Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz ScrapUnit #37452 üzenetére

    Nem ajánlom a Telekomon keresztüli leadást, mivel ők nem a Telemaxon keresztül küldik ki, hanem saját maguk juttatják el, ami nem csak időben jelent elhúzódást a saját heti begyűjtési rutinjukon felül, hanem konkrétan követni sem fogod tudni az eseményeket és mindig több a gond az ügyintéző által felvett hibajelenség leírásával a szolgáltatónál, mint nélkülük, mivel ők hajlamosak a saját nyomtatványukon olyan okosságokat csuklóból bejelölni, hogy pl. nem tapasztalták a hibát, de bármilyen béna leírás is azt eredményezi, hogy javítatlanul küldik vissza, ami az adott napokra történő visszaszállítás miatt ismét plusz idő.
    A Telemax központ nyitva van szombaton is, valamint sokkal egyszerűbb, ahogy az előbbiekben említettem is.
    Ha csak azt a kis panelt kell cserélni, akkor amennyiben az alaplapnak semmilyen hibája nincs, azért kérhetnek pénzt, de nem hiszem, hogy megteszik, valamint ha mégis úgy történne, akkor is egy nagyon olcsó alkatrészről van szó.

Új hozzászólás Aktív témák