- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Yettel topik
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Aladdin #12484 üzenetére
Ritka egy unalmas, kihivasoktol mentes szar szeria volt...
Jaja... a gt3 special event ehhez képest ez borzalom volt.T'om az emlék sok mindent megszépít, de egykoron azért volt néha skip, mert az ember béna volt. (szembe menni a forgalommal, időre... oké, az is g.ciség, de aki tényleg ügyes, annak teljesíthető volt)
De ezek mostanában... valahol a harmónia hiányzik...
-
válasz
Aladdin #12480 üzenetére
Kiváncsi leszek, hogy mi lesz a vége, meg hogy mennyire lesz előréb az driver XP-d.
Mert ezeknél úgy tűnik, csak ez lesz a mérvadó.
Mostantól marhára oda kell figyelni, melyik special event mit is takar, és pár napot várni az indulással, és elolvasni az elvetemültek leírásait, véleményét, javaslatait.
Meg megint egy vonal, amit most kisérleteznek a júzereken, és ha több pnzt hoz az előző frissítésnél akkor ezt a vonalat nyomják majd... ez szinte biztos. -
válasz
Aladdin #12463 üzenetére
Nyomom a Porscheval a Le mans-t. 2/2 erdekes. 15 km-en keresztul legyen draft. A palya olyan 13,6 km koruli. kb fel palyanyit mentem es meglett a 15 km. Hmmm.
Én is azzal kezdtem el, még 1.3-nál vagyok.
Amit észrevettem, hogy az első két versenyt fél kör alatt befejezvén 20k m$-t kaptam.
Tehát gyorsan gyűlik, ugyanakkor ez nem feltétlenül jó, mert hamar betelik a napi limit (már megint)
Sajna nem olvastam el a RTFM-t szóval még nem teljesen világos, im mivel hogyan, mit mikor, és mindek driver level update...
De a driver level update az aranyos, tehát aranyaba kerül : 23 gód.
Meg persze fejlessz m$-ért.
Aztán ezeket nem látod viszont, ha vége az iventnek.
Majd megszokjuk ezt is. -
tailor
őstag
-
szaszyka
senior tag
válasz
Aladdin #12445 üzenetére
Az audival viszonylag még könnyű is menni, elég nyugodt autó. Az utolsó kanyarkombinációt kell nagyon jól elkapni, ott lehet rengeteget nyerni, vagy elbukni. Nekem valami csoda folytán 38:094 lett az időm, B közepe, de azóta sem tudom 3 tizednél jobban megközelíteni, mert a célra ráfordítót mindig elcseszem.
-
Anulu79
addikt
válasz
Aladdin #12423 üzenetére
Azt hittem, hogy ennél azért jóval egyszerűbb a helyzet.
Az endurance offlineban mindig gond nélkül teljesithető. Mindig megyek pár darab más versenyt az éles előtt ami miatt offline vagyok. De ennyi időt nem szívesen szánok a játékra.
De azért köszi a részletes leírást!
-
balintka
addikt
válasz
Aladdin #12361 üzenetére
Nekem végül 4 sor +1 db (17-tel) lett meg.
Nagyon érdekes volt, mert én ma a 6. napnál tartottam, reggel meg is csináltam, délután rányomtam az ikonra, erre beengedett a 7. napra! Itt végül is a 7.3-nál nyomtam el még egy tuningot (17.), meglett, aztán jött a fék elkopós 7.4. Ekkorra már az én türelmem is elkopott, kinyomtam 250 ezer MS-ért, az utolsó pálya meg sima ügy volt a visszameneteles módon. Úgyhogy váratlanul 1 nappal előbb meglett az autó.
-
-
balintka
addikt
válasz
Aladdin #12230 üzenetére
Szép teljesítmény, grat. Nekem 4 fullos van, összesen 6 autó a garázsban, 4 hiányzik, de úgy számolom, h kettőt pont meg tudok venni a hátralévő időben.
A mai Senna utolsóval meggyűlt a bajom, de rányomtam a 3. körös tuningokat, este újrapróbálom a felgyorsult autóval.
-
balintka
addikt
válasz
Aladdin #12219 üzenetére
Van azért értelme a fullozásnak, mert az Invitational végigvitele autónként 250 ezer MS ad ajándékba, illetve beleszámít az összteljesítésbe.
Én az akcióban befejeztem a Ferrarit, Red Bullt, most a Renault áll 31 fejlesztésnél. Ha ez megvan, akkor már csak autók vételére koncentrálok.
A McLarenen csak 4 fejlesztésem van, a Toro Rosso-n meg 19, ezek fullozására nincs esély az autóvásárlás mellett. Úgy számítom, még 2 autót bele fog férni.
Én is Monza 18 körözni szoktam a Ferrarival, ha nincs épp Invitational-em.
Anulu79: elvileg a fullozás jobban megéri, mert ott többet kell költeni (6,8 millió per autó), ezért én ezzel kezdtem. Az autón "csak" 800 ezret spórolsz, viszont a fejlesztéseknél akár egyen is 200 ezret.
-
válasz
Aladdin #12073 üzenetére
Ezt a Jaguaros versenyt ezt kihagyom. Az autó már megvan régről,
Ráadásul most nem lenne elég a 3 körös fejlesztés a megszerzéséhez. Drágább lett. Gondolkodtam, hogy 110 goldért nekiállok, aztán elolvastam a vikit hozzá, és többet kellene rákölteni, mint amennyi a nyereség lenne.Viszont a WTTT-n sikerült egy B
Az szép! -
balintka
addikt
válasz
Aladdin #12073 üzenetére
Én meg a következőt, az Aston Martint fogom. Gyűjtögetem minden nap az aranyat, de az ilyen event-ek miatt nem tudok haladni a karrierben, mert mindig van, amire lehet költeni.
A BMW GT4-et is ezért hagytam már. A Jaguárt még meg akarom szerezni.
Szép eredmény az időmérőn
Elkezdtem a Mercit "fullozni", még kell jó pár tuning rá. Még 4 autóm van, szerintem azokat is kifullozom a következő hónapokban, aztán csak utána állok neki a többi 5 autó megszerzésének.
-
balintka
addikt
-
válasz
Aladdin #11939 üzenetére
Ja. Ezek jó felvetések.
Lehet, hogy nem is lehet majd másképp játszani tovább, mint fully upgraded F1 autókkal.
Ez a 4M határ elég nagy izéség lenne, ha igaz lenne. Remélem nem így lesz. Ha igaz lene, és megvan a 4M, onnantól meg csak a bonus M$ lehetne a megoldás... majd kialakul ez, gondolom majdcsak megjelennek a wikin a különböző javaslatok. Gondolom még egyelőre kevés a tapasztalat. -
balintka
addikt
válasz
Aladdin #11882 üzenetére
Óriási költsége lesz tényleg... Bele kell húzni az arany gyűjtésbe
.
Nem tudom, h tudnák beszüntetni a mozizást, mivel a telefon beállításaiban játszunk az idővel. Remélem ez ellen nincs semmilyen eszközük.
Én is kb. hasonló ütemben farmolok mint Te, igaz, csak kb. 1,5 hete olvastam itt az időzónás dolgot, addig nem is tudtam róla. Most 500 arany és 1 millió RS van. De hosszabb távon stabilan ennek a dupláján akarom tartani mindkét cucc szintjét.
-
balintka
addikt
-
-
l4ci
tag
válasz
Aladdin #11783 üzenetére
Egy időben kicsit sok aranyat toltam bele mindenféle exploitokkal, bugokkal, nem akartam, hogy tudják, hogy hogyan, mert nem akartam bant kapni érte, de úgy látszik senkit sem érdekelt, vagy csak nem kerültem olyan magasra egyik wttt-ben sem, hogy komolyabban átvizsgálják a profilomat...
-
nexus6
aktív tag
-
válasz
Aladdin #11746 üzenetére
Hát a tököm kezd telelenni ezzel a GT4-gyel. Viszi a pénzt és az aranyat, unalmas.
Jaja... special eventek jobbak, de ezzel is el lehet ütni az időt. De az unalmas rész az valóban ott van, hogy ugyanazon kategóriás autókból egymás után jönnek a költenivalók. Hajrá Motorsport! lett gondolom a koncepció (meg hogy költs sokat. Most is remek akció van 10kHUF-ért...)
Miért érzem úgy, hogy lehúzás szaga van egy kicsit?
Ez már ilyen marad. Kiváncsi vagyok, meddig húzza még a játék.
Asszem' pont időben kaptam még el az elejét, gyakorlatilag a megvehetőkből eddig 1 hiányzik, a mostaniakat meg ugye majd jól megnyerem... ennél többet nem tudok tenni... és nem is teszek. -
l4ci
tag
válasz
Aladdin #11730 üzenetére
Nekem se jött meg az 50 arany a C-ért, pedig hát futottam mindkét eszközzel, csak az egyiken fullos volt, a másikon meg nem. Lehet, hogy már ezt is nézik, nem tudom, mostanában keveset wttt-zek, nem tudom, hogy vajon működik-e a két eszközös tuningbérlés, majd valaki megmondja, aki szintén próbálta a frissítés óta...
-
-
válasz
Aladdin #11690 üzenetére
Na ugyanezért csinálom. Amikor kivetették a wttt-ből az r$-t (öt eszközön egész jól hozta az r$-t), azóta fontos alkalmaznom a farmolást az ilyen bónusz napokon, meg a hóvégi-hóváltás trükköt. Így túlélhető a két frissítés közötti időszak, megvannak az új autók, de a szériára már nem marad idő...
(szerk.: aztán majd jól kitalálják, hogy jó sok gódér' megvásárolhatók lesznek a széria egyes elemei
)
-
válasz
Aladdin #11613 üzenetére
Próbálkoztam, próbálkoztam... Néhány pályán már végig tudok menni fék-segéd nélkül, a Redbull ringen még nem. Így maradt az, hogy leültettem az autót, elfelejtettem visszakapcsolni a traction control-t, és negyedikre 4 tizedet javítottam. így befértem úgy b-40%-ba - maga volt a csoda - utána is próbálkoztam még, de aztán feladtam. Jóa' ígyis'.
-
WilliamG
újonc
válasz
Aladdin #11544 üzenetére
Bár még sohasem számoltam így utána, de ezek nagyjából megvannak (mindennapi belépés, napi 5 vidi, wtt-ben C-E körül szoktam lenni, szintugrás, versenyek stb.). De így is elfogy. 2-3 alkalommal vásároltam is, igaz az nem számottevő. A "mozizást" és a sok reklámnézést mire értitek? Nekem napi 5 reklámot enged.
-
l4ci
tag
válasz
Aladdin #11458 üzenetére
Ezt már többször kitárgyaltuk itt (IS), hogy full random az ovál idők mérése/értékelése, sokáig a szarfos Lenovo telefonommal első voltam minden Daytonán, mert nekem épp úgy adta be, mint senki másnak. Ugyanilyen mázlifaktor az Indy ovál is: vagy jól indulsz, vagy a végén nem ad hozzá annyit és akkor A-ban vagy, vagy nem... Nekem is csak 30-40 ezred hiányzik az A-hoz és meg is fogom próbálni még, mert ha nem rontanám el mindig valahol, akkor tuti beférnék, csak kérdés melyik eszközzel...
-
válasz
Aladdin #11363 üzenetére
nem kell szervizre varnod, mert visszatoltheted a felhobol
Igen, szoktam ezt alkalmazni ilyen esetben; meg ráadásul fent van vagy 4 eszközön a játék(a céges telefonra még nem tettem fel
, szóval ha véletlenül mégis nyomok egy szerviz gombot, akkor is tudom folytatni másik telefonon a próbálgatást.
Sztem meg tudod csinalni a B-t.
Ezzel kapcsolatban erősek a kételyeim, de vasárnap semmittevős napom lesz, bepróbálkozom "párszor". -
válasz
Aladdin #11354 üzenetére
Jogos... próbálgattam is hol ezt, hol azt kikapcsolni, és hát legtöbbször sokkal jobb időket mentem wttt-n. A múlt heti C is csak fék-assist kikapcsolással sikerült; potom 8 tizedet hozott a "konyhára".
De hát a lustaság győz az esetek többségében, főleg akkor, ha assist-okkal is elérem az adott célt (special event-ek esetén gyakoribb). Persze szoktam hibrid megoldásokat is alkalmazni, főleg egy-egy S sikánnál (Nürburgring, Porsche test track long és short) kikapcsolom a féket, aztán meg bevétel után vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 Plus 64GB / 12 hónap jótállás
- L14 Gen3 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 5675U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
- Eladó Új állapotban lévő Xiaomi Redmi 13C 4/128GB / 12 hó jótállás
- Megkímélt állapotban lévő Xiaomi 12T Pro 8/256GB / 12 hó jótállás
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest