- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
focvis #228221 üzenetére
Pontosan, annyit még hozzátennék, hogy a motorok kb. 20 éve már pontosan tudják mennyi levegőt, milyen nyomással, milyen hőfokon stb. kapnak a hengerekbe, felesleges azon aggódni, hogy mennyire van eltömődve általános felhasználás mellett.
Persze azzal senki nem tesz rosszat, hogy kicseréli minden olajcserénél, csak igazából jót sem.
( a másik nem konszern autónkból (Astra K 1.4T) most 35e km után cseréltem légszűrőt, hibátlanul nézett ki szinte)
-
-
bnorci71
addikt
válasz
focvis #228211 üzenetére
nekem is "versenyszerelőm" van a Scenic motor ki esetén volt ugye váltóolaj is leengedve 130eKm-nél vissza lett rakva azt mondta felesleges cserélni olyan mint a gyári új semmi szennyeződés benne, üzemanyag/levegő/pollen szűrőt minden olajcserekor cserélt pedig az XC60-on.
Passaton ezt lehet 2 olejcserénként fogom kérni 1000Km 55l üzemanyag 15000Km az 825L üzemanyag kicsit túlzásnak tartom a gyári előírás 90eKm az 5eL üzemanyag tehát majd 6x mennyiségre van tervezve.
Persze ez üzemanyag függő is ,de szerintem nálunk azért ennyire nem rossz az üzemanyag tisztasága ,hogy ezt indokolná. -
norrberth
addikt
válasz
focvis #228121 üzenetére
Van van itt minden is.
De nem szívesen nyúlok más autójához.
Sokszor volt úgy szereltem vagy csináltam valamit.
És utána jöttek elő hibák.
Úgye amihez közöm nem volt, de mégis nekem mondták biztos én basztam el.
Persze én tudom mit csinálok és hiába magyarázod az embereknek ha hót hülye hozzá egy szót se ért belőle.Pl cseréltem hűtőcsövet és mutatta nem jó! Így úgy. Aztán kiderült szórta a vízpumpánál is plusz a vizet.
Amihez persze nem nyúltam soha.
És akkor biztos én basztam el azt is.
Vagy lábtér világítást építettem be, felkódoltam...
És rá pár hétre világított a töltés lámpa, és pampogtak.
Nem bírták felfogni közé nincs a kettőnek egymáshoz.
Végül generátor kábel volt szétrohadva.
Pont úgy jött ki hogy szarul.Mondok egy másik példát..
Cseréltem szűrőket benzin szűrőt is.
És mondják nekem szart tettem be.
Mert mikor nyitja a sofőr ajtót olyan lassan szívja fel az Ac a benzint.
EDDIG NEM ILYEN VOLT!!!
Hát mondom sose tévedtem még cikkszámba.
Rá pár hónapra kiderült hogy kezdte magát összefosni az akksi. És azért nyögött ajtó nyitásra az AC.Vagy cseréltem szervó olajat Renaultba és mondja nekem hogy ropog ha tekeri a kormány.
Biztos én basztam el.
Hát nem csak a toronycsapágy akkor kezdte elfosni magát.
Úgy hogy engem hagyjon mindenki békén.
Ja és teszem hozzá mindenkinek mindig mindent ingyen.
Egy rohadt tábla csokit kaptam érte.
Mert szeretek szerelhetni ha sok a szabad időm. -
Lacess
tag
válasz
focvis #228095 üzenetére
Olvasgatom itt, hogy nem lehet kormányról felvenni a telefont. Most tényleg sikerült ennyit visszalépni, vagy ez csak valami vicc?!
Az "öregnél" (VII) ugye hívásnál bejön az MFA-n az értesítés a hívásról (tök mindegy milyen menüponton van/volt eddig az MFA) és egy OK gombbal fogadhatom is. Ez már ezeknél nincs jelen/nem így zajlik? Ha nem, akkor hogy? Csak az infotainment kijelzőn tapicskolva lehet fogadni? Az OK-t nyomva a kormányon mi történik bejövő hívás esetén? Komolyan kérdezem, mert még nem próbáltam ki egyben sem.
-
vlevi
nagyúr
válasz
focvis #228084 üzenetére
Én is így csinálom.
Anélkül esélytelen eltalálni a kijelzőt is, nemhogy az 1-1centis +/- ikont.
De közben nézni kell, hogy hova böx, és közben azt is nézni, hogy amit megböktél, azt érzékelte-e, és feljebb ment-e fél fokkal a hőmérséklet.
És mindezt, vagy 5x egymás után, mert te 22-ről 24-re akarom állítani a hőmérsékletet.
Mindeközben pedig foggaglmam sincs, hogy mennyire akarom állítnai, mert nem a beállított °C érték a fontos, hanem a páratartalom, a kabát, a hangulat, satöbbi miatti hőérzet.
Vagy, tényleg az van, amit hdanesz írt. Egyszer beállítod, és többet nem nyúlsz hozzá. Akát teccik, akár nem -
vlevi
nagyúr
válasz
focvis #228061 üzenetére
"miközben a képernyőn matattam valamit"
Mindezt, gondolom, tempomat 160, autópályán.
Tudom, mert én is így csinálom, sajnos
Bár már próbálok erőt venni magamon, hogy eszembe se jusson, semmi apróságot átállítani, legfeljebb piros lámpánál állva.
Szerencsére az oktávban a hangerő az még normális tekerőgomb a kormányon, de a nagyrésze az tényleg tapicskolós. -
válasz
focvis #228061 üzenetére
Automata klímát is ezért hagytam ki a t-crossból, allergiás vagyok klíma/hangerő érintő képernyő/gombos megoldására.
Az infotainment a 8-as golfba már nagyrészt rendben van (csak pár év kellett hozzá...). De ha minden igaz az új t-roc modellben teljesen új jön. Avagy jajj, majd más kipróbálja, nekem még úgyis pár év mire új kocsi kellene ha nem üt be valami baleset. -
szabonagyur
félisten
-
-
válasz
focvis #227925 üzenetére
Az lehet, de azt pláne nem tartanám (a 30k részt). Mondjuk 1.0 tsi-re nekem 20k rémlik de ez kb semmit nem jelent, szerviz füzet meg már nincs
Leírás meg csak a neten alvázszámmal szívatva. Szép új világ...
Szerk: Hajlottam az embered számának elkérésére, de most sajna garis ügy is volt, gondoltam itt építek egy kis plusz jóindulatot (sajna az az érzésem itthon garis ügyintézésnél az is keményen számíthat).
-
Lacess
tag
válasz
focvis #227804 üzenetére
Nem kizárt, de nem láttam S3-at mostanában. Még A3-at sem nagyon. Nagyon eltűntek a 8Y megjelenése óta. Gondolom a holdon az ára és a kutyának sem kell.
Nem vagyok túl naprakész gumis témában, nem tudom hogy ez jót jelent-e egy S3 esetében. (Falken jóféle, nem?)
Más:
Jöhetnek a tippek, milyen motor leledzik a tűzfal túloldalán?
-
-
bnorci71
addikt
válasz
focvis #227541 üzenetére
Megfigyeltem, hogy N-be kirakva deaktiválja az autoholdot, ki is írja.
na ez engem is tréfált már meg nejem szólt, hogy hééé gurulunk
hagyományos automata után kicsit más a DSG néha fogalma nincs hova kellene váltani felvált aztán pici gázt adok és vissza, picit gyorsítanék vagy csak emelkedőn pici gáz de semmi nem történik aztán még pici gáz erre visszavált akár kettőt is és olyat gyorsul ,hogy nyakam törik.
Viszont a fogyi kárpótol
Miskolc-M3-M7-8-Rábafüzes-Ausztria 350Km 2-3számjegyű utakon kacskaringózás majd haza Szombathely ez 800Km karika + 2 nap nejemnek munkába menés de amit én vezettem az közigbírság határaszinte végig és 5,3L/100Km az előző két tankolás is 5,3/5.2 szóval náluk valahol itt lesz a fogyija ami az XC60 8L/100Km után elég baráti és azt se sokalltam az AWD/Automata miatt
-
válasz
focvis #227541 üzenetére
Gondolom azért már összeszoktatok, de elhiszem, hogy ez így nem optimális. Nekem is nagyon sok DSG-s autóm volt cégesnek, kb 200e km-t raktam "beléjük", mind Audi volt, deee valahogy nem az igazi nekem sem, nem véletlenül manuálisat vettem privátban, én is szeretek gangolgatni, főleg egy előzéskor fix 3 aztán had' menjen
Na mondjuk ami jó emlék az az "S" és "RS" modellek váltói...de az más világ kicsit.
-
bandi0000
nagyúr
-
imyourfriend
őstag
válasz
focvis #226972 üzenetére
Amikor néztem honnan szerezzem be az alkatrészeket, az EGR-ből újat kellett beépíteni mivel áteresztett és autodoc adta a legolcsóbb ajánlatot 04L131512BQ 84500 Ft, 2 év garanciával és amennyiben EGR hibája lesz az autónak ezidő alatt, autodoc fizeti a szervizelést + küldenek egy új gyári alkatrészt. Itthon nem is érdekelt mennyibe kerül.
-
pit stop
addikt
-
imyourfriend
őstag
válasz
focvis #226588 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, már tényleg remélem holnap elkészül a szekér és használatba vehetem.
lalibatyo: Székesfehérvár is ~160km-re van csakúgy mint Győr, köszönöm azért.
Szereléssel kapcsolatosan: a dpf-nél egyik oldalsó lemezen ami a blokkról jön igazítani kell a furatokon, bizonyára nem lett 100%-os a hegesztése holnap délutánra minden igaz kész a szekér bár nem akarom elkiabálni.
Nagy kitartás kell hozzá, hogy az ember nekikezdjen és végigvigyen egy ilyen dpf + turbó + egr veszedelmet.. még mindig jobb egyben megcsinálni, mint egyesével és akkor fizeti az ember külön a szerelési díjakat.
-
vlevi
nagyúr
válasz
focvis #226538 üzenetére
#226538focvis "gyors bokamozdulattal"
Nekem nincs DSG, de akinek van, az biztos hoz több példát, amikor ez nem ajánlott.
pl. mélygarázsból kifelé jövet.#226533 Corsa02 : Én sem szoktam a kézi 6-os váltóval nagyon alacsonyan járatni, de pl. 90-100 körül, ha egyenes az út, és nincs forgalom, akkor már felrakom 6-ba, na, olyankor szokott kéthengerezni. Nem kellemetlen, de észrevehető.
-
426os
őstag
válasz
focvis #226496 üzenetére
90-es években minden évben mentünk Erdélybe a Trabanttal és apám mindig örült a szabadonfutónak, mert milyen jó, hogy le tud gurulni a hegyről, bezzeg a többi autónak nyomni kell a gázt lefelé is, mert nincs szabadonfutó bennük
gippazoid: lefagy, lassú, akadozik, random hibaüzik stb. Kb 2022-től van erősebb hardware bennük, az azelőttieknél csak a sw frissítésekben bízhatsz, meg az előző tulaj kiállásában, hogy minden előforduló hibát megreklamált gariban.
Manuális váltósnál nem tudja jobban leállítani a motort, mint bármelyik másik autó motorfékezésnél (tekintsünk el a részecskeszűrő regenerálásnál történő szelepösszenyitástól), mert nem tudja oldani helyetted a kuplungot. -
válasz
focvis #226143 üzenetére
Köszi szépen, csak most sikerült utána járnom.
Cikkszám: 3ac857508k9b9v
Az általad linkelten, nem látom a kivágását a holttér led visszajelzőjének és a leírásban sem találom.
szabozoltan1: köszi, néztem, de nem találtam.
bnorci71: értelmes áron nem találtam ott sem.
Olyat nem lehet, hogy megveszem a fullos tükröt és a saját borítást mindent átrakok, kötök?
Az enyém "csak" nyakban tört el, tehát a behajtó mechanika nem megy.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
focvis #226358 üzenetére
nem tudom összeegyeztetni a vallásommal*, hogy táltos dízelt tankoljak.
*Amúgy protestáns, de a mélyben 50% skót-izraelita lehet.
A hollandok lakáseladásnál még a parkettát is magukkal viszik... (én az elején nem hittem el). Egyébként közgazdászként tuti hallottál már Max Weber híres művéről, A protestáns etika és a kaputalizmis szelleme-ről.
-
szabonagyur
félisten
válasz
focvis #226369 üzenetére
Pl Shellel valamiert henger lekapcsolast sem csinalja okyan helyzetben amikor siman kellene.
MOL eseteben pl varosban gurulva 50el es mar lekapcsol.
Varosi fogyin pl durvan latszik a kulonbseg.
Mivel tankolhatom barmelyiket, igy mostaban tesztelgetem sokat.
Es igen Shellel picit lustabb is.
-
válasz
focvis #226357 üzenetére
Orlent sajnos nem néztünk még, mostanában nem is fogunk, most minden a spórolásról szól
V6 Ottonál okozott gondot, dugattyú és hengerfal kopás, sajnos a V6-nál van rá hatása, valamelyik komponenese reagál a hengerfalon és dugattyún lévő bevonattal.
Én konszernmotorba nem ajánlom a cleanereket, sokszor teszteltük már kevesebb a hatása mint a 100-as benzinnek. Minden második-harmadik tank mondjuk 100-as akkor kb ugyanott vagy. -
válasz
focvis #226349 üzenetére
A Shell az egy ákombákom benzin, egyik VW motor sem működik vele normálisan.
A MOL, OMV benzinek viszont jók, ott rendes különbség is van nem csak marketing.
Keverni viszont nem annyira jó, inkább váltakozva jobb tankolni.
Egyébként a koksz csak egy hozadéka a jobb benzinnek...több más is van azért.
A dízelnél meg még fontosabb.
-
grizlisandor
veterán
válasz
focvis #226345 üzenetére
Igen, ez a nehéz forintosítani az előnyét.
Persze mindenki félrerakja a puruttya gázolaj és a prémium gázolaj különbségét a malacperselybe, hogy ha a gyengébb minőségű gázolajtól rosszabb kenésű magasnyomású pumpára, meg a DPF-re, mivel "jobban" telerakja a puruttya. Mondtam két dolgot a sok közül, amire hatással van a gázolajminőség.
-
válasz
focvis #226280 üzenetére
Toyotában (Rav4, nem aygo vagy valami olcsóbb) az alap hangszórók olyanok hogy kiszerelés után (Focal ment helyére) másodperc alatt megegyeztünk a szakival hogy ennek a legjobb helye a kuka... Mondjuk a feláras JBL se egy diadalmenet az alapján amit halottam róla.
Viszont amiről nem tudtam, a Yamaha beszállt a gyári autós hifibe, és az új outlendernél akkorát alkotott hogy teljesen le volt nyűgőzve a tapasztalt tesztelő...
-
bnorci71
addikt
válasz
focvis #226176 üzenetére
Nekem vagy 6-7éve egymás után 2 cserét fizetett a Casco.
Az első javítható lett volna, de cserét kértem a második nem volt kérdés mert a szélvédő széle a fekete részen kapta a kavicsot azt nem is vettük észre csak a repedést az ablaktörlő alatt.Cserét nekem utángyártottat önrész nélkül cserélték mindent a szélvédős intézett. Aztán volt egy gyári cserém is azt önrésszel csinálták. Javításom soha nem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Linux felhasználók OFF topikja
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Titan Quest II
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Utolsó darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest