- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
Ha motorfékezel, akkor nem vitorlázol... csak simán lassulsz, ráadásul nem is kis tempóval. A vitorlázás lényege pont az, hogy a kinetikus energia a lehető legtovább vigye a kasznit, újabb energiabefektetés nélkül.
A DSG-k amik tudják, jelzik is, hogy üresbe teszik magukat (de a motort nem állítják le). Az ACT-os TSI annyival több, hogy 2 hengert le tud lőni, ami már megtakarítás (hiszen amint eléri a pályatempót, nincs szükség nagy teljesítményre a fenntartásához, csak ha emelkedő jön), ez természetesen manuális váltóval is megy.
Az eCVT meg működési elvéből adódóan tudja a vitorlázást, ráadásul nem gond neki, ha leáll a motor, mert semmilyen rendszerhez nincs rá szükség, minden elektromos (fékhidraulika, kormányszervo, klíma, vízpumpák és olajpumpa).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon