Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz Veriakilis #124 üzenetére

    És az én újabb válaszom:

    Tisztelt YYYY-YYYYY Tímea!

    A XXXi Telekom üzletükben voltam bent személyesen.
    A hölgy azt mondta, hogy sikeres volt az adategyeztetés.
    Én itt vagyok 600 km-re XXXXól, a SIM kárya a riasztóban, a házunkhoz a kulcsok itt vannak nálam, tehát csak hazautazással megy a dolog...

    Ne tegyen úgy, mint ha nem értené a helyzetet!

    Elolvasta egyáltalán a mellékletet?
    Ezen kívül eléggé érdekes az, hogy "Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen."
    Jé, mintha nem ugyanazt a személyimet adtam volna oda a hölgynek a XXXXXi üzletükben.
    Miféle ferde logika alapján passzolnak az adataim az egyik telefonszámnál, a másiknál meg nem?

    Egyébkén meg a feleségem Facebook-ján úgyan azt az üzenetet elküldtem az ottani Telekomosnak, és azt válaszolta (időpont: 2017.07.06 12:06), hogy idézem:

    "Kedves XXXXXX! Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Nyilvántartásunk alapján már megtörtént az újbóli sikeres adategyeztetés. Az érintett hívószám maximum 72 órán belül ismét aktiválásra kerül. Erről külön értesítést nem küld rendszerünk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. Megértésed és türelmedet köszönjük! ^Levente"

    Ne haragudjon, hogy ezt írom, de Önöknél nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a jobb kéz, és teljes káosz van.

    Önök kapcsolták ki tévesen a telefonomat, és ez az Önök hibája, most mégis én utazzam 600 km-t?
    Egyébként nekem másokkal ellentétben szerencsém van, nekem ugyanis adtak egy igazolást a hölgyek a XXXXi üzletben arról hogy sikeresen leegyeztettem a kártyát.

    .
    Elbeszélünk egymás mellett.
    A mellékletben két kérdést tettem fel, egyikre sem válaszolt!
    Beillesztem ide az eredeti levelet, és arra kérem, hogy figyelmesen olvassa el:
    1. számú kérdésre, és a
    2. számú kérdésre várok választ.
    Válaszoljanak a kérdésre, különben tényleg pert indítok!

    És itt beidéztem azt, ami a #102-ben szerepel.

    Frankó!
    Ők hibáznak, de én kössek újabb szerződést!
    Veszek egy Vodafonos feltöltős SIM-kárytát, ezt meg ha feléled, akkor lebeszélem, és nem teszek rá több pénzt...

    Veriakilis

Új hozzászólás Aktív témák