Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Be is futott a Honor GT Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #2435 üzenetére
Nézzük csak: Kim Dzsong Unnal viccelsz.............., a SONYval kapcsolatban.....nono..., mi is volt Hálivúdban ebben a témában?
Megvan! Akkó maradhacc itthon!
Vuffli!
-
válasz
Hegyirabló #2413 üzenetére
Basszus ez tiszta nevetséges, hogy azt kérik hogy ne vegyél többet Sony terméket. Kíváncsi vagyok hogy az anyacég mit szólna ehhez. :/
-
máté95
csendes tag
válasz
Hegyirabló #2427 üzenetére
Nem tudom nekem is nagyon sok műszaki cikkem van de én pl. Sony b*zi vagyok ilyen szempontból. Telfonjaim mind Sonyericsson ill. Sony volt az egyetlen problémás Ericsson telefonom a Vivaz volt de az is azért mert a GSM egy rakás sz@r volt és nem volt hajlandó meg 3 hét után se elküldeni szervizbe a telot...de lényegtelen. Kezdve a tv- től a teloig fejhallgatók MDR szériábol is volt vagy 3-4 fejezem és mind tökéletes volt soha nem volt semmivel bajom ami Sony. Házi mozi rendszerrel sem semmivel. Gépet ahogy említetted én is személyes darabokból pakolom össze mondjuk azzal nekem sem volt gondom. Szerintem szimplán marha nagy peckhed van. A Sony brutálisan jó telefonokban is az mellékes hogy vannak hibák. De pl. Samsungot soha az életben nem vennék esetleg még szifont ha nagyon kéne választani.
-
TTommi
aktív tag
válasz
Hegyirabló #2427 üzenetére
Nem tudom, számomra is furcsa, hogy ugyanaz a probléma pont nálad és ráadásul 3x is előfordult. Én utólag - persze így könnyű- kicsit másként csináltam volna, mondjuk a Sony gyártó központját kerestem volna meg vagy valami ilyesmi. A magyar képviseletek sokszor nem méltó módon teszik a dolgukat, ne csodálkozz, hogy nem tudsz másként eredményt elérni, csak erőszakkal. Mindegy ez most így sikerült, a folytatás biztosan jobb lesz
-
Flind
senior tag
válasz
Hegyirabló #2427 üzenetére
Véletlen. Ami következő telefont fogsz venni, márkától függetlenül, ugyanannyi esély van rá hogy elromlik, mint eddig a Sonydjaidnál volt.
Soha nem tudhatod mikor mi fogja beadni a kulcsot. Ha épp nem egy telefonod romlana el, akkor valamelyik másik elektronikus cuccod. Neked eddig úgylátszik mindig a mobilok szenvedték a technológia természetes kiszámíthatatlanságát.
Bár még mindig nem értem miért kell még mindig erről beszélni, amikor létezik garancia. Szimpatikus vagy nem szimpatikus a Cordon, a dolgukat csak megcsinálják..
-
TTommi
aktív tag
válasz
Hegyirabló #2422 üzenetére
Halihó Hegyirabló barátom! Tényleg bosszantó, hogy így kifogtad! Most olvastam el a teljes történetedet visszamenőleg. Én már 100 éve Sony telókat használok és soha semmi bajom nem volt velük. Illetve ha volt, akkor meg a Cordonnal nem
Jóllehet én is pikkelek rájuk mert két értelmes szót nem lehet váltani velük se telefonon se emailen. Ügyfélszolgálati rendszerük csak mínuszos skálán mérhető. Egyébként 10 év alatt 3x volt problémám, mind a három esetben pöcre két hét után minden OK volt, illetve egyszer bementem egy headset cserére személyesen. Most egy Z2-t használok nyár eleje óta. Nagyon szeretem, semmi bajom vele. Szerintem ha már így megjártad a hadak útját és ennyire optimista voltál a győzelmedet illetően, ne most add fel. Szerintem a Sony-k jók. Iletve nem rosszabbak a többieknél
Mindenhol olvasok extrém problémákat, de nekem úgy tűnik, ezek a problémák nem olyan nagy számban jelentkeznek. Én ilyen sárgulásról egyszer már hallottam a Z2 fórumon is, de nem emlékszem, hogy az illetőn kívül bárki más jelzett volna ehhez hasonlót. Ugyanilyen probléma volt a beázás is, de egy-két esettől eltekintve úgy tudom ezeket is javították, vagy cserélték.
Azt durvának érzem, hogy azért akartál perelni, mert nem komplett cserét, hanem csak javítást ajánlottak. Tudomásom szerint nem kötelezhető a szerviz a cserére, ha a készülék javítható, különösen ha a csere okozta költség többlet indokolatlanul magasabb terhet jelent a cég számára, mint a garanciális javítás. Ad absurdum, nem hiszem, hogy egy használt készüléknél olyan szignifikáns értékcsökkenést jelentene, ha szervizelték. Ha kicsomagoltad, máris értékcsökkent, pláne, ha használtad is:
Szerintem örülj az új Z3 nak, és kívánom, hozzon neked sok örömöt az eddigi ürömök helyett! -
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2416 üzenetére
Én is "elmentettelek"
Megérdemlik amúgy teljesen! Z3-al még nincs gondom de ha lesz tudom mire számítsak sajnos a Cordonnal.
-
harry3
őstag
válasz
Hegyirabló #2413 üzenetére
Már előre sajnálom az Applet...
-
nbware
senior tag
válasz
Hegyirabló #2416 üzenetére
Jó tudni, hogy van itt olyan a csapatban, aki érti mi a dörgés
Ha kelleni fogsz, tuti megkereslek
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2413 üzenetére
Hát de nem lehet mindeki ekkora istenmegaüberbrutálcsászár mint te hogy one -man-armyként szembeszálljon
/nooffense/
-
balazs0102
senior tag
válasz
Hegyirabló #2343 üzenetére
Annyiban irigy vagyok rád, hogy én innen Debrecenből nem tudok csak úgy bemenni a cordonhoz... A sony már kérte, hogy vigyem be a telefont a cordonhoz mert nem találják a hibát, holott a T-PONT maga a forgalmazó is ráírja a munkalapra, hogy tapasztalja a hibát és a telefont hibás jelenséget produkáló állapotában küldettem fel...visszajött már hányszor ,hogy semmi baja...gyakorlatilag október 13 tól december 23-ig nem is volt nálam a telefon...
Írtam a sonynak ,hogy amennyiben ők vagy a cordon fizetik a felutazásomat akkor megyek és megmutatom személyesen..erre ők: nem áll módjukban téríteni... kapják be.
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2342 üzenetére
Azt a Cordonosat én is aláírnám... vagy 10x.... amit műveltek velem a nyáron a Z2-vel... de a Sony Árkád Center ellenit is! Szemét bagázs!
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
Hegyirabló #2342 üzenetére
Most nem kötekedésképpen, de próbálkozz már pl. a MÁV-Start-tal....
NAV-ra még célozni sem merek. De persze gondolom, hogy ha Te reklamálsz majd útdíjügyben visszavonják az összes fizetős szakaszra vonatkozó törvényt is...
-
Flind
senior tag
válasz
Hegyirabló #2390 üzenetére
Szerintem pedig a csúcskategóriában a Sonynak vannak a legjobb (legkompromisszummentesebb) telefonjai. De alatta az ellenségemnek sem ajánlanám.
És még pár üzletágban ugyanígy vélekedek a cégről. -
Remekelek28
őstag
válasz
Hegyirabló #2386 üzenetére
Én a fentiekkel teljes mértékben egyetértek veled,hogy egy gyártó,illetve annak szervize nem csinálhatja ezt az ügyfeleivel. Főleg úgy,hogy a világ legnagyobb electronikai egységéről van szó.
Néhány hete puszta kiváncsiságból rákérdeztem az egyik szolgáltatónál,hogy melyik gyártó telefonjait hozzák vissza legtöbbször a meghibásodások miatt. 2 mp gondolkodás után rögtön rávágta az illetékes eladó,hogy Sony. Később egy másik üzletben is a Sonyt emelték ki és a Samsungot.Ez utóbbinál azért jó tudni,hogy többszörösét is adják el egy másik átlagos gyártónak.
Később olvasgattam itt a fórumokon,hogy valóban igy áll a SonyÉs sora látom az általad irt eseteket. Fanyalgó emberek a szerviz miatt. stb.
A leglátványosabb bakik ott kezdődtek,hogy a reklámokban is futó vizálló telefonok,ha beáznak,mindenképp a vásárló sara és megvonják a garanciát.
Akkor mért vizálló ?
Amig ezen a hozzáállásán nem változtat a Sonyi,addig ne lássak tőlük telefont. -
mycso
veterán
válasz
Hegyirabló #2342 üzenetére
Hagyjuk ezt a személyeskedést, felesleges. Ezek után, amit leírtál már nem szeretnél leírni, hogy én mit gondolok rólad. További szép napot.
-
nbware
senior tag
válasz
Hegyirabló #2349 üzenetére
Na az apple az egy rakás szar, csak a csajok vesznek olyat
Ha normális telefont akarsz, akkor Android, vagy Windows Phone.
Jelenleg WP-t használok és Prestigio a márkája és teljesen meg vagyok elégedve vele. Ami nem tetszik, hogy szar képeket csinál, meg a képernyő nem mindig működik, de ez a Prestigio hibája, mert Nokiánál ilyen gond nincs.
Adok most még egy esélyt az Androidnak a Sony képviseletében. Ha nem jön be, marad a WP és NOKIA! -
#76385920
törölt tag
válasz
Hegyirabló #2349 üzenetére
Persze ismerem, de ez oda-vissza igaz.
-
#76385920
törölt tag
válasz
Hegyirabló #2346 üzenetére
Az hogy koreai miben befolyásol? Pusztán csak kiváncsiságból kérdem...
-
nbware
senior tag
válasz
Hegyirabló #2346 üzenetére
hááát igen, én samsungot soha többé, remélem sonyval nem lesz ilyen gondom
Esetleg még LG, ha az se, akkor jöhetnek kicsi kínai telefonok olcsón -
nbware
senior tag
válasz
Hegyirabló #2342 üzenetére
hááát nem tudom, ráfordítasz több mint száz órát, mire ebből lesz valami, ne haragudj, de az óradíjammal számolva többe lenne összesen, mint a telefon teljes összege és akkor csak annyi történik, hogy kicserélik a telefont, ami nem biztos, hogy nem fogja ugyanezt csinálni pár hónap elteltével.
Nekem pl a Samsung S4 volt ez, hogy havonta kellett beadni szervizbe, a végén kicserélték, de már nem volt bizalmam mint márkában és inkább eladtam/becseréltem más márkára...
-
klikkgame
csendes tag
válasz
Hegyirabló #2310 üzenetére
Amennyi időt és energiát belefektettél abba, hogy ennek utána jártál és kigondoltad az egészet, illetve intézted az ügyvédet, annyi idő alatt simán elvihetted volna a szervízbe a készüléket és ott gond nélkül kicserélték volna (minimum a kijelzőt).
Szerintem egyáltalán nem jogos a felháborodásod, nem tökéletes egy mobil sem, ezért előfordulhatnak nem várt meghibásodások. Ezeknél a meghibásodásoknál használhatod ki azt a dolgot, amit úgy neveznek, hogy garanciaNe hidd, hogy csak a Sony csinál hibás termékeket, hiszen még az Applenek is vannak hibás telefonjai, pedig az prémiumgyártó!
Ui.: Nem támadásként írtam, csak kikívánkozott belőlem
-
Lehel43
tag
válasz
Hegyirabló #2310 üzenetére
Nem értem miért kell egyből pereskedesel fenyegetozni? Meg sem próbáltad meg hogy mit mondanak a garanciával. Én nem tudom megerteni az ilyen magatartást. Prémium osztályú autó szervizbe melozok, ahol az autó árak gondolhatod hogy magasak. Mégse jön senki perrel fenyegetozni ha probléma van az autóval. Meg kell érteni hogy tévedesek, hibák léteznek bárhol! Megsugom neked hogy ha valaki perrel fenyegetozve jönne be, akkor az szopna.... Hidd el bármilyen hibát be lehet bizonyítani hogy felhasználó hibája. Egyébként sok sikert kívánok. Lehet ott működik ez.....
-
darvinya
titán
válasz
Hegyirabló #2298 üzenetére
Ne használj mágneses tokot.
-
válasz
Hegyirabló #2310 üzenetére
Az elején nem lesz igazad, mert javíthatják szerintem.
-
mycso
veterán
válasz
Hegyirabló #2310 üzenetére
Nincs kérdés, szimplán hülyeség amit leírsz, de sok sikert.
Látom sok ráérő időd van. -
mycso
veterán
válasz
Hegyirabló #2303 üzenetére
Mondjuk nem teljesen értem, hogy kit-mit-miért perelsz?
Van garanciád, ami él? Akkor visszaviszed és javítják-cserélik, stb....Ezen nincs mit perelni.
-
Flind
senior tag
válasz
Hegyirabló #2303 üzenetére
30-40k-t + a rá szánt időt, úgy, hogy ez minden IPS-sel megtörténhet, sőt, Sonynál pont kevesebbszer olvasni ilyet, mint pl. LG-nél és HTC-nél. Igazából szerintem kb. 0 esélyed van. Nem ígért semmi olyat a Sony, hogy ez a kijelző garantáltan nem fog besárgulni, mivel azt technológilag lehetetlen kivitelezni - ártól függetlenül (ennyi erővel a Samsungot is beperelhetnéd, hogy miért ég be az Amoled). Ellenben ha beviszed gariztatni, természetesen szó nélkül cserélik.
Vagy nem? Mert ha nem, már indokolt is lehet a per, de úgy is max annyit nyersz, hogy mégis cserélik. Cserébe elmegy vele egy csomó időd.
Olyan ez, mintha neked koccannának és behorpadna kicsit a kocsid hátulja, te meg beperelnéd a biztosítódat, hogy mégis mi ez. Persze ők fizetnék a kárt, mivel az a dolguk, de te mennél a bíróságra, hogy hogy engedhették ezt, amikor havi x forintot tejelsz nekik.
Már abban az esetben, amennyiben a Sonynál szó nélkül gariztatnák. Nekem nem volt még velük dolgom, tudom hogy nem a legjobbak, de ez elég alapnak tűnik. Pixel hibánál ők asszem 4-től számítják be a problémás készüléket, ez bőven nagy terület ahhoz. -
harry3
őstag
válasz
Hegyirabló #2303 üzenetére
Megtagadta a szerviz a garanciális javítást?
-
Banderasz74
tag
válasz
Hegyirabló #2300 üzenetére
Igazad van,ez nem normális dolog!!Lehet hogy egy rossz készüléket kaptál,de akkor is!!!Cseréljék ki vagy kártalanítsanak!!!Bánom én is annak idején nem vágtam a fejükhöz a Samsung galaxy s advancet!!!!
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Hegyirabló #2298 üzenetére
Megnéztem a garanciajegyet, október 20-án vettem a telefont. Tehát nincs három hónapos. Egyben fizettem ki. Egy 200 ezer forintos telefon nem bírt ki három hónapot, hogy ne legyen semmi baj vele. Nekem most lett elegem, mert ez felháborító! Keresek egy fogyasztóvédelmi szakjogászt, és beperelem a Sony-t.
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2284 üzenetére
lejárt az 5p:
Egy képet dobnál róla?
-
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #2280 üzenetére
Nekem meg soha egyik se...
Az okosakból: Arc, Z, Z2, Z3... te mitcsinálsz? Ilyet még se itt se máshol se hallottam az fentebb említett topicokban!
-
hurrikan
addikt
válasz
Hegyirabló #2280 üzenetére
Eddig azt hittem ez HTC szokás.
De igazából egy idő után rájöttem hogy IPS szokás. Tesóm G3-ma is besárgult 2hét alatt az alján.
Érdekes módon Sonyval még sosem jártam így.
HTC-im közül viszon 6-8 havonta mindig besárgultak.
Ez a sárgulás úgy tűnik olyan típushibája az IPS-nek, mint az AMOLED-nek a beégés. Valószínűleg túlhevíthetted és besárgult. De legalább a Z3-nál nem tömeges. Eddig legalábbis. -
válasz
Hegyirabló #1031 üzenetére
Az ilyen kisebb csomag, könnyen lehet, hogy az még nem LTE-s. Bár lehet, hogy ennek semmi köze a csomag méretéhez, mert az én egyik csomagom 500-as és az is LTE-s. A csomag neve mi?
-
válasz
Hegyirabló #1019 üzenetére
Milyen díjcsomagod van? Elég sok LTE képes mostanában. Úgy tudom, a feltöltősök nem azok.
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #1005 üzenetére
No, erre a felvetésedre megnéztem a neten az előfizetésemet. Aszerint nekem nincs 4G. Fura, hogy a q10-en kiírta. De lehet, hogy a Telenor nem frissít. Ez simán benne van náluk.
Holnap kiderül.
Vuff.
-
válasz
Hegyirabló #1005 üzenetére
Dehogynem, de ha Q10-en volt neki - és nem változtatott díjcsomagot - akkor mennie kell Z3-on is.
-
válasz
Hegyirabló #991 üzenetére
Oké, de akkor ne írd, hogy általános jelleggel nem működik. Neked nem működik.
-
válasz
Hegyirabló #991 üzenetére
pedig jól írja, a vezetékes része (my t-home) a problémás a közösítés óta, arra van sok panasz is a neten, a mobilos szekció (my t-mobile) jellemzően működik, én is rendszeresen használom három előfizetéssel is, ott nézem és fizetem a számlákat minden hónapban, rendeléseket adok le...stb.
a sok t-s z3 tulaj is ott rendelte a telefont és a bluetooth hangszórót az elírt áron... -
válasz
Hegyirabló #987 üzenetére
T-mobile online felületéről volt szó, ami működik (ahogy elnézem rajtad kívül mindenkinek).
Te a t-home-ot idézted.Ha megnézed, a kérdező is megoldotta. Szerintem valamit félreértesz.
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Hegyirabló #987 üzenetére
Csak egy bejegyzés onnan:
"Ha tényleg lesz valami az internetadóból, akkor én maradok a t-home ügyfele, mer még mindig a számlázási rendszerük megújításával bajlódnak augusztus óta! Hát egy új adó átvezetése a számlázási rendszerükben minimum 4 év!
"Jelenleg sajnos nem tud belépni
online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra!Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt online önkiszolgáló felületünkön az ügyintézés és a megrendelés funkciók átmeneti ideig sajnos nem érhetőek el érintett ügyfeleinknek a következő időszakban."
-
válasz
Hegyirabló #983 üzenetére
Nekem működik. Múlt héten töltöttem le az ugyancsak megvásárolt Z3-am papírjait.
Ezen kívül, ha nem működne, rendelni se tudott volna a kolléga. -
Gedeon31
addikt
válasz
Hegyirabló #983 üzenetére
A mobil része működik ott mindent be lehet állítani és meg lehet találni a számlákat is.
-
Atesz 666
aktív tag
válasz
Hegyirabló #949 üzenetére
-Oké,értem.
-Én is a 220 ezres független árhoz viszonyítottam.
-Én 160 ezerért vettem persze 22 hónapra ,amit szerintem 5-6 hónap alatt ki is akarok fizetni. -
Atesz 666
aktív tag
válasz
Hegyirabló #925 üzenetére
Üdv.
-Te milyen csomagra vetted 30 ezerrel olcsóbban?
-Mert akkor még mindig drágábban vetted mint én 60 ezerrel olcsóbban Smarttarifa Extra2.-re -
darvinya
titán
válasz
Hegyirabló #946 üzenetére
Igen, Beállítások-Tovább…-Internet megosztás-USB-n(ha sz.gépre van kötve)/WiFi-n/Bluetooth
-
leslien
nagyúr
válasz
Hegyirabló #878 üzenetére
mondtam h ezt vedd meg
na vicc felre, melyik böngésző re nyomtál rá amikor bejelenkezést kéri? -
leslien
nagyúr
válasz
Hegyirabló #876 üzenetére
most próbáltam qurva jól működik.... legalábbis nálam
-
mars622
tag
válasz
Hegyirabló #873 üzenetére
Nekem azt írja: Hiba történt a bejelentkezési kísérlet során. Ellenőrizze a Google Play service naprakész e.
-
Danny750
őstag
válasz
Hegyirabló #854 üzenetére
Anyaghasznalaton kívül azért jó telefonokat gyárt a Samsung...
Illene, de látod nem sikerül nekik(Apple,HTC,Samu,lg is bőven hibázik...)
-
pecsiz06
csendes tag
válasz
Hegyirabló #803 üzenetére
Bizony, bizony azt Én is észrevettem,a fehéren nem is figyeltem(ott lefoglalt a sajnálatos illesztési hiba), de a feketén valóban nincs középen...Ez legyen a legnagyobb bajunk...:-)
-
Imike20
senior tag
válasz
Hegyirabló #760 üzenetére
Persze ismerős! De amit írtam ott ugyan ezek vannak! És bármikor le tudod nyitni !
-
Imike20
senior tag
válasz
Hegyirabló #757 üzenetére
A gombgyűjtemény lehúzod fentről az értesítés sávot és ott vannak! Kedvedre válogathatsz mi jelenjen meg ott!
-
karldergroße
senior tag
válasz
Hegyirabló #723 üzenetére
Mindenben számíthatsz a segítségemre!
-
Gedeon31
addikt
válasz
Hegyirabló #745 üzenetére
Az elállási jogodra amit kijátszanak.
-
Gedeon31
addikt
válasz
Hegyirabló #743 üzenetére
Az nem undorító a Telenor kijátssza a interneten történt vásárlás után jogod legyen vissza küldeni a telefont ,ha nem tetszik?
-
Sanraith
aktív tag
válasz
Hegyirabló #721 üzenetére
Ez undorító. Mindezt azért, mert nem akartad szervizbe küldeni a telefont olyan problémával ami minden papír szerint a szervizre tartozik.
Az igazgató helyében én "viszonoztam" volna a kedvességed azzal, hogy téged is pár verőlegény várt volna a házad előtt.
-
válasz
Hegyirabló #728 üzenetére
Na ez van. Nem siránkozni kell otthonról a gép elől a fórumokban, hanem csinálni valamit. Így kell ezt.
-
válasz
Hegyirabló #721 üzenetére
Hát nagy vagy! Maximálisan respektálom az ilyesmit. Bírom, mikor a nagy cégek erőből akarnak okosak lenni, aztán a végén nem lesz igazuk.
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #723 üzenetére
Hö! Te aztán nem tréfálsz!!!! Gondolom azóta bármilyen gondolattal tévedsz be egy üzletükbe, mindenki mást félrelökve szolgálnak ki, midőn felrémlik előttük a kis fehér pultod! Kegyelmes Úrnak szólítanak es mazsolával meg Mozart csokival kínálnak!
Vufff!
-
válasz
Hegyirabló #721 üzenetére
Ez nagyon komoly. Szép volt.
-
Vangelis
félisten
válasz
Hegyirabló #718 üzenetére
De sajnálom, hogy már ki vagyok tiltva a telenyomor topicból
Ez baxott jó!
-
válasz
Hegyirabló #718 üzenetére
Hóttkomoly?
-
Atesz 666
aktív tag
válasz
Hegyirabló #698 üzenetére
Jelentem, Telenyomorban van már Z3!
Csak fekete.
-Persze ,hogy van én hoztam el a legelső darabot (hálisten feketében mert fehérben tuti nem kellett volna)
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #704 üzenetére
Milyen kitartó vagy! Szerethetnek téged a SONInál!
Vuff!
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #702 üzenetére
Én emailban érdeklődtem náluk a vétel előtt. A válaszuk ez volt zanzásítva: "Nincs, nemtudjuk mikor lesz, vegyek olyat, ami az árlistán van". No ehhez képest........
Pénteki? Gyorsan upgrételtél!
Vuff
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #700 üzenetére
Ha fehéret szeretnél, akkó mindenképpen érdemes még utánanézni máshol is. Mikor én vettem már csak egy volt - pont fekete - de mintha azt mondta volna az eladó, hogy a másik fehér volt.
Az ajtók lehet azért illeszkedtek rosszul, mert sokat nyitogattad őket? Pl.: töltőcsatlakoztatoajtócskája? Vagy mágnesen töltőt használsz? Én csakazt. Így tovább marad vízhatlan, ami nekem nagyon fontos, mivel lefekvéskor egy pohár vízbe teszem a kis drágát a műfogsorom mellé.
Hát remélem ez nem fog melegedni, bár..... már olvastam olyat, hogy ennél is gond lehet ez. De talán nem.
Ui: Lézervetőt meg ne Loszándszeleszbe vegyél, mert ott drága! Jó minőségűt gyártanak már Kóreában is! Ugyanaz a gyár, ahol a HTC ultrapixel kameráit csinálták.
Vuff!
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #698 üzenetére
Mi volt a baj a Z2-vel?
Milyen színben veszel?
Vuff?
-
Imike20
senior tag
válasz
Hegyirabló #674 üzenetére
Fijúknak Fekete
Lányocskáknak Fehér -
válasz
Hegyirabló #674 üzenetére
Én feketét vettem és gyönyörű! Nekem a fehér nem jött át, bár jól áll neki.
Javaslom, nézd meg ha tudod személyesen. Szerintem a fekete jobban kiadja a telefon szépségét. De szerintem ez relatív, hogy kinek mi tetszik. -
válasz
Hegyirabló #674 üzenetére
Én korábban is ha tehettem fehér telefont vettem.
-
Andor246
tag
válasz
Hegyirabló #674 üzenetére
Én féltem a fehértől de rájöttem szebb. Érdemes élőben megnézni és úgy dönteni. Egy pillanatig se bantam meg hogy fehér lett. Feketébe talán nem adja vissza a szép formát az én meglatásom szerint. Az valahogy elveszik a feketeségbe. Fehéren szépen mutat az ezüstös keret azonnal látszik hogy fém. :-)
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #677 üzenetére
Hát akkó Rákuram én a feketét ajánlom biza! Patrik is azt vett! Én az Ájfón 6-on vettem észre, hogy a fekete káva és a sötét képernyő egy egységes egészet alkot. A fehér meg nem, abban a konstrukcióban a szifon gagyista. Az elüt. Hasonlót tapasztaltam a Z-nél is. Mongyuk ennél nem gagyi a fehér sem, de nekem jobban teccik az egybedark. Ami azért fura, mert félek a sötétben.
Ha megis fehéret vennél az azért lenne jó, mert ha eccer azt látnám, hogy az utcán felém tolat egy rák, fehér Z3-mal az ollóiban, felismerlek, köszöntelek, és már fizethecc is egy Hínárburgert az Öreg Rákollóban! (Japersze azt nem fogsz te smucig páncélos.)
Nomindegy, akármelyiket is választod, a legelegánsabb teló gazdája leszel!
GratVuff!
-
válasz
Hegyirabló #677 üzenetére
nem kimondottan csak nőies szín a fehér, bár néha a telefon típusa/milyensége/kialakítása is válogatja, de a z3 (szerintem) jól néz ki fehérben is, akár egy férfi kezében is.
-
Danny750
őstag
válasz
Hegyirabló #677 üzenetére
A reklámban is fehér van ;P
Nem véletlen -
SkyS1gn
félisten
válasz
Hegyirabló #677 üzenetére
Fehér!
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz
Hegyirabló #674 üzenetére
Fijúnakk vagy leánynakk?
Vuff?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A generációváltás elmaradt, viszont apróbb de annál fontosabb korrekciók jelzik a Sony őszi csúcsragadozójának érkezését.
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest