- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #12647 üzenetére
Lehet, hogy fullozni nem kell az autót a SE alatt ahhoz, hogy később fullozni tudd a csapatfőnököt. Legalábbis a FE-nél és a GTE-nél nem kellett. Egyelőre várakozó álláspont és figyelem a wikia-t De a max driver és principal egy autónál kb 1200 aranyba kerül és van 10 autó... Pedig itt érné meg mindegyiket megszerezni (és fullozni), mert van saját szériája. Marad a 2019 befejezése
A train driver sajnos csak a következő szintig viszi az XP-t, utána aranyért tudsz szintet lépni. Igaz, hogy ezzel sok versenyt ki lehet kerülni, de versenyből lesz az M$ is
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #12649 üzenetére
Nem biztos Én a FE és a GTE SE-kből indultam ki, de azt nem tudom, hogy mennyi principal fejlesztést lehet fejleszteni (hú de szép) az F1 2020-as autóknál.
FE-ben lehet principal-t fejleszteni a saját bajnokságában is, de a SE alatt megszerzett principal xp-t tudod felhasználni és újabbat nem tudsz már szerezni.
-
Szbtms
csendes tag
A wikia-n felrakott valaki egy képet Jan patch notes videójából.
Ez alapján 1207 arany, ha a versenyzőt és a csapatigazgatót is fullozni szeretnéd, de a csak versenyző is 774 arany. Látni azt is, hogy mennyi xp kell az egyes fullozásokhoz, de azt még nem láttam, hogy az autó fejlesztésével mennyi xp-t lehet szerezni. Ha elkezdtem, akkor beírom majd, úgyis 3 órás instant szerviz és fejlesztés van az indításnál. -
Szbtms
csendes tag
Megcsináltam a Racing Point-tal, aminek alapból 115.8 volt a PR-ja. A 2. stage utolsó versenyén 117.8, a 3. utolsónál 119.4, a 4.-nél 121.0 a minimum PR, az 5. utolsó előttinél pedig 123.0. Valószínűleg nem ez a legolcsóbb megoldás, de én 2 driver level-t léptem 72 aranyért (30+42) és elmentem 5-ig minden tuningnál. Így 123.2 lett a PR. Fejlesztésenként 150 principal XP-t adott, összesen 3000 jött össze. A táblázat alapján pedig 9000 kell a principal fullozásához. Ami nekem nem jön ki sehogy, mert 28 fejlesztés van összesen és 28*150 = 4200. Lehet, hogy későbbi fejlesztéseknél többet ad, mint 150? Az összes M$ költés 1 955 500 M$ volt, de 200 000 M$ visszajött a SE-ből (és 50 arany) + a napi 250 000 M$.
Most már én is látom, amit cappa72, hogy az Invitational Series-ben csak a driver levelt írja.Amúgy nekem nagyon könnyűek voltak a feladatok, egyedül a 3.4 volt érdekes, ahol összesen 3 mp-nél többet nem jöhettek mögötted szélárnyákban, és kellett előzni sokat, hogy sikerüljön a feladat.
-
Szbtms
csendes tag
válasz nagysandor79 #12661 üzenetére
Az autót meg lehet szerezni csak M$-sel és ezzel megnyílik a 2020 Champion Series sorozat. Az Invitational Series-be már csak úgy léphetsz be, ha fullozod a pilótát, amit csak arannyal tudsz megtenni.
Azt nem tudom, hogy mi történik, ha nem fejezed be 5 nap alatt. -
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #12663 üzenetére
Én mindegyik fejlesztést elvittem 5-ig és két driver level-t update-eltem. Utóbbi azt hiszem pontosan 1 PR pontot javított az autón. Ha megnézem a hátralévő fejlesztéseket, akkor az első háromból kéne még 1 sort csinálnom, ami pont 1 PR és akkor már megvan a 123-as PR, ami kell a belga verseny utolsó két feladatához. Így 2 348 500 M$-sel szerintem meg lehet csinálni.
Így egy kicsivel olcsóbb, mintha megvennéd csak úgy az autót (2 500 000 M$), ráadásul ha végigcsinálod, akkor már egy majdnem fullos autód van (4 fejlesztés hiányzik) és a verseny során visszakapsz 250 000 M$-t és 50 aranyat.Ez tényleg egyszerű és valamennyire olcsó, csak nem mész vele sokra. Míg a 2019-ben elég volt fullozni az Invitational Series-hez, most csak arannyal tudsz bejutni. Én ezekre nem szívesen költök aranyat, így marad egy autóm. Illetve a silverstone-i SE-t megcsinálom majd, de utána kb ennyi volt az F1 2020
És ez még nem világos nekem teljesen, de ha később veszel egy másik autót, akkor ingyen megkapod ezt a fejlesztést. Legalábbis az FE-ben és a GTE-ben így van.
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #12665 üzenetére
Lehet így is. És igazából 10 napnyi farmolással megvan a 2.5 millió hozzá, de talán el lehet kezdeni korábban, mert közben is meg lehet szerezni a napit + a stage-ek végén is jár valamennyi. Plusz valószínűleg senki nem nulláról indul
Én azért toltam rá két driver level-t, mert majdnem visszakaptam annyi aranyat (-24), amennyibe került. Ez a 24 pedig egy napnyi összes reklám + a másnapi első négy Ez még belefért, de inkább másra költök majd.
M$-sel viszont szeretném még fejleszteni az autót (fullosra), mert valószínűleg lesznek majd time trial-ok, amiből lehet aranyat szerezni.
-
Szbtms
csendes tag
-
Szbtms
csendes tag
Megcsináltam a Nascar-t a Chip Ganassi féle autóval. 8726 fejlesztésekkel 1 658 400 M$, de ez még pont nem elég az utolsó két feladathoz. Két M$ fejlesztést lehet még rátolni 144500-ért vagy 168500-ért, vagy 6 arany egy csapatigazgató, illetve 21 arany a pilóta fejlesztés. Indítástól számítva 3 óra instant javítás és fejlesztés.
Én általában nem szoktam egyből a max (ami kell az utolsó feladathoz) fejlesztést rárakni az autókra, hogy legyen is valami kihívás a versenyekben, ne teljesítsem már az első kanyarban a feladatot. Viszont itt volt olyan feladat, amit nem tudtam megcsinálni az éppen szükséges PR szinttel. Mivel ovál pálya, ha nem megy az autó, akkor nem tudsz 10-et előzni. Egyszerűen elmentek és kész.(bot butítással valószínűleg sikerült volna előbb-utóbb) Így rányomtam a 8726 sort és így már nem voltak nehezek a pályák, de azért kellett figyelni némelyiknél. Ha megvan egy autó, akkor a bajnokságában aranyat is kapsz vissza a 25-50-...%-oknál, de azt még nem tudom, hogy meddig lehet elmenni a megszerzett autóval. -
Szbtms
csendes tag
balintka: a napi 3-400 aranyra én is kíváncsi vagyok, hogy hogy jön össze? Farmolás vagy haladsz a meglévő sorozatokkal? Mennyi idő ezt elérni naponta?
Gumi.kacsa: a 2020-as Nascar-nál nekem az vált be, hogy a 3.2 Speed Snap-ben hatszor utolsó leszek alacsony sebességgel (40-50 km/h). Ne retry-t nyomja, ha vége az egyiknek, hanem continue és lépj be újra a speed snap-be. Utána a 20 körös daytona-i versenyt simán meg tudtam nyerni, nagyon nem is kellett a szélárnyékkal játszani. És mindezt úgy, hogy offline legyél.
Fame gyűjtéshez én ajánlom még a 2019-es F1 Invitational Series-t is. Ehhez egy autót kell fulloznod M$-ért és a 9 körös monza-i versenyért 16400 fame-et kapsz. Egy verseny kb. 11 perc.
nagysandor79: itt egy táblázat (a jobb oldali), hogy melyik szintnél mennyi aranyat kapsz és ahhoz mennyi fame szükséges: https://rr3.fandom.com/wiki/Fame_Chart
-
Szbtms
csendes tag
Tegnap megcsináltam a Federated Auto Parts 400-at. 3 óra instant javítás és fejlesztés volt a belépéstől számítva. Fullozni kell az autót, hogy beengedjen az utolsó két versenyre, ez 2 080 600 M$. Persze ez lehet kevesebb, ha valaki aranyat költ rá. A feladatok nem voltak nagyon nehezek, de egy-kettő érdekes és izgalmas volt.
A frissítés óta azonnal adja az új reklámokat és párat leszámítva mind 5 mp-es. Végre újra megvan 1 óra alatt a 20 arany
-
Szbtms
csendes tag
Nekem már rég volt, nem emlékszem, hogy hogy csináltam meg. Találtam egy videót, hátha az ad némi segítséget. De ahogy nézem szerencse is kell hozzá, elég nagy tumultus van az első kanyarban
5:50-től: https://www.youtube.com/watch?v=IOUH_642RBM&ab_channel=RealRacing3SpeedmasterRR3
-
Szbtms
csendes tag
Én 1 kivételével minden versenyen a Racing Point-tal mentem, mert azt a pilótát fejlesztettem. Még egy szint hátravan, de ahhoz még a pont sincs meg. A tuningból mindent rátoltam, így volt talán 127.7 a PR.
Évek óta ez volt a legnehezebb event, 2-3 feladat sokadjára sikerült csak. Ennél a pályánál amúgy nagyon sokat számíthat, hogy mennyire van állítva az érzékenység. Én 5-re szoktam állítani, de a verseny előtt 2-n volt. És nem tudtam megcsinálni talán az első napon az 1:26-on belüli kört. Visszaraktam 5-re és kb másodikra sikerült. Sokkal jobban be tudtam venni az éles kanyarokat. Nekem is az 5. nap volt a legnehezebb, az utolsón pedig az 1:23-on belüli kör. Skip-re én nem költök aranyat, akkor inkább már a pilótára/csapatigazgatóra. De a free skip-et az üzemanyagos pályánál én is használtamSok-sok évvel ezelőtt volt az Aston Martin Vantage N430 event, aminek az utolsó feladata egy 10 körös mount Panorama volt, ahol minden segítséget kikapcsolt (én mondjuk nem használtam) plusz a HUD-ot is. Nem lehetett lemenni a pályáról és koccani sem (nem törni, hanem hozzáérni bármihez/bárkihez). Azért volt nehéz, mert nem tudtam, hogy mennyivel vezetek, mennyi van hátra. És előbb-utóbb jöttek a lekörözött autók, akik elég kiszámíthatatlanok voltak. Ezzel elég sokat szenvedtem, de azért érdekes volt.
-
Szbtms
csendes tag
De csak akkor kerül ennyibe, ha megvennéd. Az eventekkel jóval olcsóbb lesz, ha jól számoltam.
Az ID.R 415 arany, HA elég a sor 3-as fejlesztés.
Az Audi és a Porsche pedig 242/db, szintén 3-as sornál.https://youtu.be/fYFeofQfXtA
[ Szerkesztve ]
-
Szbtms
csendes tag
Én most a Porsche-t választottam és a 335353-as fejlesztéssel csináltam. Ez 56.2-es PR-t jelent és 392 arany, amiből visszajön 70 = 322. A feladatok nem voltak nehezek és az autó is egész jó. Persze nem egy versenyautó Ha megcsúszik, akkor nagyon csúszik, de rá lehet érezni és akkor élvezhető.
3 óra instant javítás és fejlesztés az első feladat után. -
Szbtms
csendes tag
Nekem végig sikerült 3-as fejlesztéssel, kivéve a legutolsó feladatot. Ahhoz kellett a 335333, mert nem értem el a 313.x sebességet. Jogos volt a Hard címke, több feladatnak sokszor neki kellett ugranom, mert nem sikerült elsőre, másodikra... sokadikra. Az autót és a pályát különösen ki kell ismerni, mert vannak olyan kanyarok, ahol nem kell fékezni egyáltalán, ami szokatlan a többi autóhoz képest (kivéve talán a Porsche 919 hybrid evo, MP4-X). Gyakorlással meg lehet csinálni
-
Szbtms
csendes tag
Szia! A sorozat szerintem nem, esetleg újabb GT3-as autók. Eddig van 7 (a 2018-as IMSA GTD kategóriában 4, a 2020-as GT3 bajnokságban 3). Amúgy én is örülnék, ha a GT3 bajnokságot folytatnák valamilyen formában. De ha nem is a RR3-ban, akkor itt lehet bőven GT3-azni https://www.assettocorsa.it/competizione/
Szokott valaki játszani vele?Pálya szerintem még lesz idén, de nem hinném, hogy egynél több. És nagyon remélem, hogy nem F1 specifikus lesz...
-
Szbtms
csendes tag
Nézzétek meg a 2019-es F1 Champion és Invitational Series-eket, vannak benne régi/új speed snap-ek. És a 100% miatt kapsz 10000 M$ bónuszt.
-
Szbtms
csendes tag
válasz balintka #12983 üzenetére
Bal alul fogaskerék - I (info) gomb - Privacy Settings. Itt van a felső kettő, amivel lehet játszani, hogy ki-bekapcsolod. Nekem amúgy továbbra is gyorsan dobja, de szinte mindig hosszúakat. Most az elsőt kikapcsoltam és jönnek a rövidek. De ezzel néha nekem is kell játszani.
-
Szbtms
csendes tag
Kb egy hete sajnos nekem is elfogytak a rövidek És most a különböző engedélyekkel sem tudtam jobbat varázsolni. Sőt, két napja már nagyon gyakran ki is lép a játék reklámok közben/végén. Most újratelepítettem, de nem javult a helyzet.
Mindkét Nascar-t megcsináltam. A második nehezebb volt kicsit, de nem vészes. Ugyan az autó tényleg "felesleges", de kb. 2000000 M$-t 50 aranyra váltani elég jó üzlet Skippelni szerintem sehol nem éri meg, akkor már inkább költeni rá, ami később jól jöhet. 80 aranyat költeni egy skip-re, amikor 50 jön vissza és már van is egy autód, nagyon nem éri meg. Inkább plusz M$ tuning és próbálkozni
-
Szbtms
csendes tag
Én eleinte jobban megszenvedtem ezzel az autóval, mint az előző Corvette-tel. Elég sokáig csúszkáltam össze-vissza. Megszereztem az autót, de összességében nem jön be. "Bugatti érzés", nagyon gyorsan megy, cserébe alig lassul. A 3 órából én ki is kicsúsztam, de közben nekem is volt egy-két kisebb dolog. Szerintem az is benne lehet, hogy már az elején több körös, hosszabb versenyek voltak.
Ha 335353-ra fejlesztettem, akkor nekem 96.0 lett a PR, miközben több helyen 95.7-et írnak. Nektek mennyi?
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #13092 üzenetére
Én jobban éreztem az ePorsche-t és eAudi-t is, mint ezt Ha megcsúsztam, akkor majdnem a falig csúszott a kavicságyban (nyilván sebességfüggő is, de nagyon sokszor volt off-track). Nagyon érdekes, hogy nektek ez jobban kezelhető, nekem meg a Corvette volt az, pedig azt sokan szidták
-
Szbtms
csendes tag
Bár engem nem kérdeztél, de leírom
Minden segítség kikapcsolva:
WTTT: fullos Senna 1:22.975, B felső negyede. Jelenleg 1.311-re vagyok az A-tól, de ennyit már nem látok benne.Formula E TT: alap Porsche 00:51.993, kicsivel túl a C felén. 0.526-ra van a B, ezt ezzel az autóval nem fogom elérni (2-3 tizedet még talán). Kipróbálok majd másik autókat is, illetve lehet, hogy befektetek annyi aranyat, amennyit vissza is nyerek.
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #13112 üzenetére
Fullos autóval, ha az a "legjobb" a 3 közül, akkor a B szinte mindig sikerül. Sor hármas autókkal pedig a C. De nem mindig pár verseny alatt, néha nagyon sokat megyek vele, hogy sikerüljön. De ez az egyik legjobb módja az aranyszerzésnek, ezért erre fordítok időt. A-ba még soha nem kerültem
-
Szbtms
csendes tag
válasz balintka #13115 üzenetére
Számomra még mindig nem világos, hogy hogy szerzel rövid idő alatt több száz aranyat. Én most a WTTT-ben annyit mentem a B-hez, hogy nem romlott el a fullos Senna GTR. Mindennel együtt nem volt fél óra és 100 arany lesz a jutalom. Ennyi aranyat farmolással több óra lenne összehozni.
A 371. szinten vagyok, ahol 307482 fame pont kell a szintlépéshez. Szerintem a leggyorsabb és legkifizetődőbb verseny a 2019-es F1 Invitational series-ben a 9 körös Monza. 11 perc játékkal 16400 fame-et ad. A szintlépéshez 18.74... versenyt kéne mennem, ami 206 perc (majdnem 3 és fél óra), ami "csak" 48 aranyat ad.
Persze ha naponta ezt megcsinálom, akkor heti szinten több lesz, mint a 100, de naponta 3 és fél órán át körözgetni Monzában... Azért ennyire nem unatkozom És nagyon uncsi lenne...A sorozatokat megcsináltam mindet, ameddig tudtam, kivéve most a Lotus Evija-t, az még nincs kész, illetve van 3 Exclusive, amit csinálok. Az ES-ből jön vissza még sok arany, de az is több óra, mire kész lesz egy.
-
Szbtms
csendes tag
válasz balintka #13121 üzenetére
Na jó, de ez nem farmolás, hanem trükközés
Nekem most hosszúak a reklámok, így az sem feltétlenül megoldás. Másrészt jobban féltem a 7-8 éves profilomat, minthogy ilyen miatt kizárjanakNekem még azért kell, 70%-on vagyok (11209/15807 verseny). Nagyon sok sorozat nem 100%-os, csak addig vittem el, ameddig tudtam. Aranyért történő fejlesztéssel lehetne továbblépni, a legtöbb sorozat 90% körül van.
7 autót tudok megszerezni az Archives-ból, most inkább rámegyek erre (várom az akciókat Így akkor 13 fog hiányozni a Road Collection-ből. (most 226/246)
Motorsportból minden autó megvan, kivéve a tavalyi és az idei Formula E, valamint a Nascar autókat. Illetve, a tavalyi Formula E-ből 2 megvan, az idei Nascar-ból pedig 3. De itt többre nem is nagyon megyek rá, max ha elérem az 5000000 M$-t és nincs a közelben event.Az F1 2020-ból megvan az összes autó, de darabját 700 valamennyi aranyért fullozni, ráadásul mire elérem a szinteket a 3 körös versenyekkel... Pedig ott van 594 verseny, ami valószínűleg soha nem lesz kész (11 autó 54 verseny/autó, 1 kész van)
-
Szbtms
csendes tag
válasz balintka #13127 üzenetére
- megnéztem magyar időzónával 5 reklámot aranyért
- átléptem az időbeállításokhoz és átállítottam Alofi-ra
- visszaléptem a játékba és továbbra is R$-ért lehetne nézni (nem nyomtam rá)
- újra időbeállítás, vissza Budapestre
- vissza a játékba és továbbra is csak R$Lehet azért, mert az Alofi időzóna igazából tegnapi és tegnap végignéztem? Vagy mit rontok el?
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #13131 üzenetére
95-ig simán elmentem, de most ott a sisak, de nem indul el a reklám és néha ki is lép a játék. Egyelőre egy újraindítással orvosoltam... De a napi 100 már bőven jó!
Én is költök a játékban, de most annyi minden jött és jön még, hogy "hirtelen" 3000 aranyat költöttem. Még van 4400, de 4000 alá nem szeretnék menni.
-
Szbtms
csendes tag
válasz WilliamG #13132 üzenetére
New York nem a kedvencem, de Hong Kong egész jó, Berlint meg már-már megszerettem De inkább a klasszikus versenypályák jönnek be.
Én eddig is megnéztem az összes reklámot 20 aranyig (HomeOffice előnyei ), és ha így is annyi időt szánok rá, csak mindért aranyat kapok, akkor az nagy lépés nekem. Túlzásba nem akarok esni, mert igazából kb májusig minden frissítéssel pluszban jöttem ki és az új dolgokat megszereztem, illettve fulloztam, amit szerettem volna. De most annyi mindent szeretnék, hogy ahhoz kevés már.
- jó lenne fullozni a McLaren MP4/4-et az ES miatt (bár nem szeretem annyira vezetni)
- a Jaguar C-X75 R3 Spec az Archives-ban van nekem, a 30%-os akcióval szeretném megszerezni
- IMSA fan vagyok, így szeretném fullozni az Acura NSX GT3-at, a Lamborghini Huracán GT3-at és a Cadillac DPI-V.R-t (az összes többi fullos már az IMSA-ban). A két sorozat már 100%-os, így ezekből nem jön vissza semmi. De későbbi WTTT-ken jól jöhet és inkább költenék erre, mint mondjuk valami régi autóra (pl. Lamborghini Miura).
- Lancia LC2 sor 3-as, fullozva be tudnám fejezni a bajnokságát, de sok nem jön vissza
- és még van 6 autó az Archives-ből, ami kb 760 arany és egyelőre nincs tervben akcióMondjuk ez a stratégia pont nem a 100% felé megy, de nekem az jobb érzés, ha kedvelt autók fullosak
-
Szbtms
csendes tag
válasz tailor #13203 üzenetére
Szerintem nagyon jó áron van a 2021-es! 225 arany kell a fullozáshoz, ami már alapból nagyon jó ár Ráadásul ebből visszajön 50, amivel megszerezted, 67 a bajnokságából, és fullos autóval nem elérhetetlen a B sem, ami 100 arany. Így visszajönne 217, szóval csak 8 aranyadba került De ha a C sikerül, akkor is csak 58 arany egy fullos autóhoz. (Az M$-t nem néztem, mert azt gyorsabban lehet szerezni, de amúgy sem vészes, a fullozáshoz 2 230 000 kell.)
Én eddig egyet mentem a 2020-assal, 1:55.385, ez a C alsó negyede. 75.4-es az autó, L6, fullos Le Mans tuning. 2.3 mp-re van a B, megpróbálok rámenni, de eddig vártam a 2021-esre, hogy javuljon. A korlátlan jegyek miatt is jobb egy fullos autóval próbálkozni
Jelenleg van egy 17 mp-es leggyorsabb kör
-
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #13262 üzenetére
Olvastam olyan trükköt, hogy párszor legyél utolsó és akkor lassulnak. Igazából idáig 1x sikerült eljutni, előtte mindig kicsúsztam annyira, hogy elértem a 3 mp-et. Aztán rájöttem, hogy nem az a 7. autó, aki mellől indulsz az elején. A 7. egy kék McLaren volt nálam, akit láttam már előtte párszor a célegyenesben. Innen az volt a terv, hogy minél gyorsabb köröket menjek és el lehet érni. Eleinte 1:04-05-ös köröket mentem, majd sikerültek már az 1:02-esek is. Végül úgy lett meg, hogy a 4. körig nem volt egyáltalán off track és az utolsó két körben vágtam a sikánt. Így az utolsó előtti kanyar előtt már be tudtam menni a kék McLaren mellé és egyből meg is adta.
Egyelőre sor 3-as fejlesztés van az autón, jó lenne, ha ennyivel meg tudnám csinálni. -
Szbtms
csendes tag
válasz cappa72 #13262 üzenetére
Ha jól értelmeztem, akkor ezek a nehéz feladatok már akkor is benne voltak, amikor először volt ez az Event Szóval egy az egyben átrakták, ez talán nem az új verziónak köszönhető.
Az viszont igen, hogy az új menüben nekem mindig hátra rakja ezt az event-et. Lehet itt is lapozgatni... -
Szbtms
csendes tag
Még nem játszottam ma vele, de a 6.4-et is kritizálják sokan. Estefelé meglátjuk
-
Szbtms
csendes tag
válasz Szbtms #13265 üzenetére
Nem bírtam estig várni, nagyon kíváncsi voltam
Az első 3 feladat könnyű, de az első kettőnél hibáztam, így csak másodikra lettek meg. Rövid versenyek, kb 5-7 perc volt a 3 feladat. A 6.4 egy kicsit trükkösebb, de ha jól veszed a kanyarokat (csúszás és koccanás nélkül), akkor közel sem olyan nehéz, mint az 5.4 volt tegnap. Aztán lehet, hogy csak a több sikertelen próbálkozás (kb. 7) miatt lassult az ellenfél.Így este jöhet az unalmas LTS az új Porsche-val
-
Szbtms
csendes tag
válasz Gumi.kacsa #13269 üzenetére
Nekem a 7.3 sor 3-as fejlesztéssel nem ment, de hibátlan körökkel meg lehetett volna csinálni. Legalább 1 órát próbálkoztam vele, de nem ment, úgyhogy a body-ra rátoltam még kettőt (3353333) és úgy kb harmadikra sikerült. Fullos autóval nyilván mások az értékek, de én azt figyeltem, hogy egy kanyarban meddig kell lelassítani, hogy még ne csússzak meg és a következő kanyarig elérjem a 441-et. Ez ilyen fejlesztéssel 360-370 között volt. Sőt a célegyenesben kicsit visszalassítva kétszer is meg tudtam csinálni.
Abban egyetértünk, hogy bosszantó és nehéz feladat, de többszöri próbálkozással biztos sikerülni fog fullos autóvalMost nézem, hogy a 7.4-re azt írtad, hogy könnyű volt, így akkor gondolom skippelted.
[ Szerkesztve ]
-
Szbtms
csendes tag
válasz zozika2 #13274 üzenetére
Szia!
A Round hub-ban lévő feladatokkal tudsz VP-t szerezni. Flashback event-ekkel, időszakos time trial-okkal és a heti time trial-lal minden héten.
Van valami feltétele, hogy a Round 1-ből tudj még szerezni valamit, de nem tudom, hogy mi. Én a McLaren Senna-t csak 75%-ig vittem el, azt most tudnám folytatni és elvileg meg is adná a 100%-ért járó dolgokat.
Mivel most akciós a Senna, lehet, hogy rámegyek és megpróbálom befejezni.[ Szerkesztve ]
-
Szbtms
csendes tag
válasz zozika2 #13276 üzenetére
Azokra is ad, ha az autó már megvan. Aranyból kevesebbet, de a VP pont ugyanannyi, mint ha nem lenne meg. Ha mindent megcsinálsz 100%-ra és minden héten indulsz a heti time trial-on, akkor mindent meg tudsz szerezni a Round2-ben. Nem gyors, de szinte folyamatosan van mit csinálni. De azt is lehet, hogy egy-egy eseményt később kezdesz el, nincs annyira időhöz kötve, mint korábban.
Fulloztam a Senna-t és befejeztem a Round1-ben az LTS-t. Megadta a 40 aranyat, és az egész Round1 100%-ért az utolsó nyereményt, a 25 aranyat is.
-
Szbtms
csendes tag
Én a napokban több Exclusive sorozatot is befejeztem, szépen gyűjtögettem az aranyat, majd most annyi neki De lassan a hónap második fele lesz, akkor a napi is többet ad Szerencsére a frissítésben lévő GT3-as McLaren és Ferrari, valamint a BMW M4 GT4 is fullos nekem így az tiszta haszon lesz (30, 50 és 60 arany). Plusz egy időmérő a GT3-as Ferrarival, ott illene elérni a 100 aranyat.
Új hozzászólás Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...