt mindenki hulla lesz)
-
AsakuraDave
őstag
Ha ez az amire gondolok akkor nekem ez nevetségesen könnyen lement. Van egy könyv vagy levél amit szerintem nem igazán tudsz misselni az leírja hogy láva és kalapács kell ellene, a kalapács a legyőzése után esett le mert a kalapácsra hittem a Sussur fegyvert de aztán leeset mert achit is kaptam hogy kalapács nélkül öltem le. Jut eszembe hullákat kihallgatva Underdarkba azt hiszem ők is elmondják hogy láva és kalapács. Lávát kellet kiönteni ugye hogy forgeolj és lávában is kezdesz az enemyn írja is a státusz között hogy megolvadt. A kalapács elég funny bár csak nehezíti szerintem, simán kinukeoltam miközben a rangedem folyton újra nyitotta a lávát. -
kicsako
őstag
Ő egy Aasimar, ha jól rémlik talán mondja is amikor kiszabadítod. https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Aasimar Edit:
Wikiről: As it turns out the Nightsong's true Identity is revealed to actually be that of a female aasimar by the name of Dame Aylin. -
parandroid
félisten
-
PhilBrick
őstag
A Mundane chest mar a patch elott is elromlott valahol Act II-ben. Es nem valtoztak vissza a cuccok.
Bag of holding nincs, de annyi mindenem maradt meg feleslegesen a vegen, hogy legkozelebb biztosan batrabban hasznalom majd az eppen talalt dolgokat.
Ezt ajanlanam masoknak is. -
janos666
nagyúr
Igen. Láttam rá minimális esélyt, hogy azért nem működik megbízhatóan, mert 2 kijelzőm van (bár egy kis felbontású csatlakozik a bal alsó sarokban a nagy mellé, illetve bepipáltam az opciót, hogy ne engedje ki a játék területéből a kurzort, és mind a 4 árnyban egyformán random, hogy mikor pan-on az egérrel, vagy sem, de akkor másoknál is ilyen).
--- másoknak ---
Kösz a duplakatt a kockadobáskor klikkelés, és a HOME gomb tippet. Működik.Egyébként ja, kint az erdős területen már szebb a játék, mint a legelején a hajón (ott valószínűleg szándékosan olyan "paszteles" a beltér, csak féltem, hogy mindenhol ilyen lesz).
A dupla dialógus + animáció "bug"-ot (szerintem nem bug, csak fura alkotói döntés) nem hiszem, hogy reprodukálni tudom (egyszerűen), hogy videóra vegyem, mert az kellett hozzá, hogy először a main character elbukjon egy könnyű kockadobást (1/20-at dobott), aztán a kísérővel beszéljek először a potenciális új társunkkal (és ez változhat attól függően, hogy milyen karaktert választott saját magának az ember, hogy ki kicsoda ilyenkor...). Szóval "réteg probléma", csak azért lepett meg, mert az első 10 percet biztos végigjátszották sokan már Early Access-ben, és fura, ha ezt senki nem kritizálta, mikor pont arról volt szó, hogy teszteld és kritizáld a játék elejét.
-
VikMorroHun
őstag
Nekem eredeti a játékom, 2-3 órát volt időm játszani vele. Ezalatt találtam egy komoly hibát (az egyik NPC eltűnt a világból, de úgy, hogy 5 perccel korábban még ott volt), illetve az edge panning hibát is sikerült megtalálni/letesztelni. Mindkettőt jelentettem Lariannak. Apró adalék: hibajelentéshez kell a verziószám is.
Ja, a párbeszédek fele hiányzik a játékból. Tudom, hogy a Starfield is ilyen lesz; sajnos ilyen módon félkész játékokat ki lehet adni, ha a többi rendben van, akkor ünnepelni fogják.
-
Jacktor
aktív tag
Igen. Jelenleg ez mindig kikapcsol, ha karaktert váltasz, illetve csatában minden körben mikor kari fókuszt vált. Most ilyenkor mindig rá kell bökni az egyik nyíl billentyűre hogy visszakapcsoljon.
A DOS I-II-ben nincs ilyen probléma, ott is csak az az idegesítő mikor csatában támadáskor visszarepül a kamera a karakterre, gondolom hogy lásd az animációt, amire amúgy nem vagyok annyira kíváncsi, mint inkább hogy mennyit sebzek. -
janos666
nagyúr
Na jó, megnézem akkor a nem "demó" verziót is. Jobbat úgysem találok most.
Nem azt mondom, hogy hulladék, csak ahhoz képest elég sok apróságba bele tudtam kötni 10-20 percből is ahhoz képest, hogy az internet úgy ajnározza, mint az CRPG játékok évtizedenkénti messiását, hogy minden CRPG játéknak ilyennek kéne lennie, mindenki hajoljon meg előtte és másolja le a Larian-t...Utoljára a Tides of numenera-val játszottam, ami körökre osztott RPG (Mondjuk annak a grafikája kb. 2000 körüli 2017-ből.), és az kicsit "ötletesebbnek" tűnt, mint ez a "rövid demókörből". Ott pl. sokszor lehet beszélgetni még harc közben is. Itt ilyenbe még nem futottam bele, bár egy kis csapat fosztogatót meg tudtam győzni, hogy elsétáljon.
A játékidőbe is belekötök, ha már..., mert szerintem feleslegesen hosszú a kockadobás animáció. Erre szívesen látnék egy opciót, hogy "automata kockadobás", vagy a "bónusz" rendszer miatt inkább "instant kockadobás animáció nélkül a klikk után".
-
Gothmog
senior tag
Én 25 óra körül járok (sajna nincs több időm játszani), és ez - az EA-ból kiindulva, ahol végigtoltam a teljes elérhető tartalmat - az Act1 kb. harmadát jelenti, úgyhogy ne érezd magad különcnek!
#653 BoneDragon
Köszi a linket! Lopom(Még a játék megjelenése előtt, valamelyik fejlesztői videóban kérdezték a Larian főembereit, hogy kinek mi a kedvenc karakterosztálya, faja stb... A játék vezető írója akkor kijelentette, hogy egy négyfős félszerzet barbárcsapat, akik egymást dobálják a csatatéren. Nos, ezek szerint lett jelentkező a megvalósításra is!
)
-
Callisto
őstag
Nem vesztenéd el, mert nem csak kockadobálásból áll a csata hanem taktikából ami a legnagyobb, legfontosabb része és remélhetőleg idővel csak okosabb leszel, mint a játék AI-ja
Eredetileg azért tették bele, mert nagyon rosszul sikerült az RNG implementációjuk és a dobásokat osztotta el jobba. Viszont az RNG-t azóta javították még EA-ban és ezt követően a lose és win streakek kiküszöbölésére alakították át a karmic dice-t.
A jelenlegi implementációja már csak a lose streakek elkerülésére szolgál a win streak az lehetséges marad. Az tény, hogy frusztrálóbb ha bekapcsolva van, mert több sebzést adunk/kapunk és emiatt a teljes wipe gyakoribb. -
hitvanyalak
senior tag
-
Callisto
őstag
Oké BG1-2 stb. nagyon jók voltak, de azért az öregedésünket (újdonságérzet már nincs meg és jóval többet is láttunk azóta stb.) és a nosztalgiafaktort vonjuk le.
Visszagondolva a régi szép időkre számomra azért a BG3 összetetteb és élvezetesebb, mint azok voltak még akkor is, ha a régmúlt emlékei szépek és erősek.
PF: Wraith is kiemelkedő ami még új is viszonylag. De ez a szinkron és cinematic prezentáció nagyon sokat dob a cRPG műfajon be kell ismeri. -
Drizzt
nagyúr
Ha mar UI:
A fo karakteremnek annyi cucca van, hogy nem fer ki jobb alul, ha felhuzom maximumra a sorok szamat, akkor sem. Ott a kis nyil jobbra, de sehogz nem tudok jobbra menni. Pedig nehol "lyukas" az az inventory resz. De rendezni se tudok. Eleg csunya bug szerintem.
Az iranyitas meg mindig kiidegel. Az esetek kb. 15 szazalekaban nem oda indul a karakterem, ahova szeretnem. A harc meg brutal nehez az Explorer fokozaton is. De lehet csak szar a partim, vagy rossz spelleket valasztottam ki es at kell majd rendezgetni oket. Sztoriban eddig ket hatalmas WTF volt. Ezek miatt eri meg a jatek. De hiba is van benne szep szammal, amellett sem erdemes elmenni(bar szinte csak UI, de az kiakaszto). -
sike!
tag
Utoljára a Curse of the azure bonds, Secret of the silver blades, Pool of radiance, Eye of beholder...stb. játékokkal játszottam, ami a témába vág. Kockás füzet a dungeon-öknek.
De jó is volt... sőt...M.Á.G.U.S.-oztunk is haverokkal, és a Túlélők Földjét is toltam.
Nem ma volt, így az AD&D alapok is a múltba vesztek, de elfogott a nosztalgia; a trailer-ek és tesztek alapján a játék látványa és menete is megfogott. Úgy érzem az alvás rovására fog menni a dolog és megveszem.
-
Gothmog
senior tag
Ha van időd, akár PM-ben is, írd már meg légyszi, hogy milyen óriási játékmechanikai hibák voltak benne!
Én az utóbbi 3 évtizedben rengeteg cRPG-t végigvittem, nagyjából az Eye of the Beholderektől kezdve (bár abból a stílusból a Lands of Lore-t jobban kedvelem) egészen a mai alkotásokig. Az Infinity Engine-es játékok kb. a "szívem csücskei", rengeteg kellemes emlék fűz hozzájuk (a BG sorzatot pár évente a mai napig végigviszem), a Planescape: Torment pedig a kedvenc cRPG-m ever (bár legtöbbször szerintem a Might&Magic VI: The Mandate of Heavent és a Baldur's Gate első részét vittem végig. Illetve a Fallout első részével is nagyon sok végigjátszásom volt pl.).
És én mocskos mód élveztem a Pathfinder KIngmakert, gyakorlatilag nem szúrta a szemem semmi (oké, majdnem semmi, inkább úgy mondanám, hogy semmi komoly). Persze vannak, akik ki voltak/vannak akadva pl. az időlimites dolgok miatt, vagy éppen a királyság menedzsment szivatja őket. De az elsőt én kifejezetten jó pontnak tartottam, adott súlyt a dolgoknak, és ha valaki odafigyelt, akkor összességében MINDENRE jutott idő, míg a második akár teljes egészében kikapcsolható, ha valakinek nem fekszik, hogy plusz dologra is oda kell figyelnie.
Nekem pl. jobban bejött mint például a Divinity Original Sin 2 (pedig nagy Larian fan vagyok, a Divine Divinity-vel ismertem meg őket. Sőt, azt a játékot még "magyarítottam" is.)Ezt már nem neked, csak azoknak, akik olvassák a beszélgetést, és kíváncsiak, hogy akkor most jó vagy kerülendő a Kingmaker:
[Mortismal Gaming] Itt kifejezetten hangsúlyosan jelennek meg a kritikai elemek is - direkt egy ilyen reviewt választottam, és nem pedig egy "ömlengőset". -
nubreed
veterán
hogy hogyan készül a fél ogre
Az hatalmas volt...Amúgy a Pathfinder Kingmagernek én is adtam egy esély anno... de kb az első 1 óra után örökre elment tőle a kedvem nagyon azt éreztem, hogy ez nagyon nem az én világom. Nem minden a grafika, sőt, de ennek annyira ultra brutálisan gagyi szerintem a grafikája, hogy már ez önmagában nagyon zavart engem. Aztán az összes többi meg még jobban elvette a kedvem.
-
Gothmog
senior tag
Ha klasszik BG életérzést akarsz, akkor nagyon ajánlom még a Pathfinder: Kingmakert, illetve a Pathfinder: Wrath of the Righteous játékokat!
A Kingmaker egy bugtenger volt, amikor kijött, jól le is húzták érte (meg a nehézsége miatt is, bár utóbbi egyértelműen játékos oldali error volt, mert sokan olvasás/ész nélkül ugrottak bele, még a tutorial üzeneteket sem olvasták el, azután nem értették, hogy miért halnak be az első swarm jellegű ellenfeleknél stb... Plusz a Pathfinder rendszer kissé összetettebb, mint a D&D iterációk, noha azokból nőtt ki.) Azonban az enhanced editionre nagyon jól összekalapálták! Én kétszer toltam már ki (az első végigjátszást RTwP, a másodikat az időközben beépített TB harc-módon). Hosszú, lassan csordogáló (adrenalin pumpáló mozis akciójeleneteket nélkülöző), de idővel monumentálissá növő játék, ami nem a Mass Effectes "cinematic" stílust, hanem inkább a régi Infinity Engine-es játékok hangulatát/megoldásait hozza. Azokat viszont szerintem tökéletesen. Nekem nagy kedvencem, közel 30 éve játszom cRPG-kel, de szerinem egy all time tizes listára is felférne nálam a játék.
Hosszú ideje tervezek egy harmadik végigjátszást is (ezúttal egy lawful evil karakterrel, mert ebben a játékban - hasonlóan a BG3-hoz - értelmesen lehet ilyen figurákat is kijátszani), csak olyan hosszú, és akkora a bakancslistám, hogy mindig csak tologatom...A Wrath of the Righteous pedig állítólag még nagyobb, jobb, mindenben több, mint a Kingmaker volt (pedig ott is 150+ órás végigjátszásaim voltak). Igazából pont a mérete miatt nem volt még merszem belekezdeni, mert állandó időhiányban szenvedek.
Igaz, a BG3-ba most belevágtam (meg előtte az EA-ba is beleöltem pár tucat órát)
-
Rayner
őstag
Rávilágított a Larian a gaming jelenlegi legnagyobb problémájára
amúgy igen a sok NAGYNEVŰ stúdió már annyira butította le a játékipart, hogy közeli példát hozzak, beböfögi hogy Diablo4 és 12 millióan megveszik ezt pontosan tudják és szemrebbenés nélkül kiadnak egy játékot érdemi tartalom nélkül kb 1 bites rpg elemekkel és ez szerintük jólvan így
bg3 nagyjából ugyanannyiba kerülhetett de valahogy optimálisabban felhasználták az erőforrásaikat. Míg a másik szerintem magára a játékra 50m-t költött a többi meg tehetségtelen staffba áramlott...
-
nubreed
veterán
Ne adjatok nekik ötleteket mert tényleg megteszik.
Az egész iparra ráférne egy k*r*a nagy s*ggberúgás. Ha valaki akar, igenis tud mindőségi contentet szállítani, ez most egyértelműen kiderült. Nagyon remélem, hogy a BG3 + Starfield + Phantom Liberty DLC 3-as mind nagyon jól sikerült (a BG3 -ról már most tudjuk, hogy iszonyat jó) és ettől felébred a játékipar.
-
myckey
veterán
Tudom hogy nem az, de még így is gordulekenyebb az a játékmenet,mint ez.
Nekem.
Ellenben a lore, a megvalósítás meg a sok egyéb igen bejön.
Szeretem az ilyen gondosan épített világokat, teli lehetőséggel. A külső nézet nem lenne idegen, a tonnányi olvasnivalót is szeretem....de a mechanikalehet beprovalom azért
-
parandroid
félisten
Jah, amit még nem említettem, Wizardry7-ben volt anno párszáz órám (mégsem értem teljesen a végére soha), meg a Might&Magic-ből több részt is konkrétan végigvittem. Szóval a partyépítgetős RPG-vonal az amúgy bejön. Meg pen&paper RPG-ket is toltunk megboldogult fiatalkorunkban, még valamikor a 90-es években. D&D pont kimaradt ugyan, de elviekben ismerem a papíros verzióját is (meg egy rakás Forgotten Realms regényt is).
A kérdés inkább az, hogy le tud-e annyira kötni, hogy manapság is leüljek elé, illetve, hogy ful casualként, ha nincs rá napi 3-5-8 órám, hanem csak mondjuk hetente 2-3 x 2 óra, akkor érdemes-e egyáltalán foglalkozni vele.
kicsako: Az ára amúgy nem vészes, már persze olyasmiért, amit tényleg játszasz is. Csak azért, hogy benne legyen a listában a steamen, aztán majd egyszer (sose) játszok vele, na úgy viszont drága.
p
-
nubreed
veterán
Én kb. semmit nem tudtam a D&D rendszeréről (illetve annyit, hogy idén még a tavaszi hónapokban kijátszottam a Solasta Crown of The Magistert de ebből sokat felejtettem azóta) de mivel alapból szeretem az RPG -ket, így nem is volt kérdés, hogy ki akarom játszani a BG3-at. Hatalmas játék minden értelemben.
-
Rayner
őstag
igen sőt a kedvencem amikor kiverem a kezéből a fegyvert, felveszem az meg ott áll mint rocky a ringben... de igen használok sok trükköt, de mint írtam az elején nagyon nem figyeltem ezekre, pl nagyon kevés tekercsem maradt már... egyébként a fenti fightban már mindenem elfogyott és ugye sok skillt csak pihenés után tudsz újra használni...
-
FlashBird
tag
Na ezt nem tudtam ennyire még nem merültem bele...Most irtottam csak ki nem rég a goblinokat meg néztem le underdarkba. Viszont teljesen masszív rpg simán újrajátszós már itt látszik a több történetszál miatt + jó sok npc-vel, a classc d&d stylet nagyon hozza, az FR meg szerintem a legjobb fantasy világ középfölde mellett, szóval engem nem zavar hogy BG3 a neve, 2 negatívum van nekem eddig, hogy a történet és a dizájn egy kicsit csili-vili (repülő mindflayer ship?!
), illetve az inventory elég katyvasz, szétszedhették volna úgy mint sok rpg-ben hogy külön a craftcuccok stb, így kb. folyamatosan rendeznem kell, de lehet erre van valami trükk.
+
Viszont azt olvastam a level cap 12, biztos sokáig terveznek vele, pl. 2 kiegészítő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Gamer szék noblechairs LEGEND TX Szövet Antracit
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged