- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7696 üzenetére
Igen. 50 font volt egy 10 csatornás vevővel együtt.
Ár/értékben tudtommal mindenki csak távolról ugatja.
Ez a csatorna keverés benne.
Előre be lehet állítani neki egy 0-1 közti szorzót mindkét irányban külön, illetve gombra ki lehet tenni a funkció aktiválását. Ezzel egy fixre állított overdrive és a dig megvalósítható. Ha ki szeretném tenni gombra a szorzó állítását, na az 300-400 dollárba kerülne egy Flysky vagy Radiolink személyében. Sanwa/Futaba-t én crawler körökben nem láttam senkinél.
Van egy Noble 4 a társaságban, de az is erős overkill.
Hobbywing Axe szabályozható róla, de sajnos nem tehető ki gombra. Szoftveres akadálya nem lenne a távról, de az Esc ROM-ba írja a beállításokat, ezért reboot-ol minden alkalommal, mikor kilépsz abból a menüből. Szóval én ezt Arduino-s tapasztalatokból kiindulva nem nevezném okos megoldásnak.
Szerintem a csatornára kivezérelt beállítások nem a legjobb irány, ha már elérhető az adatbusz mellette. -
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7682 üzenetére
Dumbo DDF-350 tudja mixelni a csatornákat. Sajnos az arányt nem lehet állítani, csak menüből. De kezdésnek megteszi. A következő lépcső sajnos az már a 300-400 dolláros kategória vagy egy Noble NB4+ személyében, vagy egy Radiolink RC8X ami gombról szabályozható mixelést tud.
Nem tudom mennyire buta a Fusion Pro mással összevetve. Állítólag a Hobbywing a fáklyahordó, mindenki más csak másolja őket. Ez mennyire igaz?
Ha körülnézek a Hobbywing termékpalettáján és megnézek mondjuk egy Axe R3-at, testreszabhatóság terén az sem nyújt sokkal többet egy Fusion Pro-nál. Oké, kapunk csatornáról szabályozható beállítást, kettőt is. De maguk a beállítások azok kb átfedésben vannak. Olyan nagyon nagy innovációt nem látok egy "buta" Fusion Pro és egy Axe R3 között. Mit tud a többi gyártó crawler vonalon amire azt mondanád, hogy "okos"? -
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7678 üzenetére
Elektronikus overdrive, dig, stb. Rádióról szabályozva.
Azon én is filóztam, hogy a két FOC valószínűleg durván egymás ellen fog menni, de csak a húzó felén számítok kiugró áramfelvételre. A húzott félen felteszem a FOC vissza fog venni a nyomatékból, talán akár pici negatív irányban is (drag brake módban). Viszont így megoldható az RPM különbség tartása. Ha kikapcsolom a FOC-ot, akkor tisztán nyomatékelosztás lesz akármilyen RPM mellett, ami bár nem életszerűtlen, de nem feltétlen eredményez overdrive-ot se.
Arra is gondoltam, hogy egyik végében lenne csak FOC, a másik normál módban üzemelne, így nem dolgozna aktívan ellen a húzó oldalnak, max csak elkönnyülne - ami jót tesz az áramfelvétel szempontjából.
Azért Fusion, mert jobb alternatívát nem ismerek és már van egy ilyen motorom. Elég venni még egyet. Valamint programozható, szóval lehet kísérletezni többféle konfigurációval: pl elől nulla drag brake, hátul max drag brake és így kapok egy kézifékes fordulást a Sherpa-n. -
headhunter86
senior tag
válasz
ADAM1337 #7606 üzenetére
Annyi, hogy a T100-ra az van írva, hogy 5A-es, az azt jelenti, hogy 6A helyett, csak 5A-val tudom tölteni. Mondjuk bőven belefér. Csatikat honnét szoktatok venni? Mert úgy látom ez XT60-as és nekem T csati kell majd, így kell egy átalakító, vagy forrasztanom kell. T-t régen nem használtam, helizésnél nem volt divat.
Szerk: 8,4 már a teteje, olyankor már balanszol amúgy se megy maxon a töltés, ha jól rémlik. Mondjuk lényegtelen, nagyjából ekkora teljesítményű töltő elég nekem. -
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7582 üzenetére
200A a csúcs??
Ezen átsiklottam. 60 Amperben gondolkodtam csak.
Akkor ez megmagyarázza a dolgot. Máshol is azt olvastam, hogy a Life nem annyira stabil mint a Lipo. Akkor basszus az 50C 4000 mAh Overlander akkupakk is épp csak ki tudja szolgálni a motort.Ami meglepő, hogy 25-50% throttle trim-en járatom csak és le van véve a gyorsulás is minimumra, valamint a FOC is ki volt kapcsolva mikor belefutottam ebbe. Nagyon meglep, hogy még így is meg tudja rángatni az akkut ennyire.
Akkor tényleg el kell gondolkodnom egy bitang kondenzátoron, főleg ha a 100 grammos pici akkuval megyek sziklát mászni. Az még 60A-t se tud leadni.
A 9V-os kondenzátort 3 cellás akku mellé?? Az úgy nem lesz jó.#7583csaabz
Erre nem tudom hogy válaszoljak. Kint az erdőben? -
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7561 üzenetére
Amire én gondolok az a "slip angle" és túlzóan nagynak találom.
Nem értem miért van bármilyen slip angle gyök kettőnél.
Nagy kanyarsebességen mindenféle terhelés és erőhatás van, meg tapadás, meg kerék torzulás, az rendben van. De közel álló helyzetben se arra megy amerre mutat a kerék, azt nem értem. -
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7553 üzenetére
Ha jól értem amit írtál, akkor ez normális.
De a nyitott diffivel biztosan kisebb a fordulókör, mint zárt diffivel. Ezt a megállapítást axiómaként kezelem. Ami nekem szokatlan, hogy miért nem tartja az irányt az első kerék?
Mi az oka annak? A toe szög lenne ennyire kaki?
Személyautókon is torzulnak a kifordított kerekeken a gumik egy picit, de ott azért nincs ~5-10°-os kúszás lefelé az ívről lassú forduláskor.
Van a négykerék hajtásnak ehhez vmi köze? Ha lehúzom az első vagy hátsó kihajtást, akkor az javítana a helyzeten elméletben? -
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7537 üzenetére
Szóval ha nem ér vizet a hajtás, akkor kb soha nem kell szervizelni? Az mennyire jellemző, hogy elvileg RTR, de alig látott kenőanyagot olyan zsidó módon? Váltós, és robbantott ábra szerint a motor kihajtásra van négy különböző fogaskerék. De a boltban kapni váltó kerekeket is, de a kézikönyv nem szól azokról a csere alkatrészek között.
Illetve mit jelent egy 550-es motornál, h 21T vagy 12T? Van a motoron belül különbség ezek között, vagy csak másik pinion kereket csomagolnak mellé? Mert kapni külön pinion-t is, szóval nem értem miért van 3-4 opció a webshop-ban az 550-es motorra.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7535 üzenetére
Hali!
Első használat előtt a kézikönyv csak a motor pinion hézagot említette, meg hogy a LiPo-t és a motort fél gázzal kell bejáratni. Viszont a robbantott ábrák a könyv végében egy csomó olajzási pontot mutatnak, de nem beszél arról, hogy gyárilag meg van-e kenve minden vagy nekem kéne megcsinálni. Illetve ha használatra kész is, kb mennyi üzemóra után szokás szétszedni ezeket? Illetve milyen kenőanyagra lesz szükségem?
Elvileg a Trx4-gyel megegyező a felépítés, csak itt már csapágyazva van minden tengely és full fém a hajtáslánc állítólag.
Köszi!Szerk:
Valamint szeretném lelassítani a kocsit amennyire lehet, és nem igazán látom át milyen áttételezés lehet benne jelenleg és mit kéne rendelnem. Ezt a support-tól talán ki tudom deríteni. Viszont vannak generic 550 motorok, amiknél fogszámot említenek (pl. "Holmes Hobbies TrailMaster Sport 550 - 21T"). Az a motornak egy belső áttétje, vagy adnak mellé fogaskereket? -
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7531 üzenetére
Ehhez a festékhez semmi nem kell, ha kicsit jobban meghajlik a kaszni, lejön magától is, mert ez elég merev cucc, a body meg rugalmasabb.
(ez is jópár éves kép amúgy, már nagyrészt átlátszó a verda...) Most én is Tamiya semi-hard kerekekkel nyomom, a hard már nem jó, mert semmit nem tapad betonon. Teremben nyilván jó lenne az is, de ott nincs partner driftelni.
Ez is valami 15k volt asszem 7-8 éve és van hozzá minden földi jó, matricaszett, maszkoló, foncsorok, spoiler, tükör, ablaktörlő, kipufogó, bár utóbbiak sosem voltak fent a kocsin, csak a lámpatesteket használom.
Lehet, én is rámegyek egy killerbody cuccra. Ezt már többször is néztem, hogy sokan - ahogy te is a videó alapján - levágják a lökkösöket festés előtt, aztán meg visszateszik, ennek mi értelme van?
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7524 üzenetére
Az aplastics-et néztem én is, de nekem sajnos az M3 forma csípődött be.
Élőben tud szép lenni egy csilli villi állapotú sedan vagy coupe is, de RC-ben ezek annyira nem győztek meg.
A rocket bunny-t én is néztem, az még nem is tűnik annyira rossznak, csak az a szárny ne lenne rajta gyárilag... De most asiatees-en ráadásul 24 EUR, az ajándék
Nekem on road-ra kell, arra jó a 190-es is, de nem baj, ha szélesebb.
Van egy R34 Skyline Tamiya kasznim, az ég és föld a HPI-hez képest. Igaz, nem is annyiba került -
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7522 üzenetére
Elég vagány lett.
Én is filózom egy E30 M3-n, de nekem olyan kellene, amit be lehet foncsorozni teljesen. Van egy HPI, ami már eléggé odavan és csak első lámpája van amúgy is...
Ha jól emlékszem, te nem Tamiya kasznikkal operálsz, hanem valami más márkával. Van abban ilyen? -
tvamos
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7507 üzenetére
Most en is rendeltem egy General Lee decal set-et, meg keresem a megfelelo narancs festeket. Remelem, meg az iden sikerul osszehoznom egy megfeleloen festett kasztnit... Mondjuk az alvazat meg modositanom kell kicsit, es vennem kell offszetes kereket is. A legjobb nyomtatni lenne, mert akkor talan tudnek a kocsira illo kicsi felni + ballonos gumi kombot rittyenteni. Egy ilyen kit lenne az alap:
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7468 üzenetére
Nincs benne boost funkció.
Az áttétel módosítása alap, körül kell néznem kisebb pinion ügyben, ha jól emlékszem 17-19 körüli van valahol itthon. Most 24 - 92 pár van, de ez nagyon sok. Ha nem találok, akkor rendelni kell, meg ahogy néztem, megint farigcsálni kell a motortartón, mert nem fognak összeérni a fogasok
Dragbrake-ből nincs 0, csak 3, de érzésre ez is bőven jó, simán hagyja kifutni az autót, ha elengedem a gázt, még keresztbe sem fordul, pedig elöl szabadonfutó van.
Brake force nincs ezen az esc-en (csak minimum brake 3 - 50%), de ha jól értelmeztem a leírást, minél sűrűbb a mintavétel a féknél, annál finomabban lehet adagolni, vagy ez nem így van? Amúgy 1 - 8 khz a skála. -
aujjobba
addikt
válasz
ADAM1337 #7463 üzenetére
Ez a mostani kefés jargany manualja: [link]
Csak a szokasost irja, elobb kapcsold be a tavot, majd az autot 2-3s nyomvatartassal, de kulon binding-ot nem ir.A reddit-en is feltettem a kerdest, ott valaki azt irta kellene a BLDC esc/receiver kombohoz a masikfajta tavirda, igy mar total nem eri meg az upgrade, az alkatreszek tobbe kerulnenek mint egy uj, eleve BLDC auto.
-
tvamos
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7449 üzenetére
Ertem.
Mit mernel megvenni akkor?LG 21700-bol epitettem 3S 2P cellat, de az eleg hamar tulmelegszik.
Hobbyking sajat markas aksit vettem, az is megmihalylott. Amugy lehet, hogy tulmelegedett, de nem vettem eszre. Nem is figyeltem. Amikor megallt a kocsi, hazamentem, de most 5 perc alatt fullra feltoltodik 1C-vel, a kocsi meg csak randul egyet, amikor elindulnek vele. -
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7422 üzenetére
Ez azért elég vagány. Nézegettem én is közben, kezdésnek egy 1:43 (bburago méret) 4wd is jónak tűnik és azok elég jó áron vannak (30 - 40 EUR). Ebből tutira kettő kellene, mert a kölyök lenyúlja
A bömbi szép lett. Mióta nyomod az rwd-t? Mennyi gyakorlás lehet kb, mire ide eljutsz?
A piszkos anyagiakat hagyjuk is... Igen, nálam is így szokott kezdődni, "keresek valami olcsó gépet kipróbálni"...
Mondjuk ez nem csak az RC-re igaz, úgy általában a barkácsolós dolgaim is így szoktak végződni
-
gabe_
őstag
válasz
ADAM1337 #7373 üzenetére
Ez konkrétan Kecskeméten van, de egyre több városban látok hasonló, biciklis pumpa-pályákat.
Reggeli időszakokban, amikor általában nincsenek rajta bringások, tök jól el lehet rajta szórakozni. Akár összeállni 3-4 fő, és kis minifutamokat is lehetne csapatni rajtuk -
aujjobba
addikt
válasz
ADAM1337 #7374 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen tipusok vannak.
Nagyobb kereku/meretu, ami elmegy egyszerubb terepen, de rallyzni nem fogunk vele.
Kozepes sebesseg, nem kell villamgyorsnak lennie.
Specialis kepessegek sem kellenek, mint pl sziklamaszas vagy ilyesmi, vizallo sem kell legyen.Minel strapabirobb annal jobb, veletlen felborul vagy nekimegy valaminek ne essen atomjaira.
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7348 üzenetére
Ez több, mint 10 éve megvan, ha jól emlékszem
A verda meg még annál is idősebb, csak sokat pihent a polcon kihasználatlanság miatt. Szeretek egyedi dolgokat tervezni - nem csak RC-ben - úgyhogy pár éve elővettem újra, mert eredetileg sima 50:50 drift volt. Kapott egyedi fém szíjkerekeket, előre saját tervezésű szabadonfutót, meg 50% CS-t.
Idő hiányában minden nagyon lassan történik a változtatásokkal, de jó móka
Eddig csak épülgetett, mert a drifthez nem sok partner van, inkább tapadóztunk, vagy buggyztunk, de most már a gyerekek is kezdenek érdeklődni iránta. (egyre több a javítanivaló minden autón)
Gondoltam rá, hogy lecserélem a szettet, de igazából minek? Tökéletesen elégedett vagyok vele. Egy gyári HPI távszettel használom (Futaba cucc, HPI felirattal), teljesen jól megvagyunk. Ereje bőven van ezzel az áttétellel.
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7345 üzenetére
Most épp aszfalt a leggyakoribb, de van műanyag is. A kerék tamiya félkemény drift. Alapból ez is 0.6ossal jött, de akkor még gumi kerék volt rajta és tapadóztam egy 9t-s szenzor nélküli szettel. Most Novak Slydr Drift spec szett van benne, 6.5t szenzoros. A régi BL átment a Sakura zero-ba tapadózni.
De már minden autóban 48p-t használok, a buggy is azt kapott, meg a monsterek is.
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7341 üzenetére
A többi gépen mindenhol műanyag a spur, csak itt használok fémet, mert ez a legerősebb setup és a műanyagokat mindig megette hamar.
Sajna az említett típusokból nem találtam jó fogszámot, mind kevés. Nem csak az áttétel miatt, hanem mert így is már faragtam a motortartón, hogy egyáltalán felmenjen a mostani, mert gyárilag ezen 0,6-os modul volt, az meg kb percekig bírta a terhelést
Valami más típus esetleg? -
-
jerry311
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7329 üzenetére
Nem, mert akkor a mechanika nem engedi kivenni/betenni a palackot. A felso vegallasban lehet betenni/kivenni a palackot, az also vegallasban nyit a CO2 szelep. Kb. kozepallasban zarja/nyitja a leereszto szelepet.
Tehat jelenleg azt tudja, hogy beteszem a palackot, megnyomom a gombot, behuz a szervo annyira, hogy a leereszto szelepet elzarja, de annyira mar nem, hogy ranyissa a CO2-t is. -
jerry311
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7326 üzenetére
Beszereztem egy szep uj 20 kg-os szervot, kb. mert ez volt a boltban, a tobbi csak erosebb.
Mozog.
Sajnos pont annyit mozog, mint a regi, ami szopo mert ez azt jelenti, hogy a vezerlessel van gond.
Ha nem talalok rajta trivialis hibat, amit meg is tudok javitani, akkor marad a programozas meg egy arduino. -
jerry311
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7324 üzenetére
Thx!
Azert gondoltam hogy off egy kicsit, mert csak a szervo tartozik a topikba.
Egy automata Sodastream gepben van. Semmilyen rahatasom nincs a vezerles beallitasaira. Van 3 gomb, ami csak azon valtoztat, hogy hanyszor aktivalja a vezerles az egesz mechanikat. (ami egyebkent hibatlan, konnyen jar)
Ranezesre kb. feleannyit mozog mint kellene.
A valaszodbol azt veszem ki, hogy elhasznalodhat ugy, hogy ugyanarra a kivezerlesre nem mozog annyit, mint amikor uj volt..
Mi tudna helyettesiteni? -
tvamos
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7306 üzenetére
Hat ezek "Ha az esc-be van rpm limit az is megoldás, vagy ugye a gearing spur/pinion csere." azert nem olyanok, amit meg szeretnel azert csinalni, hogy odaadd valakinek 5-10-20 percre az autot.
Az EPA-t meg nem tudom, hogy mit jelent, annak utana nezek.
Ja jo, ugyan arrol beszeleunk akkor. End Point Adjustment.
Mondjuk, ha lesz bluetoothos programozom az ESC-hez, az lehet egy jo megoldas, hogy telorol atallitom... es akkor lehet allitani az RPM limitet.
-
tvamos
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7304 üzenetére
Ahogy en latom, ez a dual rate (D/R) csak a steeringre vonatkozik. Az ATL, ami a throttle-re van, az nem throttle dual rate, hanem csak a brake-re vonatkozik. Ha lejjebb akarom venni a kraftot, akkor az END POINTOT tudom allitan.
Amugy a manualban a 15, meg a 70. oldalon is tokre mas van.
Az meg lehet egy megoldas, ha ket modellnek is be tudom allitani ugyan azt a vevot. Akkor esetleg a kormanyt is lassabbra tudom venni, nem csak a motort. De ezt most meg nem tudtam kitalalni.
-
tvamos
nagyúr
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7265 üzenetére
Nem, ez is szenzoros. Bocs, lemaradt, hogy Drift Spec a szabi.
De amúgy igen, 4WD, 1,5 CS-vel. Kicsit "sok" a 6T amúgy, én is érzem, bár ez nekem még mindig tanulós, nincs annyi idő, amennyi kellene rá, a gyerekekkel inkább offoradozunkTamiya "félkemény" kerekekkel megy most épp amúgy, de vannak rendes kemény kerekek is, azzal még nem tudok egyelőre menni
Próbáltam tapadós kerekekkel is pusztán kíváncsiságból, de mivel a diffi zárva, nem igen tudott mit kezdeni a nyomatékkal, mindkét szíjat letépte -
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7257 üzenetére
Nem tudom, miért van ez amúgy, én nagyon elégedett vagyok az enyémmel. ok, ez nem fut sokat, meg nem is nagyon van "megfeszítve", olyan áttétel van, hogy kezelhető legyen, sztem 60-nál nem megy többet így, viszont kb 1 óra egy akksi. Nem mellesleg van hozzá kb egy másik autónyi alkatrész
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7255 üzenetére
Most már igen, én kb 2010-12 körül kezdtem ezzel foglalkozni, akkor ez még nem volt ennyire alapvető. Plusz nyilván sikerült kiválasztani a legritkább modelleket, a Tamiya-k közül mindenki TT-kkel nyomta, én meg nem akartam kardánost, a szíjas szimpatikusabb volt. Nem mellesleg jóval csendesebb is.
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7253 üzenetére
Az a baj a tamiyákkal, hogy - legalábbis akkoriban, mikor még kellettek - sokáig tartott hozzá minden alkatrészt beszerezni, pedig azért az elején törtek a dolgok. Meg nem is volt olcsó...
A Sakurát én amúgy drifre terveztem, de annyira kezes volt on-roadnak, hogy úgy maradt és a TA04 "alakult át"Egy Zero S volt amúgy, de már eléggé sokmindenben upgradelt, gyakorlatilag majdnem sima Zero.
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7249 üzenetére
Én pl Tamiya gépekkel kezdtem és nagyon elégedett voltam velük. Anno TA03F volt az első gép, az pl orrmotoros volt, akkoriban haverok többsége HPI sprint 1-2-vel tolta. Utána lett a TA04 (ez azóta is megvan, csak már nem hasonlít önmagára a sok saját ötlet + CNCs alkatrész miatt
), de volt TA05 is, most meg az Onroad pl egy Sakura, ez is kellemes csalódás volt.
Én pl azért néztem a gyerekeknek is inkább használt gépet, mert van egy rakat akksim 1:10-hez és a "kezdő szettek" általában ennél kisebbek, én meg nem akarok több méretű akksival operálni... -
JoinR
őstag
válasz
ADAM1337 #7246 üzenetére
Ennyiért nincs jobb, az tuti. Pár éves gyereknek meg még ez is bőven sok lesz.
Persze vannak gagyi típusok, de amiket linkeltünk, azok ár/érték arányban nagyon jók (ráadásul a brushless változatok 3 szálas szervóval jönnek, úgyhogy olyat teszel a helyére, amilyet szeretnél, ha nem bízol a gyáriban. A gátlókkal nekem nem volt bajom, 1x folyt el eddig egy, az is csak azért, mert nem volt meghúzva rendesen).
Én nemrég raktam össze a karácsonyi ajándékokat, TT02, M06, na ott a kit került ennyibe (akciósan!), és még kell hozzá minden más (szervó, TX/RX, akksi). Persze a Tamiya műanyag szívósabb, de attól még hogy hasonló legyen a minőség (holtjátékok, futómű, stb.), még kell rendelni csapágyakat, olajos gátlót, azokkal még aliról tuningolva is a végén 2x annyi lesz a vége, mint egy Wltoys-nak.
Persze fogok még Tamiyát venni (legközelebb ezt), de kifestve, matricázva, mindig jobban fogom sajnálni, mint egy csapatós Wltoys-t. -
joocek
aktív tag
válasz
ADAM1337 #7246 üzenetére
Nem egy Tamya ,HPI,Maverick De a töredéke!
Az ipari hulladék is meg maradt Mint kategória . Nekem a 979 jol bírja, igen mikor teljes gázzal egy 50X50 méteres területen a gyerek neki ment az egyetlen ott állo autóm kerekének. a bal első kerekével max gázon. Ősze tőrt 3500ft egy új alumínium alváz. (ALI). kipróbáltam nagyobb kasival. 30 perc játék után majdnem égettet még a alu alváz. A motor meghalt. 3500ft az uj de már 550 es. ami ezt is birja. A 12427 meg sokkal jobb nála. Azt még dugdosom a gyerek elöl. a másik meg donor lett egy csónakba.PERSZE HANGSUJOZOM gyereknek törni zúzni élvezni hogy pörög repül, ugy hogy apu nem kap szívrohamot. a 40 ezres kaszni lerepül
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7228 üzenetére
Ez a része nem para, műanyag iparban dolgozom, terveztem is jó pár ilyen szerszámot korábban. A lexannál vannak jobb anyagok is, pl a PP, ami sokkal rugalmasabb, könnyen is lehet formázni, csak nem olyan szép átlátszó... Ez már megfordult párszor a fejemben, h ki kellene próbálni...
-
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7211 üzenetére
THX!
Hmm... Nyárra lehet ez lesz a project, egy jó kis E30 kasztni. A HPI-nek is jó anyaga van, csak nekem hiányzik belőle egy jó világítás
A driftes Skyline be van ledezve, állatul is néz ki.
A diffik nekem - szemre - nem eresztenek, a telókról nem tudok nyilatkozni, azokat akkor meglesem majd. Van driftgép, tapadós (on road), monster és buggy is, egyelőre úgy fest az irányítást befolyásoló gondok nincsenek a futóműben, de úgyis régen szereltem autókat, itt az ideje -
bnorci71
addikt
válasz
ADAM1337 #7205 üzenetére
elengedtem a dolgot az 1:5 már rohadt hosszú
igen a hűtésen is gondolkodtam, hogy az egészet szét kellene furkálni vagy az összes ablakot kivágni
A Focus 1:5 10e kínálják, de elég leharcolt mondjuk ez nem számított volna üvegszálas az gondolom "egyszerűen" javítható.
De csak kósza gondolat volt marad a rendes Pc házikó -
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7167 üzenetére
Szép. A videóban is a ti pályátok van? Mert oda az én autóm tényleg nem az igazi, bár a saját gyártású szabadonfutó kicsit segít a terhelésváltásokban, de nekem egyelőre "lassabb" pálya a tuti, még szokni kell a kézifék-gyors keresztbe-gáz játék kombót.
Én amúgy Tamiya gumikat használok asztfalton kint (nyilván nem télen), de van kemény drift kerék is, azzal egyelőre nem vagyunk barátok. Már rég megvan a verda, de valahogy nem sikerül annyi időt tölteni a gyakorlással, amennyit kéne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- TCL LCD és LED TV-k
- Argos: Szeretem az ecetfát
- RAM topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest