Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTommi

    aktív tag

    válasz Hegyirabló #2422 üzenetére

    Halihó Hegyirabló barátom! Tényleg bosszantó, hogy így kifogtad! Most olvastam el a teljes történetedet visszamenőleg. Én már 100 éve Sony telókat használok és soha semmi bajom nem volt velük. Illetve ha volt, akkor meg a Cordonnal nem:) Jóllehet én is pikkelek rájuk mert két értelmes szót nem lehet váltani velük se telefonon se emailen. Ügyfélszolgálati rendszerük csak mínuszos skálán mérhető. Egyébként 10 év alatt 3x volt problémám, mind a három esetben pöcre két hét után minden OK volt, illetve egyszer bementem egy headset cserére személyesen. Most egy Z2-t használok nyár eleje óta. Nagyon szeretem, semmi bajom vele. Szerintem ha már így megjártad a hadak útját és ennyire optimista voltál a győzelmedet illetően, ne most add fel. Szerintem a Sony-k jók. Iletve nem rosszabbak a többieknél:) Mindenhol olvasok extrém problémákat, de nekem úgy tűnik, ezek a problémák nem olyan nagy számban jelentkeznek. Én ilyen sárgulásról egyszer már hallottam a Z2 fórumon is, de nem emlékszem, hogy az illetőn kívül bárki más jelzett volna ehhez hasonlót. Ugyanilyen probléma volt a beázás is, de egy-két esettől eltekintve úgy tudom ezeket is javították, vagy cserélték.
    Azt durvának érzem, hogy azért akartál perelni, mert nem komplett cserét, hanem csak javítást ajánlottak. Tudomásom szerint nem kötelezhető a szerviz a cserére, ha a készülék javítható, különösen ha a csere okozta költség többlet indokolatlanul magasabb terhet jelent a cég számára, mint a garanciális javítás. Ad absurdum, nem hiszem, hogy egy használt készüléknél olyan szignifikáns értékcsökkenést jelentene, ha szervizelték. Ha kicsomagoltad, máris értékcsökkent, pláne, ha használtad is:
    Szerintem örülj az új Z3 nak, és kívánom, hozzon neked sok örömöt az eddigi ürömök helyett!

    SXZ2 és SXZ5c

Új hozzászólás Aktív témák