- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megjelent Magyarországon a Redmi 15C 5G
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F7
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
-
Mobilarena
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. szeptember
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
Üdv topiklakók!
Jöttem szürkeállományt zsibbasztani. Viszonylag kezdő vagyok tabletben/androidban ki kéne okosítani.
Amire kellene:
Elsősorban a tennivalóim rendszerezése. Már listám van a listáimról, 30-40 emlékeztető cetlivel járok. Gáz lesz, ha lekerül rólam a dzseki.
Másik: határidőnapló elhagyása. Naptár, tennivalók, stb. Meg jegyzetelés.Játék, multimédia szinte egyáltalán nem érdekel, max videó rögzítés.
Fontos lenne még a gps navigáció.Keresnék ehhez gépet. NÉztem a médiában, nyomikodtam őket. Amire rájöttem, hogy az 1 giga ram elég.
Kell a gépbe viszont wifi, meg bluetooth. meg g szenzor és gps.
Ilyen 30 K-ig néznék, plusz kicsi.2 gépet találtam eddig:
lenovo, és huawei.
Gőzöm sincs milyenek.Meg app is kéne rá. office-ből fogalmam sincs. Jó lenne ingyenes, mint a libre, de nem olyan lassú.
Naptárnak az acalendart néztem, elég jó. Ebben lehet részletesen tennivalót beállítani?Meg kiegészítő kellhet hozzá? Pl: bőrtok, hogy nem koszolódjon, meg avlami a kijelzőre, hogy ne karcoljam szét 3 hónap alatt.
Szóval sok kérdésem lenne.
Jah android 4 vagy 5? Ezeket támogatják? Lehet őket frissíteni vagy valami, mint desktop os esetén?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Torrent meghívó kunyeráló
- OLED monitor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Linux kezdőknek