- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yag
tag
válasz
citkar #131471 üzenetére
Ó, szerintem mi voltunk a legtöbbet telefonáló érdeklődő a kereskedésükben.
Mindeközben abban a hitben voltam, hogy egy "gyakorlott" bolttal van dolgunk aki pontosan tudja mi a helyzet ilyenkor. Persze utólag már gondolom hogy képben voltak mivel minden alkalommal amikor "vertük az asztalt" telefonon, megnyugtattak minket, hogy .... már folyamatban van a dolog ... A szerelő már megnézte, még megpróbálja .... már felhívtuk a gyártót, ....... már elküldtük, ......... már odarét, ........ kicseng ..... nem veszi fel senki ..... várjuk a gyártó válaszát ... már úton van Magyarország felé, ..... hamarosan kiér a vámról ... a héten a boltban lesz, a jövhéten postázzuk. stb-stb mondatok a telefonban. Köszi.Értem én, hogy többet nem tehet az ember mint érdeklődik. Azt is értem, hogy nem kötelező csere telefont adni.
Ennyi erővel azt is mondhatták volna, hogy : Hát kérem. Ez úgy tűnik gyári hibás. Visszaküldjük a feladónak de ez eltart majd egy ideig. Mondjuk úgy legalább három hónapot. Kéri ? Igen ? Nem ? Adjuk vissza az árát ? .... persze így utólag könnyű okosnak lenni. A telefonhoz sem ragaszkodtunk volna, jönnek-mennek.Időhúzás volt ? Szerintem igen. A pénzvisszafizetős dolog játszott ? Folyamatosan azt éreztették velünk, hogy hamarosan megoldódik a dolog, de csak az idő telt. Megjavították ? Nem. A gyár cserélte ki a telefont ? Igen. A bolt passzolta a felelőséget ? Szerintem igen, mivel saját kontóra ezt maga is megtehette volna. Kicseréli a telefont és majd ő meg visszakapja. Én használom egészséggel és még örömömben másnak is elmesélem, milyen segítőkészek voltak.
Tanulság számomra, hogy a Magyarországi garancia akár 6-12 hónap .. kb ennyit ér egy MO.-i viszonteladónál.
Szerény véleményem : Legtöbb Magyar garancia jelentős része csak illúzió és az esetek 90-95%-ában ki sem derül mennyire, mivel a telefon jól működik és nincs reklamáció. Amikor meg igen akkor csak lesünk, hogy a pénzünkért szinte semmit nem kapunk nem hogy telefon, amit viszont minden nap használ az ember és a hiánya eléggé megérződik.“Aki el akar érni valamit, az módszert keres, aki nem, az kifogást!” (LeEco LeRee L3)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független megkímélt akku 97%
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával