Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BBalu

    tag

    válasz FeRRaR1 #8750 üzenetére

    Én ennyire akkor sem írnám le a T6-ot ha piros hó esne :) . A Polestart meg pláne nem, nem egy garázs tuning cégről beszélünk. A motoron belül komolyan érdekel, h mik azok amik elromlanak egy 3.0 T6-ban főleg a kérdezett 2012-es modellnél. Ne a turbóról vagy a váltóról beszéljünk hanem magáról a motorról. Mindezek mellett egy turbófelújítás 150-200 körül meg tud állni. Persze, h senki sem ajánlja a kb azonos árkategóriába eső kisebb motoros T6-ot amikor a fogyasztása sem sokkal kevesebb és mindenki fél a turbótól plusz ott a V8 hangja, azonos évjáratnál egyértelműen a V8 a befutó, de mi van akkor ha valakinek úgy mint Acheron-nak az új belsővel és külsővel tetszik az S80? A T6-nál erősebbet úgysem talál. Egy olyanra is kíváncsi lennék hogy a panaszok mikre érkeznek, 2.8 és 2.9 gondolom egyértelműen kilőve mivel az első generáció, de a 3.0 közül is melyikre a 286 lovasra vagy a 305-re? Azok a számok is érdekelnének h mennyi V8-at és mennyi T6-ot gyártott a Volvo. Mindezek mellett én azt mondanám, hogy aki megveszi a V8-at annak elenyésző %-a fórumozik, beviszi a márkaszervizbe megcsinálják és meg sem hatja :R

    Azért nehogy félreértsük egymást egyáltalán nem támadójellegű a hozzászólásom, sőt meg is szoktam fogadni a tanácsaidat, csak ez piszkálja kicsit a fantáziámat, hogy egy 12-től gyártott S80 belseje sokkal fiatalosabb szerintem mint az elődje, nekem is jobban tetszik, de akkor mit vegyek, dízelt vagy kisebb benzinest?

Új hozzászólás Aktív témák