Hirdetés
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
-
Mobilarena
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TTommi
aktív tag
Sőt, most néztem meg, hogy az xperia activ és a Z1 is dragontrail üveget kaptak. Gondolom akkor tájt túl új volt még a technika, hogy vakon bízzanak benne. Én nem teszek fóliát a Z2-m re, mivel tök fölöslegesnek tartom, de ízlések és pofonok. Ajánlom, nézzetek utána, hogy a fólia mennyire ellenálló a Dragontraillel szemben. Nem linkelek oldalakat, de ezeregy van a youtube-on. Vicces lesz az eredmény!
-
xmaas
őstag
Szerintem felejtos ,garancialis intezes miatt nem eri meg fel vilagon at utaztatni a keszuleket . Ha nagyon kulfoldrol akarsz rendelni akkor csak EU bol szabad maskep meg ki kell fizetni afat meg vamot meg babamkinjat ami jelentosen megdobna azt az "olcso" beszerzesi arat szinte ugyan annyiert kapnad meg mint itthon egy kis tulzassal .
-
gyuzso
tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék telefon vásárlás elött állok, és mennyi az az összeg amiért érdemes venni külföldön?
Thaiföldröl lenne, itthon használható?
Üdv. -
hurrikan
addikt
válasz
andris012001 #2485 üzenetére
Nem sajnos.
Erre nincs beállítási lehetőség. -
SkyS1gn
félisten
Mondjatok valami appot ami a legjobban melegíti a telót!
-
andris012001
csendes tag
Sziasztok!
Most vettem egy új tokot a készülékhez( Sony SCR24), és amikor felnyitom a tokot egyből feloldódik a telefon. Nem lehet úgy beállítani hogy tok felnyitása után egy csúsztatással oldjam fel a készüléket?
-
oil120
senior tag
válasz
hurrikan #2478 üzenetére
Megnéztem nálam is a Ram-ot, bár sok minden van fent, és nem töröltem már napok óta a futó programokat, 800MB, miután töröltem így közel 900MB és 1GB közé ugrott fel.
Nem is értem mitől lehet Mars622-nek ilyen kevés, lehet olyan is fut állandóan aminek nagy a memória igénye. -
Sanraith
aktív tag
válasz
hurrikan #2478 üzenetére
Erről eszembe jutott egy ismerősöm, aki felhívott hogy elromlott a gépe, mert nem tudott menteni a Paint. Némi debuggolás után kiderült, hogy alig párszáz Kbyte hely volt a merevlemezén...
Más problémája nem volt.
Nekem az 500 mega ráhagyás soknak tűnik. A gyorsítótáraknak nem "kell" a hely, szoftver/app frissítéskor meg legfeljebb szólhatna, hogy nem fog menni amíg nem csinálsz helyet. Egy főverzió frissítéshez még kevés is lehet az 500 mega.
-
hurrikan
addikt
válasz
mars622 #2472 üzenetére
A helyzet egyszerű.
Ahogy minden rendszer, úgy az android stabil futtatásához is kell valamennyi szabad hely. Esetünkben 500mb. (gyorsítótárak, frissítések és egyéb dolgokra fenntartott hely)
Windowsnál laptopon ez 3 GB.
Ez annyit tesz, hogy 500 mb alá nem mehetsz. Legalábbis telepíteni már nem enged. Ez nem csak Sonykon van így, én a minap pont a teszt HTC M8-con jártam így. -
DoubleW
csendes tag
válasz
bootx28 #2476 üzenetére
Sajnos sehogy...Rendelheted az újat vagy ha annyira nem lett poros akkor tedd rá és nézd meg mennyire látszik. Ha meg rátetted akkor nem éri meg levenni mert csak jobban poros lesz. A nillkin üveglap lényege hogy amint leszeded a tapadó részéről a védőfóliát tedd rá minél gyorsabban és pontosabban mert ha sokat időzöl vele akkor ez lesz a vége.
-
bootx28
csendes tag
Sziasztok! Végre meg érkezett a Nillkin üveglap. Bontás... Fényesre tisztítottam. Rá tettem az üveget de akkor láttam hogy az ön tapadó részére por ment.
hogy tudom azt le tisztítani hogy utána a tapadás meg is maradjon?
-
TTommi
aktív tag
Szerintem ez inkább alkalmazás hiba és nem a telefoné. Próbáltál ezen kívül más alkalmazást telepíteni?
-
mars622
tag
Az miért van, hogy van 520 mb hely a telefonon, de egy 10-15mb-os alkalmazást nem enged telepíteni, arra hivatkozva hogy nincs elég hely?!
-
SkyS1gn
félisten
A kamera az, ha kamerázol látszik is hogy fókuszt veszt, ez tök normális...
-
A 2. Vesztes
senior tag
-
-Valinas-
senior tag
válasz
Senpai22 #2464 üzenetére
Vagy az optikát hallod, ami a fókuszrendszer miatt zörög, ez normális, vagy a másik lehetőség, amit én is tapasztaltam, bár Z3 Compactnál, hogy a kijelző felső részénél történő nyomás hatására membránszerű zörejt hallani. Talán a vízálló hangszórók miatt, vagy mert a kijelző és a SoC között van pár mm hézag...
-
Senpai22
újonc
Sziasztok! A napokban arra lettem figyelmes, hogyha picit határozottabban koppintok a kijelző jobb felső sarok körüli kb. 2,5 cm-es területre akkor mintha zörögne. A hang leginkább ahhoz hasonlít mikor két fémpénzt ütögetsz egymáshoz. Szerintetek kezdenek vele valamit, ha visszaviszem?
-
hurrikan
addikt
A második félévi csúcsmodell igazából mindig az első félévi "ráncfelvarrása" szokott lenni.
Lásd elmúlt évek...
arc-arcS
S-T
Z-Z1
Z2-Z3Még ez is felesleges igazából, nem hogy 2 teljesen új "nagy dobás" évente.
Szerencsére leszoknak erről a nyereségfelemésztő szokásról, és 2015-ben már csak egy csúcsmodell lesz. -
Imike20
senior tag
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi hogy bajt csinál-e a telcsivel a töltő ha tovább rajta van ? Kerestem ez ügyben a fórumon de csak annyit találtam hogy lekapcsol a töltés és ennyi! Mondjuk estére felteszem és reggel veszem le ha felkeltem valamikor...........
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
tplink89
újonc
Ti milyen garit kaptatok a telefonhoz? Hogyan néz ki?
-
balazs0102
senior tag
Összefoglaló nem készül ehhez a topichoz? Össze tudná valaki foglalni, hogy mire kell figyelni, milyen hibák fordultak eddig elő?
-
kimista
aktív tag
hali
tudom klisés kérdés, de felteszem telefonvásárlás előtt.
Z2 vagy Z3? -
horist2
tag
Közben sikerült de ez a kép fogad:
-
horist2
tag
Honnét lehet a flash tool-t normálisan?
mert nem sikerült működésre bírnom amit letöltöttem... -
picikupac
csendes tag
Hogyan lehetne időben hozzájutni a kiadott frissítésekhez? Egy hónapja kijött a 77 végű és még nekem se appban, se pc-n nem jelzi.
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #2435 üzenetére
Nézzük csak: Kim Dzsong Unnal viccelsz.............., a SONYval kapcsolatban.....nono..., mi is volt Hálivúdban ebben a témában?
Megvan! Akkó maradhacc itthon!
Vuffli!
-
Hegyirabló
veterán
válasz
A 2. Vesztes #2433 üzenetére
Azt megtette helyettem már Kim Dzsong aki un.
(Na jó, ez lehet, hogy nem is vicces.)
-
válasz
Hegyirabló #2413 üzenetére
Basszus ez tiszta nevetséges, hogy azt kérik hogy ne vegyél többet Sony terméket. Kíváncsi vagyok hogy az anyacég mit szólna ehhez. :/
-
máté95
csendes tag
válasz
Hegyirabló #2427 üzenetére
Nem tudom nekem is nagyon sok műszaki cikkem van de én pl. Sony b*zi vagyok ilyen szempontból. Telfonjaim mind Sonyericsson ill. Sony volt az egyetlen problémás Ericsson telefonom a Vivaz volt de az is azért mert a GSM egy rakás sz@r volt és nem volt hajlandó meg 3 hét után se elküldeni szervizbe a telot...de lényegtelen. Kezdve a tv- től a teloig fejhallgatók MDR szériábol is volt vagy 3-4 fejezem és mind tökéletes volt soha nem volt semmivel bajom ami Sony. Házi mozi rendszerrel sem semmivel. Gépet ahogy említetted én is személyes darabokból pakolom össze mondjuk azzal nekem sem volt gondom. Szerintem szimplán marha nagy peckhed van. A Sony brutálisan jó telefonokban is az mellékes hogy vannak hibák. De pl. Samsungot soha az életben nem vennék esetleg még szifont ha nagyon kéne választani.
-
Hegyirabló
veterán
Én nem hiszek a véletlenekben. Azt persze ki sem lehet ebben a topikban jelenteni, mert átharapják az ember torkát, hogy talán a Sony mobiltelefon üzletága még gyerekcipőben jár, ennek következtében kiütköznek rajta a szokásos gyerekbetegségek is.
Ami meg a Cordont illeti, nos folyamatosan kapom a privátokat, ma este csak négy jött, azókról nem is szólva, akik itt a topikban írják meg, hogy mi a véleményük róluk.
Szerk: Ja, és nem csak a véletlenekben nem hiszek, eddig az összeesküvésekben sem hittem, de kezdem azt gondolni, hogy lehet valami a tervezett elavulás elvében.
-
TTommi
aktív tag
válasz
Hegyirabló #2427 üzenetére
Nem tudom, számomra is furcsa, hogy ugyanaz a probléma pont nálad és ráadásul 3x is előfordult. Én utólag - persze így könnyű- kicsit másként csináltam volna, mondjuk a Sony gyártó központját kerestem volna meg vagy valami ilyesmi. A magyar képviseletek sokszor nem méltó módon teszik a dolgukat, ne csodálkozz, hogy nem tudsz másként eredményt elérni, csak erőszakkal. Mindegy ez most így sikerült, a folytatás biztosan jobb lesz
-
Flind
senior tag
válasz
Hegyirabló #2427 üzenetére
Véletlen. Ami következő telefont fogsz venni, márkától függetlenül, ugyanannyi esély van rá hogy elromlik, mint eddig a Sonydjaidnál volt.
Soha nem tudhatod mikor mi fogja beadni a kulcsot. Ha épp nem egy telefonod romlana el, akkor valamelyik másik elektronikus cuccod. Neked eddig úgylátszik mindig a mobilok szenvedték a technológia természetes kiszámíthatatlanságát.
Bár még mindig nem értem miért kell még mindig erről beszélni, amikor létezik garancia. Szimpatikus vagy nem szimpatikus a Cordon, a dolgukat csak megcsinálják..
-
Hegyirabló
veterán
Nem azt mondta, hogy többet nem cserélnek, javítanak, arra kért, hogy többet ne vegyek Sony telefont, mert mindenkinek jobb lesz úgy. Nekik is, nekem is. Persze erre sem kérhet, de én méltányolom, legalább is megfontolom a kérését.
Azonban, bár esküszöm, nem akarok provokálni senkit, kikívánkozik belőlem egy gondolat.
Én, mint minden átlagos XXI. századi ember, tele vagyok műszaki cikkekkel. Van két LCD tévém, két különböző márka. Van mikróm, hűtőm, mosógépem. Van Blu Ray lejátszóm, beltérim, CD lejátszóm (1998-ban vettem, Technics). Van e-bookom, van egy noteszgépem, Sony, két éves, még csak jelét sem mutatja, hogy baja lenne, leszámítva, hogy Windows 8 van rajta, már ha azt lehet hibának tekinteni. Van asztali gépem, amit én magam rakok össze, minden alkatrészét máshol veszem, ahol a legjobb az ár és a garancia rájuk, a gép tökéletesen működik.
Akkor az a kérdésem, hogy lehet, hogy csak a Sony telefonokkal kel folyamatosan a szervizbe rohangálnom, míg bármely más műszaki cikkem teszi a dolgát, és nem kell havonta egyiket-másikat szervizbe viszegetni?
-
TTommi
aktív tag
Bocs, most látom, hogy nem láttam jól. Ilyen alku nincs, amit a Sony akárkije ajánl! Még olyan sincs, hogy most kicserélik, vagy visszafizetik az árát, de soha többet nem.
Ha a hiba kimutatható, akkor érvényes a garancia akkor is, ha hetente ugyanazzal a hibával mész vissza a szervizbe. Mindegy, a jókívánság él, te tudod milyen telót választasz. -
Hegyirabló
veterán
Szia!
Köszönöm a jókívánságokat!
Hát nem tudom. Éppen írom valakinek privátban, hogy annyira tetszik mind kinézetre, mint tudásra. De most már félek a Sonytól. Valaki más szintén privátban azt írja, neki melegszik, szintén beégett a kijelző, plusz valami vándorol a telefonon belül neki, mint kavics a cipőben, és felteszi a kolléga a kérdést: ha már most ez van, három hónapos a telefonja, mi lesz később?
Szerk: Ja, azt kihagytam, hogy persze, aránytalan többlettköltség a cégnek. Az én aránytalan töblettköltségeimmel mi lesz? Olyan munkán dolgozom, hogy kellene a telefon tudása, de be kell érnem a tartalék LG-vel, azt sem tudom milyen típus.
-
TTommi
aktív tag
válasz
Hegyirabló #2422 üzenetére
Halihó Hegyirabló barátom! Tényleg bosszantó, hogy így kifogtad! Most olvastam el a teljes történetedet visszamenőleg. Én már 100 éve Sony telókat használok és soha semmi bajom nem volt velük. Illetve ha volt, akkor meg a Cordonnal nem
Jóllehet én is pikkelek rájuk mert két értelmes szót nem lehet váltani velük se telefonon se emailen. Ügyfélszolgálati rendszerük csak mínuszos skálán mérhető. Egyébként 10 év alatt 3x volt problémám, mind a három esetben pöcre két hét után minden OK volt, illetve egyszer bementem egy headset cserére személyesen. Most egy Z2-t használok nyár eleje óta. Nagyon szeretem, semmi bajom vele. Szerintem ha már így megjártad a hadak útját és ennyire optimista voltál a győzelmedet illetően, ne most add fel. Szerintem a Sony-k jók. Iletve nem rosszabbak a többieknél
Mindenhol olvasok extrém problémákat, de nekem úgy tűnik, ezek a problémák nem olyan nagy számban jelentkeznek. Én ilyen sárgulásról egyszer már hallottam a Z2 fórumon is, de nem emlékszem, hogy az illetőn kívül bárki más jelzett volna ehhez hasonlót. Ugyanilyen probléma volt a beázás is, de egy-két esettől eltekintve úgy tudom ezeket is javították, vagy cserélték.
Azt durvának érzem, hogy azért akartál perelni, mert nem komplett cserét, hanem csak javítást ajánlottak. Tudomásom szerint nem kötelezhető a szerviz a cserére, ha a készülék javítható, különösen ha a csere okozta költség többlet indokolatlanul magasabb terhet jelent a cég számára, mint a garanciális javítás. Ad absurdum, nem hiszem, hogy egy használt készüléknél olyan szignifikáns értékcsökkenést jelentene, ha szervizelték. Ha kicsomagoltad, máris értékcsökkent, pláne, ha használtad is:
Szerintem örülj az új Z3 nak, és kívánom, hozzon neked sok örömöt az eddigi ürömök helyett! -
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2416 üzenetére
Én is "elmentettelek"
Megérdemlik amúgy teljesen! Z3-al még nincs gondom de ha lesz tudom mire számítsak sajnos a Cordonnal.
-
harry3
őstag
válasz
Hegyirabló #2413 üzenetére
Már előre sajnálom az Applet...
-
nbware
senior tag
válasz
Hegyirabló #2416 üzenetére
Jó tudni, hogy van itt olyan a csapatban, aki érti mi a dörgés
Ha kelleni fogsz, tuti megkereslek
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2413 üzenetére
Hát de nem lehet mindeki ekkora istenmegaüberbrutálcsászár mint te hogy one -man-armyként szembeszálljon
/nooffense/
-
benimoto71
csendes tag
Bocsánat, hibás volt a kábel...:-(
-
Hegyirabló
veterán
No, hát új híreim vannak.
Meglepően gyorsan, mai napon megkaptam az aláírásgyűjtési határozatot a Sony ellen. Ezt el is küldtem nekik, illetve Wagner Tibornak, a Sony mobil üzletág közép-európai igazgatójának, hogy tájékoztassam őket, mostantól aláírást gyűjtök ellenük, még is csak így korrekt.
Erre délután felhívott valaki a Sonytól. Némi jogi vitatkozás (és részéről fenyegetőzés) után azt ajánlotta fel, hogy visszafizetik a Z3 árát. Cserébe annyit kérnek, ne vegyek többet Sony telefont. Bár sajnálom a dolgot, mert alapvetően a Sony egy jó márka, csak a mobil üzletággal és a magyarországi szerviz hozzáállásával vannak komoly problémák, végül belementem ebbe. Megbeszélésünket ma megerősítette e-mailben is. Azt hiszem így lesz a legjobb mindenkinek. Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy rákényszerítenek arra, hogy iPhone tulajdonos legyek, pedig nagyon nem akartam az lenni.
Mindenkinek, aki támogatott köszönöm, sajnos így az aláírásgyűjtésből nem lesz semmi, hiszen ez is feltételük volt.
Aki meg az elmúlt napokban okoskodott és jogászkodott itt, hogy milyen hülye vagyok, és úgy sem fog sikerülni, azoknak azt mondom most:
HÁ-HÁ-HÁ-HÁ-HÁ!!!
Még egy dolog azoknak, akik hasonló cipőben járnak, akár Sony, akár telefon, akár más hasonló ügyben: NE HAGYJÁTOK MAGATOKAT! Főleg akkor, ha tudjátok, hogy igazatok van.
-
benimoto71
csendes tag
Sziasztok!
Új vagyok, HELP.
Rendszerfrissítés csak számítógépen. Letöltöttem a programot, de nem csatlakozik a telefon. Mit kell beállítani? Már mindent kipróbáltam...Köszönöm,
Attila -
hurrikan
addikt
válasz
Tünci86 #2400 üzenetére
Gyári launcherben sajnos sehogy
Én most pár napja Solo Launchert használok.
Hatalmas király. Van benne az általad említett lehetőség.
De amivel engem megnyert magénak, a rengeteg lapozó animáció, ikonok elrejthetősége, ikonkészletek, betűstílus, és a legfontosabb... dupla tappal a lezárás is megy, nem csak a feloldás -
balazs0102
senior tag
válasz
Hegyirabló #2343 üzenetére
Annyiban irigy vagyok rád, hogy én innen Debrecenből nem tudok csak úgy bemenni a cordonhoz... A sony már kérte, hogy vigyem be a telefont a cordonhoz mert nem találják a hibát, holott a T-PONT maga a forgalmazó is ráírja a munkalapra, hogy tapasztalja a hibát és a telefont hibás jelenséget produkáló állapotában küldettem fel...visszajött már hányszor ,hogy semmi baja...gyakorlatilag október 13 tól december 23-ig nem is volt nálam a telefon...
Írtam a sonynak ,hogy amennyiben ők vagy a cordon fizetik a felutazásomat akkor megyek és megmutatom személyesen..erre ők: nem áll módjukban téríteni... kapják be.
-
mars622
tag
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2342 üzenetére
Azt a Cordonosat én is aláírnám... vagy 10x.... amit műveltek velem a nyáron a Z2-vel... de a Sony Árkád Center ellenit is! Szemét bagázs!
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Hegyirabló #2342 üzenetére
Most nem kötekedésképpen, de próbálkozz már pl. a MÁV-Start-tal....
NAV-ra még célozni sem merek. De persze gondolom, hogy ha Te reklamálsz majd útdíjügyben visszavonják az összes fizetős szakaszra vonatkozó törvényt is...
-
mars622
tag
Na itt a nagy gariztatás mizériában egyik bekapcsolásnál a Tmobile logónál észrevettem hogy az én kijelzőm is frankón be van égve egy helyen a bal sarkától picit feljebb. egy 4-5mm-es kör, fehér háttérnél látszik igazán., többi színnél és főleg igazi használat közben nem annyira észrevehető. Próbáljak meg vele együtt élni, mintsem gariztatni ugye?
-
P3.t3r
csendes tag
Meg jött a ma végre nekem is 23.0.1.A.5.77 gépről lehetett frissíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A generációváltás elmaradt, viszont apróbb de annál fontosabb korrekciók jelzik a Sony őszi csúcsragadozójának érkezését.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple asztali gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EAFC 25
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gigantikus leépítéssel építené újra az Intelt a cég új vezére
- TCL LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Minden a maxon: Asztalunkon a ROG Strix Scar 18 notebook
- További aktív témák...
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Gold Edition! Olvass!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i5 7600K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest