- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- IFA 2025: Telepcsere kikapcsolás nélkül
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aarpok
őstag
Annyit sikerült vele elérnem hogy elindul viszont új játék kiválasztásakor a betöltő csík alatt lehal
-
shield
Topikgazda
válasz
kekeeci #15794 üzenetére
Ahh... még rá gondolni is rossz.
A cimborámat is baleset érte. Ejtőernyőzik, már rengetegszer ugrott, most valami rosszul jött össze. Telefonon mesélte a történteket, mondja hogy úgy ki fordult a bokája, hogy a lábszár csontja bele állt a földbe. Na én azt hittem, hogy lefordulok a fotelből, majdnem rosszul lettem ahogy elképzeltem a látványt. Rosszul viselem ha valakit baleset ér.
Annak idején, nekem is majdnem letépte a jobb kezem az esztergagép, nagy szerencsémre csak három ujjam csavarta ki. Egy munkatársam sajnos rosszabbul járt, robbantáshoz fúrt lyukakat és felcsavarta a fúrószár, nem tudni mennyi ideig verte a földhöz a gép mire észrevették. Ő sajnos...Inkább térjünk vissza a Stalkerhez.
Meg van neked vagy le kell töltened a Remake 3-at? -
shield
Topikgazda
válasz
kekeeci #15790 üzenetére
Mivel akadtál össze, Törpe vagy Kisóriás?
Jobbulást!Közben eszembe jutott egy kérdés.
A telefonomra jönnek a Stalkerrel kapcsolatban, persze főleg csak orosz oldalakról, HugTv, wolfstalker, stb...
Láttam a CoP Remake 3-at, na gondoltam letöltöm, pár perc alatt le is jött a moddb.com-ról.
Kezdtem örülni, hogy grafikailag jól fel tunningolt CoP-ot fogom nyomatni, 64bites motor stb..
Hamar letörtem, mert nem indult el, vcruntime140.dll hiányzik. Letöltöttem egyet, bemásoltam a Win7 system32 mappába, ahol persze már volt, semmi, bemásoltam a CoP bin mappájába, semmi.
Hova a francba másoljam? Valószínűleg jónéhány verzió van ebből a .dll-ből. Van valami ötleted? -
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Ismét elkezdtem a Hullócsillagot.
Feltettem az alábbi módosítást, mert szükséges:
Amennyiben túl vakítóak a fények és elmosódott a kép, tedd fel az Eltúlzott fényerő javítása.rar-t is. A benne lévő user.ltx fontos beállításokat tartalmaz, anélkül hatástalan, ezért azt is fel kell tenni a saját appdata könyvtáradba, a meglévő helyett. A grafikus menüben állítható dolgokat (dinamkus fények felbontás, stb), nyugodtan átállíthatod, de a csak konzolból állítható rx értékeket jobb nem elpiszkálni benne.Olyan problémám támadt, mintha folytonosan alulexponált lenne a kép fényes nappal, verőfényes napsütésben is. Lent két fényképpel illusztrálom ezt.
Mit kell átállítani ahhoz, hogy természetes fényviszonyok jöjjenek létre?
-
shield
Topikgazda
válasz
shield #15777 üzenetére
Nekem fontos a pénz, amúgy is kissé fukarra csinálták a modot az előző verzióhoz képest. Olcsón veszik meg a cuccot, amit megvesznek, drága a javítás. Persze azért már javítottam rajta, de mégsem annyira mint az előző verzió volt.
Én nem szeretem a cuccokat a földön hagyni, hoci ide minden szajrét.
Van benne egy helyzet amikor megfertőz egy vírus és van 20 percem, hogy átrohanjak Jantarra ellenszerért, különben kampec. Az előző verzióban már előre megvettem, de kétlem hogy a tudós ingyen adná, abban kb. 300E rubel volt, nem tudom hogy ingyen jönne-e, majd kipróbálom. Egy sima Stalker ruha javítása 10-15E. Igaz vigyázni kell a páncélra, mert egy-két golyó és kampec, így ritkább a javítás.
Nem is emlékszem olyan modra hogy a kereskedőnek nincs elég pénze, vásárolnod kell tőle és javíttatnod a cuccaidat, hogy pénzhez jusson.
De azért még így is bajtárs vagyok, amikor látom hogy egy Stalker csak egy PM pisztollyal harcol, akkor olcsón gyomom a kezébe az AK-t.
Sajnos ebben még nincs megoldva, hogy ingyen adjam a fegyvereket, mint pl. a Legendary modban.
Nagy móka, amikor jön az ellenség és nagy tűzerővel találkozik.
Ha jól emlékszem Hubai fórumtársunk is azzal szórakozott, hogy golyószórókat osztogatott a Mocsárban a banditák ellen.
Erről jut eszembe, Ő is régen volt itt -
shield
Topikgazda
-
Laris2
senior tag
válasz
shield #15775 üzenetére
Az átírással kapcsolatban nem tudok segíteni. (bár nem tudom mennyire fontos a sok pénz abban a modban)
A fordításokról annyit, szerintem legjobb ha letöltöd őket, és a saját tárhelyedről linkeled. Nálam nemigen van biztonságban, még a Megám is eltűnhet. Nem kell sietned velük, mert vannak alap gondjaim is a játékok elindításával. ( Win.10) PL Szövetség ideje3, meg még egy jó pár.
-
shield
Topikgazda
Megint egy átírással kapcsolatos kérésem lenne, még az előző modról van szó.
Nagyon meglepődtem, amikor Bárban Petrenkó ezredesnek elfogyott a pénze , nem tudtam már eladni neki, de a leg nagyobb meglepetést Csapos okozta, amikor neki is elfogyott a lóvéja.Már rakásban áll a cuccom, a leg több karakternek alig van pénze, vagy fillérekért lehetne eladni nekik.
Tudja valaki, hogy hol lehet ezt átírni, hogy ezeknek a karaktereknek végtelen pénzforrásuk legyen?
A fájljaikban kerestem a lehetőséget, csak az adás-vétel árait és a kapható-eladható cuccokat tudtam átírni. Nem találtam végtelen pénzt.
Lehet hogy megint csak át siklottam rajta!?
Remélem tudtok segíteni, megköszönném, és hálából magyarítással viszonozom.Laris2 befogom rakni a fordításaidat, csak ahhoz másik gép közelében kell lennem, mert ennél a régi böngésző nem jeleníti meg a Mega linkeket. Igyekezni fogok, köszi a türelmet.
-
Macko94
csendes tag
Laris2 Nagyon szépen köszönjük!!! 
-
Dhampir
félisten
Laris2 Köszönjük szépen!
-
Laris2
senior tag
[link] Return Of Scar magyarítás
-
Laris2
senior tag
[link] Golden Ball magyarítás
-
Laris2
senior tag
[link] AA2 Secret Trails-2 magyarítás.
Shield ha berakod az összefoglalóba, akkor valami olyasmi nevet adjál neki, Laris2 magyarításai. A Fotográf már fönt van a 15692-es hsz-ban. -
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #15762 üzenetére
Jó dolog, hogy visszaköszönnek régi ismerősök a korábbi történetekből.
Orehovnál szinte fellélegezni sem lehet, folyamatosan továbbsodorja az embert és nagyon jól van megírva minden, itt-ott még egy kis ismeretterjesztés is színezi. Szeretem, amikor az író a való életből is előhúz érdekességeket, amit kifejtve a lábjegyzetekben olvashatunk.
-
kekeeci
senior tag
válasz
GoTReX #15763 üzenetére
Az egy mod volt (szintén a fi csoport munkája), de az 1.0004 és magasabb verziójú játékoknál már nem működik a videófeliratozással együtt.
https://www.gamefront.com/games/stalker/file/in-game-cc-and-subtitles
(Módosítás: a környezeti hangok - ajtónyitás, gitározás stb. felirata működik 1.0006-nál is, más nem.)
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #15761 üzenetére
Az eddigiek közül Orehov könyvei a leginkább „FPS” szerűek, hisz tulajdonképpen a főhős szempontjából látjuk az egészet. A többi már „külső nézetes”. Kalugin inkább a szereplők mozgatórugóit próbálja elénk tárni, Tumanovszkij nagyon jó tájleírásokat ad és őt is a szereplők indítékai érdeklik leginkább, lásd az Agyar című bemutatkozó munkáját, ami egyébként szintén „FPS” jellegű. Kulikov a tiszti rangig vitte a seregben, vagyis ő abból a nézetből közelít és akciókat, stratégiákat, taktikát, katonai hierarchiát, az előléptetésért folyó küzdelmet visz a történetekbe. Kettejük közös munkái érdekes helyszíneket, akciódús, fordulatos – melyek így a harmadik regény fordítása közben néha már szinte várt, de sokszor nekem is igencsak meglepő események –, de a szereplők világlátását, belső tépelődéseit is ismertető regényeket eredményezett. És tényleg összefüggenek egymással a sorozat részei, a harmadik kötet egyik fejezeténél elő kellett vennem az első regényt, mert nem voltam biztos benne, hogy abban nem követtem-e el valami hibát, mert olyan módon utalt vissza rá, hogy azt hittem, az egyik ottani szereplőt az itt olvasható körítés alapján rosszul neveztem el. De nem, csak annyira „homályos” a fogalmazás, hogy nem biztos, egy „felületes” olvasó rájön, ki ez a szereplő. És egy másikról is csak a vége felé fogunk rájönni, hogy már ismerjük, csak azt hittük, soha többé nem találkozhatunk vele…
-
kekeeci
senior tag
-
SaGa59
őstag
Új S.T.A.L.K.E.R könyv a láthatáron. A borítója már kész, a szöveg szerkesztés alatt, megjelenés október–november.
Hosszú, jó, méltó folytatása a Kiket a Zóna egybekötött… sorozat első részének. -
GoTReX
őstag
Tudna valaki segíteni?
-
Sensut
őstag
válasz
shield #15755 üzenetére
Ja tudom miről van szó. Ugyanez volt épp a NS-ban a monolitosokkal az erőműnél. 1000+ méterről leszedtek seperc alatt a mesterlövészek. Na épp az ilyeneket oldottam fel egy kicsit a "lite" peccsel - az NPC-k látótávolságát és az ilyesféléket szelídítettem meg abban a csomagban, de konkrétan már én se tudom miként, csak hogy qrva sokat tököltem vele és rengeteget kellett teszteli is. Esetleg kukkants bele abba az NS peccsbe, fentebb linkeltem.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #15743 üzenetére
Ez a Priboi Story Overhault 3.2.5.
Nem a fegyverekkel van gond, az kb. olyan mint a Priboi Story 1.1 (1.3). Ennél az volt/ van a gond, hogy pl. kinézek a sarkon már le is lőttek. Mint sok FPS játéknál, ki sem dugtad a fejed, már halott vagy.
Zöldfülűre állítottam vissza, most annyival könnyebb, hogy nem reagál olyan gyorsan az ellenfél, de a taktikázást azt csinálják és nem hallatszik lépés hang.
Aggódtam kicsit, mert az 1.1-ben pl. ha jöttem vissza Pripyatból Radarra, soha nem baráti harcosok voltak a Radar oldalon, hanem ellenség, abból is 5-7. Ugyanúgy Radarról a Katonai Raktárakra, ott is 8-10 Szabadságos várt. Mit lehetett tenni, rohanás.
Na most akárhogy futna az ember, egy-két lövés úgyis betalál és halott vagy, és képtelenség lenne folytatni a játékot.
Hál' Isten, erre gondoltak, Radaron nem várt senki, Katonai Raktárakon pedig kártyázhattak a Szabadságosok, mert már csak néhány golyó csapódott be mögöttem az általam felvert porban.Pontosan lő az ellenfél, úgyhogy észnél kell lenni.
Gondolom játszottál a Priboi Storyval, tudod, hogy szinte az elején már menni kell Pripyatba, amikor még nincs komoly páncél és tapasztalat sincs. A rohadt banditák is megizzasztottak az ATP-n. Kicsit elnéztem Rosztokba, gondolom emlékszel más modban is van egy Stalker páncél az átjárónál, ahol fel lehet menni egy létrán. Ott fent is távcsöves AK-kal vártak, bandita ruhában mentem, mert az is jobb volt a kezdő ruhánál.
Sajnos a kereskedelmet szerintem nagyon elcseszték, csak kereskedőnek érdemes eladni, van amit ott is nevetséges áron. NPC-nek szinte semmit nem érdemes. Sajnos ezt nem találtam a Trader mappában, de egyes dolgokat azért megoldottam.
Nekem bejön a mod, aki nem szeret sokat mászkálni, annak nem nyerő. -
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15751 üzenetére
Az összefoglalóból töltöttem le három évvel ezelőtt, az aka Joint Pack 2-őt amit egyből fölül is írtam Gery integrált fordításával. Tavaly a Szövetség ideje3 fordítása után fogtam hozzá a játékhoz, de a jobb angol szöveget már nem lehetett hozzá letölteni. - Egyébként simán végigtudom játszani akármelyik módot angolul is, a feladat lista alapján, azt azért értem , de nekem fontos mi is a mondanivalója a történetnek. Érdekelne az az orosz szöveg
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15750 üzenetére
Értem. Gery a Soup fordításába fogott először, de azt folyton frissítették, de a frissítések egyre több bugot hoztak, úgyhogy abba hagyta és akkor került elő a NS, ami a Soup alapja, viszont az óta a NS-t tovább fejlesztették CP2-re. Az eredeti angol szöveg, ami benne van, az guglis és katasztrofális, de elő került egy javított angol szöveg verzió, ami egész jó volt. Már nem tudom hol található, de valahol ott lesz a linkek között. Végül akkor ez melyik NS továbbfejlesztése, mert az alap NS orosz és benne vannak az orosz szövegek ha az megfelel.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15749 üzenetére
Először vagy három éve, jó sok segítséggel, az NSCP-2-őt. Bár amikor teljesítettem a Skadovski lakók összes feladatait, még némelyik adott pár pici feladatot, aminek már semmi szerepe nem volt. Az akrobatikát könnyen meg lehetett tanulni, mivel a játék is rásegített. PL az ereszről beugrani az ablakon, volt hogy az ablak fölé is ugrottam. Próbáltam ezt más módokban, de azokban nem lehetett esés közben előre ugrani. Vagy pl Fenrir első feladatánál a Kordonon kellett átugrani a kerítésen egy fára, ezt csak a megfelelő helyről lehetett. (helyből 12m-ert ugrani pontosan a zsákhoz) Másodszor már a fordítás végett játszottam végig. Itt Gery D-t megnyugtatom, nem teszem föl a fórumra, mivel túlnyomó rész az ő munkája. Sok segítséget is beírtam, hogy időben elérhetőek és beindíthatóak legyenek az NS-es feladatok. Viszont Miner chippes feladatát nem tudtam kibogozni, valamint az üvegkoponyás részt sem. Távol álljon tőlem, hogy hibáztassam Gery D-t, de szerintem a rossz guglis angolra integrálta a Soupos részt. Kértem is tőle az orosz szöveget, de nem kaptam meg. Gondoltam, ebben az az OP2.1-ben ez is teljesíthető lesz, mint OGSR-ban a pálinkafőzős, és banditás feladat. De úgy látszik ez még nem jön össze.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15744 üzenetére
Amúgy ez melyik NS, amiben elakadtál, a Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2 (ez volt az utolsó, ígértek folytatást, de tudtommal nem készült el)? Van itt egy kis segítség, amit anno készítettem és csodálkozom, hogy "többször" is végig vitted a játékot, mert ez a mod egy kínszenvedés végig vinni egyszer is
. A legdurvább Tomb Raider is kutyaf*sza mellette, hogy mi van ebben pld amikor elkezded Zatonon a Skadovsk lakóinak történetét. Ez a rész is már bővítményként van benne csak az NS CP2-ben, ez eredeti játékban még nem volt benne. Te melyik verzióra gondoltál, mert ennek elég jó az angol fordítása is. Van saját topikja és Gery D kollega a fordítással is foglalkozott. Talán itt jutsz valamire.
-
Sensut
őstag
-
GoTReX
őstag
Sziasztok!
Stalker Shadow: Shadow of Chernobylhoz szeretnék segítséget kérni. Feltettem a magyarítást,de a feliratok nem működnek a Steames változathoz. Ha jól tudom kell hogy működjön,mert régebben ment. Tudna ebben valaki segíteni hogy miként tudok feliratokat elővarázsolni úgy hogy a magyarítás is benne legyen? -
Laris2
senior tag
Ez az OP.21, Az NS kipofozott változata. Új küldetésekkel is bővítették. Az NS-t többször is végigvittem, de több érdekes feladatot nem sikerült megoldanom, mert nem boldogultam rossz guglis angol szöveg miatt. Talán ebben sikerülhet. DB. fájlokban van a szöveg, és az istennek sem sikerül kibontanom.
gamedata.dbz_bolt_zdata 87034KB
gamedata.dbz_huds 59438KB
Ezekre a fájlokra gondoltam, (de nem biztos)Rád gondoltam Sensut, ha érdekel a dolog, vagy a kedved időd engedi.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #15742 üzenetére
Ezt általában a fegyverek és a lőszer értékeivel szabályozzák, de ez attól függ, hogy melyik játékról van szó, mert ha jól emlékszem a SOC-ban a lőszert tunningolták míg a COP-ban a fegyvereket, vagy fordítva. A fegyverekhez a configs/items/weapons mappában jutsz el, a lőszerekhez pedig ugyanott a weapon_ammo.ltx fájlban. A fegyvereknél ezek a paraméterek:
hit_impulse = 25
hit_power = 0.5, 0.5, 0.5, 0.5
hit_type = fire_wound
fire_distance = 1000
bullet_speed = 910
rpm = 700
rpm_empty_click = 200A lőszernél pedig ezek:
k_hit = 19.0
k_impulse = 1.1Ezekkel kell kísérletezned, de piszok egy munka.
Vagy a másik megoldás ha az actor.ltx-ben módosítod (csökkented) a health_hit_part értékét, de ez nem ajánlott mert kihat mindenféle más sebzésre is, mint a sugárzás, anomáliák, mutánsok okozta sérülésekre stb.
-
shield
Topikgazda
Srácok, megint egy átírós kérdésem lenne. Azon kívül hogy megválasztom a játék nehézségét van más lehetőség is a nehézség átírásához? Általában a Stalker nehézséget választom, nem lehet rambózni, de egy lövéstől nem fekszek. Most kissé túl lőttek a célon, egy lövés esetleg kettő, még jobbacska páncélban is, mint amikor csak tangában voltam. A zsoldosok kegyetlenek, fel sem emelem a fegyvert már fekszem, rohadt jó a reflexük. Fél percig nem lehet megbújni egyhelyben, mert már megtalálnak, persze lépés hang sincs.
-
Laris2
senior tag
Szeptember 21-ei cikk szerint jól halad az Oblivion Lost Remake 3.0
"Az Oblivion Lost Remake 3.0 szerzői a cselekményről és a szabad játékról beszéltek jövőbeli módosításuk során.
Jelenleg a csapat egy nagy tesztet végez a cselekményről és egyéb tartalmakról, amelyet az elmúlt hónapokban megvalósítottak. Sőt, a szerzők szerint a cselekmény a célvonalon van .
Most felmérést végeznek, amelynek eredményei szerint eldől, hogy a cselekmény vége után lesz-e szabad játék a 3.0 verzióban. Szavazni a VK csoportjukban lehet. Jelenleg sokkal több a szavazat a bevezetése mellett, mint az ellen." -
hubai38
aktív tag
Heló sziasztok,kipróbálnám a OGSE módot,nincs véletlenül valakinek egy működő gamedata mapálya amiben már benne van az egész mód,gondolok én,javítások magyarosítás.
És fel van töltve valahová ahonnan letudnám tölteni.Ja igen milyen verzióval működik mármint az alapjátékra gondolok.1.0006. -
Dhampir
félisten
válasz
Laris2 #15736 üzenetére
Köszönöm szépen!
Egyébként végül sikerült visszaállítanom az egész mappát. Persze még hátravan a telepítés, és még az is lehetséges, hogy Kelet-Pripjaty mentése még sincsen meg. Talán az Elfeledett Erdő meglesz, de majd kiderül.
Elhamarkodott dolog volt törölnöm, de eléggé lesújtottak a történtek; Limanszkból a Kórházba való megérkezés, ami hiába lett teljesítve, mert Görögnek már nyoma veszett.
Köszönöm, hogy segítettetek együgyű stalker bajtársotokon.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillag a mentéseket melyik mappába rakja, valamilyen savedgame nevűbe?
Ezeknek a mentéseknek mi a neve?
A törölt fájlokat próbáltam visszaállítani, de csak az user.ltx és user_1.ltx fájlokat sikerült előcsalogatni.
-
shield
Topikgazda
Üdv srácok!
Tudja esetleg valaki, hogy hol lehet átírni, hogy a karakterem igazán fusson? Játszok egy moddal, de a rohanás inkább csak gyorsabb gyaloglásnak felel meg. Így nem igen lehet elfutni esetleg egy mutáns csorda elől. Érdekes hogy így találták ki a modderek, de rohadtul nem jó. -
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15727 üzenetére
Akkor ez lehetett a baj, eszerint még felbukkanhatott pár bitang.
Gyorsmentés történt, de utána rámentettem, amit már nem kellett volna, mert addigra Görög is felszívódott.
A Recuva menetközben lefagyott, de még előtte sikerült az user.ltx és az user_1.ltx fájlokat találni, amelyek dátum szerint a legfrissebbek voltak. Lehet, hogy ennyi nem lesz elég, a többi állomány felleléséhez komolyabb programra lenne szükség.
-
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15725 üzenetére
Az építkezésnél Görög még halhatatlan volt. A Szökőkutas rész sikerültnek tűnt. Lefolyt egy rövid párbeszéd, amiben elhangzott a Kórházba való visszatérés a csatornán át. Ezután kicsit arrébb mentem, hátrafordultam, amikor elsüvített valahonnan pár lövés. Görög szőrén-szálán eltűnt, illetve én nem láttam sehol. Újabb ellenséget sem fedeztem fel (de akkor ki lőtt?).
Lehet, hogy még visszatöltöttem volna, de néhány helyen annyit kellett szenvedni ezzel a játékkal, hogy töröltem, valamint még a Lomtárat is kiürítettem utána. Most Recuva adat-helyreállító program ingyenes verziójával megpróbálom visszaállítani a játék mappáját, vagy legalább a mentéseket.
-
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15723 üzenetére
Végül a Hullócsillagot abbahagytam ott, amikor Limanszkban a szökőkútnál eltűnt Görög, miután megbeszéltük, hogy a csatornán át kell a Kórházba menni. Így harc nélkül, teljesen kihalt városrészen mentem át, majd a Kórházba érkezvén kiírta, hogy Teljesítve Északra. A Vörös erdőhöz vezető kijárat nem működött, a barlang vége a semmibe vezetett.
Valamilyen hiba történhetett még Limanszkban. Sajnos saját mentésem Limanszkban nem volt, mert a csatornás párbeszédig elég simán mentek a dolgok.
Vissza kellett volna térnem Kelet Pripjatyba egy korábbi saját mentésig. Amikor Limanszkban fölvettem a dokumentumot, kiírta, hogy Teljesítve Hullócsillag, nyilván nem az egész játék.Élménydús volt a játék eddig is, de sokszor kellett utána nézni a dolgoknak, nem mindig volt minden egyértelmű. Egyébként akadnak érdekes dolgok a történetben, például az Idő folyója is ilyen volt.
-
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15720 üzenetére
Addig is bejártam a Szarkofágot. A Monolit helyébe a mod készítőinek elgondolása került.
Igen, azok a feladatok szépen sorjában megvoltak, csak azt nem tudtam, hogy meg kell kerülni a hengert. Amikor jobbról mentem a leszakadozott lépcsőhöz, akkor semmi sem történt, igaz, hogy akkor még nem kerülgettem a hengert. Csak balról kerülvén vitt át a túloldali helyszínre. Ki lehet úgy szaladni Pripjaty felé, hogy az ellenség ne vegyen észre.
Azóta már az ATP-n vagyok, a pokoli kutyus is megvolt. Ripley-ről érdekes dolgok derültek ki. Innen talán a Bárba kell még mennem, ha Hugo-hoz akarok eljutni. Ezenkívül az ATP-n kaptam még egy új feladatot, egy újabb emberrel kell még találkoznom, de a neve most hirtelen nem ugrik be.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15718 üzenetére
Köszönöm szépen!
Igen, akkor ezzel volt a baj, mert ott mentem fel a lépcsőkön. Akkor ismét le kell ereszkednem a mélybe és legbelül végigmenni a Szarkofágban.
Érdekes, korábban voltam ott, de akkor valamiért nem aktiválódott. Láttam valami apró fénypontot a henger mellett.
-
sklopp
őstag
válasz
Dhampir #15717 üzenetére
Az épületből hol jöttél ki a szabadtérre? A lépcsőn ahol bementél? Mert nem ott kell, hanem a pincében, ahol az utolsó ellenségeket likvidáltad, a folyosó T alakban kétfelé ágazik, a bal oldali ágban kell a végére menni. Ott jobbra nyílik egy kör alakú helyiség, középen valami henger alakú csőszerűséggel, azt kell megkerülni, és a teleport kirak a szabadtérre nyíló kapuhoz. Ezután csak végigmész a Pripyathoz vezető kapuhoz és kint is vagy.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillagban már két napja nem tudok kijutni az Erőmű területéről. Pripjatyba kellene mennem, de a kapuk zárva vannak.
Elmentem a Pripjatyhoz legközelebb eső kapuhoz és a kerítés tetejéről is készítettem fényképeket.Még megpróbálok netes megoldást keresni, de néhány képet mellékelek a jelenlegi helyzetről.
-
sklopp
őstag
válasz
Dhampir #15714 üzenetére
A Gépállomáson a szerelőnek, aki egyben kereskedő is. Kisebb vagyon ad minden darabért. Mindet eladhatod, már nem fognak kelleni. A végén több mint 5 milliód lesz. Részletekben add el hármasával, mert egyben nincs elég pénze.
Az erőműben még van valami feladat, úgy emlékszem, de nem vagyok biztos benne. Végszükség esetén érdemes a végigjátszásba néha belenézni. -
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillagban a Xenophormokat kinek kell/lehet eladni?
A játék végéig cipelni kell őket?Nincs sok kereskedő, főleg olyan, aki nagyon sokat tudna fizetni. Akadnak "tizenötezer rubeles kvótájú emberek", akiknél a zsákmányolt holmikat el lehet sütni, és így mindig van némi pénzutánpótlás.
Más:
Az atomerőműbe bekormányoztam a teherautót, voltam az épület belsejében is és végrehajtottam a kényszerű feladatot. Kimentem, de nem tudom, hogy merre kell tovább menni. Talán Pripjatyba kellene eljutnom, ha jól értettem és vár az újabb Ripley megbízás.
A teleportok nem működnek, csak világítanak és hangot adnak ki, amikor belelépek. Amikor elfutottam a Pripjaty felé vezető átlépési pont felé, zárva volt a kapu és átmászni sem lehet a kerítésen. -
sklopp
őstag
válasz
Dhampir #15711 üzenetére
Úgy emlékszem, az Elfeledett erdőben 3 vagy 4 helyszínt kell bejárni, mintha az utolsóban lett volna, de inkább memória kártya: [link] 11:38-tól mutatja. A laborban kell majd.
A házikóban Bűnbánó levele mellett a ládában sok jó cucc, a padláson levél, ruha stb.
A mem. kártya mellett egy príma technikus ruha (a zöld), fegyver, lőszer, egyebek. -
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15710 üzenetére
Csak ebben a modban nem túl szép a legmagasabb beállításon, minden fura lett, a fényviszonyok és más is. Pedig a legelső játékindítás előtt feltettem ennek a javítását. Megpróbálom visszaállítani statikusra, hátha most már nem dob ki.
Moloch rákérdezett egy pendrivera, de eszerint az nem lett meg, viszont így is tovább küldött Radarra, hogy majd az X... laboron keresztül (?) a Halott Városba jussak el.
Az Elfeledett Erdő jó kis helyszín, tetszett.
-
sklopp
őstag
válasz
Dhampir #15709 üzenetére
Én eleve minden modban a legmagasabb, (ez többnyire a full dinamikus) beállítást szoktam használni
Bűnbánót mindig holtan találtam. A levelet szerintem kb. mindenki automatikusan megnézi. Valószínűleg ez a normál játékmenet. De sebaj, megmarad Bűnbánó szuper fegyvere, a Tőr nevű, gondolom, moddolt Vintorez. Nagyon hatásos, érdemes innen kezdve fő fegyverként használni. -
Dhampir
félisten
válasz
sklopp #15706 üzenetére
Köszi a választ!
Még megpróbálom kitörölni az autosave részt, ahol kidobott az Elfeledett Erdőbe való belépés közben, hátha úgy a korábbi Vörös erdős gyors-mentés még működni fog.
Kipróbáltam, akkor is kidob.
Nincs erre valami buherálási lehetőség, hogy a Szinebrjuhov káplárral elmaradt párbeszédet megtörténtnek vélje? (már, ha emiatt dobál ki)
-
Laris2
senior tag
Mi lenne ez a "Default IME" Ezt írja ki az asztalra, és még a Zolotoy Shar játékban is látom, majd nemsokára összeomlik a játék. Nincs kikapcsolva a "mentés biztonságos helyen"
A logs ezt írja.
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Expression : fatal error
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Function : CScriptEngine::lua_error
[13.09.20 17:21:06.076] [error]File : script_engine.cpp
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Line : 90
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Description : <no expression>
[13.09.20 17:21:06.076] [error]Arguments : LUA error: d:\zolotoy shar\gamedata\scripts\bind_monster.script:220: attempt to index field 'actor' (a nil value)
Gyakran csinálja, és mindig más fájlnevekre utal, ami nem is szerepel a gamedata mappába, pedig még az elején tartok.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Dhampir #15703 üzenetére
A vége az lett, hogy le kellett számolni a két ellenséggel, utána Nyemeccel beszélni a feladatról. Ezután ki kellett hallgatni egy beszélgetést, majd észrevétlenül elhagyni Pripjatyot. ...
Egyéb történések után indulhattam el az Elfeledett Erdőbe. Amint kezdett betöltődni ez a rész, kidobott a játék.
Sajnos most már mindig kidob, akár gyors-mentésből, akár automatikus mentésből töltöm be. Hibaüzenetet nem dob fel. Emiatt sajnos már nem lehet folytatni a Hullócsillagot. -
Dhampir
félisten
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #15700 üzenetére
A patkányok valami véletlenszerű esemény lehet, mert nem emlékszem ilyenre. Ha a párbeszéd befejeződött (látom, csak a viszlát választható), akkor valószínűleg végeztél. Ha emlékszel a szövegre, amit mondott, a text könyvtárban rá lehet keresni, hogy tényleg ott van−e a vége a beszélgetésnek, vagy lenne még hozzá valami, bár ez nem mindig egyszerű, mert a szövegekben az, hogy ki kivel beszél nincs jelölve, csak az xml tag-ek nevéből lehet kitalálni, mi mivel függ össze és néha kilométerekre vannak egymástól az összefüggő szövegrészek a fájlon belül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Valami baja van a tápomnak
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Sorozatok
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Formula-1
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Panasonic TX-L47E5Y 47" LED TV eladó
- HP 15-dw0101nl - i5 8275U - 15,6" FHD - 8 GB DDR4 RAM - 512 GB NVMe SSD - billentyűzet hibás
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest