- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- One mobilszolgáltatások
- Milyen GPS-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Google Pixel 9a - a lapos munka
Új hozzászólás Aktív témák
-
ntglaci
csendes tag
Köszi! Fulladt embernek a mentőöv! Jogos amit írtál, régebben igen olvastam telepítés előtt, de mostanában nem. ÍJ. Viszont az l4ci által említett 7 körös lemans-i versenyben mehettem c7r-rel, ami ezen a pályán sokkal jobb mint az rsr! Fullos c7r-rel az 5 kör legelején keveredtem az első helyre, úgyhogy nyomni kell neki! Nem árt elkerülni az ütközéseket sem, mert egy 20km/h-val lassabb végsebességgel necces.
-
l4ci
tag
Ennek a Porshcenak a saját szériája a Legend végén is elég jó. Szinte minden CUP rolling starttal indul, a 7 körös LeMansban az 5-6 kör körül sikerült csak utolérnem az első autót (Jaguar), piszok gyorsak ezek, úgy tolták le a majdnem fullos(29/30) Porschét egyenesben, hogy csak a körforgalomban tudtam féktávon visszaelőzni.
-
DigitXT
félisten
Ja, tök jó feladat volt. Nyilván valami gyengébb botot kaptál,
vagy több tuning van az autódon, vagy csak jobban vezetsz,
de nálam amikor hirtelen előzni kezdett és mégsem lassított
be a következő lassú autó mögé, nos, az én majdnem fullos
autóm lemaradt, mint a borravaló. Bukta.Máskor ráestem
féktávon (túlságosan), és ha megelőzöd ugye az is bukta.Egyedül a jobbról-balról előzés tetszett, olyat én is csináltam,
de a végén mindig közbejött vmi, kiforgató lassú bot pl.: skip!Ui: még a legjobban akkor ment, amikor vasig lebontottam a
hátsó lökősét, ugyanis többször is rávettem, hogy hamarabb
előzzön picit, mikor még mindketten elférünk, ne csak akkor,
amikor már nem, de sose tartott ki a kör végéig a lendület.Ez a feladat akkor lett volna jó, ha nem gyökér AI az ellenfél.
-
DigitXT
félisten
Én külsőre nem költök vagy nagyon ritkán.
Én is így voltam ezzel. De ha már el lehet szórakozni vele, miért ne?*
Annak idején is viccesnek találtátok a Miura festésemet, pedig csak ráírás.Természetesen ha vérrel-verejtékkel összeszedett zsetonról van szó, akkor
nista, mert első, hogy az ember tudjon versenyezni, így autó + tuning (PR).
Viszont amikor elfogynak a versenyek, de azért a játékot szereti az ember,
el lehet ütni ilyesmivel az időt... Persze limitáltak a lehetőségek, de ez van!
A Flector BMW másik oldalán nincs festés (mivel nem fért bele 50 rétegbe).Amúgy a tuningokat is csak addig csináltam azelőtt, amíg abszolút muszáj
volt, hiszen nem volt miből "fullra" húzni az autókat. Az, hogy értelmetlen is,
az más dolog, mivel TT-ben természetesen mindig van jelentősége. De csak
ott, máshol (ha egy másik autóval már megvolt a PR, a széria kész) semmi.*: megaztán csak ott van l4ci a lista tetején, csak így lehet utolérni.
Megjegyzem, te is rendesen "bekezdtél" a reklámok megtekintése után.
De az a vicc, hogy annyi gold még csak az autókra elég. Festeni 2x annyi?!
Persze az elején úgy kezdtem, hogy csak azokat a festéseket veszem meg,
amik tetszenek is, és van rá esély, hogy használni fogom, de aztán rájöttem,
hogy így nem lehet élre törni a listában, úgyhogy egye fene: minden jöhet!
Egyik autón még használtam is pl. a kék felnit, pedig azt zsigerből utálom...Szerk: van még 1-2 humorbombám. De nyilván ángliusul nem értik. Nem baj!Szerk: a ride hight az égvilágon semmit nem csinál a játékban szvsz, csakis
optikai tuning. Van amelyik autót inkább felemeltem, mert annyira lent volt. -
DigitXT
félisten
Na igen, ez megtörténhet, Daytona még új nekem... Most csinálom a
challenge-et és ki is löktek, annak rendje és módja szerint. Nade! Ha
ez ismert kanyarvételi szokásuk ott, akkor nem kell belemenni.Amúgy fullos autóval könnyű volt ez az utolsó előtti nap. Kb. 15 perc,
szervizt se kért, menedzsert se, egy újrakezdés volt, utána már ment. -
#40359168
törölt tag
-
Zedco
csendes tag
Csak az első 20mp végére kell elérni a megadott sebességet, utána már mindegy!
Én egyébként óvatos duhaj vagyok, és folyamatosan alacsony szinten tartom a botokat --> az endurance-ban 2.5km kell az első helyhez!
(Persze ennek ellensúlyozására hozták be a "makik" a rögzített átlagsebességes és időlimites stage-eket --> de egy ilyen verseny sikeres teljesítése nem repít auralpod-os magaslatokba szerencsére, szóval megéri a butítás) -
l4ci
tag
Semmi extrát nem csinálok. Amit eddig próbáltam: TunnelBear, SuperVPN és OpenVPN + OVPN Finder Pro együtt. Az első kettő forgalom és/vagy időlimites, a második megoldással (OVPN Finder Proval) bármennyi profilt le tudok tölteni bármilyen országból, ezért jobban szeretem azt használni. De alapvetően mindhárom programmal szokott legalább napi 15-20 reklámot adni, ha van türelmem kivárni. Van, hogy sokszor kifagy fekete képernyővel, mert lassú a net, le van terhelve a VPN szerver, stb. Ilyenkor kilövöm a játékot, újraindítom és megint van pár reklám. Általában addig nyomkodom, amíg el nem fogy vagy meg nem unom. Ha nem ad többet, akkor másik profilt választok (OpenVPN esetén), vagy másik VPN programot indítok el, ilyenkor van, hogy ad még néhányat, de ez sem biztos, van hogy már így sem jön több.
Elsődlegesen a Sony Tableten játszok Android 5.1 rendszeren. A második eszköz pedig egy Lenovo Vibe P1m telefon, ami jelenleg szervízben van, így most csak a tableten nyomom.
Januártól talán lesz újra telefonom is. Ha a szemét TMX visszaküldi valaha. -
#40359168
törölt tag
Nálam csak 5,8 Km volt a cél az endurance-ban, ezek szerint eddig jól bénáztam.
Most először a challenge-en kívüli versenyeknél is figyelek, hogy ne legyen túl nagy az előnyöm, de baromi idegesítő, Le Mans-ban pl. az F50-nel ilyen 3:35 körüli köridők kellenek, hogy ne húzzak el nagyon.
-
cuebler
senior tag
barátnő cseréje?
Kronok: meg sem próbáltam a 18/28-as kocsimmal... fullos kocsival rajt utáni sikánban harmadik helyre tudtam magam feltolni, majd a Curva Grande utáni sikánban legyűröm a másodikat is. Magnusra ráközelítek, a Lesmo után elkezdem utolérni, elnyúlik, a sikánban utolérem, de nem férek mellé. a Parabolicában egy vicc vagyok, úgyhogy innentől bukta nekem is... furcsa ez az audi, gyengébb statok mellett is elnyúlik az egyenesekben, főleg a második felükben.
azóta az utolsó próbálkozásomnál sikerült az első sikánból másodikként kijönni, Magnust pedig a következő sikánban külső-belső kombinációval leelőzni. elhúzok tőle, a Lesmo után felhív egy haverom, megremeg a kezem, nyílegyenesen le a fűre, Magnus elhúz
és a Parabolicában most ő a vicc (ami valljuk meg, egy bitekből álló versenyzőnél furcsa), úgyhogy kielőzöm és innentől nyertem!!!
-
Petya25
őstag
Én nem farmolok, órákat tolni csak ezt nem éri meg nekem.
Viszont valami jóárasított akció már jöhetne: Miura, LaFerrari, Vitesse, TS040, Agera R, RSR 2015A hülye Suzuka East-re van valakinek tippje?
Az alap szériában csak ezeken van 2. helyem, ahogy a 4 extra szériában is.
Ez egy elbaszott pálya, a kanyarokban alig lehet hozni a gépen, ítt túl okosak.... -
Lirion
addikt
A szélárnyék nem hat az első autóra, ezt még a videóban is elmondják. Az első autó azért tud gyorsabban menni, mert a mögötte haladó folyamatosan lökdösi hátulról, az elől haladó pedig mindig magára húzza a hátul lévőt, miután az előrébb lökte, így ketten együtt gyorsabban tudnak menni, mint egyedül. A sebesség növekedése lökdösés hatására eddig is működött, alacsony tuningos autóval hosszú egyenesekben mindig beállok a botok elé, ha közel vannak és simán fel tud tolni/lökdösni akár a max sebességen túlra is (pl. mt panorámán vagy le mansban).
A játékban viszont nem így néz ki a dolog, hanem simán kapod a bonuszt méterekkel a mögötted lévővel is.
-
#40359168
törölt tag
Én csak verseny vége felé szoktam néha így kilőni a játékot, ha már biztosan látom, hogy nem nyerem meg, de mindig csak az adott verseny előtti állapotra ugrik vissza, challenge-állást még soha nem buktam így. Egyébként ez a Nascar nem nyűgözött le annyira, nekem halálunalmas, de ez szigorúan magánvélemény. Valami driftes állatságnak jobban örültem volna.
-
DigitXT
félisten
Ez a fékerő érdekes... Repülőrajt után közvetlenül kipróbáltam,
lepörgött 95%-ra, majd lassan visszakúszott 100-ra... Onnantól
kezdve viszont végig 100%-on állt, mert nem nyúltam a fékhez:
a motorfék* 390-ről is bőven visszalassított a körforgalomig.Nem mellékesen végre levették a csúszásnövelő setupot, így a
szokásos levágásokkal 2:44-2:45-ös köröket karistoltam. Vagy
20 másodperccel (14:52-es összidő) nyertem. (Tuning PR94.3)*: vagy az energiavisszanyerő rendszerek, vagy csak bug miatt.
-
-
l4ci
tag
Ha maradt volna az eredeti felállás - régi jutalom rendszer 2-5 arany szintenként -, akkor sem tudtuk volna végigjátszani ingyen. De a 2.4-ben hozták a módosított arany jutalmakat, itt sokan elkezdtek farmolni, én is szereztem itt pár ezer aranyat. Hamar rájöttek, hogy túl sokan túl sok aranyat szereztek, így nehezítettek, és a 2.5-ben hozták a fame lassító frissítést. Úgy látszik még ez sem volt elég, mert most csökkentették a jutalmakat (R$ és Gold is!) és 5x annyiba kerülnek a managerek. Eddig tartott a farmolás és nem tovább, ezzel végleg értelmetlenné tették a farmolás intézményét, aki aranyat akar, annak vennie kell, mert csak a töredékét lehet megszerezni, mint régen.
-
l4ci
tag
Nem tudnak már mit kitalálni, hogy nehezítsék a végigjátszást, régóta érlelődött már egy ilyen frissítés. Ezzel most jól visszavágták az arany és R$ kereseti lehetőségeket, sokat abba fogják hagyni itt. Facebookon is nagyon sokan szídják a majmokat, nem tudom, hogy ezt hova lehet még fokozni. Ha nem 50000 arannyal frissítek erre a verzióra, akkor nem is nagyon van értelme, mert úgyis lenyúlják a több ezer aranyos autókkal és upgrade-ekkel...
-
DigitXT
félisten
Bakker.
Szerk: akkor aki eddig farmolt fame-et managerrel, elköltött
3-4 goldot, de kapott 28-30-at, most költhet 15-20-at ugyanezért? Igazán
csodálotos "balance".Mindig képesek valami új, aljas húzást csinálni.
Igazából pár napja már nem játszottam, de eddig is csak a végigjátszás
motivált (egy-két versenyen azért volt kihívás, viszonylag gyenge autóval
indulva), meg a TT-k, amikben elég jó szoktam lenni, első nekifutásra is,
de gyakorlatilag kinyírják a tuningokat: eddig is drága játék volt nade az,
hogy ilyen 5 aranyakat kérjenek el egy sz*ros managerre, hát az röhej...És még képes voltam nekik fizetni (megint), mert akciós volt az arany. -
DigitXT
félisten
Basszus, ha kinyírják a farmfutamot, akkor nem lesz "értéktelen" az R$?
Az utóbbi időben elkezdtem szórni a fejlesztésekre, mert úgyis az arany
limitál: elköltöttem 8 milláról ~4 millára, ami egyáltalán nem fájt, tekintve,
hogy a Le Mans futamon, 600K volt kereshető napi bónusz + managerrel.Na, ha ezt elveszik rebalance címén, akkor később tuti nehezebb lesz.
-
Petya25
őstag
-
F-ECT$
titán
Nekem ez a mostani jelentette az RR3 ideiglenes végét, 1 hete nem játszok kb. Egyelőre nem törlöm, de még nem tudom, hogy előveszem-e majd még. Egyébként a fő ok az idő, szinte minden mai játék megköveteli a napi szintű belépést, és ez 5-6 játéknál már eléggé sok időt el tud vinni, még ha csak 15-20 percet szánsz is egy játékra.
-
Gyurma_13
aktív tag
Jó lenne már egy kis változtatás FAME fronton, mert az elég kiábrándító, hogy még a 250 szinten is vannak olyan versenyek, ahol pár száz F. pontot ad. Az időmérős 200 FAME pontról ne is beszéljünk
A Nordschleife meg brutális lenne, kiváncsi vagyok hány nap kellene míg megtanulnám!?
-
DigitXT
félisten
Én a szokásos tökön-paszulyon át módszerrel, ha már nem nézte.
Kicsit spórolgattam a féktávok előtt, meg nem nyomtam ki a szemét:
350 km/h körül néha "krúzoltam". De miután láttam, hogy bőven elég
lesz, igyekeztem taposni, de így is megmaradt három liter/gallon, lol.
Sok esetben nem a spórolás miatt fordultam gáz nélkül, hanem mert
úgy garantáltan nem dobja ki a seggét, és fékezni sem kell annyit.
(Nem igen szeretek ilyenkor fékezni, zavar a precíz kormányzásban.)Ui: olvastam, hogy 41 perc lesz, így aggódtam, hogy nem lesz annyi
időm játszani: nem az alázás miatt nyomtam neki, hanem siettem.
A 3:08 körüli idők, mint a befutó is kifejezetten lassúnak számítottak.
(Jó lett a festésed! Mondjuk én amikor "telibe" fóliáztam, egy verseny
után dobtam le róla az egészet, mert a napellenzőn lévő rész zavart.) -
Petya25
őstag
-
NNME
csendes tag
Áh oké, a kipörgésgátló volt bekapcsolva és az lassított be.
Ausztráliában már kellett volna a második aranyos fejlesztés a Speed Recordnál. Nekem 340 km/h-t kellett elérni a győzelemhez, a sebesség megvolt, de az sehogy sem akart sikerülni, hogy ne csússzak ki a fűre a második hosszú egyenes után.
Pro tipp: Aztán kitaláltam, hogy amint megvan a célsebesség, ráhúzok a falra. Szerencsére elég közel van így a két bal oldali kerék még a pályán maradt viszont bőven lelassított annyira, hogy ne csússzak ki és az autó sem törött össze.
De ma valamikor futnom kell néhány 10 körös LeManst és néhány dolgot fejleszteni kell az autón különben nem fog sikerülni ha lesz még ilyen szívatósabb futam.
-
-
Pompi
nagyúr
Ez nagyon szépen hangzik, csak nálam nem ez a scenario érvényesül
vagy tucatszor próbáltam már. Első kör végére nehezen leszek első, de volt, hogy sikerült, viszont 100-200 méterre nem tudom leszakítani a második, úgy, hogy benya is maradjon. 30-50 max. 80-100 méter és pikk-pakk rajtam van, ha visszább veszek vagy minimálisat hibázok. Most csináltam egy 22. helyet, hátha a következő nekifutásra lazább pakkot kapok, csak ez újabb 3 óra pause. Amúgy én 55.5-ös PR-on vagyok.
-
Lirion
addikt
Kihívást akarsz? Várj a rajtnál 20-30 mpet és utána indulj el. De vigyázz, mert lehet, hogy nem fogod beérni az elsőt.
Amúgy tsm ellenfelek esetén a Toyota mindig a legjobb le mansban, a sok hosszú egyenesben legyorsulja a többi gépet. Pláne, ha full tuningos az a Toyota.
-
thrill
tag
Márpedig a farmolás (jó esetben
arról szól, hogy első vagy. De nem emiatt monoton, ha megcsinálsz majd 30-40 szintlépést, végig ugyanott körözve, akkor rájössz. Mindegy,hogy szoros-e a verseny, egy idő után baromi unalmas lesz. Amit írtam F14 meg nem 20 éves, szóval ezzel is hoz változatosságot, amint azt írtam is.
-
F-ECT$
titán
-
fatorzs
tag
Szerintem pont ezért lenne jó, ha lenne testreszabható verseny, beállítható pálya, körszám, autó, ellenfelek. Mert most, ha szeretnék menni egy két körös le manst mondjuk a koenigsegg-el, hát, pech. De sajnos nem lesz ilyen.
Kedvenc autók: az elején szerettem menni a kisebbik Charger-rel, és a 350z-vel. Később a McLaren 12C, SLS GT3. Az Aston Martinokkal a hangjuk miatt, azt nagyon jól megcsinálták. No meg persze a 919, főleg az éjszakai műszerfal miatt.
Az új kis 375ös Ferrarival is jó menni, bár nagyon durván gyorsra csinálták. -
DigitXT
félisten
Minimáltuningos, és nullára leharcolt kocsival a következő:
1) rögtön téped jobbra, telibevered oldalról: nem előz meg!
2) technikás részen baromira fékezgetsz (hogy jöjjön már)
3) egyenesre rágyorsulsz, de az 50 méter miatt "óvatosan"
4) nagyon figyeled a HUD-ot, mert pikkpakk felér: elé állsz!
5) ha megvan a kontakt* kezdhetsz is "satulni kegyetlenül"
6) a Parabolicát így be tudod venni, de kigyorsra figyelj, uis
baromira le tud maradni, utána GOTO 4, csak a célegyenes
végére kell lelassulni, és ha sikerült, GOTO 2 (és a befutóig)*: mint a Vissza a jövőbe című film vonatos jelenetében.
[SARCASM]
Köszönöm a tüzesmajmoknak ezt a felejthetetlen kihívást,
és a brilliáns AI programozást, hogy ha nem nyersz, egyre
lassabb lesz a kanyarokban, de az egyenesben padlózza...
(És amikor tol maga előtt, szerencsére kitérni sem próbál.)
[/SARCASM]Egyébként az eléállás egy szabályozástechnikai feladvány:
valamilyen függvény szerint akar előzni. Finom mozgással
meg lehet bolondítani: jobbra húz, te is, balra húz, te is, így
vége az, hogy nyílegyenesen tol maga előtt. Jó móka, nem?
(Figyelni kell, ha túl hirtelen vágsz elé, oldalt vált, és előz.)
-
Pompi
nagyúr
Örülj, hogy egyáltalán sikerült megcsinálnod. Nálam és ahogy olvastam másoknál is bugos ez a verseny.
Az történik, hogy rajt utáni jobbos visszafordító, majd jön a bal - jobb kombináció és teljesen mind1, hogy 3 méterrel van mögöttem akkor is beaadja a piros goal failed jelzést. 20x próbáltam meg, mindig ugyanez. Konkrétan lehetetlen teljesíteni. -
DigitXT
félisten
Most akkor kezdjem elölről?
Én mondtam anno, hogy szívesen
látnék még F1-es pályákat, sőt a Hungaroringnek nagyon örülnék,
de... Farmolni igazából nincs kedvem, a cheat az nem tolerálható,
annyi pénze meg Bill Gates-nek sincs, amivel minden feloldható...Egy kis nosztalgiavideó Zoe módra (TT idők javítása, majd: ban
).
-
fatorzs
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bluetooth hangszórók
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Energiaital topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 8460P - i5-2GEN I 4GB I 320GB I DVD I 14" HD I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9800X3D Processzor!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest