Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanchomuzax

    aktív tag

    Ma leadtam egy rendelést az Amazonon, ki is fizettem, meg is érkezett, hogy fogadták, stb... minden szabályos. Vissza akartam lépni, megnézni, hogyan néz ki ott a rendelés státusza. Erre kéri a 2 lépcsős beléptetést. Mondom, semmi gond, az ott korábban megadott telefonszámom utolsó 2 számjegye is stimmelt, vártam az SMS-t. Nem volt SMS. Nem jött. Újrapróbálkoztam, nem enged be, nem kapok SMS-t. Jelszómódosítást indítottam, amit telefonon át nem lehet, mert nem jön meg az SMS. E-mailen át már ment a jelszómódosítás, de az utána következő első belépéskor kéri a két-lépcsőset, és nem jön SMS.

    Közben eszembe jutott, hogy a megadott 70-es számomat áthordoztam Vodától Digihez, és ez lehet a gond, oda nem tudnak küldeni SMS-t esetleg. Bár ezen a Google oldalán már túlléptek és ott működik.

    Sebaj, support oldal, de semmi lehetőség, csak felhívhatom Amerikát, hogy segítsenek. Annyira nem jó az angolom, hogy ezt a helyzetet elmagyarázzam.

    Tanácstalan vagyok, mit tegyek?

    A rendelés várhatóan meg fog érkezni, így max bukom az acc-om. De nehogy már nincsen megoldás online?!

Új hozzászólás Aktív témák