- Google Pixel 9a - a lapos munka
- One mobilszolgáltatások
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Edebácsi #3105 üzenetére
Pedig megcsinálható volt az első PR99 autóval is. "Pár" próbálkozás.
Mondjuk lassan amortizálódott a verda, hisz' az első kanyar előtt fail.
(Ha valami csoda folytán átjutottál, onnantól kilométeres előny kijött:
csak akkor nem volt elég, ha a 15 csuszi nem jött össze. Nehéz volt.)Utána viszont lepukkant autóval, tolatva is.
Azért 260-as top speed
mellett mit össze kellett legyezgetni, hogy ne előzzön ki az összes.
De a legjobb, mikor (kamikáze mód) belédcsattan Tanaka, pedig már
rég lehúzódtál, hogy hadd menjen, úgyis túl jó helyezésed van még...Amúgy érzésre sokat lazítottak az ütközés megítélésén! Sok kis kocc
belefér, ami korábban instant bukta volt.Ezért nem gyújtom rájuk a
majomházat. Amúgy is elég égő a produkció. Pl. Stuart kétszer indul.
16. és 18. is ő! Na, akkor már elég buta az AI. (Csak "túl kell élni" LOL.)Palikot vissza.kommentátornak!
(Kegyetlenül megelőzi önmagát!)
Az 5. szerviz nélkül nem fog menni, köze nincs a 306-hoz így sajnos.
-
NNME
csendes tag
válasz
Edebácsi #3064 üzenetére
Hát nekem nem ment az utolsó 5 körös verseny teljesen leamortizált autóval, pedig van rajta már 15 upgrade. Egyszerűen az első helyezett annyira elment az egyenesekben, hogy pályaelhagyás nélkül nem bírtam soha utólérni. 3 alkalommal löktek ki a második helyről így most feladtam. Most javítom aztán később lehagyom őket 1-2 km-re.
-
l4ci
tag
válasz
Edebácsi #3064 üzenetére
Valóban nem volt nehéz, mondjuk ez a tartsd a 10. helyet leamortizált autóval egy kicsit megszivatott, mert a második kanyarban mindig letoltak a mögöttem jövők az első pár alkalommal, aztán rájöttem, hogyan kell őket jól feltartani, a többi már gyerekjáték volt. Így is megvolt fél óra alatt az egész. Eddig könnyebb, mint gondoltam...
-
fatorzs
tag
válasz
Edebácsi #3032 üzenetére
A másodikat skippeltem, vicc az egész. Volt, hogy az utánam jövő bedobta magát az első kanyarban, és az előttem jövőt ütötte ki. Ilyenkor mit lehet tenni?
A harmadik nem volt nehéz, elvezetgetek én óvatosan, de a rajti tumultust megúszni anélkül, hogy előznél, vagy előznének, és nem is blokkolhatod őket, az pusztán szerencse kérdése.
Akkor inkább pókerezem.Ami vicces, hogy utána: "start from 13th, gain 5 places and finish 9th"
-
DigitXT
félisten
válasz
Edebácsi #2854 üzenetére
Eegen, és azt, hogy ütközés nélkül, azt elfelejtik közölni (de rájössz).
Az "AI" meg hozza a szokásos formáját. Egy kamikáze állat.Vagy
csak kipöccint (off road: buktad), vagy beléd száll fék nélkül: ütközés.Ha meg lökdösik ki egymást elöl, te óvatoskodsz, akkor ők hátulról...
Ja és persze rossz a gumid hosszabb féktáv kell, erre ők hátulról.Szóval nehéz. De továbbra sem ez a baj! A körítés, vazze az übergáz:
"We've lost position after the pit sop so we need to attack, but the tires
are wearing out and losing grip and stopping power. Start fighting for places!
Finish 19th without going off-track."Gondolom mindenki érti. Szóval: még mindig "ugyanaz a verseny" ám!
Csak épp pozíciókat veszítettünk a boxkiállás miatt...De ha már ott
voltunk, akkor nem jobb gumijaink vannak mindenkinél, dehogy!
Rosszabbak! És 22. helyről van egy új állórajt... ill. legyél PONTOSAN
19. 2 kör alatt: ugyan miért? Ha éppen van lendület, jön egy jobb hely?
Buktad. Kezdem megbánni, hogy újra feltelepítettem a játékot. Sajnos.
Elnézést ha valakinek ezek a "kihívások" tetszenek: ez a véleményem. -
DigitXT
félisten
válasz
Edebácsi #2815 üzenetére
Izébigyó. Ez a full tuningos, és így is nehéz nem így működik:
nekem nulla tuningos volt, ÉS egyáltalán nem volt nehéz. (Az
AI elintézi neked, hogy ne legyen nehéz/könnyű -> balance-ol.
6 másodpercet kapott a második, de a legjobb köröm 13-mal
volt jobb.Gondolom, ha tuningos a kocsi az AI sem hagyja
alapon a masinát, így ilyen ~2:20 körüli idővel nem alázható.)A WRC-nél kilinccsel előre minden kanyart! (Nem egyértelmű,
hogy 20 micsoda. De jogos, hogy valószínűleg másodperc.
Mondjuk a balance itt is kérdés: 1:36.2 VS 1:36.8 a második.)A fánkos a legmókásabb! (Befutó előtt pörögtem, lendületből
elkezdve, utána átgördültem a célvonalon: szumma ~46 mp.) -
F-ECT$
titán
válasz
Edebácsi #2815 üzenetére
1. Könnyű, 10+ másodpercekkel nyertem.
2. Nekem is fullos, elsőre kicsúsztam az egyik kanyarban, így 2-ik lettem, másodikra az első kör végén 3-ik voltam már, és a második kör felénél megvolt az első hely.
3. Elsőre meglett: gyorsan élre álltam, közben is összejött már 7-8 másodperc, majd utána minden kanyart kilinccsel előre vettem.
4. Pite (azaz fánk), a 3 kör olyan 15 sec, a pálya meg 25 sec.DigitXT:
-
thrill
tag
válasz
Edebácsi #2793 üzenetére
Nekem se nagyon ment, pedig nekem van valamennyi tuning mindhárom le mansi autón. Elsőre köszönő viszonyban se voltam az elejével, kb. negyedik hely jött össze, míg a gép 3:17-et csapott. A szokásos retry körök után aztán lelassult és végül 3:27-tel már verhető lett (nekem végig 3:23-3:24 körül volt az időm).
Szóval lehet mondani hogy a szokásos: adaptív nehézség (finoman fogalmazva, ahogy itt valaki megjegyezte), vagy (magyarán) balfasz balance-olás és a tesztelés totális hiánya miatt van. Addig kell szórakozni, míg kedvezőbb ellenfeleket nem sorsol be, és túl is tudod élni az első kanyarok után menetrend szerint érkező tömegkarambolt. Már épp azon voltam én is, hogy átugrom, mert a az LMP autók tuningja nevetségesen drága.
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Edebácsi #2417 üzenetére
Próbáld meg levenni a grafikát Low-ra, tök felesleges pl. a tükör (annyira nem erősek a gépi ellenfelek, hogy érdemben védekezni kellene ellenük, feltartásra meg ha muszáj, ott van a lemaradásjelző ikon, hány méterre van, melyik irányból próbálkozik), viszont ha be van kapcsolva, jelentősen lassítja a játékot.
-
DigitXT
félisten
válasz
Edebácsi #2403 üzenetére
Pompi nemrég linkelte az aktuális apk-t. Azt letöltöd, telepíted:
az ismeretlen forrásból származó programok telepítését addig
engedélyezni kell, utána kikapcsolhatod megint. Kb. ennyi.Első futtatáskor párszáz megát leránt, utána (mondjuk) FB-vel
visszatöltöd a profilodat, aztán jöhetnek az assetek (+sok MB).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Milyen autót vegyek?
- Medence topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest