- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Prohardver app (nem hivatalos)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dave™
nagyúr
-
I_Am
veterán
válasz
Integra #1057 üzenetére
Én meg rx7-et. Valahogy mindig a szivem csücske marad. Olyan szépen meg lehet épiteni. (nekem az optika is fontos) Nem mondom, hogy az s2000-et nem lehet atommá optikázni és hogy rossz autó, de valahogy az rx7 közelebb áll hozzám.(tiszta való világ duma
) Amugy ha pl nyernék a lottón akkor tuti egy széthúzott Skyline figyelne be egyből.
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
válasz
Integra #1037 üzenetére
Én amikor először láttam a képeket elvoltam szálva,de jól néz ki. Amikor megláttam élőben viszont csalódtam benne, szépnek szép de abból a szögből ahogy a TV-ben mutatták egészen jól nézett ki(előlről az autó elejánek a sarkát és egy kicsit alulról) na ebből a szögből.
[Szerkesztve] -
Superman
nagyúr
Aha, akkor bocsesz: FTL= Find The Limit (www.findthelimit.com). Ez egy hotlap oldal, ahol az F1 Challenge -vel és a rá épülő modokkal (ETCC, prototype-C, Sports Car Challenge) elért legjobb köridőket lehet feltölteni.
Lehet, hogy bitorolja, de külföldi a pali....Pedig már setupokat akartam kérni tőled, na mind1, nem te vagy az. Bocs.
[Szerkesztve] -
I_Am
veterán
Jobb oldalt kereső, kulcsszó beír (jelen esetben 'arckép') és voala.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
Én is egyet értek hogy ilyen autók nem valók egy ilyen játékban de hát itt Európában szinte mindenki ezeket az autókat szeretin, de főleg a német nagy dögöket. Más itt a tuningról alkotott vélemény. A németek inkább felfúrják vagy egy nagyobb motort tesznek a kocsiba meg jó nagy felnit. A japánokra meg talán pont az ellenkező igaz?
-
Superman
nagyúr
Nem mondanám a Logitech-et minőségi darabnak. A Wingman, a piros-fekete éppen elmegy, bár elég borzalmas műanyag külseje van, de a fekete-sárga, az FFb nélküli, ami talán most a legolcsóbb, szégyen a kormányokra nézve. Pontatlan, soka baj vele, a pedáljai elcsúsznak még szőnyegen is. A MOMO más, de ott meg olyat kell kifogni, aminek a pedálja nem mondja fel pár hónao alatt a szolgálatot.
-
óóó Zsanett!
tag
Szevasztok én csak ennyit mondok, aki valóban ''real'' autózásra vágyik, az nézze meg inkább a
www.simbin.com-ot. A demo-t már egy ideje próbálgatom...szerintem az edigi legjobb... Nem is
fényezném tovább a dolgot, járjatok utána.
Ui.: Jó idôt csak bemelegedett gumikkal lehet futni - persze ha egyáltalán sikerül pályán maradni -
Tifusz
tag
Integra!
Köszi a segítséget, megpislantom, hogy mükszik...
Egyébként nem csoda, idegbajt kaptál az NFSU miatt, én nem jutottam el a 88. pályáig, már jóval előtte formatáltam a vincsesztert mérgemben...
Kíváncsi leszek, mi lesz a véleményed az internetes versennyel kapcsolatban...
Jó lenne, ha megosztanád a tapasztalataidat... -
Dreamcaster
senior tag
Azokra a ''divatos kocsikra kiváncsi leszek.
Ha már szóbakerült, akkor még lehet szavazni a szépségversenyen, jövő hét vasárnapig pedig jelentkezni a következőre.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Tifusz
tag
Integra!
Köszi az infót, csak sajnos az általad említett progit nem ismerem...
Mi ez a DC++? Milyen progiról van szó?
Amit eddig le tudtam szedni filmet, az nem sok volt s az a baj, hogy a honlapokon található linkek gyakran a semmibe mutatnak...
Bár feltételezemm ezzel semmi újat nem mondtam...
Gondolom elég idegesítő lehetett 1 filmet 1 hónapig töltögetni...)
-
Tifusz
tag
-
Dreamcaster
senior tag
-
ByB
addikt
No comment! Azt én is tapasztaltam, hogy a balance az igen sokat számít, na de ennyit? Behalás mit művelt azzal az MR2-sel, mind átépítés, mind vezetés terén...
Na az Underground 2 stábja megnézhetne pár ilyen videot, hátha okosabbak lennének... Képzeljetek el egy real-simulator-nak a második részt, én behalnék tőle... (Jó lehet egy arcade variáció is...) Asszem csak az utóbbi fog megvalósulni! -
ByB
addikt
Köszönöm!!! ATOM!!! Ezek a japcsik, félelmetes mit művelnek a gyári verdákkal is: gáz+fék pedál kezelés lazán egyszerre, váltás gázelvétel nélkül, csak néztem... (Azért kiváncsi lennék, hogy azonos kvalitású versenyzőkkel mi lett volna az eredmény...)
- Honda S2000 persze, hogy nyert...
- Nissan/Infinity, hogy második lett az szentem csoda...
- Subaru WRX, bealázták, de rakjanak alájuk kis murvát és jöhet a következő
menet, nem igazán pályaautó (futómű ültetés kéne)
- Mazda RX8, tényleg a fékjei miatt bukta el, az érződött, de érdekes, mert a Subaru gyári (Brembo) fékjei még rosszabban bírják a pályaautózást, szóval itt-ott lehet egy kis tuning...
Video pedig tényleg zsír!!! THX
ui.: Bükkbe próbáltuk ki a 325 lovas WRX-sti-t, a rózsaszín matricást és mire visszaértünk a völgybe a kerékjárat elemei eldeformálódtak a melegtől és a felnit is maradandó károsodás érte... -
ByB
addikt
Én se azt mondom, hogy Mazda fékje überalles, de messze van a takony jelzőtől! (Brnói teszten, csak az a korcs Clio V6 tudta megelőzni, mármint fékteljesítményben!) Hamár ízlés kérdése, akkor én feltöltő párti vagyok, egy ikerturbós Supra, vagy egy szimpla turbós Subaru WRX-sti...
ui.: De tény, hogy japcsik nyomják mostanság legeszeveszettebben. Nem véletlen, hogy sorjába jön ki minden új Japán verdához a nitro-kit... Alaplóerő, fix 280, NOS-sal meg csillagos ég... (JUN - Supra 1300 paci...)
-
ByB
addikt
''a Z az S2000 mellett a másik kompakt sportgép'' - ezt a két autót abszolút nem egy kategóriába...
''a mazdában pár fékezés után egyszerűen egy takony lesz'' - nana! Bútor Robi mellett nem volt ilyen érzésem és neki se...
''mindhármat vezettem élesben, hungaroringen'' - gondolom Z-t nem a bemutatón vezetted, mert ott mindenkit megkértek, hogy senki se próbálkozzon élesben...
A három autó, három teljesen különböző kategória. RX8 utcai éjszakai mulatós sportautó, nem rossz, de ez a Wankel motor nem tudott meggyőzni, iszonyat nyomatékszegény, megültetett Vectra GTS 3.2 rendesen elnásángolta...
S2000 no comment! Szintén nyomatékhiánnyal küzd, de ezt szépen álcázza az igen elnyújtott fordulatszám skálával. Über autó, már kezdi peddzegetni a Speedster feelingjét...
Z pedig teljesen más kategória! V6-s motor, kellemes összhatás, de nekem hiányzott belőle a közvetlenség. Pontos volt, csak olyan érzése van az embernek, mintha lenne vmi az vezető meg az út között...
Simply Supra -
I_Am
veterán
Keresem csak akkor nem találom amikor kéne.
Az új chryslert láttátok már? Az már 12 hengeres quad turbo motoros. (Bővebben: link)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen autót vegyek?
- Medence topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest