Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    nagyúr

    válasz lucky07 #43957 üzenetére

    Nos, ha valami(k)ről tudható, hogy a használata együtt jár az akkuidő pusztulással, akkor vagy használom ezt/ezeket továbbra is, de akkor nem foglalkozom az akkuidővel, és ha kell, akkor napközben is rátöltök . ... -vagy mellőzöm a használatukat, vagy áttérek másra. De, ha nem marad más lehetőség, akkor -akár- naponta törlöm a gyorsítótárat (ismerek ilyeneket, vannak az én ismeretségi körömben is, és közülük többen teljesen OFF készüléket használnak...).
    Aztán ott van a térerő kérdése. Azon nem biztos, hogy tudsz, vagy van értelme változtatni, mert annak függvénye, hogy ott ahol te használod, mik a lehetőségek (?). Én pl vodás vagyok (BP), és a legtöbb helyen, a Vodának jobb a 3G térereje, mint a 4G -s, ezért én 3G -re állítva használom, és így kevesebbet fogyaszt. Ugyan ez Telekom, vagy Telenor -nál már nem biztos, hogy opció ugyanott, mert ezeknek nem olyan jó a 3G lefedettségük (országos is), mint a Vodáé. Így lehet egyfajta kényszer helyzet is, hogy nincs mire váltani 4G -ről, mert ami van az csak 2G (ezzel nagyon lassú, "használhatatlan" a NET..) a 3G térerő viszont gyenge. Bár, ha napközben megoldható a net WiFi -n (pl: munkaközi szünetekben), akkor én pl nem zárnám ki ez utóbbi lehetőséget sem.
    De, simán lehet az ok az is, hogy te ugyan nem netezel, viszont sok hívást bonyolítasz. Az adott napi rutinod környékén pedig, a 4G térerő ugyan jobb, mint a 3G -é, viszont híváskor minden készülék visszavált (fallback) 4G -ről ⇒3G, vagy 2G -re, és ha ezeken gyengébb a térerő, akkor az azokon töltött időben is még jobban erőlködik a készülék. A nap végére pedig, alig jön össze valami "SOT" másokhoz képest...

    Aztán, ott van a többi "gondolat" is a GY.I.K. -ben. Van, ami rajtad múlik, és van ami kevésbé. Többek között, ezért is rendkívül képlékeny ez a kérdés. Nincs két egyforma felhasználói szokás, és körülmény sem.

    A garanciát nem tudom hol lehetne kideríteni. Feltételezem, hogy ha arról nem tudsz, akkor nincs is már rá (általában ezt azért jelezni szokták az eladók, hisz pozitívum...) érvényes. De, esetleg írhatsz a support -nak, és talán IMEI & SN alapján megtudják mondani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák