Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Faterkam
addikt
válasz bandi0000 #44541 üzenetére
Nálam E Kadettnél az egyik motortartó csavarnál volt hasonló hang, vagy a kipufogó csonk csavarjánál. A ráhúzás már nem segített, vagy +anyát, vagy még egy rugós alátétet tettek rá, és ok lett!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51125 üzenetére
Na most ez jó kérdés ... először is azt kéne kideríteni hogy tényleg a távirányító a rossz vagy az egész riasztó vagyis központi zár ?
Szerintem keresd meg őket ... Link
Az utolsó 4db. ("[8]" -tól) kell neked és kb. 16k szereléssel együtt, + biztos vagyok benne jelenlegi riasztóra rátudják kötni az új távirányító modult
A Green Box 15k -ért szerintem bőven jó és a távirányítója is jól néz ki !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51129 üzenetére
Hát akkor ennyi ... 15k szerintem beszerelve nagyon jó ár érte !
Vagy csak simán a modult rendeled meg, a beszerelést pedig megoldod !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51131 üzenetére
Bal oldalt a biztosíték tábla körül keresd ... kuplung pedál fölött (ott lesz valahol) !
Még az is lehet hogy elég ha lehúzod és a másikat meg a helyére rakod ... mert ugye a bekötés már adott, a csatlakozok pedig általában szabványosak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #51133 üzenetére
Rhinonál jobban jársz ha cseréled.
Az meg emlékeim szerint compact volt vagyis elöl, a motortérben keresd, egy szirénával egybeépített cucc volt általában.
Távirányítón meg a forrasztás az 1-3 de max. 15 perc, én azzal kezdeném a próbát.
Horror az összeg amit mondtak a javításra.De az se mindegy, hogy ha nem compact cucc, hogy mi van bekötve, azt is tudni kell.
Pl. ha meg van szakítva az indítóáram, akkor azt be kell kötni az újba (és nem pl. új helyen elvágni), de mindenképp összekötni. Mert különben nem indul az autó.
Szóval ha nem tudod hogy mi is a helyzet, akkor bízd becsületes, hozzáértő szakira.Komplett új riasztóra meg ezt / őket javaslom.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #51141 üzenetére
Ott is hagyhatod, de felesleges.
Leginkább annak a helyére mehet a sziréna ha cseréled a riasztót.
Kiiktatás: attól függ, mi hova van bekötve.
Nézd meg a fenti példát amit írtam.
Ha csatis megoldás, és csak az ajtó-érzékelő van rákötve, akkor pl. csak lehúzod.
De a legjobb megoldás természetesen a komplett kiszerelés, a vezetékek "elrendezésével", kikötésével, összekötésével, leszigetelésével együtt.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #51144 üzenetére
Ez furcsa. És nem is értem.
Ráindítás járó motorra lehet, de itt lehet úgy értik, ha éles a riasztó, és indítasz.
De bakker, az mit ér, ki lehet nyitni kézzel.
Rablásnál meg szintén értelmetlen, mert ugye általában a kulcson van a távirányító, vagyis ha a kulcsot elveszik, megvan a távirányító is.
Szóval nem értem[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51189 üzenetére
Insignia ?
Én már nagyon sokat vezettem, nem rossz de a diesel egy lusta dög (ráadásul nagyon sokat fogyaszt) benzinesek szépen szaladnak (kívül belül jó) kivéve a kombit aminek a csomagtartó része valami eszméletlenül csúnya az egész nagyon h*lye megoldásokkal
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51191 üzenetére
Egyáltalán nem nagy durranás, arról nem is beszélve hogy a kmóra ilyen recsegő ropogó műanyagból van, és még csak annyit hogy eszméletlenül drága hozzá az alkatrész, pont valamelyik nap (1-2 hete) beszéltem egyik ismerős szerelővel aki javított egy Insigniát és már nem tudom pontosan milyen alkatrészről volt szó, de drágább volt mint egy A8 -s Audiba, szóval nem egy olcsó fenntartású autó
Az a baj hogy nagyon elk*rvultak az autógyártók, a kisebb kategóriák még jók pl. új Corsa és Astra ... de ezek a nagyobb kategóriás drágább autók már nem az igaziak, nagyon érződik benne az hogy ezt az autót szervizbe kell vinni mert otthon ezeket már nem lehet javítani, illetve olyan silány alkatrészekből vannak hogy elég gyorsan tönkre is megy, a mai autógyártás már nem arról szól hogy úgy csinálnak meg egy autót hogy örökké tartson, hanem úgy hogy 2-3 évente le kell cserélni ... mert széthullik leamortizálódik !
Valamelyik nap vezettem egy új Kia Ceed pontosan ilyet és kellemes meglepetés volt, nagyon össze van rakva érződik rajta a minőség tele volt extrákkal csak hogy 1 -t említsek pl. volt benne kormányfűtés is, kuplung + gázpedál + az egész futómű nagyon harmóniában van azt mondom hogy egy tökéletes autó, motorikusan pedig olyan csendes hogy ilyet én még nem nagyon láttam ... szóval ha most új autót kéne vegyek akkor mindenképp Kia Ceed !
Ismerős cég most rendelt 10 új K Astrát kíváncsi vagyok hogy milyenek lesznek, hamarosan vezetni is fogom őket, majd leírom hogy milyen
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51193 üzenetére
G Astra szerintem a valaha gyártott legjobb Opel ami létezik ... olyan jól össze van rakva kívül belül hogy kb. olyan mint egy tank, jó erős autó az biztos (beltérben sem találkoztam még semmi olyannal hogy recseg vagy ropog esetleg lötyög tényleg semmi) a motorháztető olyan erős hogy ha ráülök meg sem kottyan neki, míg más autónál simán behorpad, motorikusan is nagyon jó (picit eszi az olajat de ez a VW családnál is előfordul) nekem speciel 1.6, 1.8 és 2.0i benzin amiben elfogadnám, de biztos vagyok benne hogy az 1.4i Twinport 90 LE -s városban is és pályán is simán megállja a helyét, sőt pl. M3 Mogyoródi emelkedőnél úgy mennek vele 130 -150Km/h -al hogy csak pislogok mint hal a szatyorban, pedig nekem 2.0i van 116 ló aminek két nagy hátránya van az első a hosszú váltója, a második pedig az hogy csak 8 szelep van benne .. szóval ha nem pörgetem ki 3-4 ezres fordulatig akkor nem nagyon megy, emelkedőn pedig 4 -s fokozatban pl. 2000 -s fordulaton ha nyomok egy padlógázt akkor kb. semmi sem történik (nagyon csigatempóban kezd el gyorsulni) szóval emelkedő előtt lendületet kell venni és 3000 -s fordulat alá nem szabad engedni mert nem megy
A H Astra viszont kimondottan nem tetszik ... (kivéve a GTC -t) kívül belül olyan fura, az ajtó kilincsek nagyon nehezen nyílnak, a belső tér meg olyan fura (de lehet hogy az ezüst középkonzol, vagy van olyan is hogy zongoralakk fekete) motorikusan nem rosszak, de szerintem egy G Astra erősebb és nyomatékosabb is (vagy csak jobban érződik benne a sebesség ezt nem tudom) de nekem kimondottan gyengének (lomhának tűnik de nagyon)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #51243 üzenetére
Biztosan nem lenne nagyobb kiadás ... sőt (alkatrészek aprópénz hozzá)
(#51243) bandi0000
Simán van ilyen autó
A napokban csináltam egy B Corsa -t egy idősebb néni használja de csak városban, 1997 -s évjáratú (garázsban tartott stb. tényleg olyan mint egy új autó) újonnan vásárolták és jelenleg van benne 40.000 valós km, szóval vannak ilyenek, nem tartom kizártnak
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #51241 üzenetére
Lehet ilyen is meg olyan is.
Én is tervezem lecserélni, gyakorlatilag nulla a szervizköltsége évek óta (oké, nem nulla, de minimális), és többször is mentem vele igen messzire, a nyári 40 fokban, múlt nyáron 2x is, és meg nem fordult a fejemben hogy otthagyhatna.
De én sem tudom,mennyiért számítják be, vagy mennyit kapok érte, de hajlok arra hogy 200-nak is örülnöm kell majd.
2000-es, 60 ló, 250k km - ez eddig nem nagyon egyedi, ami bizakodásra adhat okot, az a szervó, dupla légzsák, riasztó, központi zár, téli-nyári garnitúra.
Ami negatív, az a (nézőpont szerinti) enyhe vagy picit erősebb korrózió, de nem sok helyen.
Szóval nehéz megítélni hogy mennyiért megy el, és ugyanilyen nehéz megítélni hogy 200-ért mit kapsz.
Az enyém annak jó vétel aki a használhatóságot nézi, míg aki a külalakot, az nem fogja megvenni, inkább megvesz egy kikozmetikázott példányt, amire rákölti ingét-gatyáját. Vagy 2x ennyit fizet érte. De azt meg nem hinném, mert azt hiszi, a 200-as csili-vili is ugyanilyen jó vétel.Postázást nem vállalok.
-
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz bandi0000 #51307 üzenetére
Sziasztok!
Nem tudom tudtok-e segíteni múltkor észrevettem hogy hiányzik a fagyállóból 2 dl utánatöltöttem 1 hónap múlva újra láttam h hiányzik belőle szintén kb 2 dl. Újratöltöttem mentem vele 30 km-t és most meg teljesen hideg motornál azt látom, hogy szint felett van 2-3 decivel ez mi lehet? (X14XE)
Bocsi természetesen nem bandi0000-nak szólt.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz bandi0000 #51307 üzenetére
Zsír kell neki ahogy 7Sony7 is írta. Én próbáltam wd40-el első alkalommal de 2 hónapnál tovább nem tart.
Declare: Felületi rozsda a tárcsán. Nekem is ilyen volt ma reggel 1 km-en keresztül. Fékerő nagyon alacsony, csak egy zavaró magas súrlódó hang. Míg nem fékezed le róla addig lesz ilyen. Valószínűleg azért húzott mert eltérő mértékben volt rozsdás, talán az egyik oldal alig.
Nem a hideg okozza hanem a párás levegő.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
AMD Power
titán
válasz bandi0000 #51535 üzenetére
Nagyjából igen ha csak a szimpla méreteket nézzük. A Vectra az egy középkategóriás autó. Az Astra meg alsó középkategóriás.
Diegho: Jó lesz nekem az a kinézett MANNOL AG
OEM DAEWOO GM 4L *PREladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #51996 üzenetére
Ez bizony nem legenda. Van otthon az egyik hivatalban egy 1.6 G Astra, amivel a polgárőrök közlekednek gyök kettővel. Na, az el van lustulva, hiába taposod neki nem indul és végre is valami gyalázatos.
Ha elérte az üzemi hőfokot néha kicsit jobban kell forgatni városban is, meg egy-egy pályázás sem árt havi egyszer.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz bandi0000 #51996 üzenetére
Ez kérlek szépen így van. Főleg a sok városi használat miatt. Menj vele rendes tempóban egy 2-300km autópályán és utána megérzed majd a változást.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #52183 üzenetére
Nekem szuper, nem is értem amikor mondják, sok a váltó gond az Opeleknél.
A családban 91 óta van Opel (E Kadett 4-16 évesig, F, 4-14 évesig, F, 3- máig, 16 éves, G, 3-máig, 12 éves) egyik sem fiatalon eladva, mégsem jött elő semelyiknél.
Egyest viszont normális ha menet közben nehezebben veszi (bár szerintem nem vészes az F-nél), mert az általában nem szinkronizált (ha jól tudom, de lehet hogy tévedek).
Hátramenetbe pedig akkor megy nehezen ha picit is gurulsz előre, vagy ez a gond, vagy nem állt még rá a kezed hogy picit más az útja oda mint egyesbe.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz bandi0000 #52183 üzenetére
Tűrhetően. Egyáltalán nem rossz, de valóban megesik, hogy az egyes és a hátramenet kicsit kacifántos. Olyan németesen feszes az egész, cserébe viszont kicsit franciásan lagymatag. Inkább csak meg kell szokni, de egyébiránt, korabeli váltók közt szerintem teljesen jó.
Egyest minden kelletlenebbül vesz be, gban szakmailag is írta miért ezek szerint. Persze itt is vannak különbségek azért Egyébként én sem értem, miért szídják a váltókat, kifejezetten sokat bírnak és kellemesek, és egyre csak javulnak a generációkkal
-
#81556480
törölt tag
válasz bandi0000 #52183 üzenetére
Ez ilyen sajna. A rudazatot lehet ápolni, tisztítani, olajozni az sokat segít. De az hogy nem veszi az egyest guruláskor ( csak nehezen ) az tipik F astra dolog .
Én most ráköltöttem vagy 80ezret vectrára. vezcser, minden kopó zörgő cucc, kézifék, szűrők olajok.. megint patika a gépes.
-
#81556480
törölt tag
válasz bandi0000 #52218 üzenetére
én imádom. 4 éve vettem első autónak. olcsó fenntartani, tágas, én szeretem az 1.6 motort is , tudom mit lehet tőle elvárni. viszont már 20 éves szóval mint fentebb irták, nehéz jót találni belőle, és kicsit melós lehet beleugrani egy ilyenbe. G astrából biztosan jobbakat találni, de n ekem az kicsi meg túl kommersz. én átalakítottam b2-essé,rozsdamentesítettem, most kicseréltem benne egy vödörnyi cuccot, szóval kb 4 évig megint nem kell vele foglalkozni , bár szerintem addigra eladom.
Ha lenne 120 - 150 le körüli jóféle dízel motoros vectra, én sose vennék másik autót. nekem nagyon bejön ez a forma. Egyébként szerintem ez még nem a nagy hodály kategória. F astránál kicsit nagyobb, de azért még mindig nem 5-ös BMW. Ezekhez tudom hasonlitani mert F astra is meg ötös is vana családban. olyasmi mint egy octavia.
Én egyedül vagyok, nincs család, így jól mozgatja a kasztnit 1 személlyel 5-el már prüszköl. szóval nem erőgép. inkább 1.8ast vennék ha most vennék, de akkor meg nem vennék mert már dízeles vagyok inkább
tavasszal veszek rá valami 17es alufelnit, meg két daylight lámpát előre és ezzel be is fejeztem a fejlesztgetést
[ Szerkesztve ]
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bandi0000 #54243 üzenetére
Ha az alapjárat normális,a bovden is laza, akkor meg kell nézni a szívótorkot,(pill szelepház)nincs e elkoszolódva a visszavezetett kartergáztól,és ezért a pill szelep nem tud visszazárni.(megszorítja a kosz,nem tud könnyen,lazán forogni)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Directors
senior tag
válasz bandi0000 #54240 üzenetére
Nálam is hasonló dolgok voltak. corsa-m van C12NZ. Csak nekem ritkán jött elő. 10 alkalomból kétszer. Milyen motoros a tiéd? Én leszedtem a pillangószelep házat. Nem nagyon látszott koszosnak de minden apró rést alaposan kitakarítottam. Alapjárati motort is kiszedtem a helyét és magát a motort is kitakarítottam. A pillangószelep potenciométer helyét is kitakarítottam. Illetve a pillangószelep ház alsó tömítését is cseréltem mert szegénykémnek nagyon ki volt a lelke. Azóta nem jött elő bár nem is nagyon mászkáltam vele. Javaslom neked is ezeknek a dolgoknak az átvizsgálását.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
gban
Közösségépítő
válasz bandi0000 #54664 üzenetére
Ha ketten mentek, nem fér be a hátsó ülésre?
Összeszerelve vagy bottartóban?
Mármint a többrészes bot amit keresel, összeszerelve 3,90, akkora bottartó nincs
Vagy ha van, nagyon drága
Én amúgy a csomagtartóban viszem mindig (F Astra), átlóban befér a legtöbb, ha jól pakolsz, jó helyük van a csomagok tetején.Postázást nem vállalok.
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #55074 üzenetére
Én biztosan az 1.8i vagy 2.0i vennék ... csak nagyon ritka a jó állapotú !
Van benne fedélzeti digitális kijelzés, már az F Astrában is volt !
(#55075) Vesztor87
Biztosan nagyon jó vétel lehet ez az autó ha gondoskodtak róla, mert láttam én már lepukkant + széthajtott olyan autót is amiben kevés a km. 50-60-70 ezer és láttam már olyat is amiben 500 ezer km van és olyan mint egy új autó, szóval ez nagyban függ attól hogy ki hogyan törődik az autójával !
Az az 1.1 és 1.3 millió szerintem nagyon sok, nem lebeszélni akarlak róla, de ilyen áron már szinte biztos hogy valami komolyabb autót (H Astra) is kapsz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Vesztor87
senior tag
válasz bandi0000 #55091 üzenetére
Az idő vasfoga az mindentől függetlenül rág Rokonságban volt olyan öreg audi, ami ránézésre egész szép állapotú volt /80-as audi b4-es/, de azért ha használtad sok helyen láttam hogy málnak a tömítések, porlik szét a szivacs itt ott, sok olyan apró részlet, amire azt mondod hogy hát igen, öreg. Ha egy 2008-as g 1m, akkor azt mondom hogy egy 99-2000-es ne legyen több 400-500-nál, de ahogy látom inkább 6-700 az ami a képen nem bontószökevény, bár a kép egy dolog, élőben még lehet az.