- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz #06658560 #69 üzenetére
Azoknak a dolgoknak kell fizikia gomb, amit nagy valószínűséggel vezetés közben is kellhet állítani. Például a helyzetjelző, tompított és távolsági fényszóró, hangerő, ablaktörlő, szellőzés, tempomat. A média gombok elférnek a kormányon is. Esetleg pár dedikált gomb a navigációhoz. A többi nem létszükséglet és esetleg a piros lámpánál lehet bizergálni. Az sem baj, ha szigetesen van kialakítva és nem odaömlesztve egy helyre, mert úgy nem lehet vakon kapcsolni és ugyanúgy elvonja a figyelmet, hogy meg kell keresni. Akkor hiába rendes gomb ugyanott vagyunk ahol a tapis kijelzővel.
A régebbi kocsikban ezt meg tudták oldani németek és a japánok is például. Ott az ismert "rezsó tekerő" a német kocsikban például a fényszóróhoz a bal lábnál. Ugyanez volt sok japán kocsinál a bal bajuszkapcsolón. A klíma és szellőzés meg a rádió felett volt teljesen egyértelmű volt a helyük.
Persze a régi zászlóshajó kocsiknál már elborult a gyógyszer és minden apró funkcióra volt egy gomb. Ilyen volt egy-két Volvo. Az sem volt jó megoldás. De ez régi probléma, mert minél többet tud egy kocsi annál nehezebb megoldani a rendszert. Csak annyi a különbség, hogy most érintőkijelzős és nem egy tekerő gomb van a tetején érintő felülettel, amit a BMW és az Audi használt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerbal space program
- Turbo Kid teszt
- Okos Otthon / Smart Home
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Ubuntu Linux
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen monitort vegyek?
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)