Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz Dexar007 #101 üzenetére

    Én ezt írtam nekik erre a mail címre:

    ugyfelszolgalat@t-mobile.hu

    Ide nyugodtan reklamálhattok!
    Én ezt kinyomtattam, aláírtam kézzel, beszkenneltem, és mellékletben elküldtem nekik.
    Az emailba annyit írtam még, hogy 24 órát kapnak a visszakapcsolásra, utána megindítom a peres eljárást.

    Illetve itt vannak a tényleges email címeik:

    T-mobile elérhetőségek

    Tisztelt T-Mobile!

    Egy hónappal ezelőtt egyeztettem az adataimat a XXX T-Mobile üzletükben (T-Mobile üzlet - XXX utca Y szám ),
    a következő telefonszámra:
    06-30-xxx-xxxx
    Ezeket az adatokkat rögzítette a hölgy az üzletükben:
    Név: Nevem
    Születési hely: XXX
    Születési idő: XXXX.XX.XX.
    Anyja neve: XXXXXXXXXX XXXXXX
    Személyi igazolvány szám: XXXXXXX
    Lakóhely: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Azt mondta a hölgy, hogy nem kell aggódnom, ezek után nem fogják kikapcsolni a telefonomat.

    Az adategyeztetésről kaptam az üzletben egy visszaigazoló papírt!

    A SIM kártya a XXXX épülő családi házunkban van egy GSM riasztóban.

    Egy hónappal ezelőtt külön azért utaztam haza, hogy személyesen egyeztessem az adataimat a XXX-i üzletükben, ami „sikeresen“ megtörtént.
    Ehhez szakembert kellett hívni, aki kiszerelte a SIM kártyát azért, hogy az üzletükbe bevihessem az adategyeztetésre,- természetesen a SIM kártya ki-be szerelésének költségét kifizettem a szakembernek.
    Nyolc éve Németországban, XXXX városban élek a családommal
    Címem:
    Deutschland, XXXXXX, YYYYYY Str. ZZ.
    A német címem - magyar címem - német címem út költsége személygépkocsival:
    45 000 Ft, amiben benne van a tankolás, és az osztrák és magyar autópálya matrica.
    Egy ilyen út oda-vissza két nap, és 1120 km.

    A fenti telefonszámot Önök ennek ellenére kikapcsolták!

    Ha felhívom a riasztóban lévő SIM kártyámat, akkor ezt hallom a telefonban:
    "A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ismételje meg hívását később"

    Kérdésem a következő:
    1. Mivel nem akarok külön ezért még egyszer hazautazni,
    visszakapcsolják a telefonszámomat anélkül, hogy nekem bármit is tennem kéne?
    2. Ha az 1 kérdésre NEM a válaszuk,- akkor,- az Önök hibája miatti telefonszám kikapcsolás miatt – ha hazautazom a másodszori adategyeztetésre, megtérítik az utazás költségét: 45 000 Ft-ot, amiről természetesen megküldöm Önöknek a számlákat (tankolás, autópálya matricák )?

    Nincs lehetőségem arra, hogy a szakember nélkülem kivegye a SIM kártyát és bevigye Önökhöz, mivel a kulcsok nálam vannak itt XXXX-ben!

    Felhívom figyelmüket arra, hogy amennyiben mindkét kérdésemre NEMLEGES a válaszuk, akkor jogi útra terelem az ügyet amellett, hogy panaszt teszek a fogyasztóvédelemnél is.
    Ezenkívül egy esetleges betörésből eredő kárért – mivel a riasztó berendezés az Önök hibája miatt nem üzemel - szintén Önökre hárítom a bekövetkező kárt jogi úton.

    Üdvözlettel:

    Veriakilis

    Szerintem ezt megérdemlik.
    És egy hónapon belül reagálniuk kell...

Új hozzászólás Aktív témák