- Honor 400 Pro - gép a képben
- Netfone
- One mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
válasz
headhunter86 #7707 üzenetére
Mekkorát birnánk ketten csapatni, csak én kecskeméti vagyok...
videó -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7707 üzenetére
Mekkora pukli lesz belőle az csak azon múlik eltalálod-e a rámpát leérkezéskor vagy nem.
Szerintem a videón lévő pálya is izgi. De egyedül ráunnék 10 perc alatt.Esetleg FPV kamerát rá és belső nézetből rally-zni? Legalább nem ugyanazt a kört futod, amit még jól látsz. Legalábbis nekem ezért nem szimpatikusak az RC versenyek úgy általában, mert el se látok a pálya másik végébe. Ha meg igen, akkor se lesz semmi mélységérzetem tőlem 30 méterre. Na meg szerintem irányíthatatlan minden ilyen pici méretben ami gyorsan megy.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7704 üzenetére
Vidd ki a legközelebbi bringás vagy akár gördeszkás parkba! Persze csak ha nincs útban senkinek. Nálunk nem ritka, hogy 1 órát autózok, hogy összefussunk a csapattal. De fél óra kocsi tőlem pl egy épített MTB park. Mi többnyire trail crawler témában vagyunk benne, amihez a szintemelkedés ugyanúgy jól jön. De a tiédhez hasonló gépet az ugratókra szokták felküldeni, nem? Mi a crawler-rel nem vadulunk igazán, nem arra való. Néha egy-egy méretarányos ugrató belefér. De semmi extrém. A tiedhez hasonló gépeket ugratásra tervezték, nem? Én simán leküldeném a bringások után ugyanazon a vonalon, mielőtt a következő srác felteker a dombon. Ha ügyes vagy és nem fordítod fejre, még vissza is lehet vezetni fel a kiindulópontra.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7656 üzenetére
Fém hajtásra grafitot szoktak, de teflon spray-t is szoktak hajtásba fújni.
-
Pro!Petya
addikt
válasz
headhunter86 #7640 üzenetére
Tegnap takarítottam meg pont a typhont , legalább fél kiló föld/sár/fű/levél/homok jött ki belőle...
Konkrétan vésni kellett róla le a cuccot itt ott... pedig csapatás után csak pár óra múlva álltam neki takarítani.Lehet nálam van a hiba de ez a kifújás és fürdetés max a 10%-át szedné le a kosznak
-
mormota79
tag
válasz
headhunter86 #7640 üzenetére
SG modellben találsz mindenféle viszkozitású olajat difibe és telóba is.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7640 üzenetére
Igazad van. Ha neked megér ennyi melót, hogy megőrizd az esztétikai állapotát néhány csavarnak, ám legyen!
Használatit nézted? Nem írják benne, hogy milyen olaj kell bele? Természetesen el lehet térni a gyáritól mindkét irányban. Gépzsír sem ördögtöl való, ha limitálni szeretnéd a csúszást a két oldal közt vmilyen mértékben. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7637 üzenetére
De amúgy mit szeretnél a diffivel?
Kenni vagy tuningolni? Ha csak kenni, akkor vékony réteg zsír a fogakra és jó vagy. Nem kell kinyomni az egész űrtartalmat feltétlenül zsírral, ha nem célod limitálni vmilyen mértékben a diffit.
#7640headhunter86
Ebben van tömítés. Tök jó!
Akkor tehetsz bele folyós mézet is, nem folyik ki talán nyomás alatt se. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7637 üzenetére
Diffi olaj az csak a nevében olaj. Akkora viszkozitással azt én már zsírnak nevezném. Mindenesetre folyósnak nem lesz folyós, különben nemes egyszerűséggel kifolyna belőle.
Tudtommal nincs tömítés a diffiben.Itt azért eszméletlen nagy fordulaton pörög a cucc. 60-70 km/h-val is tud menni ez a kis dög.
Még egy ok, hogy ne legyen folyós. Közönséges olaj nem marad meg ekkora fordulat mellett. Vagy vmi jó ragadós zsírspray szokott nagy fordulatú dolgokra menni, vagy csapágyzsír. Persze ha mégis tömített alkatrészről beszélünk és tudja tartani a nyomást, akkor akár olaj is mehet bele gondolom.
Amúgy diffinél ha tuningolsz, akkor a viszkozitás változtatásával lehet állítani mennyi nyomatékot akarsz összezárni a két oldal közt. Van aki viasz füldugóval tömi ki a diffit így lezárva azt.Fúvók: Marad a zuhany, meg szüleimhez ha viszem ott van kompresszor, ott majd jól kifujatom néhanapján
Ha fürdeted, akkor nem látom értelmét sűrített levegőzni. Azzal porolni lehet.A sarat és koszt nem fogja lehozni. Sűrített levegőt megkockáztatom csak az használ, aki a nedvességtől óvja a gépét. Bár lehet tévedek. Majd kijavítanak.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7632 üzenetére
Amúgy néztem ezekről az akkus fuvókról tesztet egyszer. Volt egy az egész mezőnyben, ami nem hazudott a reklámban, de Európában nem volt kapható (US only). Árban se épp olcsó. A mobil kompresszor felébe kerül és még mindig csak egy gagyi akkus ventilátor, a másik meg sűrített levegős kompresszor.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7635 üzenetére
Esztétikai probléma. Szard le!
Ezek felnőtt játékok, amikkel repesztenek fel-alá. Természetes, hogy lesz sérülés, törés, szerelés, stb. Nem az a dolga, hogy szép legyen. Ha igen, akkor vitrin és ne játssz vele kint!
Ezek az alkatrészek amúgy is fogyóeszközök. A kardáncsuklók szoktak törni idővel.
Majd Ali-ról érdemes venni pótalkatrészeket. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7632 üzenetére
Ilyet én fényképező lencséjéhez használok, hogy az apró porszemeket lefújassam anélkül, hogy megérinteném. Másra nem jó. Amúgy mi a baj a zuhannyal? ESC általában vízálló, akkut nyilván kiveszed előtte (de annak se árt a víz amúgy; a cellák légmentesen zártak). A motor ha brushless, akkor vízálló elvileg. Szervók vízállóak. A kocsin minden rozsdamentes a gagyi csavarokat leszámítva. A kerékbe ne menjen víz, mert azt szívás kiszárítani. De ha le van ragasztva vagy beadlock van rajta, akkor abban se lesz víz. (Viszont ha szellőztetve van a felni, akkor ott be fog menni a víz. De ha tócsába belevereted, akkor gondolom nem idegen gumit szerelni se.)
Zuhanyfejjel levereted nagyjából, majd ha akarod, akkor szappanos vízzel tisztára lehet suvickolni. Ha nem, úgy is jó. Zuhany után esetleg a csuklókat és forgáspontokat egy kis WD40-nel megküldöd és kiteszed száradni. Amit zsírozni kell az meg eleve úszik a zsírban, oda sok gané nem megy.#7633
Teló olajat Aliexpress-ről leginkább. 7 nap alatt megjön.
Zsírból bármilyen gépzsír megteszi, ami bírja a nagy nyomást és fordulatot, valamint vízálló. Ami mondjuk csapágyba jó, az ide is. Én diffibe is azt tettem, ami ilyen jóvanazúgy alapon működik. Ha tuningolni szeretnél, akkor nyilván vehetsz bele kimért viszkozitást is. Ha csak kenni szeretnéd, akkor sima gépzsírt bele. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7630 üzenetére
Pl. egy ilyen? Mobil kompresszor néven találtam Amazonon. Hálózatról megy és pici 5 literes tartállyal jön. Tényleg csak felfújni jó, meg kicsit porolni. Viszont nem olcsó eszköz.
Olcsón nincs, csak ezek a kerék pumpák. De semmi, amin tartály lenne.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7624 üzenetére
Nem örökös ugyan, de állítólag pár hónapot kibír.
Ezzel nyomtam ki a doboz kivezetését. Körben van tömítés, csak a madzagoknál nincs.
Meddig bírja, majd kiderül. Mondjuk már volt vízben nálam a vevő. Kicsit saras a NYÁK és pár tüske, de még megy.
Majd pár hónap múlva kiderül, hogy működik-e még és vízben áll-e a doboz.
Ha az erdőben nem is merül alá teljesen - nem szeretem beküldeni a mocsárba a kerék magasságánál mélyebben -, otthon azért a zuhany alatt le van csapatva rendesen kívül-belül. -
Emunem
őstag
válasz
headhunter86 #7624 üzenetére
plasti dip sok helyzetben doboz nélkül is véd, csak okosan kell csinálni.
Amúgy az a sárga is nyomtatható, TPU anyagból. De egy beföttes gumit ha belevágsz, sokszor pont jó bele. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7622 üzenetére
Fém kerekest találtam csak, így rendeltem külön szivacsot hozzá. A fém valóban hideg, a szivaccsal mindjárt kellemesebb lett a fogása.
De ebben az időben amúgy is kesztyűben vagyok. Ahogy látom már van készleten szivacsos kerékkel is.
Amúgy ha kinyomod a dobozt fehér fürdőszoba szilikonnal, az elég sokáig tart állítólag. Nekem ezt javasolta vki, aki napi szinten sarazik és magának épít gépet a lakatos munkát is beleértve és 30 éve nyomja.
Vagy ha dobozon kívül hagyod, akkor húzd bele egy lufiba és kötözd le a végét! Ezt is ő mondta.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7620 üzenetére
Igen, igen, igen.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7614 üzenetére
Távnál van egy ún. Double Ratio funkció a CH1 és CH2 csatornákhoz, amivel menet közben tudod állítani a limitet. Pl. csinálhatsz 2-3 virtuális sebességet, ha amúgy nincs a kocsiban sebességváltó. Ez az a járgány, aminek a stock távósa csak 70%-ig engedi visszavenni a gázt? DDF-350-nél nincs ilyen limit. Ezért javasoltam feljebb a 3S akkut és csak simán leveszed irányítható szintre a gáz limitjét. Én a Sherpa-nál Fusion Pro mellett 55%-ra állítottam a végpontot, majd a Double Ratio-t kitettem az egyik potenciométerre, szóval 0-55% között szabadon állíthatom a max gázt menet közben. Vagy ott van mondjuk a három állású kapcsoló. Tökéletes a sebességváltásra, ha másra nem kell.
Gyári vevő az milyen protokollt használ? Ha az is közönséges FHSS, akkor lehet párosítani a DDF-350-nel akár.
Én Aliról rendeltem egy 10 csatornás gyro-s vevővel. De én a kocsi gyári Absima (ugyanaz a gyártó) vevőjét használom jelenleg. -
mardal84
tag
válasz
headhunter86 #7612 üzenetére
Én kb a megjelenés óta használom a ddf-350 és eddig teljesen meg vagyok vele elégedve,folyamatosan jön hozzá firmware update, amikben új funkciók is jönnek. 4 autónál tartok amit ezzel irányítok. A 10 csatorna meg a legjobb így a trx4-ben a 2wd-4wd is menni fog.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7616 üzenetére
Nyugodtan. 5%-al kevesebb szuflád lesz. Ennyi. Valóban balansz módban érdemes csak tölteni, aztán megvárod míg befejezi teljesen vagy nem, te dolgod.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7614 üzenetére
Elektronikai szempontból nem számít a balansz igazán, amíg egyik cella sem éri el az alsó vagy felső határt. Extrém esetben viszont kicsúszhatsz az egészséges tartományból és a kocsi nem fog időben lekapcsolni. Fesz. védelem mondjuk 3S Lipo esetén 9,9V-nál kapcsolna, de van mondjuk két cellád ami még 3,3V felett van és van egy cellád ami már bőven 3V alatt van, akkor az megsínyli... Töltésnél meg töltőtől függ, hogy mennyire okos. SkyRC pl. normál/gyors töltés közben nem használja a balansz portot, szóval akkor is tölt ha ezt lehúzod (S65 legalábbis így működik). Felteszem nem fog megállni a töltés ha az egyik cella eléri a biztonsági határt. Ha a töltőd gyors töltés közben is figyeli a cellákat, akkor gondolom amúgy is megállna ha valamelyik a 100%-ot eléri. De ha nem áll meg, akkor ott bajok lesznek és nem kicsi. Amíg csak pár százalékban térnek el, addig igazából nem oszt vagy szoroz a balansz. Ezért fontos néha ellenőrizni a belső ellenállást is, mert ha lényegi eltérés van a cellák közt, akkor a teljesen feltöltött akkuddal mire lekapcsol az esc, addigra kicsúszhatsz annyival a balanszból, amennyivel eltérnek a cellák ellenállása egymástól. Ezért fontos, hogy az esc-t ne a cellák alsó határára állítsd be (Lipo 3.0V), hanem egy fokkal felette (pl. 3,3V-nál kapcsoljon le).
Balansz töltés meg már a kezdettől egyensúlyoz amennyire tud, de amint az egyik cella eléri a 100%-ot, onnantól kénytelen behúzni a féket. Ha ekkor megállítod a töltést, nem lesz belőle semmi. Ugyanaz a következménye, mint mikor a telefonodat lehúzod 95%-nál. Annyival kevesebb ideig megy a játék.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7612 üzenetére
Én csomagban vettem az első RTR járgányt és SkyRC S65 jött mellé. Később tanultam meg, hogy a 300 mA balansz árammal hiába menne papíron 1C-vel 1 óra alatt a töltés, még elszuttyog vagy 20-30 percet ilyen 0,1-0,3 Amperrel a végén. Néztem a nagyobb SkyRC tesókat, 700 mA volt eddig a legjobb amit láttam, de a dupla töltés és a sok száz Watt nekem erős overkill, meg az árából már sok minden mást is lehet venni.
Nekem egy hete jött meg a DDF-350. Mi a kérdés? Nekem laikusként stock rádióról váltva nagy előrelépést jelent. Sokkal kiméletesebb a szervókra nézve, ha rendesen be lehet állítani a végpontokat, stb. A kormányra is ráhúzva a görbét végre megy a lineáris érzet. 10 gomb az nekem éppen elegendő egy TRX4 klónhoz (4 szervó) és a csörlőhöz. De már indul egy Capra projekt, amit majd 4WS-re szeretnék átalakítani. Van 4WS funkciója, Tank mix, csörlő mix (két külön gomb ugyanazon a csatornán), van csatorna mix 2x. Állítólag "tudja a nagyok tudásának 90%-át", de 50 font az azért 50 font.
Videók alapján a Dumbo Gyro is egész használható, még akár belépő driftre is.
Én eddig boldog vagyok vele. Persze azért apróságokat változtatnék rajta, de nem néztem még nagyon bele miből áll moddolni a firmware-t. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7602 üzenetére
Ha kicsit többet szánnál rá, akkor ez elég menő.
Megy AC+DC áramról, telefonról irányítható, kétszer 20A-t tud, és amivel eléggé odabasz a SkyRC-nek az az 1,5A-es balansz áram. Nem szarakodik még fél órát befejezni a töltést, ha a sebesség fontos szempont. SkyRC jellemzően 300-700 mA balansz áram között mozog típustól függően. Az alig 0,1-0,7 A a töltés végén még X ideig. 1,5 Amperrel azért gyorsan le lehet zavarni a balanszírozást.
Illetve ugye ezek általában már a nulladik perctől nyomják az egyensúlyozást, csak a végén mikor már csak egy-egy cellát kell tölteni mert a többi már határon van, na olyankor lassul le nagyon a SkyRC. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7607 üzenetére
Én ezt használom: [link]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7605 üzenetére
Nem, pontos a matekod, én is azért írtam a t100at.
Szerk: annyi, hogy az 8,4v ami 50,4watt. -
Pro!Petya
addikt
válasz
headhunter86 #7602 üzenetére
Én most pl a Gens Ace IMARS D300-al szemezek.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7602 üzenetére
skyrc t100 esetleg ?
-
Emunem
őstag
válasz
headhunter86 #7594 üzenetére
ugye, én is pont erre a részre vagyok a leginkább nem kíváncsi, hanem inkább ara, hogy hogy megy? Mozgás közbeni lassú snittekböl sok minden derül ki, hogy kell-e, vagy sem egy gép. (Számomra) Nomeg hogy mennyire szerelhető, meg a többi sallang, ami itt is elhangzott gondolom 100. (Alkatrészellátás meg ilyenek)
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7594 üzenetére
Ha a játékidő a kérdés, akkor a három cellás akkuval 50%-al tovább tart a játék ugyanakkora kapacitás és ugyanakkora teljesítmény esetén (P=I*V). Valamint az akkut is 33%-al kíméled a két celláshoz képest ugyanakkor teljesítmény mellett - a C értéket is ennyivel később ütöd meg, ami kisméretű akkunál jelentős különbség. A kettő cellásnál láttam már leolvadni a forrasztást kefés motorról a nagyobb áram miatt. 3 cellás akkuval kisebb áramokat igényel a gép, ami jobb mindennek.
A végsebességet meg mindig le lehet korlátozni.
Én crawler-t hajtok 3 cellás akkuval és 30%-ra van limitálva a gáz. 50% felett irányíthatatlan brushless motorral. -
Emunem
őstag
válasz
headhunter86 #7592 üzenetére
Mennyivel megy? (Toretto kérdés
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Gamer szék noblechairs LEGEND TX Szövet Antracit
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest