Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drótszamár

    őstag

    válasz Drótszamár #15 üzenetére

    Eddig 3x voltam ügyfélszolgálaton 2x veszekedtem telefonos ügyintézővel, 1x írtam panaszlevelet.

    Az eredmény: Az egyik kártyát kedden visszakapcsolták. A másikat szombaton. A harmadikat is visszakapcsolták kedden, de a mobilnetet kikapcsolták rajta. A korábbi csomagot online nem lehet megrendelni.
    Az mondták telefonon, hogy a kártyáról kell küldenem SMS-t. Ez persze hazugság. A Netplusz S csomagot már lezárták májusban, így nem lehet a kártyáról sem megrendelni SMS-ben.

    A kártya tőlem 250 km-re. Egy barátom járt arra, és ő küldött SMS-t....
    Gondoltam, hogy ez lesz, ezért adtam neki egy Blue mobilos kártyát. Az került a helyére.

    Szóval a kurva anyját a Telekomnak. Adategyeztetés után letiltja a kártyát, csak félig kapcsolja vissza, hazudik az ügyintéző... Én meg kocsikázzak el majdnem egy tank benzint miattuk...
    Ja és azért is a kurva anyjukat, hogy nem voltak adataim több mint egy hétig a műszeremből!

    :(((

Új hozzászólás Aktív témák