Új hozzászólás Aktív témák
-
#45997568
törölt tag
válasz
daveoff #15500 üzenetére
Rosszul fogalmaztal, nem a DX12/Vulcan miatt van gond, hanem ahogy a szoftver mernokok implementaltak a drivercsomagba a fejleszteseiket
Majd idovel ezt is megtanuljak rendesen elkesziteni. A lenyegen ettol meg nem valtoztat, egy hibas driver csomagot adott ki az NVidia, vagy olyan driver csomagott adott ki ami sok gepen hibat okoz.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
daveoff #15473 üzenetére
persze, multiGPU tamogatast irtam es nem specifikusan CF / SLIt.
Oculus azert szerintem eleg magas hozza, hogy problemas legyen. 390(X) egyebkent nano koltseghatekonyabban, az a felbontassal kevesbe bajos, viszont nanohoz kepest par featuret meg nem tud es hutes szempontbol meg mindig maceras.
viszont remelhetoleg lassan jonnek a felhasznaloi tapasztalatok is. VR engem is erdekel es sajat reszrol mar megvan a 390X orajelen jaro 290X CF.
-
mlinus
őstag
válasz
daveoff #15411 üzenetére
nyugatabbra már nem szoktak pc játékot dobozosan kiadni sokszor, csak digitálisan.
itt például látszik hogy a pc-nek nincs szégyenkeznivalója.
-
rocket
nagyúr
válasz
daveoff #15394 üzenetére
Jelenleg Steam-en ~650000 felhasznalo van akinek megvan a jatek (IHV szponzoracios kulcsokat is beszamoljak, tehat az elso heti statisztikaban is volt) ami kozel otszorose az elso hetinek (raadasul UPlay az elsodleges online eladasi platformja a jateknak amirol nincs online statisztika), es mivel azota biztosan nem notek a multiplatform eladasok osszesen 17.5+ milliora, igy nott a PC verzio reszesedese
PC-n ha egy jatek atlepi az 1 millios eladast az mar kiemelkedonek szamit
-
-
-
mlinus
őstag
válasz
daveoff #15155 üzenetére
Szóval miután dx12ben kifagy a hitman, nem boostol a 980ti többé semmiben, csak ha restartolok... (előbb még azt hitteem más játékban jó, de megnéztem jobban, és tényleg kevesebb az fps mindenben, afterburnerben látom hogy nincs boost)
ezt nem tudom hogyan sikerült összehozni
-
Malibutomi
nagyúr
-
-
-
-
#45997568
törölt tag
válasz
daveoff #14970 üzenetére
1440p-ben mit hoz a Ti? Tegnap este lemertem majd feltolom ha hazaertem, bar tok mind1, a jatek nagyon jo
(#14975) daveoff: az a bug meg megvan, hogy amikor 4-en jatszotok akkor egyszer nagyon elkezd szaggatni par masodpercig, mintha swappelne a HDD, bar SSD-n van minden memoria van eleg (32GB) proci is 4.6GHz-en, szoval rejtely, nalam csinalta egyszer, okat nem tudom, epp ket csapat kozott jartunk a korhazban igy nem volt veszes
-
#85552128
törölt tag
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
daveoff #14778 üzenetére
290x reszt nem igazan ertem. Eloszor a Titan ellenfele volt, aztan mar a 780ti-nel gyorsabb, aztan a 970, mostmeg nemi tweakkel a 980 ellenfele, hova kellene meg gyorsulnia? 980ti-vel azert nem fog versenyezni. A Fury meg szerintem nemileg elbaltazott felepitesu is, es amiatt sem hasznalhato ki rendesen.
De ok a Fury egy kartya, a tobbinel akkor sem latom a hatalmas hatranyt, csak a tesztekben latszik, ahol kimerik hogy erosebb proci kell az AMD ala.
Amig meg a legtobb jatekban par fps-ben merheto a kulonbseg (vagy nincs is) addig nem latom a problemat olyan hatalmasnak.
De lassuk be 100k feletti kartyat aki vesz ritkan hasznal i3-at, a kissebb kartyak meg kevesbe erintettek.i
Jellemzoen akik legtobbszor emlegetik ezt a driver problemat, azoknal sosem fordulna elo, mert altalaban i7 konfigrol irogatnak.Szoval biztos van hatranya a drivernek, de amig ezzel egyutt is, kategoriankent kb. pariban vannak a kartyak (960-380, 970-390, 980-390x), addig ezeket az AMD csak a jovot igeri a jelenben szar kijelenteseket eleg furanak talalom.
-
válasz
daveoff #14628 üzenetére
úgy, hogy a játéknak van egy belső benchmarkja, de ők nem ezzel produkálták a terhelést, hanem egy saját testszene-t raktak össze, ami a leírtak alapján a belső benchmarknál nagyobb terhelést adott a hardvernek.
a meghajtóról azt írták, hogy előre megkapták az nvidiától a 362.00 bétát, és ezzel teszteltek. a computerbase is ezzel tesztelt.furcsán ellentmondásos a procitesztje a két oldalnak. cbasenél hibahatáron belüli a procik skálázódása, pcgh meg kimért valamit valahogy.
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #14555 üzenetére
Azért történt változás, a régivel nagyobb volt a különbség, most meg kb. egy szinten vannak. A Fury X olyan 5-10%-ot még gyorsulna, de ennyi... Ahhoz képest, hogy az egyik DX12-re tervezett architektúra a másik meg "nem tudja" elég kicsi, szinte jelentéktelen a különbség. Mindezt úgy, hogy az nV még nem is adott ki erre vonatkozóan drivert és egy köztudottan AMD-t előnyben részesítő játékról van szó.
Szóval szépen fel lett fújva a dolog, de a végére kiderül (megint), hogy azért nagyon nem az a helyzet mint amit az AMD szeretne. A CPU FPS meg látom nálad is ugyanannyit csökkent, kíváncsi lennék mennyi szálat használ most vagy mi történt mert azért annyi változás nem történt a játékban, lassan CPU limitesebb lesz mint néhány DX11-es játék. -
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #14452 üzenetére
A népszerűbb címek ilyenkor már a főoldalon szoktak lenni (primal, division, nfs már ott is van...), ennek meg még az adatlapja is hiányos
Szerintem is az van, hogy csak digitálisan jön amíg be nem fejezik mert még a konzolos verziók sincsenek fenn.
Olyan mint egy early access játék -
huskydog17
addikt
válasz
daveoff #14367 üzenetére
Nagyon király videó, köszi!
A fizika valóban nagyon jó lett a játékban, öröm látni, hogy végre egy AAA címben a fizikára is odafigyeltek, mert ez ma nagyon ritka. Ennek kéne lennie ma a minimumnak a nagy címekben. Nagyon kíváncsi leszek a végleges verzió teljesítményére, mert látványra és fizikára nem lehet panasz.
A kukás zsák effekt hasonló, mint ami a Two World II-ben a vegetáción, de még ez is sokkal jobb, mint a szellem effektus (amikor a játékos átmegy az objektumon, mint egy szellem, vagyis az objektum nem reagál a játékosra).
Amúgy a videóban fantasztikusan jó a zene!
-
válasz
daveoff #14363 üzenetére
Az se fut valami fényesen... sőt ez az új béta érzésre még rosszabbul megy mint az előző. De azis ilyen 40-50-60fps max, AA nélkül max grafikán.
Mondjuk az sokkal jobban is néz ki mint a Hitman az tény.Amugy a Hitmant még ígyis jobban élveztem most. Nekem bejön ez a játéksorozat, ezis tetszik.
A Division is elmegy, de engem csak a single része érdekel ezért azt is max amikor olcsó lesz húzom majd be... max féláron... vagy azalatt.
(A Hitman ugye az amazonos 15 dolláros elárazásból van meg.)
Inkább most majd Hardline hétvégén megint. (Vagy esetleg belenézek milyen lett a Dying Light Following.)
Ezek legalább fényévekkel jobban is futnak.(A DL amugy még mindig eszméletlen jól néz ki, és nagyon vajsimán fut... nem értem a többi játékot mi a fenét csinál azzal a sok erőforrással.
)
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14191 üzenetére
Ez nem elmélet, ez a keserű gyakorlat. Még az NVIDIA is elmondta az elmúlt évben az AndroidWorks bejelentésénél, hogy azért tették nyílt forráskódúvá az effekteket, mert másképp nem lehetne optimalizálni a játékokat. Az epices srác, aki mellette az UE4 bemutatót tartotta pont a kedvelt házépítős példával állt elő a zárt middleware problémájára. Természetesen lehet úgy építeni a házat, hogy előbb a tetőt húzod fel, de magad szívatod vele, mert akkor meg van kötve, hogy milyen alapot és házat csinálsz alá. Ráadásul ilyen formában az építkezés sokkal nehezebb. Ezért sokkal célszerűbb az effekteket átírni. Erre az AndroidWorks abszolút lehetőséget ad az NV-nél is, és pont az optimalizálhatósággal hirdetik. Ez ugyanaz a cég, aki a GameWorksöt kínálja ... érted már?
-
válasz
daveoff #14189 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy játszhatóvá tették a játékot. hogy ezt a grafikus beállítások brutális visszavágásával (az új distance max a régi 55-60%a) érték el, azt meg inkább fedje a feledés jótékony homálya. amikor az ubi butítja le a grafikát még kiadás előtt, hogy a játék játszható legyen (pl. watch_dogs), akkor meg megy a sz@rvihar, hogy átverik a vásárlókat.
ha az utolsó mondatod igaz, akkor az még rosszabb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14189 üzenetére
Azt csúnya lenne azt mondani, hogy elég jól helyrerakta. Elégtelenről talán elégséges szintre vitte fel.
Az a baj, hogy nem tudták kiadni így. A GameWorks DRM-je és az effektek belső felépítése folyamatosan változik, tehát amíg az eredeti verzióra esetleg jó a motor, addig az új verzióra már lehet rossz. A szerződés kötelezi őket arra a verzióra, amit az NV ad. Ahhoz létrehozzák a szükséges RT/erőforrásokat és kiadják. Az ok, amiért ennyit gyorsultak az az, hogy tudták mire van szüksége annak a GameWorks verziónak, amit használnak, és egy év alatt rá tudták szabni a leképezőt. Viszont ez csak ilyen formában működik, mert az első megjelenésnél nagyjából egy héttel a gold kód előtt látják a GameWorksöt. Egy hét alatt nem lehet elvégezni egy évnyi munkát. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14187 üzenetére
Az optimalizálás. A probléma a zárt middleware-rel, hogy nem lehet magába az effektbe beleírni, hogy például olyan RT, vagy erőforrást használjon, amit a leképező már létrehozott valamire. Az effekteknek saját igényeik vannak, amelyeket biztosítani kell a leképezőből, és ez pár effekt után már rendkívül pazarló lesz, mert létrehozol különböző erőforrásokat csak a működéséért, és ezek akkor is ott lesznek, amikor inaktív az effekt. Viszont, ha van extra egy éved, akkor át lehet dolgozni a leképezőt, így megpróbálhatsz pár korábbi RT és erőforrást törölni, és valahogy átütemezni ezeket a GameWorks által igényelt erőforrásokra. Ezzel viszont az a baj, hogy nagyon sok időbe kerül. Ezért sokkal kézenfekvőbb átírni magát az effektet, hogy a motor által eleve létrehozott erőforrásokat használja.
-
huskydog17
addikt
válasz
daveoff #14161 üzenetére
Meglepően jó eredmény, sőt nagyon jó!
Úgy tűnik a Techland alaposan helyrerakta a Chrome Engine 6-ot.
Amúgy a játékban olyan extrém mértékben túlzásba vitték a Chromatic Aberration effektet, hogy hányni lehet tőle. Ki lehet kapcsolni a játékban ezt az undorító és teljesen haszontalan effektet?
Amúgy úgy látom, hogy nagyon sok semmirekellő effekttel szemetelték tele a grafikus motort, ezeket ki kell kapcsolni és akkor egy még egy R9 380/GF960-nál gyengébb VGA is elbánik vele 60 FPS-el.
-
daveoff
veterán
válasz
daveoff #14125 üzenetére
Ugyanez DX11-el, semmi különbség, ugyanaz az eredmény született, ráadásul nekem simábbnak tűnt az egész...
Emlékszem BF4-ben ugyanez volt, Mantle-el jobb volt a teljesítmény, viszont mikrolaggosabbnak tűnt a játék, mint a DX11-es kód. NV-vel meg tök mindegy, mert ott még teljesítményt se lehet nyerni a DX12-vel, csak a mikrolagot kapod...
Videónak lehet kell még pár perc, hogy elérhetővé váljon...
Ashes of the Singularity - DirectX 11 Benchmark - Extreme preset [980Ti+4790K] -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #14019 üzenetére
Az Antigua lapka csak azon van rajta, meg a 380X-en de ott több shaderrel. Az Antigua egyébként egy új Tonga stepping.
Az a kérdés, hogy miért merül fel egyáltalán a Kepler, amikor egy éve nem frissítették hozzá a shader fordítót. Nem rossz az architektúra, de ha nincsenek hozzá optimalizálások, akkor túl nagy lesz a regiszterallokáció, és ez baj egy regiszterszegény dizájnnál. Hiába lehetne hatékonyabb a shader fordítás rá, ha nem kapja meg az ehhez szükséges fordítóoptimalizálásokat. Ráadásul a shaderek is csak a Maxwellre vannak már kicserélve a játékokba. A Kepler ezeket a Maxwellre szabott shadereket futtatja. -
válasz
daveoff #13973 üzenetére
ja, csak az egyszeri olvasó annyit vesz észre belőle, hogy kijött a játékhoz a javítás, kijött a furyhoz a javított driver, és esett vele 20fps-t, szóval nemhogy a 60 nem lett meg, de még 1-2 hegesztés, és 30 sem lesz belőle fhdben.
nvidiánál szintén, a driver és játékjavítás után a majdnem 90 fpsből alig fog maradni 60 az oc-s 980ti-nek. -
válasz
daveoff #13885 üzenetére
Nvidia cuccokat is bekapcsolta?
Nekem csak azokat nem kapcsolta be asszem. PCSS meg HBAO+.Amugy kibohóckodtam magam ezzel a játékkal, de valahogy nem fogott meg... ha csak ennyiből áll hogy mész lelövöd az ellent, bekapcsolsz ezt az meg lootolsz akkor ez nagyon gyér játék. Hiába a terület nagysága... még jó hogy nem vettem meg előre... nem jött igazán be.
-
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #13879 üzenetére
A CPU tesztet ne pipáld be mert az nem a VGA-ra van kihegyezve hanem olyan beállításokat használ (valószínűleg kiiktatva/mérsékelve a GPU limitet), amivel a CPU-t próbálja maxon járatni.
"Simulate an infinitely powerful GPU to see how your CPU stacks up"
Amúgy neked mennyin megy a proci, hogy több a CPU framerate ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Nintendo 3DS és DS topic
- Synology NAS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Autós topik
- Call of Duty: Black Ops 7
- Milyen okostelefont vegyek?
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB, még 33 hónap garanciával
- MSI 3080 10G GAMING Z TRIO ( Fehérre festett)
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- ASUS Dual RTX 4070 SUPER EVO OC Edition 12GB - AQUA garancia 2027.12.19.
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 5060 Ti 16GB Zalman i3 NEO Enermax 650W
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged