- iPhone topik
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Buds 6 - ajándék fülesnek hallgasd a dalát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z_A_P
addikt
Nekem volt olyan (kezi valtos) hogy pl V-ben nagy lejton elkezdett gyorsulni motorfekkel is. A tempomat pedig ha a beallitott sebessegtol X tavolsagra kerult (vagy X ideig nem tudta utolerni?), akkor kikapcsolt.
Most automata van, ez elvileg tudna akar vissza is valtogatni, de nem probaltam meg akkora lejton. Es igazabol nem is izgatHa kikapcsolna, akkor visszakapcsolom. Ennyi.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... a két számtól eltérően minden más fekete. "
Még nem volt szerencsém ilyen autót este / sötétben vezetni, ezért kérdem...
Szóval a fekete vajon fekete? Magyarán OLED-ek ezek a kijelzők? Mert - nyilván - fényerőtől függően hiába csak két "órát" látok, ha közben a kijelző teljes háttérvilágítása dolgozik (LCD).
Vagy, nem így van, ill. nem zavaró? Persze gondolom, ha az ember ilyenkor - ne adj' Isten - csak be szeretné nyomni a belső keringtetést, akkor az arcába "robban" a nagy fényár.Egyébként - ha rajtam múlna - én a középső kijelzőt likvidálnám minden autóból. Tök elég, ha a sofőr előtt van egy jó minőségű (OLED?) kijelző, ami teljesen testreszabható. Minek középre az ordas nagy tablet / egérmozi?
#44 Z_A_P
"Ezt a baromsagot mikor tiltjak be?"
Szerintem nem fogják. Ez a jövő ... sajnos. Pedig nem kicsit balesetveszélyes és az ergonómiának is ad egy nagy taslit. -
Busterftw
nagyúr
Ez szubjektiv.
Nekem egy Renault sem tetszik, talan a regi Clio mert az volt az autom a Need for Speed Underground 2-ben.
Golf viszont mindig is tetszett (kiveve a 3), letisztult, dogosebb.Mondjuk igy vagyok az osszes francia autoval, de pl az uj Peugeot 508/208 elnezve vegre elkezdtek normalis designert foglalkoztatni.
-
Gomez86
őstag
válasz
<Adamsky> #40 üzenetére
Sajnos teljesen off nincs a VW-nél a távolságtartóra, csak nagyon közeli
kick-down van, csak néha nem annyira kényelmes, mert az 1.4 seat vagy 2-t visszaváltott és kajabálni kezdett. A 2.0 superb jobb kicsit, az csak egyet vált vissza...
A dimmeléssel kapcsolatban: Van egy olyan módja a digit műszerfalnak ami a hossz-esti utakra van. Ilyenkor csak a sebességet látod meg még valamit amit beállítasz (hatótáv mondjuk). Etttől a két számtól eltérően minden más fekete.
-
GSP
aktív tag
Nemrég vettünk egy használt hatost, igazán okés.
Másra (kategóriájában) biztosan nem cserélnénk.
Egyelőre ez az új kicsit túl soknak tűnik... -
<Adamsky>
nagyúr
"Tempomat sajnos nem butithato... "
Pedig a követési távolság változtatható, nem? És ott nincs ilyen, hogy off? Fura..."Az meg elozesnel problemas ... " - a kick-down-nak működnie kellene.
"Az egyetlen elonye ennek az ujabb tempomatnak, hogy dombon lefelé is tartja a sebesseget, azt a regi egyszeru tempomat nem tudta ... "
Az én KIA-m se tud fékezni (annyira nem modern), de a motorfék erejéig - akár dombon lefelé is tartja a beállított tempót.Más: nekem analóg műszereim vannak, és gyk. az egész műszerfal világítást - egyetlen, könnyen kitapintható (hoppá!) potival - szinte nullára tudom venni. Hosszú utak alkalmával jól jön, hogy nem "égeti" a szemem, ill. nincs fényszennyezés, így sok esetben jobban is látni.
A kérdés tehát: nem vakítanak ezek buflák nagy "monitorok" túlzottan? Tényleg, milyen technológiát használ pl. a VW? LCD, OLED? -
#16741888
törölt tag
Hasznaltal mar Golfot? Nekem 4 ev hasznalat utan most jar le a lizing a 7es Golfon es minosegben ossze nem hasonlithato semmivel. Hasznaltam Focust, Corollat, Avensist, Mondeot korabban.... kevesebb ideig csak az Avensist hasznaltam kb ennyi ideig de ezt 4 ev utan is imadom. Tenyleg egy baromi kezreallo, hulyebiztos jo vezeti auto. :) privatban C4 Audi vonalon mozgok tehat ilyen szemmel is jo auto.
-
tybsen
addikt
válasz
<Adamsky> #33 üzenetére
Igen, ilyen, ceges (magamnak nem vennék ilyet).
Tempomat sajnos nem butithato (ez mar a 2017-es vagy 2018-es modellek ota ilyen sajnos, legalabbis passatnal igy volt. Ott annyit lehetett csinalni - gondolom itt is lehet, de ezt meg kellene nezni - hogy egy maximalis sebesseget meghataroz az ember es folyamatosan nyomja a gazt. Igy tulajdonkeppen fixen lehet pl. 140-nel menni, de elegge faraszto igy meg hat ugye ez a funkcio nem is erre lett kitalalva - hanem, hogy az ember ne tudja tullepni veletlenul a sebesseget. Az meg elozesnel problemas, meg hat egyebkent is.)
Az egyetlen elonye ennek az ujabb tempomatnak, hogy dombon lefelé is tartja a sebesseget, azt a regi egyszeru tempomat nem tudta, de inkabb fékezgetnék, mint régen
-
<Dénes>
csendes tag
a másik dolog: telezsúfolni a műszerfalat szerintem életveszélyes, nagyon elvonja a vezető figyelmét. ott nekem kb 2 adat kell: sebesség és fordulat
-
<Dénes>
csendes tag
abszolút egyetértek! főleg autóban, amikor a menet miatti rezonanciában jó érzés a tapintás visszajelzése, hogy megfogtam az adott gombot.
vagy a cikkben említett start-stop kikapcsolása, vagy a belsőlevegő-keringetés...
őrület, hogy a marketingesek mi mindent meg tudnak változtatni. a divat a praktikusság ellenében... borzasztó!!! ilyen kocsit köszönöm, én nem kérek. -
Micsurin
nagyúr
A Golfok amilyen szépen voltak anno most genről genre egyre rondább formát öltenek.
BBéci Ne is mond... i30 gyári rendszere is valami katasztrófa de rendes rádió + erősítő kombót beépíteni is maximum a félműszerfal szétbontásával lehetne.
-
BBéci
legenda
Ennyi szóismétlést egy cikkben már régen láttam. Például az egyik mondatban háromszor szerepel az üzemanyag szó. Ez volt az utolsó csepp a pohárban, nem olvastam tovább.
Tudtommal vannak korrektorok a lapcsalád gárdájában, de ezek szerint hanyagul végzik a dolgukat.
Bocs, nem tudtam szó nélkül hagyni!Pár szó a Golfról és a többi mai autóról.
Nekem és még számtalan, jó zenei hangminőséget szerető embernek valóságos tragédia, hogy nem lehet normális autóhifit beépíteni, aminek több oka van Például nincs olyan kimenet, amire végfokot lehetne csatlakoztatni. Saját Octaviámmal pont ezzel szenvedek. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
vodrosjozsi #26 üzenetére
" ... a fél cikk arról szólt, hogy ekézte az I.D. 3-at"
Egy márka azonos kategóriájú terméke. Adódik az összehasonlítás, nem gondolod?
Ha pedig, "A" termék bizonyíthatóan jobb mint "B", akkor szerinted miről szóljon a cikk?
Az ID.3 úgy ciki, hogy közben itt az új Golf, ami szebb (OK, ez szubj.), ergonomikusabb, az infotainment rendszere stabilabb. Mindeközben szerintem ez a Golf a műszarfal, ill. kezelhetőség szempontjából komoly visszalépés. Ezt zongoralakkos, nagyon high-tech / trendy műszerfal-design-t meg kellett volna hagyni az ID.3-nak ...#27 tybsen
"Tapasztalatok" - ilyen Golf-ról beszélsz? Cégautó, vagy pénz is adtál érte?
A távolságtartó tempomatok nem butíthatók vissza? Úgy értem nem kapcsolható ki egy gombbal a távolságtartás? -
angyalpc2
aktív tag
válasz
7Heads Drago #1 üzenetére
nem csak az autóipar
Ahogy én látom, az eleje kiforratlan, nagyon sok módosítás aztán úgy az életciklus közepére kb jó, aztán megint romlik, mert a költség csökkentés vagy egy új model miatt háttérbe szorul.
De láttam már olyat is hogy a model ciklus legvégén lett kijavítva(derült ki valami apróság) vagy szervíz alkatrészeknél lett csak módosítva.2 tényezőből fakad ez: túl komplex és már a tervezője se gondol minden dologra vagy költség és időcsökkentés
-
Stanlee
őstag
2017-18 ota erzem ugy, hogy konszernen belul egy Seat Leon sem annyival rosszabb, hogy ne erje meg inkabb azt megvenni, mint a Golf-ot. Ha kilepek a VW vilagabol, akkor meg annyit latok, hogy par eve savtartas, vagy hasonlo feature-ok a kompakt kategoriaban csak a Golf-ban voltak, most meg szinte mindegyik gyartonak mar alapfunkciok koze kerultek ezek az ujdonsagok, es a Golf extra felarat mar nem biztos, hogy megerik.
En is a fizikai gombok hive vagyok.
-
vodrosjozsi
addikt
Igen ezt tudom.
Nem is azt írtam, hogy magával az autóval foglalkoztak, hanem, hogy az összehasonlításban kirívóan meg volt említve az I.D.3 eléggé negatívan, miközben abban a tesztben ennyire nem volt szar.
Értem én, hogy annak is van infotainment rendszere de ott már ugyanez le volt tesztelve, akkor meg tényleg nem értem minek kellett ezt is, és akkor ez meg jobb. Hát hogy a viharba -
akaido
addikt
válasz
vodrosjozsi #26 üzenetére
Absz. No offense: Mivel nem autósportál, ezért is a beépített infocenter vagy hogy hívják manapság (infotainment talán) ami a prohardver profiljába illik, így ezt kell tesztelni, de gondolom ezt tudod.
-
Farkas82
tag
Ez a mindent érintőképernyőről állítunk különösen annak fényében ciki, hogy pont nemrég mondta ki egy német bíróság, hogy menet közben akkor sem lehet telefont/tabletet nyomogatni, ha történetesen az az autóba van beépítve. Egy teslás akarta menet közben az ablaktörlő sebességét állítani, árokba borult, majd még jól meg is büntették, mert hát ezt az érintőképernyős rendszeren keresztül kell a teslában megtenni, ami kvázi egy tablet, és a bíró szerint menet közban olyat használni tilos. Kíváncsi vagyok, hogy álltalános gyakorlat lesz-e belőle, mert akkor bajban lesznek a gyártók. Most vettem egyébbként tourant, ott háll istennek még majd minden gombokkal működik.
-
tybsen
addikt
"Hát akkor itt is az történt, hogy némi spórolás okán a fizikai billentyűket lecserélték a jóval lassabb és balesetveszélyesebb menübúvárkodásra."
Tokeletesen egyetertek Veled es pontosan es roviden osszefoglaltad a lenyeget.
A cikkbol:
"Én a klímához kapcsolódó egy-két funkciót meghagytam volna külön gombon, ilyen például a belső levegőkeringetés, ami nagyon gyorsan kell, ha kijön elénk a koromágyúként is bevethető városi busz, de szintén hasznos lenne, ha villámgyorsan fújathatnánk le a szélvédőn megjelenő párát."
Ezzel szinten egyetertek. A gombok hianya nagyon zavaro, en sokkal jobban szerettem a regi gombos megoldasokat, vezetes kozben praktikus es gyors megoldasok kellenek fizikai gombokkal.
Tapasztalatok:
- reggeli indulasnal ha ranyomok az ulesfutesre, nem erzekeli - ha megint ranyomok, akkor kikapcsolja (mert megis erzekelte, csak lassan jeleniti meg a kijelzon - akadozo android 2.3 gingerbread erzes sokszor).
- ugyanigy a gombok hianya: a belso vilagitas is erintokijelzos - eddig csak vakon felnyultam kozepre es klikk -> most mindig fel kell nezni mert hiaba tapogatozik ugy az ember. Total nem praktikus
- mobiltelefonos kapcsolat nalam folyton szorakozik ket telefonnal, valamiert nem akar letrejonni az automatikus kapcsolat, neha viszont megis (az eddigi passatokkal-golfokkal sosem volt ilyen problema illetve passatoknal is voltak bluetooth-os problemak ritkan, neha ha hivas jott, utana nem tudtam hangoskonyvet hallgatni amig ujra nem inditottam a kocsit). Ja es itt is total kusza a menuvezetes.
- alexa echo auto hasznalata: itt is a furcsa bluetooth csatlakozas miatt nem olyan, mint normalisan, hogy csak beul az ember, indul es alexa keszen all. Elotte szorakozgatni kell, telefon kivalaszt, csatlakozik, media.. Raadasul valamiert a hangerot sem lehet mindig valtoztatni, ez is egy bug: neha mukodik, neha lefagy es vicces modon csak halkitani lehet, hangositani nem.
- a belso vilagitas szineinek beallitasa ugy el van rejtve (vagy valamiert nem logikus szamomra), hogy nem sikerult megtalalni - eddig nem is vettem a faradsagot, hogy utananezzek, de nem felhasznalobarat szerintem, ha nem jon ra az ember kezikonyv nelkul (sosem olvastam kezikonyvet)
- szerintem a kormanyon bal oldalon a tempomat es tavolsagtartas gombok elrendezes sem praktikus, en folyton a tavolsatartast piszkalom a sebesseg allitgatasa helyett. Mondjuk ez a tavolsagtartas es tempomat egy kulon katasztrofa, en a regi modelleknel jobban szerettem a sima tempomatot, beallitva pl.140-re es mindenhol stabil sebesseggel megy az ember, dombon fel, stb. Utalom a tavolsagtarto tempomatot, a legtobb ember keptelen tartani a sebesseget, egyszer 120 egyszer 140, ossze-vissza... Ha nem figyelek, egyszercsak valaki mögött megyek 120-szal. Korabban siman ment magatol stabilan a kocsi es csak index ki, index be. Most meg fekezget ha nem tartok eleg nagy tavolsagok, elozes kozben is fekez neha ha nem eleg nagy ivben kerulom ki az elottem haladot (en alapvetoen nagy tavolsagot tartok egyebkent tehat sosem maszok ra a masikra es nagy ivben kerulok, de a gyari beallitasok tulzoak - kozuluk a legkisebb tavolsagot hasznalom - az osszes tobbi kvazi hasznalhatatlan szerintem, kiveve epitkezeseknel - ott nagyobb tavolsagot tartok). De volt mar, hogy kanyarban is befekezett ami total balesetveszelyes.
- parkoloradar hangjat kenytelen voltam kikapcsolni, mert olyan zavaro a hangja, hogy piros lampanal ha megalltam, automatikusan beindulva egyszeruen tulzas volt. Persze testre lehet szabni, de egyszeruen nem jol mukodik. Ez az osszes eddigi modellnel sokkal jobban meg volt oldva.
- a savtarto automatika is hagy kivannivalot maga utana, nalam sokszor indokolatlanul jelez, hogy haladjak kozepen, holott kozepen haladok.
- neha menet kozben jelez, hogy fekezzek es fogjam a kormanyt (mikozben semmi nem tortenik, csak egy kezzel fogom a kormanyt egy egyenes videki nyugodt utszakaszon tempomattal kozlekedve).
- hogy valami pozitiv is legyen: a navigacioban az utolso celok megjelenitese a terkepen szimpatikus, hogy nem csak lista van hanem egy abrarol is ki lehet valasztani a celtOsszessegeben sok csicsa meg szines feleslegesseg a praktikum karara szerintem. Nyilvan tomegigenyt szolgal ki es lehet elvezkedni, hogy milyen jo, hogy ezt is meg azt is be lehet allitani, de feleslegesen vonja el a figyelmet ez a sok szuksegtelen dolog. Olyan valakinek aki nem vezet sokat, szerintem biztosan izgalmas, de ha praktikusan nezzuk, inkabb kenyelmetlen.
-
vodrosjozsi
addikt
Érdekes, hogy a fél cikk arról szólt, hogy ekézte az I.D. 3-at.
Elég vicces volt, ja nem. -
Lehet, hogy elcsépelt szöveg, de igaz, és egyszerű válasz. Kategóriát csinált, és minden hasonló méretű kompaktot a Golfhoz mérnek, még ma is. Pedig a VIII Golf tényleg nem egy nagy durranás (speedzone tesztet ma néztem, katasztrófa, hogy olyan tesztelte le, aki bele van buzulva a márkába), nem tud brutálisan többet, mint a hasonló kompaktok, de ez nem volt igaz az régebbi generációkra. Kvázi már fogalommá vált a Golf.
Szóval ma sem egy rossz autó, sőt az alap, 6M-s Golf szerintem egy kifejezetten jó ajánlat új autó fronton csak már megvannak a vetélytársak, amik van amiben jobbak, van amiben rosszabbak.
Ahogyan minden villanyautót a Teslához mérnek, itt minden kompaktot a Golfhoz. -
-
genlog
aktív tag
válasz
#44275968 #21 üzenetére
Így nagyobb a szégyene, hogy egy új Lexus hozta a színvonalat és a koreai autógyártás is úgy fejlődik, hogy lassan már a németek mehetnek ki oda tanulni és nem fordítva.
Amúgy sincs biztos jövőképe a német autóiparnak, meg általában az európai iparnak, know-howban a Távol-Kelet (elsősorban Kína, Korea, esetleg még Japán) éppen előzi, méghozzá óriási potenciállal.
-
M5Norbi
őstag
Szerintem nagyjából attól hogy stabilan hozza azt az érzést és minőséget amit egy átlagos de az autóját szerető ember elvár.
Sem kinézetben sem élményben sem megbízhatóságban nem kiemelkedő de nem is rossz.
Az általad említett típusoknak is megvannak az erősségei illetve vonzereje de a Golf mindenben hoz egy jó szintet és ez sok embernek éppen elég.Persze hogy van jobb autó nála. Csak a legtöbb embernek nem kell jobb.
Na meg az hogy melyik a jó autó bizonyos szempontból szubjektív is.Mazda3: megbízhatóbb? Persze biztos. Szebb? Szubjektív. Praktikusabb? Aligha. Vezetni jobb? Talán.
Toyota Corolla? Megbízhatóbb? Valószínű. (De aki ujként veszi majdnem mindegy ugysem tartja meg 5 évnél tovább) szebb? Szubjektív. Vezetni jobb? Nem valószínű.
Renault Megane? Megbízhatóbb? Nem biztos persze ezt is 5 ev utan eladjak.
Szebb? Biztos van akinek bar a beltere nekem nagyon nem. Vezetni jobb? Esetleg.
Peugeot 308? Megbízhatóbb? Kötve hiszem. Szebb? Nekem az oldala kissé Golf6. Praktikusabb? Lehet. Vezetni jobb? Nem valószínű.Szóval hogy melyik a jobb?
Azt gondolom egyeni hogy kinek melyik tulajdonság számít jobbnak.
Nagyon egyikkel se lő mellé.Nincs egyebként Golfom és mindenféle autót szeretek es nagyon sok tipust vezettem is már csak a gondolataimat írtam le persze ez csak az en meglátasom.
-
esoember
csendes tag
Azért a Peugeot már 6 éve megcsinálta a kijelzőből vezérlést, amit a VW lefikázott annó, most meg ugyanazt tolja... ha már bohó francia dizájn, azért egy 508-tól nem sok szebb autó van! (Pedig nem vagyok francia autó buzi) Egy mai Corolla meg megeszi reggeliebédvacsorára az új Golfot, és mégis a Golfból fognak rohadt sokat eladni! Ezek olyan ellentmondások, amit laikusként képtelen vagyok megérteni!
-
Gerasz
aktív tag
Viccesnek hat a teli kijelzős belterek, a környezetet figyelő szenzorok és nüansznyi kényelmi funkciók százai mellett az, hogy a szerencsétlen úrvezetőnek még mindig az egész út során egy botot kell rángatnia a jobb kezével, mint Mr. Garrison csodálatos járművében.
-
ROBOTER
addikt
Szerintem az utóbbi 6 évben (3 autót rendszeresen használva) nem néztem rá a hagyományos, "órás" sebességmérőre. És finoman fogalmazva nem vagyok fiatal. Nem értem ezt az erőltetést. Nagyon romantikus, csak éppen semmi értelme már.
-
dabadab
titán
A hagyományos műszerfal tervezése (meg háromszori áttervezése, ahogy változnak a dolgok) egészen biztosan időigényes és drága, ahogy a gyártása meg a beszerelése is (különös tekintettel arra, hogy általában felszereltségtől függően kisebb-nagyobb mértékben eltérnek az egyes példányok) - nem véletlen, hogy a Teslánál, mint kezdő (és a beltér építése terén látványosan kihívásokkal küzdő) gyártónál inkább arra jutottak, hogy inkább odaragasztanak egy tabletet és azzal elrendezettnek tekintik a dolgot.
-
esoember
csendes tag
Sosem fogom felfogni, hogy mitől annyira menő a Golf a többi kompakthoz képest?! Holott se nem szebb, se nem jobb, mint akár egy Mazda 3, vagy egy Toyota Corolla, de még a Renault Megane is jobban néz ki! Azt meg most nem értem a VIII-as Golfnál, hogy míg x évvel ezelőtt lehordták a Peugeot 308-at, hogy mindent a kijelzőről kell vezérelni, fizikai gomb helyett, úgy ugyanez miért nem probléma egy VIII-as Golfnál, pedig ugyanez a helyzet!
-
genlog
aktív tag
Hogy én mennyire rühellem az érintőképernyőt! Ejj! Talán sokan így vannak még vele.
Szégyen ,hogy efelé tart a "fejlődés". -
Zalanius
tag
+1
Visszatérő negatívum ez a cikkekben, és egyszer tényleg kíváncsi lennék egy gyártói érvelésre a "búvárkodás" erőltetése mellett. Nehéz elképzelni, hogy a tervezőasztalánál mindenki debil, de ha az történt, hogy a marketinges irányvonal vs. józan ész párbajából az előbbi jött ki jobban, meggyőzhető vagyok. -
dabadab
titán
Hát akkor itt is az történt, hogy némi spórolás okán a fizikai billentyűket lecserélték a jóval lassabb és balesetveszélyesebb menübúvárkodásra.
És ennek örülni kellene. -
#76500480
törölt tag
1.5 motorhoz nem tudom, hogy meghagyták a száraz DSG-t, mert azt körülményes javítani... Kijelzőkhöz javasolt beruházni pár liter Clinre+ mikroszálas törlőkendőre. Kérdés, hogy üveg vagy plexi? Egy 30+ milliós Porsche 10colos tft kijelzőjét láttam, tiszta karc.(ohne Gorilla Glass 5...6...DX)
-
Plug Life
senior tag
válasz
7Heads Drago #1 üzenetére
Az 1.0 mindenből szar.
-
akaido
addikt
-
7Heads Drago
veterán
Ez hogy első generációs gyártás én nem lennék büszke. Jó pár éve már hogy autógyártásban dolgozom és a tendencia hogy ezek még teli vannak hibákkal. Amit később majd javítanak.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Mostantól egy hagyományos Golfban sem tekergetjük a klímapanelt, a hangerőt pedig érintőcsúszkával állítjuk: a beltér persze ezzel párhuzamosan letisztult és modern, ráadásul jóval kevesebbet is hibázik az ID.3-nál.
- Milyen TV-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest