- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
válasz littlemole #1199 üzenetére
"Én max 2-3 Arty-t raknék be egy csatába. Ennyi még szépen tud támogatni,és jut is marad is sebzés mindenkinek."
Egyetértek, mondjuk 3 tényleg elég lenne.
-
AlexWolf
senior tag
válasz littlemole #1199 üzenetére
Én az ilyen trollplatoonokat egyből még a csata elején jelentem, akár az én csapatomban vannak, akár az ellenségében.
Ha velem vannak, akkor előfordult már, hogy a kis tanknak "véletlenül" nekimentem a sajátommal, hogy elpukkanjon.
Nem értem az ilyen gyökereket.[ Szerkesztve ]
AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Imilenni
addikt
válasz littlemole #3319 üzenetére
Egy bizonyos szorzó van erre..De SOHA nem kapsz annyi "kárpótlást" mint amennyibe a javítás fájt.
Többet kell fizetned ha meglövöd a "zöldeket" mint hogy ők lőnek téged..és kárpótlást kapsz.
(Nem igazán érthető a megfogalmazás..de most erre telik)
Ha prém tankot lősz meg(csapattársat) kevesebbet kell fizetned mert olcsóbb a javításanyunyu Ez nekem is feltűnt!..A Tiger II és JagdTiger látta a kárát.
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
Moleman
addikt
válasz littlemole #3319 üzenetére
A szorzót most nem találom, de ha jól emlékszem, a javítás négyszeresét vonja le tőled, és a felét adja oda a sértettnek (nem a négyszeres felét, hanem a javítás felét).
-
nyunyu
félisten
válasz littlemole #3319 üzenetére
A kompenzáció hogy működik?
Elkoveto a javitasi koltseg negyszereset fizeti, elszenvedo meg a felet kapja.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
jano_77
nagyúr
válasz littlemole #3670 üzenetére
Az MM megoldásán, javításán tényleg dolgozhatnának, mert BOTRÁNYOS!!!
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Fel
addikt
válasz littlemole #3849 üzenetére
Az XVM vagy ha külön minimap modot használsz, akkor az lesz a ludas. XVM-ből a 3.5.0 pre1 verzióban működött ez így, a későbbiekben már kiszedték. Frissítsd.
-
Jakuu
őstag
válasz littlemole #3849 üzenetére
Hasznalj kulso map modot. A locastans enh. HD minimap Gen 2 (8.5e) mapot ajanlom, mert ott editalni lehet a config fajljaban (Mmap.xml) sok mindent, mint a billenyuzet megadasat is a zoomra.
<keycode>20</keycode><!-- keycode to toggle the map. any other code disables-->
Es meg egyebeket, mint a tankok neveinek betumeretet,map zoom merteket stb.
Raadasul mar olyat is tud, hogy az ellenseges tankok legutolso spotolt helyzetet is feltunteti a mapon.[ Szerkesztve ]
-
Dobi 562
addikt
válasz littlemole #3870 üzenetére
Jah, elkapott a gépszíj. Meg egészen addig nem csináltak semmit, míg meg nem ritkult ott az ellen, ne kopjon már a festés a tankjukról. Ha kicsit szerencsésebb vagyok és nem kapkodok, akkor meg lett volna a 6K dmg.
-
atis123
tag
válasz littlemole #4373 üzenetére
Én szakszoznék. No persze nem 17-ig. VK36.01H megfelel?
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
atis123
tag
válasz littlemole #4382 üzenetére
Akkor írj üzit, atis123Juve.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
#35692544
törölt tag
válasz littlemole #4725 üzenetére
nem mindenért okolom az artit csak amiről tehetnek
de az túlzás ha 8-as tankal vagyok bent egy csatában legalul és 5db 7-8 arty ücsörög az ellennél
vagy 3-4 tankkal azt a su26 meg a grillék lövöldöznekvalahogy korlátoznám a számukat meg hogy milyen csatákba tegye be őket napközben amikor 100-150k játékos van fent
-
AlexWolf
senior tag
válasz littlemole #4736 üzenetére
Mondjuk én annyira nem értem mi a jó az artyban. Én nem szeretek velük játszani pedig van Obj 212-m is meg pár 5-ös is.
Szerintem tök unalmas velük a játék. inkább megyek előre egy tankkal mint kuksoljak hátul egy artyval.
De nem vitatom a létjogosultságukat. Manapság inkább az zavar, amikor néha nincs 1 darab arty sem, és olyan a felállás, az egyik oldalon med/heavy a másik oldalon meg med/scout csapat van. Na ilyenkor az utóbbi biztos veszít. És nem egyszer volt ilyen csatám.AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Patrick76496
őstag
válasz littlemole #4860 üzenetére
Én is köszönöm, ha leszel, akkor ma is benne vagyok. Nagy valószínűséggel Hallak is jön, jó lesz megint 3 Type-pal menni. A hasonló tankok is adottak. Bár a T10-et még mindig nem értem miért nem megy, valahogy T8 felett nem tudok jó kört menni. Max maradunk ott. Ilyen szakaszozásokkal sikerült feltolni T59-el 1600 felé az átlagsebzést, cél az 1800.
(#4848) Habib[HUN]: Penny?
[ Szerkesztve ]
"I have a few jokes about unemployed people but none of them seem to work.."
-
atis123
tag
válasz littlemole #4860 üzenetére
Szombaton már nem írtál vissza. Mi a WoT nicked? Szívesen szakaszoznék én is veled/veletek.
"Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó!"
-
jano_77
nagyúr
válasz littlemole #5623 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ.
Azt hiszem - segítséggel - írok majd a WG-nek, hogy nézzék már meg, hogy ugyan miért is kaptam be a lövést és miért is jelentgetett fel az idiótája, aki a WN6 értékétől nem látott tovább, mert el van szállva magától és azt hiszi, hogy Neki mindent lehet!Köszi még1x...majd ha lesz fejlemény, beszámolok róla.
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
krisss93
aktív tag
válasz littlemole #7645 üzenetére
A szerver indulása előtt vagy utána vetted az M12-őt?
-
vhw
addikt
válasz littlemole #7647 üzenetére
A teszten mindig pár héttel korábbi állapota van meg a profilodnak.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Zeratul
addikt
válasz littlemole #7645 üzenetére
A teszt szerver egy bizonyos dátum állapotát veszi a garázsodban, valószinüleg utána vetted a M12-t. O261-t szerencsére nem nagyon kúrták el, a GW-TypeE is használható maradt.
-
nyunyu
félisten
válasz littlemole #12348 üzenetére
Markers bekezdes, enemy/alive kornyeke van elszurva.
// Enemy
"enemy": {
// Enemy - alive
"alive": {
// Enemy - alive - normal mode (without 'Alt')
"normal": {
"vehicleIcon": { // "Type of vehicle" icon (HT / MT / LT / TD / Arty)
"visible": true, // false - Disable
"showSpeaker": false, // true - Show speaker even if visible=false
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -16, // Position on the Y axis
"alpha": 100, // Opacity
"color": null, // Color (currently not in use)
"maxScale": 100, // Maximum scale (default is 100)
"scaleX": 0, // Offset along the X axis (?)
"scaleY": 16, // Offset along the Y axis (?)
"shadow": { // Shadow options
"alpha": 100, // Opacity
"color": "0x000000", // Color
"angle": 45, // Offset angle
"distance": 0, // Offset distance
"size": 6, // Size
"strength": 200 // Intensity
}
},
"healthBar": { // Health indicator
"visible": true, // false - Disable
"x": -41, // Position on the X axis
"y": -33, // Position on the Y axis
"alpha": 100, // Opacity (dynamic transparency allowed, see readme-en.txt)
"color": null, // Primary color (dynamic colors allowed, see readme-en.txt)
"lcolor": null, // Optional color (for the gradient)
"width": 80, // Width of health bar
"height": 12, // Height of health bar
"border": { // Options for substrate and border
"alpha": 30, // Opacity
"color": "0x000000", // Color
"size": 1 // Border size
},
"fill": { // Options for remaining health
"alpha": 30 // Opacity
}, //
"damage": { // Options for animation of health loss
"alpha": 80, // Opacity
"color": null, // Color
"fade": 1 // Fade time in seconds
}
},
"damageText": { // Floating damage values
"visible": true, // false - Disable
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -67, // Position on the Y axis
"alpha": 100, // Opacity (dynamic transparency allowed, see readme-en.txt)
"color": null, // Color (dynamic colors allowed, see readme-en.txt)
"font": { // Font options
"name": "$PartnerCondensed", // Font name
"size": 18, // Font size
"align": "center", // Text alignment (left, center, right)
"bold": false, // Normal (false) or bold (true)
"italic": false // Normal (false) or italic (true)
},
"shadow": { // Shadow options
"alpha": 100, // Opacity
"color": "0x000000", // Color
"angle": 45, // Offset angle
"distance": 0, // Offset distance
"size": 6, // Size
"strength": 200 // Intensity
},
"speed": 2, // Rising speed of displayed damage (float up speed)
"maxRange": 40, // Maximimum distance of target for which damage rises
"damageMessage": "{{dmg}}", // Text for normal damage (see description of macros in the readme-en.txt)
"blowupMessage": "Blow-up!" // Text for ammo rack explosion (see description of macros in the readme-en.txt)
},
"contourIcon": { // Vehicle icon
"visible": false, // false - Disable
"x": 6, // Position on the X axis
"y": -65, // Position on the Y axis
"alpha": 100, // Opacity (dynamic transparency allowed, see readme-en.txt)
"color": null, // Color (dynamic colors allowed, see readme-en.txt)
"amount": 0 // Color intensity from 0 to 100. The default is 0 (off).
},
"clanIcon": { // Player/clan icon
"visible": false, // false - Disable
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -67, // Position on the Y axis
"w": 16, // Width
"h": 16, // Height
"alpha": 100 // Opacity (dynamic transparency allowed, see readme-en.txt)
},
"levelIcon": { // Vehicle tier
"visible": false, // false - Disable
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -21, // Position on the Y axis
"alpha": 100 // Opacity
},
"actionMarker": { // Markers "Help!" and "Attack!"
"visible": true, // false - Disable
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -67, // Position on the Y axis
"alpha": 100 // Opacity
},
// Block of text fields
"textFields": [
// Text field with the name of the tank
{
"visible": true, // false - Disable
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -36, // Position on the Y axis
"alpha": 100, // Opacity (dynamic transparency allowed, see readme-en.txt)
"color": null, // Color (dynamic colors allowed, see readme-en.txt)
"font": { // Font options
"name": "$FieldFont", // Font name
"size": 13, // Font size
"align": "center", // Text alignment (left, center, right)
"bold": false, // Normal (false) or bold (true)
"italic": false // Normal (false) or italic (true)
},
"shadow": { // Shadow options
"alpha": 100, // Opacity
"color": "0x000000", // Color
"angle": 45, // Offset angle
"distance": 0, // Offset distance
"size": 6, // Size
"strength": 200 // Intensity
},
"format": "{{vehicle}}{{turret}} <font color='{{c:rating}}'>{{rating}}</font> <font color='{{c:wn}}'>{{wn}}</font>" // Text format (see description of macros in the readme-en.txt)
},
// Text field with the remaining / maximum health
{
"visible": true, // false - Disable
"x": 0, // Position on the X axis
"y": -20, // Position on the Y axis
"alpha": 100, // Opacity (dynamic transparency allowed, see readme-en.txt)
"color": "0xFFFFFF", // Color (dynamic colors allowed, see readme-en.txt)
"font": { // Font options
"name": "$FieldFont", // Font name
"size": 11, // Font size
"align": "center", // Text alignment (left, center, right)
"bold": true, // Normal (false) or bold (true)
"italic": false // Normal (false) or italic (true)
},
"shadow": { // Shadow options
"alpha": 100, // Opacity
"color": "0x000000", // Color
"angle": 45, // Offset angle
"distance": 0, // Offset distance
"size": 4, // Size
"strength": 100 // Intensity
},
"format": "{{hp}} / {{hp-max}}" // Text format (see description of macros in the readme-en.txt)
}
]
},Valoszinuleg valamelyik mezo szinezese nem null-ra van allitva nalad.
Null eseten a colors/system bekezdesben beallithato enemy_alive szinnel irja ki oket. (amilyen a tank korvonala, minimap ikonja...)[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz littlemole #12358 üzenetére
Elvileg az online editorral is lehet allitgatni:
De en meg regivagasu informatikus vagyok, jobban szeretem, ha latom a kodot.
Mondjuk hajamra kenhettem a notepadot, amikor egy UNIX ala irt C kodot kellett tovabbfejlesztenem.
Szerencsere a Visual Studio nemi rugdosas utan hajlando volt leforditani, igy Win alatt nagysagrendekkel egyszerubb debugolni.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Djuree
félisten
válasz littlemole #16296 üzenetére
röpke 4 óra? bár játszhatnék én is annyit, de akkor bnőm asszem feldugná a seggembe a monitort.
de jövő héten belecsapok, hazamegy szülőkhöz.
mondjuk a napi 50k nekem felejtős, annyit nem vagyok képes játszani, napi max 15-20k ami megy.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Fel
addikt
válasz littlemole #16296 üzenetére
Az is működik még. Egész hónapban lehet naponta egy nap prémiumot szerezni. Anniversary Missions
A 3 nap prémiumot viszont csak egyszer lehet megszerezni, aug. 13. reggel 7-ig. Mission Possible: Earn Premium Time!Felénk semmiféle 25k-s nincs.
-
Remus389
veterán
válasz littlemole #16296 üzenetére
a 25K az oroszokra vonatkozott, innen a félreértés :-/
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
jano_77
nagyúr
válasz littlemole #16296 üzenetére
Azt nem értem, hogy nekem eddig mindig írnom kellett a Supportnak, hogy basszák meg, hol van az 1 nap bónuszom....ezután megkaptam.....viszont most 2 napival lógnak a tetvek és hiába írtam, semmi reakció!
Reggel megugrott 3 nappal a prém fiókom, azt hittem, hogy megadták és elqrták 1 nappal többet adtak, de most olvasom, hogy akkor ez az első megnyert csata miatt volt, mert utána jött rögtön....de akkor mi van a 2 napi 50K XP-s bónuszaimmal?!? Tegnap és tegnap előtt is meg volt az 50K, de nem kaptam bónusz 1 napot!?"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Remus389
veterán
válasz littlemole #16333 üzenetére
sokkal okosabb dolog a free XP-t figyelni
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
Chris0321
addikt
válasz littlemole #18405 üzenetére
Én is utálom, valahogy nem fekszik. Nem igazán tudom merre kellene mennem, igyekszem a gyengébb oldalt támogatni de sokszor vereség lesz a vége.
-
GrooveHero
addikt
válasz littlemole #18434 üzenetére
Félreértés ne essék, nem kötözködni szeretnék, de ha jól tudom, akkor a type akkor sem kapott volna kamikaze-t, ha lerammol és kipurcansz,mert csak 1 vagy 2 szinttel magasabb tierű tank rammolásakor kapsz kamikaze medalt.
Javítsatok ki, ha tévedekWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Drenadar
veterán
válasz littlemole #18434 üzenetére
skill tanácsban nem vagyok jó, de egy kérdés, ha jól értem van m103-ad vagy valamelyik amcsi heavy... MIÉRT van legénység a T34-ben? ezt sose értettem, prémium tankba NEM KELL legénység. A T29 és a T32 legénysége passzol bele, talán még az m103 legénysége is a t110e5-be meg nem kell ennyi ember.
nálam alövész és soför rendelkezik a skillel hogy ne menjen szét annyira a célkereszt, asszem van még ez a biztonságos lőszer elhelyezés is, a commanderrel látom, hogy a célpont tanknak mik az ellőtt moduljai (sztem hasznos) illetve a lövész több dmg-t rak bele a modulba...
(#18435) GrooveHero: teljességgel igazad van, illetve még egy észrevétel: ha a médium megöli az ellenséges tankot de meghal, akkor is kamikazee értelem szerüen... nekem a t62a-n ki is van húzva a skill hogy többet rammoljon, és néha érdekes számok suhannak el
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
válasz littlemole #18439 üzenetére
szerintem hasznos ha egy legénységed van ami jó... így nekem amint meglett a t110 egyből már 4 skillesek a legénység tagjai... megtartottam a t32-őt abba vettem legénységet azt átraktam a t34be és így használom őket... igyekszem a prémium tankokba soha nem venni legénységet... minek... felesleges.
-
Bingisz
addikt
válasz littlemole #18947 üzenetére
Ismert bug, azt írták, hogy javítani fogják.
Atlantis: A Henschel heavy ág is jó, főleg most, hogy nincs tier 10-ben állandó arty fenyegetés.
[ Szerkesztve ]
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
#35692544
törölt tag
válasz littlemole #19976 üzenetére
azzal a tankkal 404 csatát ment és 65% a győzelmi aránya vele
#19979 Bingisz: a T-127-ből csak tízet lehetett beváltani, ha gyors voltál
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
válasz littlemole #19976 üzenetére
404 - not found
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
echterion
nagyúr
válasz littlemole #22046 üzenetére
Én is erre az akcióra vártam, most meg fogom valamikor venni. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a KT után. Esetleg valaki, akinek mindkettő van / volt, tudna összehasonlító véleményt mondani a két 8-as német heavy-ről?
**********
-
Djuree
félisten
válasz littlemole #22246 üzenetére
ezaz. a régi megvan nekem is, akkor ezekszerint az műxik.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
nyunyu
félisten
válasz littlemole #22244 üzenetére
Nálam nem sokat lehet látni a PH logóból.
playersPanel (2 oldali panelek), battleLoading (csata elotti kepernyo), statisticsForm (csata kozben Tab) bekezdesekben reszletesen testre szabhato, hogy a tank ikonokhoz kepest hova tegye a klan ikonokat, mennyire legyen atlatszo.
"clanIcon": {
// false - Disable Team/Clan logos in Battle Loading Screen.
"show": true,
// Position on the X axis, relative to the vehicle icon.
"x": 10,
// Position on the Y axis, relative to the vehicle icon.
"y": 6,
// Position on the X axis for right side (positive values run to the *inside* of the table).
"xr": 50,
// Position on the Y axis for right side.
"yr": 6,
// Width of the Team/Clan logo.
"w": 16,
// Height of the Team/Clan logo.
"h": 16,
// Transparency of the Team/Clan logo.
"alpha": 90
},Kepedet elnezve nalad az alpha keves, ezert nagyon atlatszo az ikon.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Petyus87
aktív tag
válasz littlemole #23493 üzenetére
Sziasztok!
Meg tudnád írni, hogy milyen modokat használsz? Ha belinkeled azt nagyon megköszönném!
Tetszik, hogy látom, a Tier érték ott van minden ellenfél mellett, ráadásul ahogy látom, ha célba veszed az ellenfelet, akkor is láthatod, ez így megkönnyítené a dolgom, mert tudnám, hogy milyen erősségű tankkal van dolgom.Kifejlesztettem az első (jobbik) ágyút a T-34-hez, na mondom, nézzük mit mutat, pont egy Hetzer jött szembe, nem maximális életerővel (ha jól emlékszem valahol 50% körül volt), lövök egy tisztát a tetejére... Semmi sebzés... Mondom, ezt nem hiszem el. Tölt, próba újra, "Sas3 Fox2"(Függetlenség Napja a szerk.) Mutatta kicsit a hasát, oda lőttem, azonnal ki is szedtem A Tier 6-os tankokat is kezdem elég szépen sebezni. Jó lesz ez, tetszeni fog Lassan kapiskálom, hogy nem mind1 hova lő, hol sebez az ember, bár, ezen a szinten, már azért leginkább rutinos versenyzők vannak, csak úgy nem mutogatják magukat (mondjuk, ha egy szikla mögött van), úgyhogy leginkább oda lövök ahova tudok, aztán vagy talál vagy nem.
-
nyunyu
félisten
válasz littlemole #23528 üzenetére
Néha össze kell buherálni más modokkal mert az ellenfél tankneveket fordítva írja ki a listán.
Megkeresed az XVM konfigjaban a battle/mirroredVehicleIcons erteket, es atirod false-ra.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz littlemole #23528 üzenetére
Jó ez az oldal, thx.
Azthiszem én is beizzítok pár modot mostmár.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!