- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronos3000
senior tag
Végigolvastam....az összes hozzászólást is....senki nem tud semmit biztosra.Csak reménykedem hogy lesz egy tisztességes meghajtó a haswellekre.Sok gépet dobtam össze alap dolgokra,mind igp-ről megy és sokan kérdezgetik a W10-et is tőlem....
-
Raysen623
addikt
Nem az fps ingadozásról beszéltem, hanem a grafika lebutításáról...engem nem érdekel ha 20 fps-el kevesebb, de mindent fel tudok tolni very vagy ultra high-ra. 40fps-el is jól lehet már játszani. 30 alatt gáz ez tény, de ezen biztosan javít majd a dx12. Az NV meg kisebb ingadozást nyújt ugyan, de milyen áron? Valamit valamiért alapon megy az fps stabilitás biztosítása is.
-
SylverR
senior tag
Szerintem meg pont, hogy tévedsz. A DX12 lényege az eddigi korlátok ledöntése, és nem az FPS növelése. DX11 alatt, ha gondolod összedobhatsz egy olyan motort ami megjelenít 2 fps mellett 1 millió egységet. De a legtöbb engine csak kifagy, befagy, stb. Ez az a korlát, amit igyekeznénk eltörölni. Ezen felül másod körben írtam neked, hogy MI, fizika, térhangzás. Ezeknek semmi közük az FPS-hez.
Azaz a játékélmény hajhászása a cél.
-
mlinus
őstag
válasz
Raysen623 #229 üzenetére
PS4-en is ingadozik az FPS. a legtöbb komolyabb open world játék már evele 30 fps-re van korlátozva, de még azt se tartja egyenletesen. Egyébként az fps hajkurászás alatt én azt értem, hogy az fps növekedése. Az nvidia pont az, aki jelenleg stabilabb fps-t biztosít, de most nem is ez a lényeg, hanem az hogy a dx12 jobb optimizációt hoz el => gyengébb gépen is több fps-t kapunk. Ez számít, nem? A csúcskártyáknál meg ez hatványozottan igaz, hiszen ott az árak és az fps számok se lineárisan mozognak, hanem 5-6 fps-ért akár 50-60ezret is ki kell adni.
-
Raysen623
addikt
Szerintem a dx12 pont nem az aranyárú csúcskártyák esetén lényeges, hanem az összes többi kártyánál. Eddig ugyanis azért írtak elő jóval erősebb hw-t PC-n, mert b@sztak rendesen optimalizálni és portolgatni, ugyanis rohadt nagy munka volt a hiányzó keretrendszer miatt. Ez most eltűnik, így elvileg kisebb költségen lehet átportolni játékokat pc-re jobb minőségben, ami lehetővé teszi a gyengébb kártyákon történő korrektebb futtatást és valóban a minimum fps-en is segít reményeink szerint.
Legtöbb mai játékkal nekem is a minimum fps-el van bajom, ugyanis ugyanaz a játék 2 év után jóval nagyobb hw-t igényel, ami egyébként vicc. Induláskor 10 fps-el kezd, majd felugrik 65-re!!! Ezmiez?1 éve még very high beállítással toltam, ma már csak mediumon fut rendesen ugyanazzal a hw-al. PS4-en ezzel a problémával ugyanennél a játéknál nem szenvednek az biztos.
Abu meg leírta mi az NV hivatalos álláspontja: vegyél a gépbe mégegy karit aranyáron. Hát szopj@nak lovat ezek is. -
SylverR
senior tag
Tévedsz. A DirectX 12 ott hoz előnyt, hogy meglehet egyszerre jeleníteni egy startégiai játékban többezer, akár többtízezer egységet, és gigászi csatákat lehet vívni, mindezt az engine, és a directx halála nélkül. Ezen felül, ha megszüntetjük azt, hogy a processzort lezabálja a 3D render, akkor a processzor, a gépben levő IGP, és magár a dGPU is dolgozhat olyan fontos dolgokon, mint 3d térpozicionált audió, rendesen működő, "gondolkozó" mesterséges "intelligencia", rendesen működő fizikai motorok, et cetera, et cetera, mindezt úgy, hogy nem kell hozzá fél milliós konfiguráció. Van egy belépőszintű 2-4 magos procid, középkategóriás VGA-d, hajrá. Rakd fullHD-re, kapcsold normálra, esetleg high-ra, és játssz! Ennyi a lényege.
-
Raysen623
addikt
Most kezdjem el sorolni, nekem is mennyi zöld kártyám volt? Mindenesetre én nem vagyok hajlandó lefeküdni a marketing bullshitnek és kissé tovább látok az fps hajhászásánál...ennyi.
(#219) Sinesol: az én laptopomban pont AMD van egy intel IGP mellett...naugye. Nyugodt lehetsz, hogy van mindháromból elegendő.
-
-
Sinesol
veterán
Hja, én most olvastam át a cikket + kommenteket, hát ritka gusztustalan szintre süllyedt tegnap a fórum.
Volt pár név, akiket eddig nem láttam kommentelni, hát lehet jobban járnánk ha ezután sem tennék, gondolom az Origóról, meg az Indexről szabadultak ide.
Tavaly még ennél enyhébb dolgokért is járt ban, most meg alpári stílusban megy a személyeskedés, meg a b*azdmeg és társai...Kirúgták a moderátorokat, vagy mi történt?
-
#45185024
törölt tag
Én alapvetően azt nem értem miért nem a Kártyagyártók írják meg a játékmotrokat?
Nem a Direct X et programoznád meg a mantlet hanem lenne a direct xbe egy Nvidia meg egy AMD motor és azt.
Most van egy kis fejlesztőcsoport 4-6 főből az energiái nagy részét le fogja kötni a hogy ők low level apikat programoznak. Optimalizálhatják a 970 3.5 gigáját, a 960 128 bitjét, és minden egyes kártyát egyenként.
Az egész piacot arra kényszerítik hogy közepesen erős cégen fejlesszenek ki motrokat és azt játékról játékra hurcolják tovább és fejlesztgetssék. De ezzel a garázscégeket pont megölik, vagy a 2D re kárhoztatják. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ren Hoek #195 üzenetére
Valójában az kisebb mértékben számít, hogy mi mit emulál, és ez mennyi többletterheléssel jár. Úgy néz ki, hogy sokkal nagyobb szerepe van annak, hogy egy cég mennyire nyitott az adott architektúráról, mennyire rendezkedett be úgy, hogy a fejlesztők képesek önálló munkavégzésre, mert mostantól a fejlesztő szállítja a korábban driverben lévő funkciókat a programon belül. Ha nem mondják el nekik, hogy hogyan kell dolgozni az architektúrákra, akkor nem tudnak hatékony optimalizálást szállítani.
Aki dolgozik DX12-vel, vagy bármilyen low-level API-val, az egyértelműen a toolokra és a dokumentációkra, vagy ezek hiányára panaszkodik. Hiába van az Intelnek kétharmados részesedése a fejlesztő nem tudja lekérni azt az assembly szintű kódot, ami megmutatja, hogy a magas szintű forrás hogyan fut magán az architektúrán. NV-n dettó ugyanez. Ha ezt nem látja a fejlesztő, akkor nem tudja hol a szűk keresztmetszet és nem tudja javítani azt forráskódban. Emellett szintén nem ismert, hogy bizonyos hardverek mit szeretnek és mit nem, például az NV nem mondja meg. Pedig aszerint kellene meghozni a különböző döntéseket, hogy milyen erőforrás-formátumokat használjanak, de nem tudják meghozni, mert csak azt ismerik, hogy a konzolból a GCN mit szeret. Persze valaki úgy áll hozzá, hogy ha xy cég hallgat, akkor áthozzák a kódot a konzolból és majd ha belassulnak a hardvereik, akkor megered a nyelvük, és elkezdik készíteni a dokumentációkat. De ez nem megoldás, mert ez csak a DX12 gyengeségeit mutatná meg a világnak, vagyis azt, hogy nagyrészt a fejlesztőn múlik a program sebessége, és abba a gyártóknak gyakorlatilag nincs közvetlen beleszólása.
A Vulkan esetében például már gondol erre a Khronos és készítenek olyan conformance tesztet, aminek az eredményét a Vulkan tagságot igénylő fejlesztők megkapják. Ez ugyan nem dokumentáció, de alapvetően ad egy támpontot, hogy nagyjából mi hogyan fut a különböző architektúrákon, és ez így segít meghozni bizonyos döntéseket. Nem fog segíteni komolyabban optimalizálni, de legalább irányt mutat. Készül SPIR-V disassembler is, ami ugyan nem ISA disassembler, de a fejlesztők azért jóval többet láthatnak majd abból, hogy a magas szintű kód legalább a közbülső rétegre hogyan fordul le, és ott tudnak kísérletezni, hogy az adott hardvert esetleg mi gyorsíthatná be.
Az, hogy több gyártó sem low-level barát a kialakított ökoszisztémát tekintve jóval nagyobb baj most, mint azt nézegetni, hogy mennyi extra többletterhelés a binding TIER_2 a TIER_3-hoz viszonyítva. -
imi123
őstag
válasz
#32839680 #201 üzenetére
Nem is lehet őket hibáztatni ezért.
A fanok úgyis kitartanak az AMD mellett.Kis réteg de kitartó az itteni kommentelőkből kiindulva.A konzolos Apu eladásokkal bőven kompenzálhatnák a VGA piaci kiesést ha nem fillérekért vesztegetnék.Az más kérdés hogy ha nem fillérekért adnék akkor mér lehet nem őket választják.Szerintem is 16nm-re koncentrálnak már.
-
Reinkz
senior tag
Nekem jobban tetszik a techpowerup-os cím:
"NVIDIA Could Capitalize on AMD Graphics CoreNext Not Supporting Direct3D 12_1"
Mocskosul jól csinálja az nvidia azt meg kell hagyni de valóban mocskosul.
dx12-ben tier3mat nem tudja, de 1-2 fícsört miatt megkapja a dx12.1-t, persze nem sokat fog dobni a latba a fejlesztők úgy is minden potenciális vásárlót elakarnak majd érni, így nem hiszem hogy egy dx12 tier2es szinten tovább menbnének..
pont kártya vásárlás elött állok és jó lenne ha jönne egy 960Ti, de az nvidia üzlet politkiája miatt mindig elgondolkzom, hogy lehet máshol kéne az eladásokat nőveléni nem mintha bármit is érnék.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#32839680 #198 üzenetére
A ket uj csucskartyahoz is alig lesz eleg hbm legyartva. A kissebbekhez pedig totalisan felesleges is lenne, pont semmit nem nyernenek vele.
En azt mondom az amd a 14nm-re keszul (ahogy az nv is), azt nem szabad elkesni, azert nem is fektetnek annyi energiat penzt most egy full uj lineupba. Alig egy ev es jonnek a 14nm kartyak, meg sem terulne a fejlesztes. NV-nek nagyon jol bejott az idozites, nekik a maxwell 1.5 sot majd 2 evig fut mire kijonnek a kovetkezo sorozattal. Az amd most frissit valamit, de mar keves az ido a valtasig, ennyit raktak bele, a tobb eroforras a fontos valtasra kell. Ott lehet sokat nyerni vagy vesziteni.
Szerintem...
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Raysen623 #196 üzenetére
Itt az a baj, hogyha nem tudnak kitalálni valamit még nyáron, és nem szereznek vissza egy kis piacot, akkor nem jönnek be a pénzek. Nem is csődtől kell tartani, hanem az ördögi körtől, hogy egyre kevesebbet tudnak költeni fejlesztésekre - és durván elmaradnak ahogy a procinál is. Intel és nV tele van zs-vel és pusztán fejlesztésből, erőből, pénzből legyőzik VGA részen is.
-
Raysen623
addikt
válasz
#32839680 #194 üzenetére
Azért én nem mondanám jelen helyzetben sem, hogy az NV sokkal gyorsabb a Radeonoknál...gyorsabb valamennyivel egy elavult szoftveres környezetben. DX12-ben meg sokmindent emulálnia kell majd a zöldeknek, ami mindig többlet erőforrást igényel...szóval én nem aggódom és marad az ATI
Eddig is mindenre elegendő volt és ezután is az lesz, a sok fps huszár meg tehet egy szivességet...
A piacot meg nem úgy nézik ki mit magyaráz bele mint létező 3. vagy 20. gyártót...az arányszámok döntenek, ami alapján perre lehet menni. Mindenesetre láttunk már olyan céget, amelyik a veremből kapaszkodott vissza és ma az egyik legmenőbb vállalat. -
Ren Hoek
veterán
válasz
Raysen623 #193 üzenetére
Pont emiatt nem lehet előre tervezni, mert a kártyák nem a tényleges teljesítményt mutatják, hanem azt amit a játékfejlesztők kihoznak belőlük. Ez pedig nagyban függ a piactól és attól, hogy a fogyasztóknál milyen kártyák vannak többségben. Hiába van a GCN-ben hardveresen minden, ha nem lesz kihasználva rendesen mert Maxwellen belassulna az emuláció miatt.
Szerintem eleinte biztosan ez lesz, hiszen nv többség van. Tehát nagyon óvatosan fognak bánni a DX12-es dolgokkal. Másik lehetőség, hogy a mostani GCN-ek pl 10-20%-al jobban futnának DX12 alatt, ha már ki lesz engedve a DX12 gyeplő, mivel kezdenek full támogatású kártyák lenni a usereknél Pascal (szerintem ez kb 1-2 év<) - ekkor elképzelhető, hogy a 980/970 hirtelen hoppon marad, és még az nVidiának sem érdeke életben tartani őket, mert jön az új generáció. Ahogy jól láttuk a butítást a 7-eseknél...
Arra kéne rájönni, hogy a Maxwell pontosan mit emulál, és milyen sebességcsökkenés várható emiatt. Mert ha alapvető DX12 működési dolgok is emulálva vannak, amik pont a gyorsulásért felelősek (API overhead teszt? 290X vs Titan-X?) akkor nagyobb a baj... ha csak csilivili effektek futnak lassan, akkor nincs probléma, nem fogja vissza a DX12 fejlődését játékokban.
-
Raysen623
addikt
válasz
#32839680 #191 üzenetére
Ilyenkor mindig azt szoktammondnai a vásárló felelőssége a termékkel kapcsolatos információk beszerzése és itt nem arról beszélek, hogy mit hoznak ki a laboratóriumi tesztek alatt. Az AMD pedig nem fog csődbe menni, mert ha mégis, akkor az NV-t másnap feldarabolják piaci monopol helyzetre való törekvése miatt...ennyi.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#45185024 #184 üzenetére
Mint felettébb is írták így lesz.
Viszont tényleg csak annyi a kulcskérdés, hogy a mostani generáción hogy fognak menni a DX12-es játékok. Ennyi. Kissé laikusként így látom:
Ez pedig két dologtól függ, egyik hogy a Radeonok Tier 3-as bekötést használnak, ami nem igényel többletprocit. A Tier 2-es 970/980 Titán stb pedig valamennyivel több procit fogyaszt. Proci limitnél lehet gond emiatt, ha már amúgy is 100%-on teker a CPU. Bár a DX12-nek ez is volt az egyik célja, hogy a CPU terhét csökkentse.
Másrészt amit nem igazán tudunk, hogy a Maxwell (2) hogyan támogatja a DX12-őt? Bizonyos részeket emulálva, tehát nem hardveresen. Azt ma még nem tudni, hogy milyen hatással lesz ez a sebességre.Viszont a költői kérdés az, hogyha egy fejlesztőre teljesen rá van bízva a dolog, (főleg ha még az NV meg is vette kilóra) akkor mi a célja? Feltehetőleg még mindig sok Maxwell (2) lesz, mert a Pascal csak 2016-ban jön. Tehát nem nagyon tehetik meg, hogy olyan mennyiségű DX12 eszközt használjanak, ami csak emuláció Maxwellen. Mivel még mindig ez a többség kártyája, nem tehetik meg, hogy sokkal rosszabbul fusson - vagy Radeonon meg sokkal jobban.
Jól látható ez, hogy a DX12 Api overhead tesztben a 290X hozza egy Titan X szintjét, viszont a DX12-es Star Swarm tesztben már annyira nem ez jellemző.
http://www.anandtech.com/show/8962/the-directx-12-performance-preview-amd-nvidia-star-swarm/3
Persze ebből levonni következtetést teljesen felesleges, mert egy még ki sem adott dolog, bugos driverekkel stb... Élesben majd egy DX12-es játék fog dönteni. Szóval most ezekből az látszik, hogy a Maxwell nem nagyon fog DX12-ben lemaradni, mert nem fogják engedni. 1-2 év múlva meg már nagyjából mindegy lesz, talán majd visszaemlékeznek rá, hogy "Nvidia megint driverből lebutította az ősrégi Maxwelleket, és emiatt már csak fele FPS-t meg, mint a Pascal/Volta/Fury2
" ... A kazán 290X meg még lehet 1-2 év múlva is használható lesz FHD-n. Vagy nem.
Abszolút jóslás.
-
Raysen623
addikt
válasz
#32839680 #183 üzenetére
Nem értem miért foglalkozol ezzel ilyen szinten?!
Az NV nem tudja megfogni máshol a Radeonokat mint az opcionális funkcióknál (ott is csak a felével). Ezzel igazából foglalkozni sem kellene, hiszen nincs T3-as NV jelenleg (bekötésnél), csak ATI a táblázat szerint. Hiába vigyorognak a zöldek, hiszen át vannak verve....mondjuk ez nem igazán zavarja őket, de ez nem a mi problémánk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hugo chávez #163 üzenetére
Amit én kiszedtem belőlük az az, hogy elméleti síkra lebontva tudnák támogatni mindkettőt, mert hasonló kiterjesztéseket OpenGL-en is támogatnak vagy terveznek támogatni. De nem feltétlenül akarják. A konzolokon ez a két funkció meg van oldva és az AMD-nek az a jó, ha a konzolos kódot hozzák át PC-re a fejlesztők. Egyrészt azért, mert az fut mindenen, tehát eleve át kell hozni, másrészt a Radeonok abban erősek, míg a többi architektúra nem az. A Microsoft nem írja elő, hogy ha egy hardver képes lenne valahogy támogatni az adott funkciót, akkor arra kötelező is az adott gyártónak egy implementációt írni. Lásd az aszinkron compute. Azt az Intel képes lenne támogatni a Gen8-cal, de nem teszik, mert számukra nem jó.
A DirectX 12 szerintem ezért lett ilyen bonyolult. A Microsoft nem szólt bele, hogy mit hogyan lehet. Megadják a lehetőséget, aztán a gyártók úgy barmolják azt szét, ahogy akarják, nekik ott az Xbox, meg az igazán fontos újításokat előírták kötelezőre és azzal már a PC ellesz, az garantálja a futást mindenen.(#183) morgyi: Semmit sem dobtak el az MS-nél. Csak nem akarnak részt venni a gyártók közötti politikai jellegű cicaharcban. Éppen ezért kialakították úgy a DX12-t, hogy van egy kötelezően támogatandó rész, amit a Microsoft fontosnak gondolt, és valóban az is, így ez biztosítja, hogy minden hardveren elindul az alkalmazás és a hatékonyságot megkapja. Aztán csináltak egy lazán ellenőrzött részhalmazt egy rakás opcionális fícsőrrel és azon belül a gyártók ölhetik egymást. Úgy tesznek egymásnak keresztbe, ahogy akarnak. Ez a részhalmaz úgy van felépítve, hogy a felhasználói élményt ne rontsa a gyártói cicaharc.
Szerintem a Microsoftnak elege van abból, hogy három ilyen hülyét kell pesztrálnia, és a jövőben ebben nem is vesznek részt. Ott az Xbox One, hamarosan futtat Windows Store alkalmazásokat is. Kvázi PC-vé válik. Az alapja a DX12-nek jó szerintük, és ránézve a speckókra szerintem is. A többit boxolják le. -
válasz
#45185024 #184 üzenetére
miért, láttál ilyet a dx11 időből? Az nvidia 6-700-asok csak részlegesen támogatták a FL 11_1-et, csak a 11_0-juk volt teljes. És mik voltak a játékok? 11.0-sok, amik ha lehetőségük volt, használtak 11.1-es cuccokat. Ezek az opcionális kiegészítések.
Illetve ez a két opcionális funkció ami a dx12_1 része és amit nem tudnak a radeonok, nem véletlenül opcionális. Ugyanúgy fog menni, hogy ha van rá lehetőség, használják (jobb esetben, rosszabb esetben akkor sem használják ha lenne lehetőség), míg ha nem, nem használják. Illetve ugye ne felejtsd el, hogy a 12.1-es minimum követelményekkel a saját fermi-kepler kártyáikat is kizárnák.szóval eddig is voltak olyan dx funkciók, amiket nem minden kártya támogatott (legalábbis induláskor). Mi lesz? semmi sem lesz.Az opcionális elemeket továbbra is használják opcionálisként.
-
#45185024
törölt tag
De most ez nem úgy van hogy ha leírják egy játékhoz hogy:
Rendszerkövetelmény Direct X 12.1 akkor el sem indul a játék ?
Magyarán egy 200 ezer feletti Furin nem fog futni de egy 60 ezres 960 meg fog ?
Mert akkor ezután nem kell Nvidiának kiiratni az Nvidia supportedet a játékaiba elég ha Direct X 12.1 et kér rendszerkövetelménynek. -
Laja333
őstag
Megvan:
"This is the correct data:
AMD GCN 1.2 (285) 1 Graphics + 64 Compute / 64 Compute
AMD GCN 1.1 (290 Series) 1 Graphics + 64 Compute / 64 Compute
AMD GCN 1.1 (260 Series) 1 Graphics + 64 Compute / 64 Compute
AMD GCN 1.0 (7000/200 Series) 1 Graphics + 2 Compute / 2 ComputeIf you want to refer to the queue engine than this is the correct data:
AMD GCN 1.2 (285) 1 Graphics + 8 Compute / 8 Compute
AMD GCN 1.1 (290 Series) 1 Graphics + 8 Compute / 8 Compute
AMD GCN 1.1 (260 Series) 1 Graphics + 8 Compute /8 Compute
AMD GCN 1.0 (7000/200 Series) 1 Graphics + 2 Compute / 2 Compute
NVIDIA Maxwell 2 (900 Series) 1 Graphics + 1 Compute / 1 Compute
NVIDIA Maxwell 1 (750 Series) 1 Graphics / 1 Compute
NVIDIA Kepler GK110 (780/Titan) 1 Graphics / 1 Compute
NVIDIA Kepler GK10x (600/700 Series) 1 Graphics / 1 Compute" -
SylverR
senior tag
Az biztos, hogy nem érteszlek meg, főleg ilyen nyelvtannal amit használsz.
Sokan unják már szerintem, hogy minden DX12-es, AMD-s, stb, hírhez jössz osztani az észt, mert te mindent jobban tudsz. Akkor miért nem fejlesztesz saját processzort? Esetleg GPU-t? Tök jól megélhetnél belőle. Gyanítom azért, mert nem értesz hozzá. Maximum használni tudod. -
Stirlitz
senior tag
Gyenge itt a te szövegértésed.
Is..
Mi a vélemény directx12-ről? Lejjebb megtalálod. Inkább segítek és leírom ismét. Nem várok sokat a dologtól, majd a következő generációs VGA-k megmutatják mit tudnak. Mindkét gyártóé természetesen. Valamint sajnálkoztam, hogy miután egyelőre nem tűnik úgy, mindenkinek rohanni kéne a boltba új vga-ért (kivéve fanboyok és FPS huszárok természetesen), így elmarad a hardveraprón a használt GCN vga áradat.
-
Raysen623
addikt
Most nem azért, de én ettől a fasiszta szemétségtől már okádni tudnék...
Sajnos én már jó pár éve ráéreztem erre az NV részéről és azóta ha tehetem inkább ATI VGA-t rakok a gépbe, az hogy papíron a zöld megoldáss 10fps-el jobb lesz@rom. Mindig is egykártyás gépem volt és ez már így is marad. Nem fogom beleölni a magyar GDP tetemes százalékát egy 2-3 kártyás gépbe arany árú intel i7-el...Nekem nem minden a papírforma meg a sebesség.
-
Stirlitz
senior tag
Ne kezd a minőségi szintet, vagyis inkább mégis, mert számodra felfelé vezet. Kanyarodj vissza a sok linkedhez. Olvasd el őket végig. Értelmezd. Megint olvasd el. Ezt így párszor. Talán megérted ami ott írva van. Sokadszor vetíted ki a személyiséged rám. Sértő!
És zöldséget írni nem szoktam, ellenben Tőled olvasok rendesen.
Annak egyébként örülök, hogy sikerült sprite-ot mozgatni a TV képernyőn. Nekem is tetszett anno...
-
TTomax
félisten
Amíg ezeket a funkciókat ki lehet kapcsolni és nem sújt egy vgat sem addig nincs miről beszélni,a Witcher 3 ugyanolyan jó játék ha lobog Geralt haja ha nem,és a Tomb Raider is ugyanúgy.
Sajnos elveszett itt a nagy tengerben ez a hozzászólás pedig bizony komoly igazság tartalma van. [link]
Visszatekintve a DX11re,én nem mondanám hogy olyan jó volt a mai napig jönnek olyan játékok DX9ben amik szebbek.Kaptunk egy csomó effektet (dof,blur stb),ami hát nem váltotta meg a világot,de azért a vgat kérte rendesen.
(#164) Menthirist
Most a Witcher 3 éppen nem volt jó példa mert maga játék jó,ráadásul ugye ment nV pormóban,meg ugye GoG-os drm mentes is van,de szerintem még így sem viszik annyira mint gondolták.Szerk: Ja és ami napig NINCS egy olyan átfogó elsimítás ami minden vgan és játékban megy és jó minőséget nyújt!Nem utólagos,nem mossa képet,hanem éles és gyors.Csak ez senkinek sem az érdeke,csak nekünk mezei useroknak...
-
"ha te meg én meg a harmadik nem veszi meg a játékot meg gagyin fut"
De ez jóval több változós egyenlet. Ott van a Witcher 3. Abban is van bőven nv technológia, ami miatt nem igazán akartam megvenni, de amikor láttam az értékeléseket, csak megvettem, pláne mivel láttam hogy hogy lehet kordában tartani vagy kikapcsolni. Tehát inkább mondanám hogy az nv technológiái ellenére is megvettem, de ez az ő szemszögükből nem látszik, csak az hogy kiadták a játékot a technológiájukkal és veszik mint a cukrot, tehát nincs baj. A következő játékban is benne lesz, ahogy eddig, hisz az emberek szeretik, máskülönben nem vennék a játékot. Csak ugye annyi más okból lehet még a vásárlás mellett dönteni.
-
hugo chávez
aktív tag
Hát ezt már jól megkavarták...
Azt meg továbbra sem értem, hogy ha elvileg az összes GCN eddig támogatta a Conservative Rasterization-t és a Raster Order Views-t, akkor most már miért nem? Ezeknél is történt valami újítás?
Más. Abu, a duplázott grafikus parancsprocesszorral mi a helyzet? "Arctic Island"-nél/Pascal-nál várható-e?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig a PhysX 3.3 nem rossz. Nem egy Havok, pénzért még mindig nem vennék meg, de közel sem olyan rossz és lassú mint régen. És már nyílt is. Persze az igaz, hogy ma a legnagyobbak pont arra mennek, hogy inkább fejlesztenek saját motort. Ez nyilván nem kedvez a middleware-eknek. Még a Havoknak sem.
-
#45185024
törölt tag
KÖvezzetek meg de nem értem továbbra sem, azt értem hogy az összes NVIDIA fórumon pezsgőt durrantgatnak és örülnek a 12_1 levelnek, (szerintem anélkül hogy értenék mi is az)
Elmondaná nekem valaki laikusoknakvaló nyelvezeten mi is van azon a 12.1 es szinten ?
Effektek ? csak a Hairworks vagy más effekt is ? Miről fog akkor most lemaradni a vadi új FURI tulajdonos? -
#16729600
törölt tag
válasz
Callisto #153 üzenetére
Ha ez komoly és nem álnaív állítás,akkor súlyos a tünetegyüttes.
Azt feltételezni bármilyen multiról is,hogy magasabb erkölcsi/etikai szinten van, mint a másik és nem csak a lé bezsákolása érdekli kizárólag őket...hááát.Még,hogy jobbító szándék,olyanok mint a politikusok,a síró kisgyerek kezéből is kicsavarnák fagyit és a tölcsért eladnák újra.
-
TTomax
félisten
válasz
Menthirist #155 üzenetére
De ugyanaz eddig kutyán volt meg kapáló nyúlon (nem vicc
) és inkább a szőrt próbálták vele több kevesebb sikerrel...és mivel zárt így az nV kívül nem igazán tudja senki fejleszteni max beépíteni,így valószínű nem sokan fognak mellette dönteni.
Szerk:
Dehogynem a piac diktál,ha te meg én meg a harmadik nem veszi meg a játékot meg gagyin fut,akkor a fejlesztő is elgondolkodik azon beépítse-e legközelebb.Persze ez nem azonnal direkt,kell hozzá egy "forgás" de előbb-utóbb bizony a zárt és rugalmatlan dolgok elbuknak.(#156) Abu85
A fiziksznek már túl késő,ugye aki tudja honnan jött,az tudja hogy az nVnek az nem ingyen volt.Ök pénzt akartak vissza,de az egész igy utólag egy elhibázott üzleti döntés volt,Szerintem abból veszteségük volt inkább,de max nullszaldó.
Ha a GameWorks nem nyílik meg akkor követni fogja,ez teljesen világos mindenki számára,ezen nincs mit vitatni,csak itt viszont az anyagi vonzata kevesebb lesz... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX-nél azért érzed, hogy megy a kukába, mert nem nyitják meg és a Havok annyira gyors, hogy megalázza. Inkább fizetnek a fejlesztők a sebességért. A CPU-s részt most ezért nyitották meg.
A GameWorks céljával ellentétes, hogy megnyissák. Az NVIDIA azt akarja, hogy kontrollálják a sebességét, ha üzletileg az a jó, ha az effekt lassan fut, akkor olyan kódot adnak. Ez a cél. Ha megnyitják, akkor nem volt értelme a GameWorksöt kidolgozni, mert elveszti az értelmét. A HairWorks esetében is az, hogy nem túl szép egy sokad rangú dolog az NVIDIA számára. Nem a szépség termeli a profitot, azzal maximum azt érik el, hogy szélesebb lesz a mosolyod. -
csak a tressfx akkoriban vadi új volt. a hairworks pedig mint már mondtad, "A HairWorks nem most jelent meg,csak szólok."
úgyhogy nem ugyanaz.és sajna nem teljesen a piac diktál. A piac által jogokkal (és pénzzel) felruházott cég diktál. Legalábbis engem, téged, meg még itt szerintem sokunkat nagyon nem kérdeztek meg egyszer sem hogy bármelyik amd vagy nv technológiát kérjük-e. És hiába nem tetszik az emberek egy halmazának az egyik vagy a másik tech, ettől még ugyanúgy benne lesz a következő játékban is.
-
Callisto
őstag
Látod felhasználói, hardveres szemszögből ez egy teljesen korrekt hozzáállás. De ettől még tájékozódhatnál mielőtt olyan valótlanságokat állítasz teljes bizonyossággal, mint pl. az AMD nem segített az NVidiás felhasználóknak...
Sajnos valóban az volt és van, hogy míg az AMD a technológiai előrehaladás mellett áll ki és ezzel a játékosokért fejleszt, dolgozik a közös cél érdekében, addig az NVidia hátráltat és csak saját maga érdekli. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #147 üzenetére
Értem én, nyilván senkinek nem tetszik, ha hülyének nézik. De az NV-t ez nem érdekli. Az érdekli, hogy ne légy elégedett az egy éve vásárolt hardvereddel. Vegyél mellé még egyet vagy egy újabbra cseréld le. Ez a célja a GameWorksnek. Ha elfogadod, akkor mehetsz a kasszához, a következő évben újra megteszik és így tovább. Egyelőre működik. Ha pedig a felhasználó elfogadja, hogy az NVIDIA-nak teljhatalma van afelett, hogy a kártyáján xy effekt milyen lassan futhat, akkor vegyen nyugodtan GeForce-ot. Ennyire egyszerű a helyzet.
Azt egyébként senki sem vitatja, hogy a saját felhasználóidat szívatni anyagi érdekből gonosz dolog. Majd ha nem fizetnek mint a katonatiszt, akkor átgondolják ezt a stratégiát. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Callisto #146 üzenetére
Ha akarjátok szidni a HairWorksöt, akkor a minősége kifogásolható. Nincs normális támogatása átlátszóságra, AA-ra és önárnyékra. Ezért szidható. Persze emellett az erőforrásigényét is fel lehet hozni, de állítsd be 16x-re a tessfaktort, tényleg semmi különbség nem lesz.
A céljuk az volt, hogy a régebbi GeForce tulajok új kártyát vegyenek, vagy vegyenek még egyet és kössék SLI-be. Ezt valószínűleg elérik, ha nem teszik konfigurálhatóvá a tessfaktort a driverben. Az, hogy az AMD-sek meg tudják oldani ezt nem számít nekik. Nem tekintik öngólnak, mert a saját felhasználóikat akarják vásárlásra kényszeríteni.
-
TTomax
félisten
De nem mond,hogy "Ti nVidiások" mert nagy tévedésben vagy.Nem gondolod,ha mondjuk a Fiji XT kinn lenne olcsóbban és gyorsabb lenne mint a Titan X akkor nem abból lenne kettő a gépemben?Egy olcsóbb ips freesync monitorral?
De se Fiji XT,se freesync driver CF-re .. a G-synces monitort meg lassan kilenc hónapja élvezem,és hidd el nagyon jó cucc.Marha drága volt?igen... megbántam?Nem!Hiszen még most sem tudnám kiváltani,akkor?
Vissza lehet nézni a HD7990 Topicot,nem sok embernek volt ilyen kártyája,nekem volt,290Gamingem is volt,290X lightningom is,de visszafelé is meg lehet nézni.. 4850X2,X3, 4870CF az 5ös széria maradt ki...mert akkor volt a 460SLIm...de mehetünk még visszább is.. amikor a CF csati egy kábel volt... meg master/slave karik voltak.
(#146) Callisto
Számtalanszor le lett írva,hogy a GameWork miért készült,PH! cikk van róla,az hogy működik-e vagy sem majd a piac eldönti.Nem azért készült hogy akinek radeonja van egyen meszet...
-
mert speciel engem marhára nem az eredmény zavar, hanem az elv. Mindegy hogy engem, másokat, az összes radeont vagy az összes nv-t sújtja, üzleti okokból alávágni azoknak akiknek a bevételéből (részben) élnek, nem járja, m'kay? Ugyanezt gondolom fordítva is az amd oldaláról, még mielőtt valaki pattogni kezdene.
-
TTomax
félisten
válasz
Stirlitz #139 üzenetére
Hát szerintem kettőnk közül én vagyok az idősebb,mert én játszani és programozni C16al meg ZX Spectrummal kezdtem,és már nem az általános isibe.Ahhoz pedig nem kell jósgömb hogy lássam mekkora zöldségeket írsz,mert ha játszottál volna vele nem tennéd.
A HairWorks nem most jelent meg,csak szólok.De valóban lemaradásban van a TressFXhez képest,micsoda botrány hogy nem megy azonnal,hiszen a TressFX ment... ja nem...Az aláírásom meg a konfigom része,apu nem vehette mert már eltemettem.kezdesz elmenni nagyon egy stílus alá,ha ha nincs semmi értelmes mondanivalód a fikázáson kívül akkor én nem erőltetnem,hidd el jobb az neked is.
-
Laja333
őstag
Ennek látsz értelmét?
Eléggé petícióznak HairWorks ellen. (Már csak 2 szavazat kell)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HairWorksön nem tudom mit paráztok. Pont, hogy a Radeon tulajokkal nincs kibaszva. Beállítod a 16x faktort a driverben és alig eszik valamit, miközben a minősége nem változik.
A GeForce tulajok ezért akarják a hivatalos fórumon ezt a beállítást bele a driverbe, mert ők is nyerni akarnak 8-15 fps-t minőségvesztés nélkül, csak ezt most nem tehetik meg. Talán megenyhül az NV szíve és kisegíti őket, bár kétlem, hogy megtörténik, mert azzal a HairWorks elveszti a célját.Szóval a HairWorks esetében olyan dologért szidjátok az NV-t, amiből a Radeon tulajoknak pont nem származik kára. A GeForce tulajok felháborodása jogos lenne.
-
ZewaDeluxe
tag
Elnézegetve a hozzászólásokat, eszembe jutottak a régi szép idők, amikor a Vista és a DX10 megjelenését várták sokan, mint a messiást. Miután megtörtént, eltelt majdnem egy év, mire kijött egy-két játék, ami ténylegesen használta is az új lehetőségeket, de hozzá kell tenni, hogy alig tudtak érdemi különbséget felmutatni a DX9-es látványvilághoz képest. Ennek megfelelően hosszú időn keresztül párhuzamosan írták DX9-re és DX10-re a játékokat (sok esetben a telepítés megkezdésekor választani lehetett, hogy melyik verziót akarod felrakni a gépedre)...
Ami viszont elég valószínű: a hardvergyártóknak nem érdeke, hogy a régi cuccaik teljes kompatibilitást nyújtsanak az új szoftverekhez: vagy teljesítményben, vagy feature-ben kell valami olyat igényeljen egy-egy újabb generációs szoftver (játék jelesül), amivel motiválttá tehető a piac a vásárlásra.
...Ha valakinek összeesküvés-elméletre fáj a foga, akkor gondoljon arra, hogy EGYIK GYÁRTÓNAK SEM ÉRDEKE a teljes visszafelé-kompatibilitás.
-
Callisto
őstag
Valóban nem?
"Az AMD és a Xaviant az elmúlt háromnegyed évben főleg az optimalizálásra koncentrált, ezen belül is a GeForce-ok sebességét próbálták javítani. Ezzel kapcsolatban az AMD visszafejtette a Kepler architektúra működését, így több olyan adatot összegyűjtöttek a termékről, amely segítette a munkát, így nagyjából tíz hónap alatt sikerült 30%-kal gyorsítaniuk a TressFX futtatási sebességét. Ez azt jelenti, hogy a GK110-es lapkára épülő termékek hozzávetőleg olyan gyorsan futtatják a TressFX új verzióját, ahogy a Hawaii cGPU-ra épülő megoldások."
Tudatlanságod, elvakultságod, hozzáértésed, tudásod igen csak szűk körű. Erősítsd csak még tovább a magadról alkotott erős, ámde igen lesújtó képet...
@SylverR: Pontosan. Sajnos nem fogja megérteni. Bocs, nem is akarja megérteni, sőt. Képtelen is rá. El-va-kult.
-
SylverR
senior tag
Pedig pont az a baj, hogy nem most kezdődött, hanem mióta világ a világ, az AMD-t azóta fikázás éri - igen, az Athlon 64 idejében, és az előtt is! -. (Ugyanez az ATi-ra is vonatkozik.) Pont az a baj, hogy ti, nvidiások nem vagytok hajlandóak elismerni, ha téved a kedvenc gyártótok. Én röhögök a Hawaii-on, a Tahatin, meg a Fijin is. Számomra ami 150 watt fölé megy, már lényegtelen kategória. Én azt túlzásnak tartom.
Visszatérve a HairWorks - TressFX vitára. Megpróbálom elmagyarázni neked, de kétlem hogy megfogod érteni. Igen. A TressFX első változata nevetséges volt. Lassú, fagyós, még AMD-n se működött tudtommal rendesen. De mára már egész jó lett, és ha lehet hinni az AMD diáinak, Deus Ex-ben a TressFX3 olyat fog villantani, hogy na. Ezzel szemben a HairWorks. Rendben. Vegyük azt az esetet, hogy a jövőben javulhat. De.
1. A HairWorks zárt! A Physix esetéből kiindulva, NEM fogják megnyitni. Tehát ha Jóska programjával sz.rul fut a HW, akkor így járt. Nem nyúlhat bele, nem nézhet bele. TressFX tudtommal teljesen nyílt.
2. Ha olvastad volna Abu elemzését, és rendesen értelmezted volna, tudhatnád, hogy a HW tele van erőforrás zabáló elemekkel, túltesszelálás, hogy csak egyet említsek. Crysis 2? Rémlik valami?
Összefoglalva: míg az AMD egységesítené a PC játékpiacot, és olyan efekteket hozna ki melyek mindenhol jól működnek - lásd, visszafejtették a GF drivereket, hogy optimalizálhassák rá a TressFX-et -, addig az nVidia folyamatosan keresztbe tesz az AMD-nek, így neked, nekem, mindenkinek!
Nem beszélhetek mindenki nevében, de amikor ÉN fikázom az nVidiát, az a viselkedésének szól, nem a színének. Örülnék neki, ha inkább a fejlesztésekkel törődnének, mintsem az AMD hátba szúrásával. Addig szórakoznak, míg kifut a lábuk alól a talaj, és a földre csücsülnek két asztal közt.@(#143) Abu85: És? Az is ember aki AMD-t használ, az is aki Intel IGP-t, az is aki GeForce-ot. Attól, hogy az AMD-sek kitudják kerülni a problémát, a probléma attól még fent áll.
-
Stirlitz
senior tag
Dírekt csinálod? Extra effekt mióta van ingyen? Honnét tudod én mivel játszom és mivel nem? Mi vagy Te? Jósgömböd van? Egyébként valószínűleg a csattogós lepkét toltad, amikor én TNT karival játszottam. És akkor mi van? Kiveszel az észből gyerek. Az aláírásod a kívánság lista? Értsd már meg, TressFX jól müködik, Hairworks meg nem a másik oldalon. Majd akkor kezeld tényként, ha ez megváltozott. Ja, hogy az egyik 2 éve jelen van, a másik most jelent meg.. Hogy az a szemét innóváció nem pont az NV-hez talált oda elsőnek.. Rögtön tökön szúrom magam én is...
-
TTomax
félisten
Nem!Nekem az a fontos,hogy ha elmondjuk az egyik oldalról hogy sz@r akkor ezt tegyük meg a másikról is!Ha a GTX480on röhögtünk hogy meleg volt meg hangos,akkor a ref 290röl is tegyük meg ezt.És ugyanez fordítva is.Egy nagy rakás ... a HairWorks a jelenlegi állapotában,de a TressFX sem volt különb amikor megjelent,ne viselkedjünk amnéziás öregemberekként,mert nem azok vagyunk.Lehet csinálni,a fórumból Radeon Mekkát is,és amikor jön egy ilyen cikk akkor meg értetlenkedni alatta hogy mi is történt,hogyan is lehet ez.
Vagy esetleg lehet objektíven is szemlélni a dolgokat,anélkül hogy a másikra zöld hályogot vagy piros szemüveget akasztanánk,esetleg néha elgondolkodva azon hogy vajon a másik mért mondja/írja azt amit.(#135) Stirlitz
Veled ellentétben én játszottam is vele,nekem nem kell bemutatni semmit,még most is kemény fpsbe kerül a TressFX,nem ingyen van!
(#134) Callisto
Nem,az AMD semmit nem segített,jó hogy már nem drivert irt geforcera... a stílus meg ritka alpári,de téged minősít.
-
Televan74
nagyúr
Várjatok még hozok vacsit és innivalót!Aztán kezdődhet a show!
-
Callisto
őstag
Látásod IQ-dnál is kevesebb lehet. Az előbbi maxmimum az orrod hossza és szélte. Egy adott hardvergyártó saját fejlesztése sosem futott olyan jól más architektúrákon megjelenéskor.
Ami a különbség, hogy az AMD ekkor segített az NVidia számára optimalizálni, implementálni a TressFX-et az NVidia hardverére. Azóta ugyanolyan jól, sőt sokszor jobban fut NVidia kártyákon a TressFX...
Fordítva mikor történt hasonló? Hogy az NVidia segített az AMD-nek, bocs, nem is nekik, hanem az AMD-vel rendelkezőknek...
Éppen akadályoztatja és a játékosoknak tesz rosszat. NVidia válogat a játékosok között, míg az AMD nem. Elég nagy öngólokat rugdosol kisgyerek. -
#52815360
törölt tag
-
TTomax
félisten
-
Ren Hoek
veterán
Inkább arra kéne keresni a választ (Abutól mondjuk), hogy egy TIER 2-es kártyán mennyi többletterhelést jelent a DX12. Azért erre csak lehet valami tippet mondani... 5-10%? Ez mondjuk olyan esetben, ahol épp hogy kihajtja a procid a VGA-t, bajos lehet. Persze ha minimális pár %, akkor nincs gond.
Illetve, hogy fél éven belül várható valami komolyabb DX12 cím, vagy Heaven akár, amin lehetne benchmarkolni rendesen? Vagy most is vannak már?
-
TTomax
félisten
válasz
Stirlitz #123 üzenetére
Tényleg?Azért volt diavetités a GTX670SLI-men mi?Azért kellet vagy 4patch rá ugye?Ugye ilyenkor már szelektív az emlékezetkiesés tüneteit produkálja kedves kolléga?Még radeonnal is felezte az fpst amikor ráfordítottad Lara fejére a kamerát,de a HairWorks az azonnal működjön mert ha nem az nV krv anyt...
Megkerestem neked a parancsolj,nem én írtam.
A játékot én Ultimate beállítások mellett futtattam, 1920x1200-as felbontás mellett (Konfigom az adatlapomon), és addig semmi gondom sem volt, amíg Lara haja közel nem került a kamerához, főleg az átvezetők közben. Ilyenkor ugyanis - a GCN-es HD 7870 ellenére - eszméletlenül belassult a játék. Ami addig 50-60 FPS-t produkált az esetek nagy részében, itt visszaesett akár 4-5 (!!!) FPS-re is!Tessék csak visszaolvasni a TR topicot...volt ott balhé nem is kevés.
(#125) togvau
Na tessék,de akkor mi lett volna velünk ha nem regisztráltál volna újra.
-
togvau
senior tag
-
#16729600
törölt tag
válasz
Menthirist #122 üzenetére
Akkor nemsokára egy szürke szerdai napon arra ébredek,hogy olyan lettem,mint a Trónok Harcában a főveréb??
De zsííír.
Szabad belépés van a szektába,'csak a fizu 20% át kell becsengetni nekem havonta tagdíjként, seregeljetek hát zászlaim alá
-
Stirlitz
senior tag
TressFX pont jól fut NV-n. Hoppá mi? Na el is bújok játszani a sarokba a szerény Tier xx (tetszőleges érték behelyezhető) radeonommal, mielőtt eldurvul a Mónika show. 😊 Ezt a szar telefont is földhöz vágom mindjárt... De elöbb bocsánatott kérek Föld anyától, hogy 220w fogyasztású a pc-m, amikor lehetne zöldebb 180w-al.. Na bzmeg..
-
-
TTomax
félisten
"még nem jó...még nem jó... már nem jó"...
-
#85552128
törölt tag
válasz
v_peter2012 #117 üzenetére
Az csak magának köszönheti
Várhatnak tovább a Pascalra, meg a következő Radeonra, már csak ~1.5 év, mi meg addig játszunk -
#16729600
törölt tag
válasz
v_peter2012 #117 üzenetére
Istenem,hogy már idézhető lettem és aláírásba került a versikém..piros betűs ez a nap.
-
v_peter2012
csendes tag
Nos, akkor aki nem vett vga-t, mert várt a hiper szuper dx12-es radeonra, és nem tudott játszani megérdemelt szabad idejében az aktuális játékokkal, szépen megköszönheti Abunak.
-
csakdzsó
tag
Papírfoma
Így legyen ötösöm.
-
csakdzsó
tag
Kezd már ingerelni a zöldek ostoba fanatizmusa(kisfarkú,kompexusos menetelő barmok).Ha az NVIDIA marad el tudásban,jön a mosdatás:
HA MAJD JÖNNEK MODERNEBB JÁTÉKOK AMIK KIHASZNÁLJÁK AZ ÚJ FUNKCIÓKAT,AKKOR AZ NVIDIA KIADJA A KÖVI GENERÁCIÓJÁT.MERT A JELENLEGI VGA-K LASSÚAK ÚGYIS HOZZÁ.
Amikor az nvidia fogyasztott több áramot mi történt:az a "bizonyos" réteg megint mosdatta kedvenc gyártóját.(nv)Náluk az áramzabálás akkor nem volt probléma.Csak most.
Tehát az NV,ami gyakrabban maradt el tudásban,és többet zabált,köszönheti a "tátottszájú rajongóknak" a népszerűségét.
Tehát mire kijönnek a dx12-es játékok,addigra az AMD is a megfelelő hardverét bazmeg.
-
Hegasus
senior tag
az hagyján, azt képzeld el milyen jelzőkkel illették volna a zöldgyártót és vásárlóit a pirosgyártó fanboyok, ha csak a titanx lett volna maxwell, és a 960-980 széria meg húzott kepler lett volna teljes áron... mert az ő gyártójuk ilyen lehúzást biztos nem csinálna
de legalább a pirosaknak már nem kell majd komoly pénzeket költeni a driverek megírására, ahogy azt eddig tették
amúgy nagyon kíváncsi vagyok mi fog változni a jelen konfigokkal dx12-őn. lesz majd dx12es unigine vagy egyéb benchmark program? olyan ami volt dx11en? tehát ténylegesen összelehet majd hasonlítani "ugyanazt" a programot dx11 vs dx12 ugyanazon a konfigon?
-
RyanGiggs
őstag
Abu : Jól értelmezem hogy a legújabb GCN3 (Fiji) nem kap teljes DX12 támogatást? Tehát akkor lehet érdemes megvárni a köv. generációt? (GCN4)
-
togvau
senior tag
Már megint véglegesítette? Az utóbbi 2 hónapban már kétszer véglegesítette
-
arn
félisten
Barmelyik kartyara lehet normalisan optimalizalni, itt az a kerdes, hogy megteszik e. Tobb fog mulni a fejlesztokon, mintsem mi milyen szintet tamogat.
Szvsz nagy kaosz lesz az egesz... Aztan majd visszaternek egy altalanosabb megoldashoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- sziku69: Szólánc.
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Gumi és felni topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest