Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz esoember #13 üzenetére

    Itthon amúgy is erős a német autó buzéria, pedig ahogy említettétek sokszor van jobb japán vagy koreai vagy francia alternatíva. Nekem például sokkal jobban bejön egy Lexus, mint bármilyen Audi vagy BMW.

  • Fall-N

    veterán

    válasz #06658560 #69 üzenetére

    Azoknak a dolgoknak kell fizikia gomb, amit nagy valószínűséggel vezetés közben is kellhet állítani. Például a helyzetjelző, tompított és távolsági fényszóró, hangerő, ablaktörlő, szellőzés, tempomat. A média gombok elférnek a kormányon is. Esetleg pár dedikált gomb a navigációhoz. A többi nem létszükséglet és esetleg a piros lámpánál lehet bizergálni. Az sem baj, ha szigetesen van kialakítva és nem odaömlesztve egy helyre, mert úgy nem lehet vakon kapcsolni és ugyanúgy elvonja a figyelmet, hogy meg kell keresni. Akkor hiába rendes gomb ugyanott vagyunk ahol a tapis kijelzővel.

    A régebbi kocsikban ezt meg tudták oldani németek és a japánok is például. Ott az ismert "rezsó tekerő" a német kocsikban például a fényszóróhoz a bal lábnál. Ugyanez volt sok japán kocsinál a bal bajuszkapcsolón. A klíma és szellőzés meg a rádió felett volt teljesen egyértelmű volt a helyük.

    Persze a régi zászlóshajó kocsiknál már elborult a gyógyszer és minden apró funkcióra volt egy gomb. Ilyen volt egy-két Volvo. Az sem volt jó megoldás. De ez régi probléma, mert minél többet tud egy kocsi annál nehezebb megoldani a rendszert. Csak annyi a különbség, hogy most érintőkijelzős és nem egy tekerő gomb van a tetején érintő felülettel, amit a BMW és az Audi használt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák