- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9432 üzenetére
Azért gondolom, hogy valami biztos változott 1-2 autónál, mert volt olyan, hogy többször is rápróbáltam ugyanarra a TT-re a régi ghostommal és sehogy se ment ugyanaz az idő, vagy jobb és régen nem voltam én olyan jó. Az eszköz ugyanaz: Sony tablet. Ferrariknál meg talán Ariel Atomnál tapasztaltam ezt, ha jól rémlik. A legtöbb helyen azért tudtam hozni az időt, sőt megdönteni is sikerült. És a régi ghostok még TC on állással mentek, azóta kikapcsolom, mert rengeteget lassít!
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9430 üzenetére
LM-ban nemcsak a végsebesség, hanem ilyenkor - úgy érzem legalábbis - jobban kanyarodik, kigyorsítás jobban megy, íven marad, stb...
igazából arra gondolok, hogy ha egy egyszerű mezei felhasználóként ezeket a hibákat megtalálom, esetleg reprodukálni is tudom (erre lusta vagyok, bár gyanítok valamit), akkor extrém felhasználók esetleg több ilyen hibát ismerhetnek, és tudatosan használhatják
@Laci: igen, azt láttam, hogy az általatok talán tavaly előtt futott eredményeitek tizedekkel jobbak, mint a jelenlegi legjobb idők .
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9435 üzenetére
Ááááá...én ha futnék egy értékelhető kőrt, biztos nem nézném, hogy bugos-e, örülnék, hogy a nevem fent van a szaknévosban . De tény, hogy jobb lenne azzal a tudattal játszani, hogy az elért eredményem tényleg összevethető a többivel, illetve azt tudni, hogy pl a TT listán lévők idejei szintén "tiszta" idő .
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #9432 üzenetére
Érdekes, amit írsz, mert nálam pont az ellenkezője igaz a "füvezés"-re!
Ha fél lábbal a füvön vagyok, és ugyanazon a ponton elkezdek fékezni, amikor még aszfalton simán elfordul az ató, akkor füves helyzetben szinte esélyem sincs a kanyarig lelassítani és elfordulni! Mintha sok-sok méterrel nőne meg a féktáv!Vagy rosszul értettem, amit írtál?
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #9435 üzenetére
DigitXT: hogy tudod lefokozni Magad "valós" időre?
A WTTT-re (ugyebár) kölcsön szokjuk venni a fullra húzott Legjobb autót az adott pályára, és így futunk gyors kört, hogy aztán visszatöltve az "eredeti" állapotot - tényleges aranyinvesztíció nélkül - várjuk a "megérdemelt" (???) jutalmat... ( az mondjuk jó kérdés, hogy ez így csít-nek számít-e Szerintetek. szerintem igen, de nem zavar!)
Viszont ezek után a megfutott jó időt én sehogy nem tudom annulálni. Neked hogy sikerült ez?
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #9448 üzenetére
Elképesztően osztod a "kollégát"!OK, így már értem a lefokozást!
Ezt a 4 lábbal a füvönt pedig megnézem magamnak, csak sajnos TT-n nem müxik mindez ugyebár érthető okokból!Örülök, hogy többen is alapnak (és nem csít-nek) tekintitek a kölcsön-upgrade-eket!
Nos, igen, így lehet a semmiből nettó 50-100 aranyat csinálni hetente! Csak kell kb. 1.000-2.000 forgó-arany a durvább autók fullra húzásához! És nem árt egy tartalékmentés egy másik profillal (fiókkal), mert mostanában többször is előfordult nálam, hogy verseny indítása előtt közvetlenül(!!!) rámentett a profilra! Szóval csak óvatosan![ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9430 üzenetére
Tegnap esti adalék: a Mulsanne első sikánjánál én általában 365-367-ról fékezek (919-es, 95.2 (három engine hiányzik). Tegnap 382-nél néztem a km órára (eddig mindig 375 környékéig ment fel): annyira meglepődtem, hogy az oszlopok helyett azt néztem, hogy nem 282? Neki is vágtam a falhoz...és nem tudom, hogy mitől gyorsult ennyire fel .Gyorsan mentem utána egy 2:45-ös (nem TT kompatibilisen) kanyart, de lehetett volna 2:42-43 (elszúrtam a Porsche kanyargósban).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9457 üzenetére
Befejeztem, ez tehát nem válasz, csak biztosítalak, hogy többet nem feszegetem egyik említett témát sem, mert úgy sem fogunk egyet érteni...
Kérdésem lenne viszont még, hogy akkor miért is töröltél facebookon, mint ismerős? A csapat tag választás nem tetszett, esetleg valamelyik eredmény szúrta a szemed? Nem hinnem, hogy nem tudnád megdönteni, annyira nem vagyok jó...
Nem mintha nagyon hiányoznál a barátlistából, de régen néztem egyszer-kétszer a szellemed, pl. Daytona Road-on elég jó volt a oválra ráfordulás, azóta se tudtam úgy bevenni...(A válasz nem minősül további reakciónak, mert ez már egy másik téma!)
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9458 üzenetére
Ezt nagyon köszi: ahogy nézem, van hová fejlődnöm, megjegyezve, hogy az én kocsim nem igazán gyorsul 365 felett (ugyanolyan kocsim van, mint amilyen Neked volt), a tegnapi 380 feletti tempót először láttam (és biztosan bőven 280 alatt lehettem a rázón, mivel ez volt az első kör, a kanyar előtt még voltak előttem, nem ideális íven voltam). Még a végén az derül ki, hogy a 365-ös tempó a rossz tempó: az általad leírtakból azt látom, hogy a 380 megfutható tempó (és az idők is ezt támasztják alá). Én a rázóról 310 fölött "szoktam" lejönni (magyarázat a "szoktam"-ról: versenyenként kb. egyszer ...sajnos van még egy olyan rossz reflexem, hogy a rázókőröl visszarántom az aszfalra, ahelyett, hogy a kövön tartanám...ezt még csiszolnom kell, általánosságban 300 a rendszeres).
A lényeg: ha a kocsi gyorsul 375-ig, akkor ezt akkor is megfutom fékezésig, ha mondjuk 280 alatt jövök ki a rázóról.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9463 üzenetére
Szerintem nem, (pontosabban igazából nem figyeltem, mert akkor még fel sem tűnt a dolog) mert utána is megmaradt a tempó (a második köröm lett 2:45-ös), aztán amikor elkezdtem kőrözni, becsapódtam egy 911-be (próbálkoztam, ha már ment a verda), ill. kétszer-háromszor ki is csúsztam...na utána a 365 is csak kínkeservesen ment.
Este keresek valamit, amivel rögzíteni tudok videót a tableton, ha sikerül feltöltöm a jelen állapotot (nem nagyon találok éles LM videót ezzel a porsché-val).Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9469 üzenetére
Hmm, valóban, tényleg én ajánlottam, hogy törölj, akkor hát bocsi. Azóta amúgy már nem vagyok ilyen csapatokban, mert van egy állandó csapatunk, ahol parkoltatjuk a profilunkat a nagyobb versenyek előtt, ha kell az eredmény, akkor átlépünk, amúgy meg csak van. Nem azért döntöttem így, mert a lányom is nézegeti időnként a játékot, nem hiszem hogy súlyosan befolyásolná a lelki fejlődését, több mocskot lát az iskolában, meg a TV-ben, mint egy játékban. De amúgy oké, megértelek, én is csak poén szinten használtam ezeket a tageket, semmi célja nem volt, ha téged zavart, akkor ennyi a történet. Peace!
Volt egy saját 2 személyes csapatom is (l4ci taggel), de elvesztettem, mert a csapatarany miatt mindkettővel átmentem, a csapat "megszűnt", de nem tudom újra létrehozni, mert már foglalt a név. Beragadt, így jártam...
Azt hiszem, csak egy Endurance volt, valamelyik Exclusive Ferrari szériában, ami 30 km felett sikerült és egy elég jól menő barátnak sem sikerült azt megdönteni, de amúgy nekem se jött össze többet...
Próbáltad már az Exclusive FXX-K szériában a Porsche Test Track Endurance-ot? Na itt több 100 km-t is lehet futni levágásokkal és elég jól tud hozni a kasszába fame vagy R$ bónusz napokon.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9475 üzenetére
Na igen, ez érdekes, nekem a két porszívóval együtt sincs meg az 1Mrd garázsérték, csak 989M körül van. Talán majd a harmadikkal. De én ugye nem vettem meg a matricákat a fullozás előtt, valszeg ez számított sokat.
Aladdin: én is azt hittem, hogy a Sony tabbal nem tudok jó időt menni, aztán mégis összejött 44.756, ami nem is rossz. Sokat kell próbálni, egyszer csak bead egy jó időt. Eszköz nem annyira számít, inkább csak "szerencse" kérdése, meg persze nagyon jól kell venni azt a 4 kanyart, első kettőt durván levágva, majdnem a füvön, a második kettőt pedig lehetőleg a fehér vonal mellett. A top10-ből nem soknak van szelleme, akinek meg van, nem a legjobb idővel van bent, az enyém (Zóra P. és László T.) sem az, amivel a legjobb időt mentem...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9478 üzenetére
Sok embernek megvan már, én a nagy levelen még el sem kezdtem, a kicsivel is csak 25% körül járok, nem sürgős, ráérek vele hétvégéig, hamar le lehet nyomni. Csak az utolsó speed recordot kell majd kicsit butítani kevesebb tuninggal...
Néhány speed miatt tolattam már vele a célegyenesben, elég gyorsan megy hátrafelé is (na azért nem egy Regera).
-
őstag
válasz DigitXT #9484 üzenetére
Igen, csak egy 1,16 g oldalgyorsulást bíró autó kicsit másképp kéne viselkedjen... Na mindegy, végül összehoztam a sikert. Amúgy nem tudjátok, a kocsik fizikája hozzávetőleg az eredeti alapján készült, vagy egyes gyártók fizetnek, hogy a kocsijuk vezethetőbb legyen a játékban? A Ferrarival pl. nagyon rossz a tapasztalatom, olyan hirtelen dobják el a feneküket (458, FF, F12), hogy azt egy '92-es 911 turbo is megirigyelné
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #9580 üzenetére
Azokat a TT-ket csak akkor vette el ha kérted külön. Visszaesett az adott event %-a és ha megcsáltad újra 100-on állt. Nekem nem ért ennyit. Akik a friends listában előttem állnak azok csak a több trophy-val többek (meg az upgrade/garage mutatóban de az nem játszik). Én nem az elejétől tolom, az némi hátrány ebben, de a legjobb is csak 72%-on állt a fullos mutatóival....
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9580 üzenetére
A no collision kb. annyira működik, hogy ha teljes erőből nekimész a falnak, akkor DNF lesz (nem tudsz pattanni), de egy csomó pályán továbbra is lehet falazni, illetve a fallal lassítani magad. Hong Kong, Porsche Dynamic, Hochenheim Short mind ilyen, ha ügyesen csinálod (én nem), akkor másodperceket lehet nyerni vele. Az elsők mind falaznak ezeken a pályákon.
Én amúgy végigcsináltam anno az összes TT-t, jött is belőle pár száz arany (7-800-ra tippelek, elkezdtem írni excelbe, valahol biztos megvan még). A másik kérdésed: az overall completion pedig sose lesz 100% akkor se, ha mindent megcsinálsz, mert ahhoz minden pályán el kell verni minden ismerősöd, aki azon futott valaha valamilyen eredményt, ilyen pedig kb. sose lesz...
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #9588 üzenetére
52.2 PR-al már sikerült (8 órás pénzeseket megvártam, még pár 12 órás pörög rajta). Átlag sebesség így is csak 317 volt, de legalább megadta végre. Annak ellenére, hogy a TT-nél 46 sec-et adott meg, és 50.7 PR-t javasolt, nekem 52.2-vel lett 45.992-es időm. Ovális pálya, nagyon minimális időt lehet veszteni, max. 1-2 századot, nem fékeztem, nem csúszott, és még így is éppen hogy, fura. Másik két feladat könnyű volt mai nap. Remélem utolsó 2 napra elég az a tuning ami most van és még pörög rajta. Nem akarok többet tolni rá, és skipelni se akarok.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #9592 üzenetére
Igen, jópofa ha eléggé fel van tuningolva az autód, amúgy szenvedés lehet sok feladat ezek közül. Sőt, még ha megvan megfelelő PR akkor is. 6. napon 53.3 PR-al 2 órát szenvedtem. Az autó elég gyors, nincs gond a teljesítéssel, HA nem csúszol ki, mész falnak. Vagy 5x voltam úgy, hogy legszívesebben földhöz vágnám a telefont, de soha nem teszek kárt semmiben, elég volt 10 cm-ről leejteni puha ágyra. Mikor megy az ember, röhögve megvan a kívánt pozíció, de nem akarsz kockáztatni, és mégis sikerül neki koccanni valakinek és kifordulsz, kezdheted elölről. Egy hiba és dobhatod el egészet, utálom a Nascar-t. Ez volt utolsó Nascar-os speciel event amit kitolok, következőt el se fogom kezdeni. Pályát rühellem, autókat rühellem, és ezeket feladatokat is.
Miért nem raknak be jó kis DTM vagy WTCC autókat? Hülye nascart tolják most folyton, unalmas már. (tudom, tudom, amerika...)Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9628 üzenetére
Nekem is nehezen ment, a vége már marha unalmas volt. Nyomtam volna neki, de nem lehetett nagyon lealázni a botokat, mert akkor a vége
nehéznehezebb és muszáj szervízelnem. Inkább lenyomtam így hétvégén, mint hétköznap kelljen játszani vele. Na meg aztán kíváncsi is voltam, hogy tényleg meg lehet-e csinálni szervíz nélkül és tényleg meg lehet...Én is le vagyok maradva, több szériát el se kezdtem még, kettőt meg épphogy 25%-ig toltam csak, szóval nekem is van még vagy 300 verseny hátra. Szerencsére kikerültek a falazós pályák a wttt-ből, így újra csak 5-10 perc a B csoport...
Utóbbi bejegyzésedre reagálva: ezért vettem 64GB-s iPhone-t, hogy ne kelljen matekoznom a tárhellyel!
Amúgy meg tényleg ég és föld a kettő, 1 mp alatt betölt bármelyik pálya, LM, MP és Spa is, sose kell várni semmire. Néha ugyan megmakkan, ha leszakad a hálóról (repülő mód), de ha magához tér, akkor újra gyors... -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9633 üzenetére
Ja, úgy látszik lemaradtál kicsit, pedig nem ez az első poszt, ahol említettem az új készüléket. Szóval vettem egy iPhone SE-t kb. két hete. Azért SE-t, mert alapvetően telefont akartam, nem tepsit, elegem lett a lassú nagy droidos telefonomból és akartam egy kicsit gyors almát. (Meg az új céges Macbookhoz jól jön.) Hát ezen tényleg marha gyors a játék (is), koppintásra indul minden pálya, LeMans-on se kell többet várni, mint Brands Hatch-en. Felbontásilag ugyan nem nagy, tehát nem kell fullhd-t renderelnie, de az nagyon állat, ahogy az esti naplementében LeMansban a hátsó egyenesben szembesüt a nap, a félhomály és a becsillanás effektek miatt semmit se látni, pont mintha élőben lennék a helyszínen...
Az időmérőt még szokni kell, tegnap mentem az 5"-os Lenovoval 2mp-el jobb időt (Suzukában), mint az SE-vel. Ma pedig kb. 10-15 perc alatt 1.5 mp-el csökkentettem a hátrányomat a Lenovohoz képest. Nem rossz annak fényében, hogy az SE csak 4"-os, teljesen más fogás esik rajta, de ha jó a szellem, amivel megyek, akkor könnyű hozni az időn. Volt olyan köröm, ahol a visszafordítóig fél másodperccel is vezettem az iPhone-nal, ott vesztettem 1-2 tizedet, a többit pedig a hátsó egyenesre ráfordító balosban, majd a végén a 130R-ben kicsúsztam...
Ha gondolod tehetek fel képeket, de az ugye nem fullhd lesz, csak 640x1136.
-
#27441408
törölt tag
válasz DigitXT #9750 üzenetére
Elrontottam a linket, tudom de utánna már nem lehetett szerkeszteni. bocsi
Nem tudtam,hogy kamu csak rákerestem, hogy van e a 4-esre terv vagy valami, mivel mint írtam érdekelt e,hogy ezt is leváltják e majd,vagy amíg termeli a pénzt marad ez mivel már kb 4 éves a játék és eddigi tapasztalataim szerint sok gyártó 2-3 évente kiad 1 új verziót a játékából (viszont ezt még aránylag viszi a készülékem, félek, hogy 1 vadi új játékot már nem bírna ). köszi,hogy válaszoltál.
Gondolom, új autókat meg pályákat meg a meglévő programba is tehetnek azért kár újat kiadni .
(#9748)-asra esetleg tudnál válaszolni?
Az EA fejleszt Tetrist? Az igen. Gondolom pénzért lehet benne venni "extrákat".
igen, és azt pl már kb 10 éve fejlesztik, nyílván nem adtak ki újat hanem azt meg a blitzet foltozgatják, a blitz inkább a pénzéhesebb az ilyen olyan extrákat lehet valódi pénzért megvenni
[ Szerkesztve ]
-
oz82
senior tag
válasz DigitXT #9781 üzenetére
Nekem PR 87 es, nem akarok goldozni rá 2 skipp belefér az utolsó napon.
4 vagy 5 körös az utolsó nap?Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9781 üzenetére
A játék abszolút alkalmazkodik, ha mindig kilométerekkel nyersz, akkor a botok (TSM ellenfelek) is marha erősek lesznek. Ezért volt régen, hogy az Indy oválon nem tudtam nyerni 4-5 körön, mert utol sem értem ez elsőket, úgy elhúztak. A bot-butításhoz nem kell sokszor veszíteni, sőt igazából veszíteni sem kell, csak mindig éppen csak egy kicsivel kell nyerni, akkor nem szállnak el nagyon. Pl. Speed Snap-en, Speed Record-on mindig csak pár km/h-val kell nyerni, Endurance-on az első hely után megállni és várni, hogy leteljen az idő, Cup-okon meg csak 50-100m előnnyel nyerni. Tudom-tudom,akkor meg nem lesz kihívás a játékban. Kihívásnak ott a wttt, az autók megszerzésével nem szeretnék túl sokat szívni...
Ráadásul trükkösek a majmok: mivel két profilt viszek, egy fullosat meg egy átlagosat, eltérő taktikával játszok a kettővel. Az egyiken, ahol sok arany van, mindig fullozom a kocsit, a kislevelen viszont spórolok, próbálom minél kevesebb arannyal túlélni az event-et. Ilyenkor sokszor tapasztalom, hogy hiába könnyebb nyerni kupákon a butább botokkal, a kedves majmócák próbálnak arra ösztönözni, hogy költsél minél több aranyat tuningra, ezért Speed Snap-en meg Speed Record-on is nehezebb feladatot kaptam a kislevellel, mint a naggyal. A nagyon ugye fullos volt, a kicsi meg csak 18 tuning a One esetében, és mindkét feladatnál 1-2-3 km/h-val nehezebb volt kevesebb tuninggal. Semmi gond, először azt hittem, hogy ezt lehetetlen megcsinálni, de néhány próba után rájöttem, hogy ha megvan a megfelelő féktáv és kigyorsítás, akkor meg tudom nyerni. Így esett meg, hogy kevesebb tuninggal többet mentem, mint a fullos autóval: nem akartam skippelni és több aranyat beletolni, inkább megtanultam bevenni azt a két-három kanyart...
-
#27441408
törölt tag
válasz DigitXT #9805 üzenetére
Android 6-tól már maga a droid akku kímélés címén (gondolom), bezár minden futó alkalmazást ami nincs a kivétel listán, ha kikapcsol a képernyő, ezért is kérdeztem a kérdésem, mert a játék is záródik ha nincs a listán, tehát ezért érdekelt, ha záródik a játék megtartja e a félbehagyott pause-zott versenyt . .
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9805 üzenetére
Én is marhára unom már a karriert, főleg a 10 körös versenyeket. Az R3 szériákban volt nagyon sok, ahol hiába csináltál meg minden versenyt, nem adott elég plecsnit, na ott újrafutni ezeket a hosszú versenyeket - mert a rövidekre nem adott semmit se -, nem nagyon volt kedvem...
-
#27441408
törölt tag
válasz DigitXT #9808 üzenetére
Ha vissza tekersz olvashatod kb tavaly nyáron panaszkodtam itt,hogy a NASCAR rész nagyon akadt, meg is utáltam a gamét uninstall, (írták itt a fórumozók,hogy 40+ autó a versenyen azért megakaszthatja a telót), most hogy újra kezdtem és nem csinálom (egyenlőre) a NASCAR-t nekem elég szépen fut, még a több autós versenyek is, persze nem tudom a későbbi karriere módokon mi lesz.
Terapeuta droid6-on már elvileg automatikusan zár mindent ha elalszik a készülék.
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #9813 üzenetére
Én már kinőttem a gép előtti játékból, mobil eszközökön is csak a RR3 van fent.
Laptopon még ott figyel a CSGO, de online nem játszom, régen is csak kampányokat toltam (MoHAA, CoD, Splinter Cell, FarCry, Half Life).
RR3 sose lesz 100%, csak max az event mutató (fene se érti).l4ci
Nálam csak 13e futam ment le, de már majdnem feladtam párszor.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #9821 üzenetére
Akiknek már megvan az autó, annak goldért éri meg. 110, 70 és 60 gold jár az eventekért. Az mondjuk bosszantó, hogy miért kell ezeket is napi bontásban csinálni. Akinek már megvan az autó, végigtolta egyszer, nem lehetne simán egybe elérhetővé tenni, hogy végig szaladhasson rajta ha akar?
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatricák a legjobb minőségben, több ezer minta! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gamer matricák nagy választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen