- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz
diegho #58523 üzenetére
megjártam, aszongya nagy baja nem lesz tőle, az éles nyikorgás a másik szíjtól jön, tehát nem a vezműtől, feszített rajta de nem nagyon segített kicsit fújkáltam akkor el el ált de utána ismét csinálta
nem is baj hogy elmentem, gyújtáselosztó csere, gyertyák csere , alapjárati motor tisztítása, meg szerintem akkor kicseréltetem a vezérmű szíjat is meg a hozzá tartozó vackait
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
diegho #58498 üzenetére
- Megint hülyéskedik az olajszint jelzőm.
".......Az olajszint érzékelő hiba több csoportját különböztethetjük meg. Az egyik az érzékelő, a szenzor hibája. A másik hibaforrás a szenzor és a kijelző közötti kapcsolatban fordulhat elő, de természetesen elromolhat a kijelző is. Az olajszint érzékelő hiba javítás legtöbbször az olajszint érzékelő szenzor cseréje. A vezetékek és a kijelző esetében gyakoribb a javítás......"
-
alibi73
csendes tag
válasz
diegho #46154 üzenetére
Szia! Az enyém is ugyan így mind a két oldalon elvan válva!
Pedig nem régen raktam rá vadi újat, aztán az is eláll, nem szuper!
Ráadásul, azt vettem észre, ha esőzés van, pl:este akkor másnap ha megyek a kocsival és a világitás rajta van, rendes temponál, nincs gond, de ha le lassítok kivillan a diagnosztika lámpa, és a szervíz lámpa is aztán képes és le is áll a kocsi! De ha lekapcsolom a lámpát, semmi gond! Ha száraz az idő, akkor sincs semmi gond! Bent a szőnyeg száraz, minden száraz bent, nem találok vizes részt, de mégis csak valamiféle zárlat féléz csinál a víz, vagy ha nem is zárlat, de nagyon elveszi az áramot! -
bandi0000
nagyúr
válasz
diegho #56029 üzenetére
az a vicces hogy nem szeretem a kombit, nem tetszik, kövezzetek meg de ha már veszek autót nem csak azt nézem hogy jó legyen hanem az is hogy örömmel üljek bele, valszeg B vectra lesz akkor, csak azért nem szívesen adok ki 800k-t főleg hogy +200 ért meg kapok 5 évvel fiatalabbat
-
Kickass
őstag
válasz
diegho #55959 üzenetére
Nekem most kezdte a 2. szezonját. Az elsőt hiba nélkül vette.
Igazából teljesen jó gumi, amit inkább majd az idő fog eldönteni, hogy milyen hamar öregszik el, mennyire fog kopni (az már most látszik hogy azért nekem évi ~14-15k alatt nem fogja 5évig bírni) és hogy az idő előre haladtával a kopás/öregedés miatt menynire marad tapadása. Frissen vizen fasza szárazon és vizen is. -
Declare
őstag
válasz
diegho #55959 üzenetére
En is csak az ADAC teszten lattam ezt a gumit, de kerdezz ra a gumis topicban is. Ha 5 evesek a gumik, akkor azok azert lassan mindenkepp csereerettek, ha nem is mesz sokat, akkor is. Szerintem mindenkepp jobban jarsz a cserevel mar most
Ha 20 k ert valakinek el tudod adni az 5 eves hasznalt gumikat, akkor az meg külön bomba üzlet
-
-
F_Gergely
őstag
válasz
diegho #55756 üzenetére
Neked lehet az. En is vehettem volna 5os bmw-t, audi a6, mazda 6 es sorolhatban masfel milla igen nagy keret. En megis egyetlen egy autot neztem az pedig B vectra csak dizel es csak kombi es 2.0 vagy 2.2.
Ha neki ez az auto tetszik es ilyet akar miert akarod meggyozni?
Szamomra a te erved logikatlan, mert az accord fapad, sose lesz olyan felszerelt mint egy fullos vectra. Egy vectra/astra jol szerelheto, olcso az alkatresz es van hozza bontott es gyari egyarant. Hogy teged idezellek "nem birom megerteni a logikatlan es ertelmetlen dolgokat"
Vannak dolgok amiket nem erteni kell hanem elfogadni es kesz. Mindenkinek masok a szempontjai. -
bandi0000
nagyúr
válasz
diegho #55751 üzenetére
én hiszek neked, csak sajnos én sose azt veszem ami a legjobb, hanem azt ami nekem tetszik, tehát ha opelnél akarok maradni, akkor hiába adnának fele annyiért 2-szer jobbat akkor se kellene
(#55752) Lauda: áhh nem, nem szeretem a kis autókat, vagy B vectra vagy G astra, nem sürgős, lehet megyek fentebb a kerettel, vagy adok lentebb és jó lesz az 1.6-os motor is, és akkor hátha jobbat lehet kifogni
-
#81556480
törölt tag
válasz
diegho #55510 üzenetére
De pont az ellenkezőjéről beszélünk. Neki nem az optikai dolgok lesznek az elsők. Nemtudom vágod e de én is az autó vételáránál többet költöttem rá. kívülről belülről teljesen rendbe tettem és kicsit upgradeltem a kasztnit is b2-es kittel (vectráém van).
Itt arról volt szó hogy jó esetben sikeresen körbenézi a kocsit és nem szalad bele valami hulladékba. írjátok itt a kormányművet meg fényszóró, kuplung stb. ezzel az erővel lehet feltételezni hogy a motor is kettétörik 3 nap mulva, szóval 600 mellé tegyen félre még 600-at.
Én alap feltételezésem az volt hogy normál állapotú autót vesz, de cseréli az ilyenkor esedékes dolgokat. vezérlés, fékek, olaj és szűrők.
vagy akkor vegyen 80 ezerért kettes golfot és a maradék 520-ból csináljon 100%os generált. akkor tuti minden új lesz.
Kicsit úgy érzem mintha elbeszélnénk egymás mellett, ne értsetek félre nem akarok én bunkó lenni csak máshonnét közelítem meg a dolgot. Úgy, hogy én is odafigyelek az autómra is aki látta itt a topicból akár képen akár élőben, elmondhatja hogy jó állapotnak örvend. Szóval mamikor azt mondod " én nem ülök szakadt autóba " akkor arra célzol hogy én biztos igen, ha már ilyet mondok. Vagy lehetne akár objektíven is beszélni a dolgokról, nem feltételezgetni.
-
#81556480
törölt tag
válasz
diegho #55504 üzenetére
Tök jó ez a classic válasz a "nekem mindegy" és a "de én " . De én sem otthon sufniztam hanem helyi autószerelő csinálta. csak mondom hogy ezekhez nem olyan drága az alaktrész(gondolom tudod). nameg ha neked egyszerre 200ezret kellett költeni a kocsira akkor lehet valamit elhanyagoltak . én kb a 4 év alatt költöttem rá ennyit,. leszámítva a kopó alkatrészeket. kipufogó rendszer kompletten 30ért volt valami webshopból. 20ért lehet venni féktárcsát párban betéttel. szóval nem mindenki tákol aki nem költ százezreket.
a klíma töltés nem tartozik hozzá a biztonsági dolgokhoz, használhatja a kocsit nélküle, majd megcsináltatja ha lesz rá lé. fékek, futómű , gumik legyenek jó állapotba. de akár feltételezhető az is, hogy nem slickekkel fogja megvenni a kocsit. Egy szíj 2-3 ezer forint, termosztát 5 ezer.
-
Mikuland
tag
válasz
diegho #55343 üzenetére
Ha olyan motoros mint a sima ventillátortető mozgató, akkor biztos az szart be.
Nálam rapszódikusan dolgozik, most mikor pollenszűrőt cseréltem nem akart működni. Ütögetésre hol ment, hol nem... Opel betegség ugye?
Persze nem kell állandóan, de amikor egy kormolós " smoke and sharme" dízel után mész, akkor tuti nem állítja belsőre! -
válasz
diegho #55330 üzenetére
Nem tudom milyen autod van, nalam ugy oldjak ezt meg, hogy kulonbozo lamellakkal a levego utjat terelgetik, nincs pl futescsap sem. A futoradiatorban allandoan kering a hutofolyadek, attol fuggoen van futes, hogy a radiatoron ataramlik-e a bearamlo levego, vagy sem. Valoszinuleg ez a lamellarendszer lehet nalad problemas. Digitalis vagy manualis a szabalyzasod?
-
zolikaDB
veterán
válasz
diegho #54505 üzenetére
Várjuk majd a beszámolót!
Kedves topicgazda! Nincs pár autónál az összefoglalóban kép!
A spoliert kár volt elcsúfítani, meg a kormányt is, de a felni király, a szín egyedi, meg OPC mivolta miatt 5/4!
Hungarian white OPC -
F_Gergely
őstag
válasz
diegho #54055 üzenetére
Hat kb 5-10 ezer kozott van ulesenkent, szerelni meg nem nagy durr, szerintem a legrosszabb resze az hogy le kell szedni az ules huzatot es a szivacshoz be kell rakni a futolapot.
Erdemes otthon nekiallni mert muhelyben ketto ulesert 50 ezret kernek ami nevetsegesen sok ha azt veszed hogy kb 5-10 ezer egy futolap szett. -
dave0825
őstag
válasz
diegho #53651 üzenetére
Ha az autóm ELEJE nem tetszik, akkor én is másik autót vennék (de akkor alapból meg sem vettem volna a mostanit). Viszont ha te inkább veszel több százezerért (vagy millióért) autót egy lámpa, egy sötétített ablak, egy szebb alufelni, vagy bármi pár ezer forintos dolog miatt, akkor igen, lehet, hogy tényleg veled van a baj.
Nem tudom, mitől "sufnifos" egy lámpa, ami hivatalos helyről való, engedéllyel ellátott, garanciás dolog... Egy otthon rábarkácsolt spoiler, vagy rágányolt akármilyen "mutatós" cucc, oké, hogy sufnifos, de olyat én sem terveztem, csak le szeretném cserélni a gyári lámpát egy szebbre, ennyi.
-
dave0825
őstag
válasz
diegho #53648 üzenetére
Mert a tied csak menet közben látszik, hogy milyen? Enyém álló helyzetben is ugyanúgy néz ki, mint útközben, szóval ahhoz, hogy lássam/látszódjon, hogy hogy néz ki a lámpa, nem kell úton lennem.
Erre mást nemigen tudok mondani...(#53649) F_Gergely: én is helyzetjelzőt szoktam használni, én előre fehér ledeset tettem, lehet, hogy nem annyira szabályos, de azt talán annyira nem nézik, és így tényleg, hátul is van világítás. Nekem sem fontos a nappali menetfény, jobban örülnék neki, ha helyzetjelzőként használhatnám azt a ledsort (írtam az oldalnak, hogy hogy is van az a ledsor, mert a képen a sarokban egyszerre világít mind, a nagyobb részén a képnek meg csak az alsó sor, szóval elképzelhető, hogy 2 fokozata van, az egyik a menetfény, a másik a helyzetjelző, de majd kiderül, ha válaszolnak).
Angel Eyes-ról én is hallottam jót-rosszat is egyaránt, ezért kérdeztem itt is körbe. Nekem tetszett, de most jobban tetszik ez a másik.
Azzal nem vagyok most tisztában, hogy mi számít nappali fénynek, és mi lehet helyzetjelző.Ha ebben a lámpában csak az a ledsor van, tompított, és reflektor, akkor az a ledsor az nappali fénynek számít, vagy helyzetjelzőnek?
-
-
válasz
diegho #52534 üzenetére
Jol teszed!
En is azert hasznalom a knecht mahle-t, mert ez a gyarija. Az olaj es gazolajszuro az knecht mahle szokott lenni mindig a gyari, a levego/pollen hol knecht hol mann filter, gondolom epp amit vesz a gm. Olajbol pedig Castrol GTX Magnatec 5W40 C3-at hasznalok.
Petyyyyy Ha tiszta szerintem felesleges kicserelni.
-
gban
veterán
válasz
diegho #52211 üzenetére
Ha ennyien mondják, csak nem hülyeség...
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
diegho #52206 üzenetére
Hmm...
Érdekes, akkor "kapjákbe"!!!
Akkor mégiscsak a Conti felé megyek inkább (vagy nem tudom pl. az Ina szett milyen szíjat tartalmazhat), pedig basszus a Gates nem "kispályás" beszállító, jó volt régen azt tudom.
Oké-oké, ez lehet a forrás hibája is, hogy megvették hugyész@ré a régebbi készletet valahonnét, de mondjuk ennek elébe lehet menni.
Vagy lehet külön-külön összeszedni a cumót.gban: ób@ccákmegakkor...
-
Declare
őstag
válasz
diegho #51594 üzenetére
Szvsz egy lexus semmivel nem premiumabb, mint egy audi/bmw...infinity sem, de azt nagyon nem ismerem.
Szerintem ez a premium dolog nem gyarto specifikus. Nekem a premium az azt jelenti, hogy kiemelkedöen jo anyag minöseg, müszaki tartalom es komfortot ad a kocsi. Mint pl egy vw phaeton, A8 audi, 7 er bmw, porsche panamera.
-
válasz
diegho #51483 üzenetére
Mert az általam hozzáértőnek gondolt emberek inkább a drágább, általam is ajánlott olajat preferálják az olcsóbb, pl. Mannol olajjal szemben. Amikor én cseréltem először a jelenlegi kocsimban olajat, pár márka játszott nálam is. Én nem csak 5000 km-re és 6 hónapra rakom bele az olajat a kocsimba, de hozzáteszem, akkor is jót vennék biztosan (most márkát nem említek szándékosan), mert ilyen vagyok. Nekem nem sok az 5K többletköltség olajcserénként. Én így érzem jól magam.
mod: és másnak sem ajánlanék a sajátoménál rosszabbat, természetesen.
Nem értem minek is vizsgáltatnád be. Plusz idő, plusz macera, plusz 1-2 ősz hajszál, akármi is lesz az eredmény.
Ennyit én már nem foglalkoznék vele semmiképp, de ha boldogabb leszel tőle, csináld.
Kíváncsi vagyok amúgy mit fog írni az olajdoktor ennek tükrében.
-
zolikaDB
veterán
válasz
diegho #51205 üzenetére
Éppen nem, de inkább cseréljék.
Én nem tudom, h nálunk mennyire foglalkoznak vele (kb lesz.rják), de a Toyota Hiace kisbusz elindult Debrecenből, és Győr alatt szakadt el a szíj.
Így kiesett a teherautó hetekre-hónapokra, utána meg folyton köhögött a felújított motor, és cirka fél év után mondjuk azt, h oké, kb jó.
És, fontos, h már csak a trélerezés ára több volt, mint egy ékszíj-görgő csere... -
AMD Power
titán
-
diegho
nagyúr
válasz
diegho #50628 üzenetére
Kb 15 másodperc kereséssel találtam olyan autót, amit bármilyen autóhoz tényleg értő és segíteni szándékozó ember ezerszer jobban fog ajánlani, mint egy fapad H-t: [link] és ezen tényleg a büdös életben nem kell cserélni semmit, mondom ezt 11 év toyotázás után, ami alatt a 3 autóra összesen nem költöttem 50-et az olajcserén (szűrők, olaj, semmi más), műszakin (csak a vizsgadíj, mivel javítani semmit nem kellett) és a gumikon kívül (vettem jobb hátsó fék munkahengert 4-ért, első tárcsákat 9-ért és gyertyákat 3600-ért illetve 32000-ért, ennyi volt az összes szerk. hazudok, mert egyiken a bal hátsó féket kellett egyszer kipucolni a másikon a jobb elsőt és ezt is toyota márkakereskedésben csináltattam). Egyértelműen ilyen Avensist vettem volna, ha bárhogyan meg lehetett volna oldani azt, hogy garázsban tárolhassam, de mivel a 442cm-es garázst nem tudom semmilyen módon megtoldani, kénytelen voltam mást venni.
-
haddent
addikt
válasz
diegho #50628 üzenetére
Épp fordítva, az a fontos, hogy hitelre vegyünk valamit amit fennt sem tudunk tartani VAGY használtan de akkor olyat ami azért luxus volt (egyszer)
Szerintem. De az általad említett példában valóban jobb lehet az egyik. Meg a másik is. Nincs általános recept (szerintem)
-
haddent
addikt
válasz
diegho #50624 üzenetére
Csak a fapad foson a pénz nem a fapadra megy el, hanem az állapotra, megkíméltségre, korra. Míg a fullextrás 30 éves szakadt széthajtott szar tele lehet mindennel, ha utánna havonta lesz valami baja (és nem is motorgenerálra gondolok, csak a sok extrára). Ki lehet fogni, de alapjába véve, hétköznapi használatra, nem gyűjtőnek, átlagembernek..
-
trassher
addikt
-
haddent
addikt
válasz
diegho #50345 üzenetére
Nekem elég fura ez az EGR kínod.. és csak úgy a semmiből. Nekünk F astra eddig 1x szenvedett EGR -rel, akkor inkább az volt a jellemző, hogy kicsit lomhább ,erőtlenebb volt az egész, illetve alapjárat/induláskor majdnem/le akart fulladni. De rángatás, ilyen szinten, nem rémlik. Nem szakértek, csak mondom, hogy lehet, hogy érdemes lenne jobban kivizsgálni.
-
diegho
nagyúr
válasz
diegho #50344 üzenetére
Hogyan lehetne legegyszerűbben tisztázni, hogy EGR, vagy gyújtósor csinálja a rángatást? Kb 50km megtétele után újra kigyulladt a check engine kód, holnap kiderül mit tárolt el. Mindenesetre a gyújtásra nem tárolt semmit. Még annyi, hogy ha odalépek neki, akkor megy rendesen, tehát igazából amíg nyomom a gázt, minden rendben van, a rángás akkor jön, amikor kezdem elvenni a gázt és zárna az EGR gondolom én.
-
Findzs
addikt
válasz
diegho #50323 üzenetére
nekem akkor rángatott így a g astra mikor a gyújtáshíd hibás volt
gban:
"fűthető első szélvédő - ez is kétes, hacsak nem úgy gondolja hogy meleg levegővel, ventivel"létezik szélvédő fűtés már elég régóta ha erre gondolsz
bár inkább fordokban találkozni vele ghia felszereltségnél [link] -
zolikaDB
veterán
válasz
diegho #50192 üzenetére
Lehet én vagyok a hülye, de a hidegoldali viszkozitást az 5 jelöli. Tehát hidegben az 5W30 és 5W40 viszkozitása ugyanaz. Könnyebben szivattyúzható ilyenkor stb.
Nem értek hozzá, de tkp neked a kocsit sokat "állt" mostanában, vagy ha mentél vele, azt is hidegben.
Szerintem a használatból ered ez az olajfogyás.
Nekem nyáron havi 2500km használat mellett megevett 10000km alatt vagy 2-3 decit a Mannolból. Oké, rátudtam, ettől a motor jó, nem kopott. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
diegho #49322 üzenetére
Azért rángat,mert alacsony a fordulat,nincs nyomaték,nem tud felpörögni,bedadog. Olyan sebességi fokozatot válassz,akár hidegen is,hogy 2e alatt ne legyen a fordulat.Furcsán hangzik,de az alacsony fordulat a benzinesnél többet árt,mint használ.Azért benzines,hogy pörögjön,így érzi magát jól,ez a normál üzemmódja,semmivel nem eszik többet,cserébe még megy is.Első körben le kellene ellenőrizni,hogy jó e a termosztát.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
diegho #49318 üzenetére
Csak kérdezem: a hűtőventillátorod nem üzemel véletlenül? (hamar bekapcsol).
Ha a termosztátod jó,3km után a mutató elhagyja a kék mezőt,4-5km után már a 80-at kell nyaldosnia.(ekkor már a meleg levegő is jó forró) Ha nem így van, a termosztát nyitott állásba beragadt,nem működik.
Ha jó forró a levegő,csak az óra mutat keveset,akkor a "vízhőfok mérő jeladó vízhőmérő órához" nem jó.
Ha pedig a ventillátor forog,a vízhőfok meg 80C fok akkor a hűtőventillátor kapcsoló (általában a hűtőbe van beépítve) adta meg magát.Nekem is 105 helyett már 90-nél bekapcsol.
Több hibalehetőség tudtommal nem lehet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bluetooth hangszórók
- Battlefield 6
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Víztisztító berendezések - kancsók - szűrőbetétek
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Kisvasút - saját kép - 40x60 - clip kerettel, prémium poszter, fényes fotópapír
- ELADÓ EGY MEGKÍMÉLT CSEPEL BLACKWOOD A1 KERÉKPÁR
- Új! Bomba áron! 0km-es /N7Pro/ - /iScooter/ Elektromos Roller
- KARCHER Akkumulátoros magasnyomású mosó kiegészítőkkel
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3039, 94% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi 10 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest