- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #2403 üzenetére
Pompi nemrég linkelte az aktuális apk-t. Azt letöltöd, telepíted:
az ismeretlen forrásból származó programok telepítését addig
engedélyezni kell, utána kikapcsolhatod megint. Kb. ennyi.Első futtatáskor párszáz megát leránt, utána (mondjuk) FB-vel
visszatöltöd a profilodat, aztán jöhetnek az assetek (+sok MB). -
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #2417 üzenetére
Próbáld meg levenni a grafikát Low-ra, tök felesleges pl. a tükör (annyira nem erősek a gépi ellenfelek, hogy érdemben védekezni kellene ellenük, feltartásra meg ha muszáj, ott van a lemaradásjelző ikon, hány méterre van, melyik irányból próbálkozik), viszont ha be van kapcsolva, jelentősen lassítja a játékot.
-
DigitXT
félisten
-
thrill
tag
válasz Edebácsi #2793 üzenetére
Nekem se nagyon ment, pedig nekem van valamennyi tuning mindhárom le mansi autón. Elsőre köszönő viszonyban se voltam az elejével, kb. negyedik hely jött össze, míg a gép 3:17-et csapott. A szokásos retry körök után aztán lelassult és végül 3:27-tel már verhető lett (nekem végig 3:23-3:24 körül volt az időm).
Szóval lehet mondani hogy a szokásos: adaptív nehézség (finoman fogalmazva, ahogy itt valaki megjegyezte), vagy (magyarán) balfasz balance-olás és a tesztelés totális hiánya miatt van. Addig kell szórakozni, míg kedvezőbb ellenfeleket nem sorsol be, és túl is tudod élni az első kanyarok után menetrend szerint érkező tömegkarambolt. Már épp azon voltam én is, hogy átugrom, mert a az LMP autók tuningja nevetségesen drága.
-
F-ECT$
titán
válasz Edebácsi #2815 üzenetére
1. Könnyű, 10+ másodpercekkel nyertem.
2. Nekem is fullos, elsőre kicsúsztam az egyik kanyarban, így 2-ik lettem, másodikra az első kör végén 3-ik voltam már, és a második kör felénél megvolt az első hely.
3. Elsőre meglett: gyorsan élre álltam, közben is összejött már 7-8 másodperc, majd utána minden kanyart kilinccsel előre vettem.
4. Pite (azaz fánk), a 3 kör olyan 15 sec, a pálya meg 25 sec.DigitXT:
Dive ever, work never.
-
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #2815 üzenetére
Izébigyó. Ez a full tuningos, és így is nehéz nem így működik:
nekem nulla tuningos volt, ÉS egyáltalán nem volt nehéz. (Az
AI elintézi neked, hogy ne legyen nehéz/könnyű -> balance-ol.
6 másodpercet kapott a második, de a legjobb köröm 13-mal
volt jobb. Gondolom, ha tuningos a kocsi az AI sem hagyja
alapon a masinát, így ilyen ~2:20 körüli idővel nem alázható.)A WRC-nél kilinccsel előre minden kanyart! (Nem egyértelmű,
hogy 20 micsoda. De jogos, hogy valószínűleg másodperc.
Mondjuk a balance itt is kérdés: 1:36.2 VS 1:36.8 a második.)A fánkos a legmókásabb! (Befutó előtt pörögtem, lendületből
elkezdve, utána átgördültem a célvonalon: szumma ~46 mp.) -
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #2854 üzenetére
Eegen, és azt, hogy ütközés nélkül, azt elfelejtik közölni (de rájössz).
Az "AI" meg hozza a szokásos formáját. Egy kamikáze állat. Vagy
csak kipöccint (off road: buktad), vagy beléd száll fék nélkül: ütközés.Ha meg lökdösik ki egymást elöl, te óvatoskodsz, akkor ők hátulról...
Ja és persze rossz a gumid hosszabb féktáv kell, erre ők hátulról.Szóval nehéz. De továbbra sem ez a baj! A körítés, vazze az übergáz:
"We've lost position after the pit sop so we need to attack, but the tires
are wearing out and losing grip and stopping power. Start fighting for places!
Finish 19th without going off-track."Gondolom mindenki érti. Szóval: még mindig "ugyanaz a verseny" ám!
Csak épp pozíciókat veszítettünk a boxkiállás miatt... De ha már ott
voltunk, akkor nem jobb gumijaink vannak mindenkinél, dehogy!
Rosszabbak! És 22. helyről van egy új állórajt... ill. legyél PONTOSAN
19. 2 kör alatt: ugyan miért? Ha éppen van lendület, jön egy jobb hely?
Buktad. Kezdem megbánni, hogy újra feltelepítettem a játékot. Sajnos.
Elnézést ha valakinek ezek a "kihívások" tetszenek: ez a véleményem. -
fatorzs
tag
válasz Edebácsi #3032 üzenetére
A másodikat skippeltem, vicc az egész. Volt, hogy az utánam jövő bedobta magát az első kanyarban, és az előttem jövőt ütötte ki. Ilyenkor mit lehet tenni?
A harmadik nem volt nehéz, elvezetgetek én óvatosan, de a rajti tumultust megúszni anélkül, hogy előznél, vagy előznének, és nem is blokkolhatod őket, az pusztán szerencse kérdése.
Akkor inkább pókerezem.Ami vicces, hogy utána: "start from 13th, gain 5 places and finish 9th"
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Edebácsi #3064 üzenetére
Valóban nem volt nehéz, mondjuk ez a tartsd a 10. helyet leamortizált autóval egy kicsit megszivatott, mert a második kanyarban mindig letoltak a mögöttem jövők az első pár alkalommal, aztán rájöttem, hogyan kell őket jól feltartani, a többi már gyerekjáték volt. Így is megvolt fél óra alatt az egész. Eddig könnyebb, mint gondoltam...
-
NNME
tag
válasz Edebácsi #3064 üzenetére
Hát nekem nem ment az utolsó 5 körös verseny teljesen leamortizált autóval, pedig van rajta már 15 upgrade. Egyszerűen az első helyezett annyira elment az egyenesekben, hogy pályaelhagyás nélkül nem bírtam soha utólérni. 3 alkalommal löktek ki a második helyről így most feladtam. Most javítom aztán később lehagyom őket 1-2 km-re.
-
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #3105 üzenetére
Pedig megcsinálható volt az első PR99 autóval is. "Pár" próbálkozás.
Mondjuk lassan amortizálódott a verda, hisz' az első kanyar előtt fail.
(Ha valami csoda folytán átjutottál, onnantól kilométeres előny kijött:
csak akkor nem volt elég, ha a 15 csuszi nem jött össze. Nehéz volt.)Utána viszont lepukkant autóval, tolatva is. Azért 260-as top speed
mellett mit össze kellett legyezgetni, hogy ne előzzön ki az összes.
De a legjobb, mikor (kamikáze mód) belédcsattan Tanaka, pedig már
rég lehúzódtál, hogy hadd menjen, úgyis túl jó helyezésed van még...Amúgy érzésre sokat lazítottak az ütközés megítélésén! Sok kis kocc
belefér, ami korábban instant bukta volt. Ezért nem gyújtom rájuk a
majomházat. Amúgy is elég égő a produkció. Pl. Stuart kétszer indul.
16. és 18. is ő! Na, akkor már elég buta az AI. (Csak "túl kell élni" LOL.)Palikot vissza.kommentátornak! (Kegyetlenül megelőzi önmagát!)
Az 5. szerviz nélkül nem fog menni, köze nincs a 306-hoz így sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen