Hirdetés
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iOS alkalmazások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelekyle
őstag
-
ffodi
veterán
-
Reneolus
tag
válasz
kelekyle #8789 üzenetére
Köszi!
Megnéztem, az 5 karakter sehogy sem stimmel:
YV1RS65S242371252
YV1 Manufacturer Code
R Vehicle Type S60
S Doors S60
65 Engine Type B5244S2
S Emissions ?
2 Gearbox M56 manual gearbox
4 Model Year From 1980 2004
2 Factory Code Belgium, Ghent Plant VCG 22
37 Engine VIN D20
1252 ? ?Az utolsó 4, vagy az utolsó 6 karakterhez kell néznem?
-
lorcsi
veterán
válasz
BigBlackDog #8782 üzenetére
fb- n a volvo fun clubban van most egész sok v70 eladó
benzin, d5..meg egyebek is -
BigBlackDog
veterán
válasz
#03969024 #8790 üzenetére
Nem, nem.
Az az enyém és szerintem egy darabig meg is marad. Főleg, hogy tegnap meg is lett oldva néhány apróság Diósdon.
Viszont szülők fülében elültettem a bogarat, most nekik próbálok találni valami benzines kombi Volvert.
-
#03969024
törölt tag
válasz
BigBlackDog #8782 üzenetére
Máris cserés az S60?
-
Reneolus
tag
Köszi!
Találtam olyan szettet, ami tartalmazza a kinyomócsapágyat is. Csak azt írja, hogy kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez való. Én úgy tudom, hogy a 140 LE-s S60-ban nincs kettőstömegű... Vagy tévedek?
A másik kérdésem, hogy két fajta szett létezik és alvázszám alapján lehet beazonosítani, hogy az enyémbe melyik jó. Ezt írja: Vázszámig: 92351. Az utolsó 5 karaktert kell megnéznem az alvázszámomból? -
Reneolus
tag
Sziasztok,
Mi okozhatja azt, hogy váltáskor klattyanó hangot hangok a motor felől? Főleg, amikor hirtelen felengedem a kuplungot, de kinyomáskor is van ez a hang néha, de sokkal enyhébb. Motortartó bakok cserélve lettek, de ezek szerint nem ettől volt. Mi lehet, féltengely, kuplung, vagy valami más? A kuplung is néha megcsúszik, ha 3-masban megpadlózom.
Az autó egy 2003-mas S60, 140LE, benzin, 183e km.Köszi!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
BigBlackDog #8782 üzenetére
Ez ennyi idősen főként az előéletétől függ. Mennyire gyakran kapta a szervizeket, mennyire taposták hidegen, hűtötték vissza hajtás után stb... Egyébként jó konstrukció, nekem V70 T5 volt, 300e km felett járt már bőven mikor eladtam, és hibátlan volt gyári bontatlan blokk és turbó. Alapos átnézés, olaj, víz, turbó, füst stb... Amennyiben ki tudsz halászni egy jó állapotban lévőt, sokáig szolgálhat hibátlanul, ha megkapja a törődést ami jár neki. Nem félnék tőle, de nagyon átnézném az is biztos.
Illetve még mindig ez tartja a sebesség rekordot a családban, 245 km/h Németbe, tartósan. Még ment volna, de tele pakolva szerviz előtt nyúl voltam hozzá. Persze még a V8-al nem voltam a Germánoknál, majd idén megdöntjük
-
BigBlackDog
veterán
V70-ben/XC70-ben/XC90-ben lévő 2.5T bevállalható, vagy betegágy? Automatából csak a 6 sebességeseket nézegetem, összkerékhajtást kerülöm. Csak benzin fronton nem túl nagy a választék 2.4-es szívóból, így jött képbe a 2.5T.
-
Acheron
őstag
Hétvégén Budapesten lesz dolgom, néhány Volvo -t megnézek (meglátjuk, mennyi fér bele, nem emiatt megyek fel).
Megnézném a korábban linkelt T6 -ot, ami nagyon impozáns, bár kissé overkillnek érzem munkába járáshoz, napi 60 km -re.
A dízelekről ugyan jórészt letettem, ez érdekesnek tűnik, illetve ez sincs rossz áron, de ebből hiányozna a bőr. (valamiért nagyon szeretem a szép, ápolt bőrüléseket)
Korábban őt is nézegettem, de nagyon parázok a Powershift váltótól, nem dícsérik hosszú távon ezeket a duplakuplungos csodákat. Van még egy a motorja okán izgalmas példány, de amerikai mivolta miatt nem venném előre. Mennyibe kerülhet kicserélni egy ilyenen az óracsoportot európaira? -
haxxika
senior tag
Nekem van egyszer egy ilyen: https://oneplus.net/hu/dash-car-charger
Telefonommal kompatibilis, 1 óra alatt általában maxra tudom tölteni majdnem 0-ról. Nyilván ennek az ára elég borsos, azonban minőségileg nem láttam még jobbat nálaEzek mellett van egy ilyen is: [link]
Van beépített mikrofonja, nem csúszik ki, 2 USB-n tud tölteni (az egyiken kicsit kijebb kell mozgatni az USB-t), és nagyon jó minőségben játsza a zenét Bluetoothon keresztül. Nem akartam egyelőre Yatourt venni, de ez abszolút jó befektetés volt. -
FeRRaR1
őstag
válasz
aattys2005 #8777 üzenetére
Elvileg itt nem szabad hirdetni, viszont eléggé körbe van törve, nagyon sok minden elment rajta, ezt már senki nem fogja újjá építeni. Ez több mint TK. Egyedül azt tudom elképzelni hogy egy kereskedő megveszi, vissza durrantja, össze kókányolja és eladja, de az sem ezen az áron, illetve remélhetőleg nem történik meg, bár sajnos sok ilyen példáról tudok. Ennek vége, próbáld meg eladni egy Volvo bontónak, vagy kiárulni ha van hozzá időd / tudásod.
-
aattys2005
újonc
Üdv Mindenkinek!
Lehet nem jó helyre írok, de azért hátha...
Szóval van egy 2011-es , ráncfelvarráson átesett 1.6 D V50-esem, amit kb 3 hónapja sajnos a feleségem alatt rommá törtek.
Mostanra sikerül nagyjából a biztosítóval zöld ágra vergődni, így a roncs értékesíthető. Nos ezt szeretném valami olyan embernek eladni, aki többet lát benne mint roncs, tud is vele valamit kezdeni.https://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/v50/volvo_v50_1.6_d_drive_momentum_euro5-12337552
köszönettel!
-
lorcsi
veterán
válasz
molnarpeter #8774 üzenetére
úgy egyben van, h szét nem lehet szedni..jó lesz ez a másik autóban, ott nem ugrik szét
FeRRaR1 :
tényleg nem olcsó
de ezen is látszik, h minőségi..
próbálok valami kupont keríteni hozzá -
FeRRaR1
őstag
[link] Én ezt vettem tavaly, egyrészt tudja a QC-t másrészt a másik portja is nagyon gyors. Nem olcsó, de meg elégeltem a sz@rokat amiket évente nem egyszer kell cserélni, lassú, megbízhatatlan... Ebben biztos nem csak egy ellenállás van, ha nem elektronika, gyors, nagyon össze van rakva, stabil, úgy hogy azonnal vettem egy másodikat is a másik autóba.
-
lorcsi
veterán
ki miylen szivargyújtós töltöt használa az autóban?
nekem egy xqisit van..kb. noname, és állandóan kicsúszik a foglalatból, így meg nem tölt (nem egy gány minőség amúgy...semmi sorja..és masszív darab)
-
ffodi
veterán
válasz
BigBlackDog #8770 üzenetére
Rosszul tudod.
Dízel (2.4D) első gen. S60 esetén van euro3-as és euro4-es motorral szerelt verzió. Első esetben van a 130 lovas alap, és a 163 lovas D5, ezek ugye DPF nélkül (fekete motorburkolat), majd 2005 után jött a 126, 163 és 185 lovas verzió egytől egyig DPF-fel (szürke motorburkolat). Itt a 185-ös verzió a D5.
Mindez vonatkozik az ugyan ilyen motorral szerelt másik típusokra is, lásd V70.
-
aneda
senior tag
válasz
BigBlackDog #8768 üzenetére
2005-től jött a DPF, nem függ a teljesítménytől!
-
BigBlackDog
veterán
V70-nél milyen dízelmotorok mellé szereltek részecskeszűrőt? Az tiszta, hogy első generációs S60-nál csak a 185 lovas 2.4 D5 kapott DPF-et, a többi Euro 3-as volt DPF nélkül.
-
kelekyle
őstag
válasz
haxxika #8759 üzenetére
Majd ha megint itt lesz a vas, rádugjuk gépre.
Lehet, hogy nem fog dobni hibakódot de az olvasható paraméterekben pl. a kormányszög jeladót kitudjuk zárni vagy azonosítani tudjuk.
De szerintem lesz hibakód is és inkább a haldextől jön a hiba, amit töröltünk... majd kiderül!Szerintetek az mitől lehet, hogy az autó első indításnál (pl. reggel, meló után) néha nem indul be a szivató hanem fokozatosan leejti a fordulatszámot nulláig és lefullad (utána újra beindítom és magához tér tartja magasabban majd ejti fokozatosan a fordulatot), semmi hibakód de konstans csinálja.
/2.4 benzin S60/ -
FeRRaR1
őstag
5 izzó van első lámpánként, /régebbinél lehet hogy csak 4/ nézd meg hogy mind világít e, ha nem akkor lehet hogy a két helyzetjelző közül ment el az egyik, vagy mind kettő.
Tompított, refi, index, helyzetjelző(k), ha xenonos, utalhat kezdődő ballaszt vagy izzó hibára is.
-
Peti78
őstag
Tompitott izzo hibát ir ki a fedelzeti, de ég mind a kettő. Teendő?
-
Peti78
őstag
válasz
FeRRaR1 #8763 üzenetére
Nem tudom biztosan megmondani, hogy van-e köze a kormányzáshoz. Igaz, alapjáraton is kijelezte már, amikor a parkolóban álltam. tehát lehet, hogy van/nincs. Vagy de.
ABS vonal: pár napja kénytelen voltam megtapasztalni, hogy milyen ebben a kocsiban az ABS. Nem dobta ki a hibát. Volt, hogy pályás gyorsításkor 130-ról 180-ra dobta ki. Egyszer pedig erőteljesebb fékezésnél.
Kábelvonal: HA elfáradt volna mindig adná a hibát nem?
ABS szenzor nem volt tisztítva mióta nálam van. -
Peti78
őstag
válasz
haxxika #8757 üzenetére
Nekem is hülyül a DSTC. Állok a parkolóban, dübörög az alapjárat, feljön a piktogram, és a szöveges üzenet: DSTC szervíz szükséges. Haladok a pályán, ismét. Városban is. Tolatva is. Gyors restart után eltűnik. Vagy nem! De reggelre majdnem biztos nincs ott. Jade! Este nem volt, reggel indításkor kidobta. A computerben nincs nyoma. Már kezdek hozzászokni, eleinte idegesített. Most azzal játszok, hogy próbálok rendszert találni a jelenségben.
-
haxxika
senior tag
válasz
FeRRaR1 #8758 üzenetére
Köszönöm a választ. Radar van csak sajnos, kamera nincs benne. Megérdeklődtem közben édesanyámat, hogy tegnap hazafele úton mit produkált az autó. Ugyanúgy visszatért az AWD hiba is (és közben átfordult a 350.000 km
). Máshol kell keresni a hibát, mert a kettő egyszerre ütötte egymást. Csak sejtem, de lehet a jeladónál lesz vmi az összkerékhajtásnál, meg kéne tisztogatni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
haxxika #8757 üzenetére
Nekem az XC-nél volt ilyen, ott kormány szöget egy fény dióda alapján olvassa, és az elkoszolódhat az idővel. Olyankor a fedélzeti kiírja a hibát, mivel kormányszög nélkül nem tud mit számolni az elektronika. Ezt úgy is le ellenőrizheted, ha van tolató kamerád, az irány sávok nem, nem mindig, vagy nem jól mozognak. Akkor 100% hogy kormány szög, ha nincs kamera akkor csak valószínű.
Viszont még mindig furcsállom hogy ilyenek jönnek elő egy ennyit futott 2010-es autón.
Rivaul
Majd nullázd a váltó olaj számlálót.
-
haxxika
senior tag
S80 D5 2010 AWD
DSTC hibaüzi jön fel folyamatosan. Korábban ugye volt a szöghajtóműves probléma, azóta cseréltük, hibakódokat töröltük VIDA-ban. Összkerékhajtásra már nem dob fel gondot, azonban DSTC hibára folyamatosan. Lehetséges a kormányszög jeladó probléma? Máshol olvastam, hogy ez okozhatja.
Ha tudtok tippet adni, azt megköszönném. -
FeRRaR1
őstag
Nem írtam le a T6-ot, sőt. Annyit állítottam hogy a V8 jobb, egyszerűbb, szebb hangú, no meg vé nyóc
Amennyiben nem lenne V8 a kiszemelteknél, én is T6 vagy T5 irányba mennék.
S80 téren nekem a legújabb belső nagyon nem adja, próbáltam több típusba már, de ezt a műszerfalat rühellem a legjobban:
Ami nekem van az jobban tetszik, szép letisztult egyszerű: (nem saját kép)
Ami a legjobb az a kettő mixelése, 11-12-13 környékén ment ez, de nem is minden felszereltséghez:
vagyPersze itt is függő volt a kijelző, magasabb felszereltséghez nagyobbat adtak, élesebbet, alacsonyabbhoz csúnya műanyag kereteset.
Az igazi nekem az S80-ból egy utolsó éves 2010-es Executive lenne, frissebb első és hátsó rész, mixelt beltérrel. A mostanim külső / belső színösszeállításában. Majd ha látok egy hasonlót, akkor lehet becserélem / ráfizetek, egyszer ha ez lesz a legnagyobb gondom... Ugyan ez XC90 téren, annyira szeretjük hogy újra vennénk, utolsó éves 2010, Executive, barna belső, összes extra napfény tető. Viszont ebből most egy van fent, de nem teljesen olyanok amit akarnék, viszont közel vannak hozzá nagyon.
Abszolút nem vettem támadásnak, bár valóban kicsit félre értettük egymást. Két intelligens ember eszmét cserél eme virtuális PUB-ban
-
BBalu
csendes tag
válasz
FeRRaR1 #8750 üzenetére
Én ennyire akkor sem írnám le a T6-ot ha piros hó esne
. A Polestart meg pláne nem, nem egy garázs tuning cégről beszélünk. A motoron belül komolyan érdekel, h mik azok amik elromlanak egy 3.0 T6-ban főleg a kérdezett 2012-es modellnél. Ne a turbóról vagy a váltóról beszéljünk hanem magáról a motorról. Mindezek mellett egy turbófelújítás 150-200 körül meg tud állni. Persze, h senki sem ajánlja a kb azonos árkategóriába eső kisebb motoros T6-ot amikor a fogyasztása sem sokkal kevesebb és mindenki fél a turbótól plusz ott a V8 hangja, azonos évjáratnál egyértelműen a V8 a befutó, de mi van akkor ha valakinek úgy mint Acheron-nak az új belsővel és külsővel tetszik az S80? A T6-nál erősebbet úgysem talál. Egy olyanra is kíváncsi lennék hogy a panaszok mikre érkeznek, 2.8 és 2.9 gondolom egyértelműen kilőve mivel az első generáció, de a 3.0 közül is melyikre a 286 lovasra vagy a 305-re? Azok a számok is érdekelnének h mennyi V8-at és mennyi T6-ot gyártott a Volvo. Mindezek mellett én azt mondanám, hogy aki megveszi a V8-at annak elenyésző %-a fórumozik, beviszi a márkaszervizbe megcsinálják és meg sem hatja
Azért nehogy félreértsük egymást egyáltalán nem támadójellegű a hozzászólásom, sőt meg is szoktam fogadni a tanácsaidat, csak ez piszkálja kicsit a fantáziámat, hogy egy 12-től gyártott S80 belseje sokkal fiatalosabb szerintem mint az elődje, nekem is jobban tetszik, de akkor mit vegyek, dízelt vagy kisebb benzinest?
-
FeRRaR1
őstag
A hszek között írják hogy T6 Polestar S80 nincs, az csak egy chiptuningos T6. Tehát 286 lóerőről felpiszkálták 340+-ra és leveri a 315-ös gyári V8-at nem meglepő. A turbós mivolta miatt könnyebben húzható nyilván, de akkor gyárit a gyárival hasonlítsunk már. A motorra írtam, hogy biztosan kisebb szopó roller, a körítés az autóként változó, hogy hol mihez kell nyúlni. Rengeteget olvastam utána mikor a V8-at vettem, egy helyen sem ajánlották helyette a T6-ot. Sem Svéd, Amerikai vagy Angol fórumokon. Azonos évjáratokról beszélve, mondjuk első genesből egyébként sincs V8.
Azt alá írom hogy a régebbi váltókat tartósabbnak mondják, viszont a motort nem. Turbókör, kenési és Mitsubishi turbó hibákat lehet találni dögivel. Motorhibás V8-al még nem találkoztam, de T6-al rengeteggel.
Persze ha tudod hogyan kell bemelegíteni és vissza hűteni + időben vagy előbb cseréled a folyadékokat olajokat gondolom ezek nagy része elkerülhető user error féleség. De egy turbós motor akkor sem lesz szívó benzin megbízható. Bonyolultabb, összetettebb = több hibaforrás.
-
BBalu
csendes tag
válasz
tibor.sz #8740 üzenetére
Abban az autóban egyértelműen nem annyi km van mint amint az óra mutat... Olyan problémái voltak amik nekünk 250k fölött jöttek ki.. Én személyesen megnéztem anno, és amelyik alkatrészeket kicseréltek a tulajdonos elmondása szerint azok nekünk is megvoltak csak 2x annyi km után. A váltó nekünk sem az igazi most van 320k a V8-ban és amikor emelkedőn 6ból 3ba rakja nagyon szépet tud szólni
erre kaptunk egy 980e Ft-os felújítást.
Abban pedig egyáltalán nem értek egyet FeRRaR1-gyel h sokkal több probléma lenne a T6-tal. 2002-es 2.9 T6 mellett van a családban egy 2007-es V8 és többet költöttünk az utóbbira, mellesleg a T6 208e km után is vaj puhán vált mindig, úgy h még nem nyúltak a váltóhoz. Tény h szebb hangja van a V8-nak de azért annyira nem szar az a T6 sem, és mindkettőre úgyanúgy lehet költeni, mint minden autóra. Egyébként a T6 Polestar jobban megy, mint egy V8.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #8743 üzenetére
Szerintem igen, de nem emlékszem, mindenbe a gyári Volvo-t rendeltem ennyi maradt meg.
Acheron + Peti78
Az XC60 nem egy kategória az S80 / XC90 párossal. Mivel nekem mind a kettő van, így ki merem jelenteni, hogy az S80 jobb autó mint az XC90 egy tökéletes világban, mindentől elvonatkoztatva. Ezzel szemben a valóságban, egy magas fekete XC lökösön meg sem látszik ha párszor neki gurulnak a parkolóban. Még az S80-on igen. Ugyan akkor az S80 hasonló méretei mellet vagy 400 kilóval könnyebb, jobban megy, kevesebbet fogyaszt. XC90 extra két felhajtható ülés, magasabb jobban pakolható raktér, terep képesség... Nem lehet dönteni, ezért kell mind a kettő
Egyébként néztem a tegnapi Grand Tourt, és a közepes SUV-okról volt szó főként, meg a mai irányról amerre ez az egész tart. Régebben bírták a terepet is, de ma már elég az emberek többségének ha úgy néz ki, mint ha bírná közben meg leszerepel amint terepre tévednek vele. Egyet értek azzal hogy az S80 egy remekmű, elegáns, áramvonalas, és ami ma az, holnap is az lesz, viszont ami giccses divatos, az holnap már nem lesz az. Ugyan akkor az XC90 még mentes ezektől, az is nagyon jól sikerült és a facelift utáni forma nagyon időtálló, még ma is sokan rá kívánnak, pedig az eredetit 2002-ben mutatták be. Egyébként a kényelemben is az S80 a nyerő, igaz lentebbre kell huppanni, mind a kettő nagyon jó, de ha már bent ülsz az S80 picit jobb. Ezt a kilátás dolgot meg nem teljesen értem. Legalább is olyan még nem volt hogy nem láttam valamit az S80-ból, és azt kívántam bárcsak az XC-ben ülnék, mert egyébként azt a részét értem hogy magasról jobban körbe nézel, csak a valóságban nem tudom ez hol jelentkezik előnyként.
És hogy Clarkson idézettel zárjak, egy rendes 4x4 olyan mint a lakástűz biztosítás, ritkán van rá szükség, de akkor nagyon.
-
Acheron
őstag
Ízlésről, stílusról vitatkozni felesleges
Nem vagyunk egyformák - hála az égieknek.
(#8745) lorcsi: És én köszönöm is!Amellett, hogy én inkább a klasszikus szedánokat kedvelem, mostanában gyakrabban pislogok a SUV vonal felé is - nekem egyszerűen kezd kényelmesebb lenni a magas üléspozícióba való be- és kiszállás, + amit írtál, hogy magasabbról jobban áttekinthető a forgalom. De XC60 -ban is ültem már, valahogy nem fogott meg annyira, mint az S80 kortalan eleganciája.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
molnarpeter #8741 üzenetére
Nekem 40e körül volt olaj csere haldexben, hátsó difiben és váltóban. Majd elválik jobban bírja e
Egyébként ugye a váltó eleve alul méretezett, plusz a motor többet ad le mint amennyit gyárilag megadnak. 440NM helyett 480 körül ami méréseket néztem. Ha a D5 mellett meg tud dögleni, akkor pláne egy V8 mellett... Egyébként tényleg tökéletes kocsik lennének, de olyan nincs, valamit el kellett cseszni / alul méretezni
-
tibor.sz
tag
Azért az érdekes, hogy a tesztben szereplő autóban 112.000 km volt és már felújított váltó, míg a hirdetett pécsi autóban 151.000 km és már abban is felújított váltó.
Nem bírja a váltó a nagy nyomatékot? Vagy a futásteljesítmény nem frankó?
-
tibor.sz
tag
Volt a Totalcaron is egy S80 V8 teszt.
-
Acheron
őstag
válasz
FeRRaR1 #8733 üzenetére
Köszönöm! Igen, nem nagy a választék. Nézegettem már korábban ezt az egyet, sőt, az elmúlt évben többször is belefutottam. Elég rég árulják, szerintem több mint egy éve. Sokat segítene, ha jobb képek lennének róla (a belsejéről gyakorlatilag nincs értékelhető kép, így a valós felszereltség sem látszik). Sajnos Pécs kissé messze van Miskolctól ahhoz, hogy csak úgy átugorjak megnézni.
A hosszú állás miatt gyakorlatilag minden folyadékot és tömítést cserélni kell benne, ezt is bele kell kalkulálni az árba. Egyébként nagyon szép (a hangja meg fenomenális), és amennyivel olcsóbb, mint amennyiért nézegetek autókat, az bőven fedezné a többletfogyasztás költségeit jó pár évig.
Attól tartok a kora miatt komoly lenne a családi ellenállás ( alapvetően max 6 - 8 évesig nézünk használtat)
Nem tudom, előny -e vagy hátrány, hogy sofőrös autó volt korábban. -
FeRRaR1
őstag
válasz
Acheron #8732 üzenetére
Az előző generációs S80-ban rengeteg gond volt velük, nem tudom ezeket mennyire javítottak az újabb verziókban. Vegyél V8-at, szebb hang, kicsit nagyobb teljesítmény, szívó benzin úgy hogy motorikusan biztos nem lesz baja, meg az élmény megfizethetetlen
Igaz hogy csak egy van sajnos hahun, de az Pécs polgármesteréé volt korábban. [link]
-
Acheron
őstag
A 3.0 literes benzines T6 motorok az olvasottak alapján nem a legnépszerűbbek. Most nézegettem egy ilyet De egyáltalán nem ismerem ezt a motort 8korábban a 163 lovas D5 -öt hajtottam, de most benzinest keresek). Ebben azt évjáratban vállalható, vagy ez is betegágy?
-
haxxika
senior tag
válasz
FeRRaR1 #8730 üzenetére
Nálam az S60 379-nél jár, turbónál eddig csak a cső szakadt el ami az intercoolertől jön, na akkor fütyült egy ideig. De magának a turbónak eddig nem volt baja. Előző tulajnál jött ki a probléma, és nem nálunk.
Nekem a félbőr a kedvencem, középen a normális szövettel. Nem sülök meg nyáron, nem fázok fel télen, kényelem pedig ugyanúgy megvan. A vajbőr még elég jó állapotban van, a sofőr oldalán nemrég szakadt ki az ülés széle, egyszer elküldöm majd felújítani, de akkor már meg kéne nézni a fűtőlapot is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
haxxika #8727 üzenetére
Annak a kormánynak semmi köze a bőr minőségéhez, vannak 5-600 ezret futottak újszerű kormánnyal. Vagy többet ment, vagy a tulaj sara, esetleg mindkettő. Nem mindegyik Volvo bőr rossz, pl az Executive XC90 kifejezetten minőségi. Szinte mindegyik modellnél lehet normálisat találni, de ápolni kell. Ami inkább szégyen, hogy az alacsonyabb felszereltségűek kb gyenge műbőrrel vannak bevonva a legtöbb típusnál, na azok amik úgy tudnak öregedni, hogy förtelmesen néznek ki. Illetve főleg ezek alapozták meg a Volvo bőr "hírnevét". A családunkban jelenleg 4 10 év körüli Volvo van, mindben újszerű az összes bőr.
160K-s turbó az elég meredek, ilyen korán még nem szokott bajuk lenni, nekünk volt egy 540K-s eredeti bontatlan S80 D5. Illetve egy eladásra vett, ami 480K-nál választott új pápát.
-
haxxika
senior tag
válasz
molnarpeter #8728 üzenetére
Szöghajtómű csere nemrég, bontott darab jött angolból, a régit meg elküldtük felújítani lengyelbe.
Szerintem nem a hosszbordás lesz, hidegben van csak ez a hang, és akkor ha kátyús, egyenetlen az út. Jobb elől jön, Gyömrői úton folyamatosan tart a hang....
-
haxxika
senior tag
válasz
Szabó0922 #8724 üzenetére
Ilyenünk van, csak 2009-es modell, annyi különbséggel, hogy AWD modell. Ami probléma volt, és nem összkereket érint:
- önindító felújítás
- 160k km körül turbó rendberakás (még az előző tulajnál)
- valami cincog egy jó ideje jobb elől (már az én S60-amon is)
Évente belemegy 40 ezer gond nélkül, dpf-el nincs gond mert sokat pályázunk/országutazunk. Váltóra kell vigyázni, hogy mindig kapjon új olajat 40-50 ezrenként ha automata. Egyébként külsőleg, belsőleg egybe van.Azon a hirdetésen a kormány nem gyengén van elkopva, tudom hogy egy ideje már nem az igazi a volvo bőr, de ez picit furcsa.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Szabó0922 #8724 üzenetére
Szia, itt olvasgassál picit, és ha van konkrét kérdésed még szívesen válaszolunk, nekem volt D5 S80, ugyan az a motor igazából, egyedül a szívócső hossz állítóval volt gondom, de ez típus hiba, sokan fixálják is.
Amit a konkrét hirdetéssel szemben mondanék, hogy elég gyanús az egész, már csak a beltér állapota és a kokány felnik miatt meg sem nézném. Ez itt félmilliót futott, mégis ezerszer jobban néz ki. Ez is milliószor jobb vételnek tűnik a hirdetés alapján, sokkal jobban felszerelt.
Ennek ellenére mindegyiket érdemes alaposan átnézni, de ez minden használt autóra igaz, úgy tudsz a legtöbbet spórolni.
-
Szabó0922
tag
Sziasztok
Segitségeteket kérném
Szüleim szeretnének egy volvo s80 2.4 D venni
Érdekelne hogy van-e
-Tipus hibája
-mi a fontos amit vásárláskor megnézünk?
ezt nézték
Szerintetek megéri?
előre is köszönöm a választ -
FeRRaR1
őstag
Korrekt összefoglaló, a 7,3 gyorsulást benézte mondjuk, mert 6,9 a gyári adat, illetve tudnak jobbat is kicsivel. Ami vissza fogja az a váltó lassúsága, ott elmegy kb 1 másodperc a levesbe.
Az élmény amit ad az tényleg leírhatatlan, terepen, aszfalton, gyorsan vagy lassan, 1 vagy 7 személy... Ennyire sok oldalú kocsi nincs még egy a világon.
-
lorcsi
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
spawn21 #8719 üzenetére
Amikkel találkoztam, az a láblengetős csomi nyitás miatti szervizlátogatás pluszban, volt az említett kopó kulcs, és régebbi fajta motoron EGR hiba városi használat miatt. Skyactiv motorok is újak, de 10-15 évre nem terveznék korrózió miatt, ezen a téren a svédek régen elhúztak. Magamnak a D4-et választanám, főleg így hosszú távon, olcsóbb is, kisebb fogyasztással is lehet spórolni vele, kockázat minimálisan több a benzineshez mérten (kivéve, ha adó vagy egyéb okból kell a benzin). Viszont az XC40 inkább kompakt SUV, a CX-5 pedig egy kategóriával nagyobb.
-
spawn21
veterán
válasz
molnarpeter #8718 üzenetére
Zavarna, ha lenne vele ilyesmi gond.
De valóban igaz, hogy prémium autó. Ezzel most hosszú táv lenne, mérete miatt is. Nem nagy és nem is kicsi. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
spawn21 #8717 üzenetére
Attól függ, milyen időtartamra terveztek vele. Volvo motorja új, nincs vele olyan sok tapasztalat. Mazda rozsda miatt lehet problémás hosszú távon. Nyilván attól függően, hogy milyen távokat fut, a dízellel eddig nagy gondok nincsenek. Szvsz a Volvo prémiumabb, kérdés, hogy nem gond-e ha néha gariban kell rajta csináltatni valamit. Az XC a cross country-ból ered
-
spawn21
veterán
válasz
molnarpeter #8716 üzenetére
Ezt komolyan mindig kavarom
Macska cx5 volt még pariban ár-értêk aránya miatt, mrg a skyactive motor miatt.Van itthon hybridünk (chr) , én vagyok benzin párti
-
spawn21
veterán
Szevasztok!
Lenne egy nagy dilemmám. (Bárcsak mindenkinek ez lenne a legnagyobb gondja).
Jelenleg Honda civicet használok (2016-os) viszont most párom jóvoltából hozzá tudnék jutni egy cx40-hez. Totál más kategória, de azt tudom hogy a Honda nagyon megbízható márka. Nem tudom milyenek a mostani Volvok. Gyönyörű autó , elég erős is. Vezettem dízel motorral (a benzinest szeretném), nem rossz.Vajon megbízhatóak az új modellek?
Üdv
-
person
senior tag
válasz
tibor.sz #8696 üzenetére
anno rengeteg váltóssal beszéltem (vagy csak próbáltam) annak is örülhetsz, hogy válaszoltak, nagy Úr mindegyik, sőt jó néhány már csak hobbiból csinálja... szinte már szívességet tesz
néha az volt az érzésem, hogy kicsit orvos kicsit favágó keveréke.
Ha meg pont nincs 700 ezer a zsebedbe, akkor ne is rabold az idejét.. ha van akkor sem kérdezhetsz.Tisztelet a kivételnek !
(orvosnak, favágónak szintén)
(#8703) Rivaul Őőő, ez nem felújítós történet lesz?
Vagy nem a turbó engedi?
-
lorcsi
veterán
-
lorcsi
veterán
2011 utáni pendrájvot fogadni tudó gépeknél, milyen tapasztalatok vannak az mp3 lejátszással?
most yt-ről szedtem le és online alakítottam át, de úgy kifagyott a rendszer
a simával semmi gondja(nem általam átlalakítottal) -
tibor.sz
tag
válasz
tibor.sz #8706 üzenetére
És mellesleg a gyári olajból is van többféle cikkszám alatt is. Így pl. a videón szereplőnek más a cikkszáma, mint annak, amit a márkaszerviz nekem megadott a váltó olajcseréjére kért árajánlaton. Mind a kettő gyári Volvo automata váltó olaj, de más-más cikkszámon. Persze lehet, hogy a belbecs ugyanaz, de akkor meg mit variálnak?
-
tibor.sz
tag
válasz
tibor.sz #8704 üzenetére
Folytatnám:
Továbbá találtam a youtube-on egy videot, amiben egy XC70-es váltójában cserélnek olajat. Ez is hasznos lehet. Eszerint valóban 12 liter olaj kell, de itt gyakorlatilag mindig csak 4 litert töltenek bele, járatják a váltót (gondolom ez az átmosás) és aztán le is engedik. Csak az utolsó 4 liter olaj marad benne.
-
tibor.sz
tag
Az árat én sem sokallom, de jó lenne tudni, hogy ezért mit csinálnak.
Valamilyen fórumban találtam az automataváltó olajcseréjével kapcsolatosan egy baromi részletes és hasznos összefoglalót, nekem abszolút kompetensnek is tűnik. Belinkelem ide, szerintem más is hasznát veheti. Eszerint egyébként a gyári Volvo olaj nem más , mint a Mobil ATF 3309, bár ezt azért nem írja tutira.
-
Rivaul
addikt
Más téma. Már egy éve is kis olajlecsapódás volt a motorvédő lemezen alul. Akkor nem találtam, olajfogyás minimális, szóval töltögettem utána hogy 15 évesen valahol enged a tömítés, ez előfordul. Mostanában hidegen hallom hogy hangosabb a turbóm, nem vészes de hallom hogy fütyül egy kicsit. melegen abbahagyja. most hogy jó idő van belenéztem jobban és meg van honnan az olaj. Ilyenkor mi van?A csövet kézzel nem tudom mozgatni amennyire hozzáférek. Jöv héten szétbontom az autót akkor szét tudom szedni jobban. Mire számítsak?
-
FeRRaR1
őstag
Én nem kockáztatnám meg váltó téren akkor sem. Fater járt úgy egyszer hogy olajat cseréltek E Merci váltójában, és teljesen rossz lett, rosszabbul váltott, nagyon furán viselkedett, mert nem gyárit tettek bele, hiába egyezett a specifikáció, szóval vehetett bele egy gyárit is, azzal meg tökéletes lett. Egy váltó nagyon más mint a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 7500 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- iKing.Hu - Apple Macbook Pro 13 Touchbar M2 -2022 - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest